IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Check engine + VDCS off

This topic is about Check engine + VDCS off, the author, mgabi, wrote about: Salut, Am dat de necaz, au ramas aprinse amindoua luminile dupa ce mi s-a oprit motorul la o parcare mai inzapezita ... fara miros de ambreiaj si tura ... To read more just scroll down

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Check engine + VDCS off, ambele aprinse
mgabi
post Feb 1 2010, 11:18 PM
Post #1


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Salut,
Am dat de necaz, au ramas aprinse amindoua luminile dupa ce mi s-a oprit motorul la o parcare mai inzapezita ... fara miros de ambreiaj si turatii mari.
Pornit/oprit de cateva ori, lasat vreo ora ... nimic.
Acu nici nu stiu, sa ma risc sa ma duc pana in service ? cu masina am ajuns okai acasa, nu pare sa fie nimic in neregula.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 1 2010, 11:23 PM
Post #2


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



macar un telefon la ei poti sa dai thumbsup.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 1 2010, 11:59 PM
Post #3


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Asta voi face la prima ora ... macar sa stiu daca iau metroul sad.gif sau nu.

Revenind la datele problemei, ar fi asa:
Sambata am facut revizia si ar fi doua chestiuni:
- Ulei am impresia ca au pus 6L in loc de 5,5 ... pe joja nu pot sa-mi dau seama cat de mult este peste maxim.
- Cand sa scoata masina din service s-a aprins becul de "check engine". Pe calculator - eroare P0409 - ceva legat de valva EGR. N-am apucat sa vad mare lucru ca era buluc la mine in masina si mi s-a spus ca au curatat eroarea si ca n-am de ce sa-mi fac griji bla bla .

O alta diferenta e ca tot sambata, am facut plinul cu OMV Alpin - dupa un lung sir de MOL Evo.
Ca nr de km am ajuns la 36k.

Am citit si topicul : Problema-motor-oprit-in-mers care s-ar potrivi partial.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 2 2010, 12:31 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



Daca intr-adevar ti-au pus mai mult ulei nu o mai misca foarte mult. Scoate excesul de ulei urgent. Poate fi nasol. Si poate explica si erorile amintite. Da ce naiba, s-au tacanit si astia? Ii stiam oameni seriosi. confused.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 2 2010, 02:33 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



QUOTE (mgabi @ Feb 1 2010, 10:59 PM) *
Asta voi face la prima ora ... macar sa stiu daca iau metroul sad.gif sau nu.

- Cand sa scoata masina din service s-a aprins becul de "check engine". Pe calculator - eroare P0409 - ceva legat de valva EGR. N-am apucat sa vad mare lucru ca era buluc la mine in masina si mi s-a spus ca au curatat eroarea si ca n-am de ce sa-mi fac griji bla bla .


Incep problemele cu EGR ul rolleyes.gif oricat au conceput o japonezii tot in problemele tipice tdi urilor se ajunge.
Cand spui EGR probleme ,de obicei spui gaze nearse,vapori,ulei pe valva EGR.
Nu va speriati asa arata un EGR pe un tdi dupa multi km de functionare iar dincolo cand este nou sau cand exista posibilitatea sa fie curatat.

This post has been edited by iulian_1976: Feb 2 2010, 02:38 AM
Attached File(s)
Attached File  PICT0023.jpg ( 174.28K ) Number of downloads: 29
Attached File  PICT0039.jpg ( 114.24K ) Number of downloads: 21
 


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 2 2010, 11:52 AM
Post #6


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Asadar, concluzie in service : probleme cu valva EGR. Sunt programat maine sa o dea jos si sa o curete (contra cost)


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 2 2010, 06:55 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Nu stiu cum sunt EGR urile la Subaru ,in general se pot curata insa altele au si ceva mai multa electronica si necesita inlocuirea.
Depinde ce au dorit inginerii de la Subaru thumbsup.gif

This post has been edited by iulian_1976: Feb 2 2010, 06:57 PM


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Feb 2 2010, 08:48 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (mgabi @ Feb 2 2010, 11:52 AM) *
Asadar, concluzie in service : probleme cu valva EGR. Sunt programat maine sa o dea jos si sa o curete (contra cost)

Contra cost pentru ca nu ai respectat regulile garantiei?


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 2 2010, 11:04 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Nu, contra cost ca e un fel de mentenanta - mi s-a facut comparatia cu curatarea instalatiei de aer conditionat.
Daca nu se poate curata au zis ca o schimba pe garantie.
O sa ma uit maine in carnetul de service sa vad unde intra verificare si mentenanta pentru EGR ... dar presimt ca n-o s-o gasesc.
Of, iar o sa ma enervez ...


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 2 2010, 11:53 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Baietii de la Pierburg cam asta spun despre ceea ce produc.Poza este doar o exemplificare de a lor.

This post has been edited by iulian_1976: Feb 2 2010, 11:55 PM
Attached File(s)
Attached File  Z1.jpg ( 163.09K ) Number of downloads: 24
Attached File  Z2.jpg ( 133.86K ) Number of downloads: 31
 


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 3 2010, 06:39 PM
Post #11


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Se pare ca nu m-am inselat, cel putin nu la partea cu enervatu ...
Asadar, transparenta in relatia cu clientul se refera la geamurile prin care poti vedea ce se intampla in service.
Ajuns in service, au desfacut-o, au curatat-o, au resetat-o etc - bineinteles, contracost ca garantia se refera la altceva - cand sa plec - eroarea a reaparut.
Cand sa ajung pe punctul de a da in clocot ... apare altcineva care imi spune ca asta-i procedura (blah, blah - chiar vreau si eu sa vad cu ochii mei unde scrie subaru chestia asta) si ca au incercat si o s-o schimbe pe garantie si o sa-mi primesc si banii inapoi...
In fine, evident ca piesa nu e in stoc dar se pare ca pentru "cateva" zile pot sa circul cu masina. Culmea, am fost avertizat ca s-ar putea sa tremure la ralenti (lucru pe care nu-l facea inainte sa ajung la ei)

Pe scurt, pe romaneste, intai au incercat s-o ia la pila (pe banii mei) dupa care au zis c-o pun totusi pe garantie.

Nu mai zic nimic ca sunt plin de nervi dupa 4 pierdute degeaba.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 3 2010, 07:45 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Unele EGR se curata uri insa astea mai noi au ceva electronica care nu mai poate fi remediata.




--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 3 2010, 08:21 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (iulian_1976 @ Feb 3 2010, 01:45 PM) *
Unele EGR se curata uri insa astea mai noi au ceva electronica care nu mai poate fi remediata.


Asta-mi aduce aminte de cartusele de imprimanta (jet si laser) fara cip-uri care se refill-au usor, rapid si ieftin. Foarte ieftin. Imprimantele care foloseau asemenea cartuse au fost scoase din productie intr-un timp record si inlocuite cu modele care folosesc cartuse cu cip-uri, care se refileaza mai greu si mai costisitor (trebuie inlocuit si cip-ul). E o similitudine, nu?
Castgurile din piesele de schimb nu sunt de neglijat. Ba chiar s-ar putea spune ca acolo s-a cam mutat profitul producatorilor auto.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlademir
post Feb 3 2010, 08:30 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 338
Joined: 5-October 07
From: Suceava/Bucuresti
Member No.: 114.935



QUOTE (vlademir @ Feb 2 2010, 08:48 PM) *
QUOTE (mgabi @ Feb 2 2010, 11:52 AM) *
Asadar, concluzie in service : probleme cu valva EGR. Sunt programat maine sa o dea jos si sa o curete (contra cost)

Contra cost pentru ca nu ai respectat regulile garantiei?

Eu ma refeream la faptul ca nevoia de curatare nu a fost stabilita anterior de Subaru drept o constanta, ca in cazul aerului conditionat de exemplu. Si curatarea contra cost o prestau doar daca te puteau invinui ca nu ai respectat anumite reguli (calitate ulei, motorina s.a.m.d.). Eh, complicate sunt caile service-ului. Si necunoscute.


--------------------
Actual Subaru Outback Diesel ZS
Fost Toyota AVENSIS 2.0 D-4D SOL din 2006 de pe Iuliu Maniu, sector 6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 4 2010, 09:24 AM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Daca numa motorina MOL Evo, ocazional Tempo si rar OMV Premium/Alpin, ulei recomandat (motul) Subaru nu e suficient ... e trist. O sa fie si mai rau odata cu cresterea proportiei de Bio din motorina - lucru pe care inteleg ca BD-ul nu prea il apreciaza.
Mi-am sunat si un prieten sa-l intreb daca i se pare ca merg subturat/batraneste ( raspunsul a fost negativ ) ...
Singura explicatie logica, dat fiind ca motorul e nou, e ca probabil mai sunt ceva ajustari de facut mai ales la partea soft - nici macar valva aia EGR nu cred ca are vreun design flaw.


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Feb 7 2010, 06:18 PM
Post #16


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



si mie mi s-a aprins astazi dupa ce am iesit din parcare (pentru cei care vor citi postul mai tarziu azi e 7.02.2010 iar zapada printre blocuri e 30 cm) check engine abs si cruise, asta din urma clipind. abs s-a stins dar celelalte stau aprinse binemersi in continuare. e drept ca eram bagat intr-o groapa si am avut de urcat si o placa de beton de 20 cm acoperita cu gheata. dar, ca si in cazul autorului, fara miros de ambreiaj.

dar nu am nici cel mai mic gand sa ma duc la service. m-am saturat. la sf anului trecut mi-au dat cutia jos de 4 ori am schimbat kit, volanta si dif central, iar acum pedala cloncane iar in vacanta am mers din ungaria pana in austria cu cardanul batand in podea si cu rotile tragand aleatoriu.

sa mor daca, dupa trei ani de posedat subaru, un ultimul an chiar doua, vreo 10.000 euro bagati in reparatii si revizii, inca nu caut sa inteleg mult clamata filozofie subaru. pentru mine ramane un mister. cum am mai spus, poate sunt masini pentru batranici de 80 de ani care tocmai si-au luat carnetul. si desigur, unele modele pentru curse unde oricum te astepti sa se strice. sau ca sa scrii pe forum despre ele confused.gif

This post has been edited by Ciprian86626: Feb 7 2010, 06:19 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 7 2010, 07:30 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (mgabi @ Feb 4 2010, 09:24 AM) *
O sa fie si mai rau odata cu cresterea proportiei de Bio din motorina - lucru pe care inteleg ca BD-ul nu prea il apreciaza.


Pentru moment, asa cum am mai spus, Alpin Diesel de la OMV este singura motorina cu 0% biodiesel. Vara se cheama altfel dar tot asa e.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Feb 8 2010, 01:11 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Citesc de aproape un an si ceva topicul Subaru in special dieselul de la Subaru cu placere rolleyes.gif ca o concluzie
initiala motorul de pe Subaru imi pare fiabil si performant,foarte bine gandit.

Problema din ce imi dau seama este ca pentru celelalte subansamble ambreiaj,volanta,turbina,Egr au apelat la terti,probabil in criza de timp,de costuri nu au fost indelung ,gandite,proiectate,testate.
Problemele astea pot fi remediate in timp de Subaru prin reproiectare acum depinde de politica firmei.
...nu am mai auzit firme sa si imbunateasca subansamblele dupa ce au inceput sa vanda modelul;poate doar in situatii extreme in ceea ce priveste securitatea etc vezi deunazi Toyota,Honda




--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Feb 8 2010, 10:10 AM
Post #19


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



eu unul nu am diesel ci 2.5turbo. deci nu au nicio scuza:). poate nu mi-au pus cei de aici din ro piesele potrivite. trebuie sa ii fac distributia, mi-e si frica de ce o iesi. oricum nu ii las sa umble in ea decat dupa ce identifica ce are acum la transmisie. a, si check engine s-a stins dupa o zi de mers forjat prin zapada. deci totul e sa te tii tare pe pozitii si trece de la sine.smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Feb 8 2010, 10:47 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (Ciprian86626 @ Feb 8 2010, 10:10 AM) *
eu unul nu am diesel ci 2.5turbo. deci nu au nicio scuza:). poate nu mi-au pus cei de aici din ro piesele potrivite. trebuie sa ii fac distributia, mi-e si frica de ce o iesi. oricum nu ii las sa umble in ea decat dupa ce identifica ce are acum la transmisie. a, si check engine s-a stins dupa o zi de mers forjat prin zapada. deci totul e sa te tii tare pe pozitii si trece de la sine.smile.gif


Pentru 2,5 turbo nu era mai safe si mai ieftin sa-ti iei tu piesele din State?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 09:59 AM