Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
This topic is about Check engine + VDCS off, the author, bogcot76, wrote about: De unde alimentezi uzual? Cam cat mergi in oras ci cat afara si cum tii masina in ture? Sorry, nu ai mai postat de cand haul si acum am vazut ca pui o ... To read more just scroll down
Check engine + VDCS off, ambele aprinse |
Jun 3 2010, 06:08 PM
Post
#81
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Sorry, nu ai mai postat de cand haul si acum am vazut ca pui omv petrom scumpa si mergi mai mult in oras. Pai si eu tot omv scumpa pun si merg cam 60-40 oras/afara si nu am problema asta. Cam devreme totusi la sub 30000km. Cine stie. This post has been edited by bogcot76: Jun 3 2010, 06:12 PM |
|
|
Jun 3 2010, 08:06 PM
Post
#82
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Am mai spus asta, scuze ca repet. Eu pun numai motorina de la Petrom, cea standard. In schimb am avut mare grija cui am dat masina sa o "repare" el .... vreo doua-trei ore. Nu am avut niciodata probleme cu motorul. E adevarat ca nu am facut mai mult de 120,000 km cu niciuna, dar am pastrat legatura cu noii proprietari ani buni.
Sa fie din cauza ca, o data, de doua ori pe an, se trateaza cu combustibil adevarat european ? This post has been edited by GLC120: Jun 3 2010, 08:07 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Jun 9 2010, 12:29 PM
Post
#83
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
nu, ca si a mea se trateaza cu combustibili buni de cateva ori pe an si se simte diferenta. Pun numai petrom si Omv si numai variantele scumpe si de turat o turez poate chiar mai mult decat e bine pentru un diesel. Ating la fiecare drum 3500rpm si in mod uzual schimb undeva la 2800-3000rpm.
Singurul "repros" care poate fi facut la adresa subaru global e ca nu s-au interesat in ce piete vand masina si ca nu au adaptat sistemul. Multe masini au filtru de particule si egr, dar nu se infunda asa repede, probabil sunt facute sa reziste in buda asta de europa de est. Asta e. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Jun 9 2010, 02:34 PM
Post
#84
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 169 Joined: 10-March 09 From: Bucharest Member No.: 119.469 |
Atat de ok incat nu prea am vazut diferenta fata de combustibili europeni. -------------------- Legy 2.0D MY09
|
|
|
Jun 9 2010, 03:23 PM
Post
#85
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
|
|
|
Jun 11 2010, 01:38 PM
Post
#86
|
|
Guest Star Group: Membri Posts: 1.453 Joined: 1-April 04 From: Bucuresti Member No.: 23.282 |
mm.. da sa vedem daca mai pica si in cat timp. Acum masina merge excelent.
O sa incerc si eu motorina de la Mol, recunosc nu am pus niciodata sa vad cum e. Update-ul de soft optimiza valva egr printre altele, erau mai multe chitibuseli, dar acest update nu se potriveste pentru toate modelele de legacy bd, atentie. Nu stiu la care da si la care nu. -------------------- Suzuki Sx4 1.6 4WD - 2008, Aprilia SR50 Factory - 2008, Subaru Legacy 2.0D - 2008
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 26th April 2024 - 12:35 AM |