Club SUBARU, propunere |
This topic is about Club SUBARU, the author, kroko, wrote about: Pai ala se numeste piggyback. ... To read more just scroll down
Club SUBARU, propunere |
Nov 10 2009, 12:54 PM
Post
#521
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
-------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Nov 10 2009, 01:10 PM
Post
#522
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Eu nu cred ca o sa pun vreodata,GPL pe mea.sunt putin reticent,si cred ca si fiabilitatea va avea de suferit.
Si oricum nu va fi nevoie ca in curand-sper sa nu fie cum a zis georgica- o sa am si eu subaru cu suflatoareva pup -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Nov 10 2009, 02:59 PM
Post
#523
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Am uitat sa mai zic un avantaj al instalatiei gpl: la revanzare. Cred ca, atunci cand voi vrea sa o vand, voi avea mai multi posibili clienti, atrasi de costul mai mic al consumului. Si, de ce nu, chiar pretul instalatiei in plus (adica as putea-o vinde mai repede si chiar mai scump decat una fara gpl).
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Nov 10 2009, 05:06 PM
Post
#524
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
-------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Nov 10 2009, 06:47 PM
Post
#525
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Am uitat sa mai zic un avantaj al instalatiei gpl: la revanzare. Cred ca, atunci cand voi vrea sa o vand, voi avea mai multi posibili clienti, atrasi de costul mai mic al consumului. Si, de ce nu, chiar pretul instalatiei in plus (adica as putea-o vinde mai repede si chiar mai scump decat una fara gpl). Aici s-ar putea sa ai dreptate.dar dupa a spus si domnul relu,pararerile sunt impartite.unii or sa aprecieze asta,altii nu.oricum,un om care cumpara subaru forester ar trebui in principiu sa stie ce cumpara.sa nu uitam ca "brek-ul" modelul care-l avem noi e un produs de nisa.nu e ca la cielo de exemplu,care cu GPL in mod sigur va atrage mult mai multi clienti. -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Nov 10 2009, 06:59 PM
Post
#526
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Da, e de nisa; multora le-ar placea, daca au auzit de Subaru, scot palaria, daca nu tot o scot pt ca e japoneza, dar fug de consum. Oricum ai da-o, singurul punct slab al ei e consumul, care, chiar daca la categoria ei (2l benzina; 4x4; >1,5t; Cx mare) e cel mai bun si e cea mai performanta, chestia asta nu conteaza.
Cine cunoaste, mai pune un pic si-si ia cu suflatoare This post has been edited by Mircea104901: Nov 10 2009, 06:59 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Nov 10 2009, 08:09 PM
Post
#527
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
Cine cunoaste, mai pune un pic si-si ia cu suflatoare bravo!mi-a placut cum ai judecat! -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Nov 11 2009, 09:42 PM
Post
#528
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Iar la aia cu 2-3%, crede-ma ca nu se pot controla ever. Mai bine spuneau ca pierderea de putere nu e sesizabila, si era OK. 2-3% nu se poate controla = pierderea de putere nu e sesizabila. Ai raspuns singur. Lasand gluma la o parte, stii foarte bine ca pe un dyno performant se poate masura cu o precizie de 1%. Ultimele motoare aspirate de 2.0 si 2.5 au fost proiectate/fabricate avand in vedere si functionarea pe GPL. http://www.subaru.de/kundenservice/autogas.html http://www.subaru-ecomatic.de/index2.php ...si teste/articole cu diferite modele Subaru pe GPL(sistem Ecomatic) http://www.subaru-ecomatic.de/presse/index.php -------------------- |
|
|
Nov 11 2009, 09:56 PM
Post
#529
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
De ce cauti sa te justifici ? Am zis eu ca n-ar fi ok gazu pe subaru ?
Dar daca tot ai deschis discutia: 1- pe dyno nu se masoara puterea la motor, ci la roata. 2- nu exista dyno cu precizie de 1% -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Nov 11 2009, 10:49 PM
Post
#530
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
De ce ar trebui sa ma justific ? Eu am incercat sa-ti raspund:
Aia cu 2-3% mi-e greu s-o cred. Citeva procente sunt diferente normale dintre 2 masini identice abia iesite pe banda sau functie de conditiile atmosferice. Acum ce vrei, tre sa-si faca si ei reclama intr-un fel.... Discutia: 1-evident ca la roata, ce doresti sa spui ? 2-eu asa retin ca Dyno Dynamics 450DS AWD are precizia de 1% Vezi postul #320 si #323 http://masini.ro/forum/content-page/2227/E...uning/page/300/ -------------------- |
|
|
Nov 11 2009, 11:58 PM
Post
#531
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
De ce ar trebui sa ma justific ? Eu am incercat sa-ti raspund: Dar n-am intrebat nimic... QUOTE 1-evident ca la roata, ce doresti sa spui ? 2-eu asa retin ca Dyno Dynamics 450DS AWD are precizia de 1% QUOTE Vezi postul #320 si #323 http://masini.ro/forum/content-page/2227/E...uning/page/300/ Un dyno mult mai performant - cu frina - care stie si 4x4 exista in Bucuresti de citeva luni. E vorba despre un Mustang. Diferentele intre 2 masuratori succesive pot fi de peste 2 procente numai din diferentele de temperatura a uleiului, a aerului, a anvelopelor, intercooler la masinile turbo, etc... Si asta cu toate compensarile luate in calcul de soft si a mini statiei meteo ( daca exista ). Daca masuratorile s-ar face la motor, cu motorul dat jos si pus pe un banc, masuratoarea ar fi mult mai aproape de adevar, dar cele 2-3 procente ar fi tot neconcludente. Una peste alta, important e sa fii multumit de felul cum merge masina. Citi cai are, citi n-are, chiar nu conteaza... -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Nov 12 2009, 12:27 AM
Post
#532
|
|
pilot Group: Membri Posts: 391 Joined: 3-January 08 From: St.Etienne Member No.: 115.952 |
Am "alergat" eu un A4 1,8t intre Arad si Timisoara. E drept ca nu-l prindeam, dar nici el nu lua distanta cat sa ma piarda. Ii "suflam" in ceafa, si asta il enerva foarte tare. Deci, no big deal. Fuge binisor, si are avantajul cuplului ridicat pe o plaja mai larga (adica de la turatii mai mici); ca orice turbo. In general posesorii de 1.8T sunt tare orgoliosi de asta am intrebat. ...sunt genul de soferi care se ,,agata,, la o harjoneala cu Subaru si nu numai Mare atentie sunt si multi iresponsabili ...nu te pui cu nebunii. This post has been edited by iulian_1976: Nov 12 2009, 12:29 AM -------------------- Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________ ,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho. _______________________________________________ |
|
|
Nov 12 2009, 07:50 AM
Post
#533
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Krorko, cele 2-3% declarate pe subaru.de (era un tabel cu date tehnice privind performantele dinamice si consum benzina/gaz) coincid cu testele diferitelor reviste auto. Cei care au sistem LPG spun ca masina se misca la fel de bine si cu gaz.
Important este faptul ca functionand pe gaz performantele dinamice la Subaru nu sunt diminuate sesizabil. -------------------- |
|
|
Nov 12 2009, 08:57 AM
Post
#534
|
|
Powered by: Scoobaru Group: Membri Posts: 350 Joined: 14-November 08 Member No.: 118.534 |
...... Important este faptul ca functionand pe gaz performantele dinamice la Subaru nu sunt diminuate sesizabil. Asta ziceam si eu -------------------- Subaru: ala din avatar....
|
|
|
Dec 16 2009, 07:58 PM
Post
#535
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
salutare!ba ce bate vandtu p*-aici....cum e ma?functioneaza tractiunea pe zapada?aa...merge?toata tara patineaza,la constanta 7 grade..marfa asa!
-------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Dec 16 2009, 08:38 PM
Post
#536
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 176 Joined: 21-May 08 From: Botosani Member No.: 117.145 |
salutare!ba ce bate vandtu p*-aici....cum e ma?functioneaza tractiunea pe zapada?aa...merge?toata tara patineaza,la constanta 7 grade..marfa asa! Mere, mere, da n-ai vrea sa o incerci si tu? http://masini.ro/forum/content/Intalniri-S...10/#entry345416 Ce-i drept, de tine chiar e cam departe, dar eu zic ca ar merita sa vada si Subaru tau ceva zapada -------------------- Forester 2.0X 2007
Suzuki Samurai Sj50v 1988 Mitsubishi Pajero LWB 2.8td 1994, englezoi bulgaroi Solenza 2004 BMW R1150 GS Adv 2004 4 wheels move your body, 2 wheels move your soul... Desigur, Subaru este exceptia... |
|
|
Dec 17 2009, 09:38 AM
Post
#537
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
O merita, da' cred ca are "slici" pe ea si o sa-l faca te-de-iii de rusine pe-acolo
-------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Dec 18 2009, 07:31 PM
Post
#538
|
|
pilot Group: Membri Posts: 432 Joined: 25-April 09 From: Constanta Member No.: 119.833 |
O merita, da' cred ca are "slici" pe ea si o sa-l faca te-de-iii de rusine pe-acolo prietene te asigur ca nici un "te-de-iii" nu m-a facut azi. a nins si la Constanta si pana acum masina a mers brici.Respect celui care a pus reductor pe aspiratele de 2 litrii. Fara imi dadea in nas....treuia sa merg cu a-1a.Asa ca,paaaac....am pus reductorul pe LOW si aveam cuplu si la 1500 rpm. Deci astea fiind spuse,imi pare rau sa te dezamagesc dar nu ma face un TDi! B)Niciodata!!! This post has been edited by bakero: Dec 18 2009, 07:32 PM -------------------- SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
|
|
|
Dec 18 2009, 08:44 PM
Post
#539
|
|
specialist Group: Membri Posts: 789 Joined: 28-July 09 From: Bucuresti Member No.: 120.558 |
Subscriu.
E fenomenal. De trei zile masina e ca pestele in apa. Te unge pe suflet sa poti merge peste tot. E periculos insa din alt punct de vedere. Mergand ceva mai taricel pe un bulevard inzapezit din Bucuresti, un Logan ma urmarea crezand ca drumul e ok pe jos, dar nu era. Si la prima frana era sa se infiga in posteriorul meu. Noroc ca s-a dus in laterala si m-a evitat. Asa ca "atentie la neatentie". In alta ordine de idei, acum vreo doua ore am vazut Fifth Gear pe Discovery parca si acolo baietii aia au facut de rahat total Foresterul nou 2.0 aspirat cu cutie automata. Testul era cu un Freelander2 si a durat doar 2 minute. Tendentios total. Dar poate e si ceva urma de adevar. Nu mai e Foresterul ce-a fost......... http://www.youtube.com/watch?v=8QX648_gnZg |
|
|
Dec 18 2009, 09:43 PM
Post
#540
|
|
pilot Group: Membri Posts: 462 Joined: 19-February 08 From: Bucuresti Member No.: 116.423 |
...Respect celui care a pus reductor pe aspiratele de 2 litrii. ... Corect! Azi cred ca am avut cele mai mari satisfactii de cand am luat Foresterul! Daca tu ai fost multumit in șlapi, ia gândește-te cum m-am simtit eu cu bocanci! Țâșnitul de la semafor cu reductor si gume de iarna de langa restul - priceless! Imi pare rau ca nu m-am nimerit si eu totusi cu unul mai de teapa mea... -------------------- Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP Save the trees... eat more beavers! |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 10:26 PM |