IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme cu ambreiajul

This topic is about Probleme cu ambreiajul, the author, andrei5130, wrote about: In ultima vreme am observat un comportament mai ciudat al masini, nu mai are zvacul pe care il avea pana acum, in treapta 4 daca merg la 2000/rpm si a ... To read more just scroll down

21 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme cu ambreiajul, Outback diesel
andrei5130
post Aug 12 2009, 05:11 PM
Post #1


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



In ultima vreme am observat un comportament mai ciudat al masini, nu mai are "zvacul" pe care il avea pana acum, in treapta 4 daca merg la 2000/rpm si accelerez brusc, urca la 3000rpm dupa care scade brusc la 2500rpm, lucru care a inceput sa se intampla si in treapta 2 si 3, concluzia o stiu trabuie schimbat chitul de ambreiaj.

La inceput am crezut ca este de vina masina si ca eu nu i-am facut nimic dar dupa ce am citit postarile lui George de pe acest forum si de pe inca unul sau doua am inceput sa analizez modul cum schimb vitezele, intradevar am constata cu surprindere ca merg mai mult de cat patinat mai ales dimineata in aglomeratie cand lenea e mare cat casa, pe lanca 3-4 prajeli de ambreiaj din primi km si o experienta mai putin draguta a sotiei mele, acest lucru combinat cu cateva arogante la semafor cred (sunt aproape sigur) ca au dus la o uzura prematura a discului de ambreiaj.

Dat fiind faptul ca mai devreme sau mai tarziu va trebui schimbat kit-ul de ambreiaj am inceput sa ma interesez cat costa:

- placa presiune 805 + tva
- rulment 231 + tva
- disc ambreiaj 464 + tva
- manopera 5 ore 700 + tva
-------------------------------
total 2618 ron cu tva inclus





Intrebarile mele sunt:
-pot sa pun un chit de Impreza WRX sau STI, chiar si cu riscul de a schimba si volanta ?
-daca da de unde pot sa il achizitionez?


am vorbit cu cei de la SMT si in principiu nu este nici o problema daca ma duc cu piesele mele si sunt originale, de asemenea nu ofera garantiee daca nu se schimba tot chitul ci numai o componenta(lucru de inteles).



P.S. George daca ai starea si cheful necesar te rog sa imi explici cum ar trebui condusa o masina cu tractiune integrala (NU E GLUMA)...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Aug 12 2009, 05:19 PM
Post #2


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



Eu nu am Subaru si nici nu stiu foarte multe despre marca asta. Asa ca iti urez sa ai bafta la schimbarea discului si sa te bucuri in continuare da masina.. smile.gif

PS. sigur trebuie schimbat? simptomele par sa duca acolo dar trebuie musai sa-si bage mecanicii din ro degetelele?


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 12 2009, 05:30 PM
Post #3


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (pmhoria @ Aug 12 2009, 05:19 PM) *
simptomele par sa duca acolo dar trebuie musai sa-si bage mecanicii din ro degetelele?



pe parte de mecanica baietii de la SMT sunt mai mult decat OK, ce nu imi place la ei sunt oreturile nu pregatirea, iar daca gasesc piese originale mai ieftine in alta parte am sa le iau si am sa ma duc la ei sunt singurii care au fost scoliti in Japonia, o alta varianta ar fi sa combin concediul cu un drum in Europa si sa il schimb acolo...

masina merge bine, pierderea de putere la roti nu se simte daca nu fortezi (accelerari bruste), pana il schimb exersez schimbatul vitezelor fara sa mai patinez ambreiajul ca sa nu il busesc si pe cel nou 36182451.gif ...






--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Aug 12 2009, 05:35 PM
Post #4


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Andrei,
Cati km are masina ta acum? Ai mai bulit si alte ambreiaje inainte de SOD?
Aici vorbim de un diesel cu care poti pleca de pe loc chiar si fara sa atingi acceleratia. George vorbea de benzine la care exista tentatia de a pleca mai turat insa la diesel...Sigur e vina ta?


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 12 2009, 05:42 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (andrei5130 @ Aug 12 2009, 06:30 PM) *
masina merge bine, pierderea de putere la roti nu se simte daca nu fortezi (accelerari bruste), pana il schimb exersez schimbatul vitezelor fara sa mai patinez ambreiajul ca sa nu il busesc si pe cel nou 36182451.gif ...


Ai putea sa deschizi si o scoala de soferi pana vine ambreiajul. Ar fi chiar suspect sa ne spui ca il au in stoc. unsure.gif


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Aug 12 2009, 05:43 PM
Post #6


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



E f greu de demonstrat un defect de fabricatie mai ales la ambreiaj. Numai daca iti pica cutia in primele 2,3k km. Desi si atunci stiu un dealer VW de la noi care refuzat sa fac operatia pe garantie desi discul de ambreiaj nu era parlit deloc ... ma rog .. VW..


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 12 2009, 06:00 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Cati km ai mers cu masina?

Cateva spicuiri despre ambreiaje:
Ambreiajul face parte din transmisia automobilului si este intercalat intre motor si cutia de viteze , reprezentand organul de transmitere a momentului de la arborele cotit al motorului la cutia de viteze.
Functiile ambreiajului sunt urmatoarele:
- permite la pornirea automobilului cuplarea progresiva a motorului, care se afla in functiune, cu celelalte organe ale transmisiei, care, in acel moment, stau pe loc;
- permite cuplarea si decuplarea in timpul mersului automobilului motorului cu transmisia, la schimbarea treptelor de viteze;
- protejeaza la suprasarcini celelalte organe ale transmisiei.

Ambreiajele se clasifica dupa principiul de functionare si dupa tipul mecanismului de comanda.
Dupa principiul de functionare ambreiajele pot fi: mecanice, hidrodinamice, combinate si electromagnetice.
Dupa tipul mecanismului de comanda ,ambreiajele pot fi cu comanda: mecanica, hidraulica, pneumatica si electrica.
Dupa modul de realizare a comenzi ,ambreiajele pot fi :neautomate si automate.

AMBREIAJELE MECANICE
Principiul de functionare. Functionarea ambreiajului mecanic se bazeaza pe fortele de frecare care apar intre doua sau mai multe perechi de suprafete sub actiunea unei forte de apasare.
Partile componente ale unui ambreiaj sunt grupate astfel: partea conducatoare; partea condusa; mecanismul de actionare. Partea conducatoare a ambreiajului este solidara la rotatie cu volantul motorului , iar partea condusa cu arborele ambreiajului .
Pe volantul al motorului este apasat discul condus de catre discul de presiune datorita fortei dezvoltate de arcurile . Discul condus se poate deplasa axial pe canelurile arborelui al ambreiajului . Pentru a mari coeficientul de frecare. Discul de presiune este solidar la rotatie cu volantul prin intermediul carcasei.
Partea conducatoare a ambreiajului este formata din: volantul, discul de presiune, carcasa si arcurile de presiune.
Partea condusa se compune din : discul condus cu garniturile de frecare si arborele ambreiajului .
Prin frecare ce ia nastere intre suprafetele de contact ale volantului si discul de presiune pe de o parte si suprafetele discului condus pe de alta parte , momentul motor este transmis arborelui primar al cutiei de viteza si mai departe , prin celelalte organe ale transmisiei , la rotile motoare.
Daca se apasa asupra pedalei mecanismului de comanda al ambreiajului , forta se transmite prin parghia cu furca la mansonul discului de presiune si invingand forta dezvoltata de arcurile ,departeaza discul de frecare , iar momentul motor nu se transmite mai departe ; aceasta este pozitia decuplat a ambreiajului.
Cuplarea din nou a ambreiajului se realizeaza prin eliberarea lina a pedalei , dupa care arcurile vor apasa din nou discul de presiune pe discul condus, iar acesta din urma pe volant.
Atata timp cat intre suprafetele de frecare ale discurilor si volantului nu exista o apasare mare, forta de frecare care ia nastere intre aceste suprafete va fi mica. In acest caz,ambreiajul nu va putea transmite intregul moment motor si in consecinta , va exista o alunecare intre volant si discul condus , motiv pentru care discul va avea o turatie mai mica. Aceasta este perioada de patinare a ambreiajului. In aceasta situatie se va transmite prin ambreiaj numai o parte din momentul motor. In perioada de patinare a ambreiajului , o parte din energia mecanica se transforma in energie termica, iar ambreiajul se incalzeste , producand uzura mai rapida a garniturilor de frecare ale discului condus .
La eliberarea completa a pedalei ambreiajului, forta de apasare dezvoltata de arcuri este suficient de mare pentru a se transmite in intregime momentul motor.

Deci, principiul sanatos si econom de folosire la ambreiajele mecanice manuale presupune o folosire cat mai scurta in pozitia intermediara (tinut ambreiajul partial calcat; de asemenea, in mers de croaziera NU se tine piciorul stang pe ambreiaj), indiferent daca auto este 4x4 sau 2x4. Cat despre tinutul in panta din ambreiaj, sau mersul din "sprituri" si ambreiaj (ca la Daciile vechi, "sa nu moara" motorul biggrin.gif ) ... no comment. ninja.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 12 2009, 06:40 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Excelent thumbsup.gif Sa speram ca majoritatea vor citi cu atentie postul lui Mircea.

Imi permit sa trag concluzia altfel. Pedala de ambreiaj trebuie atinsa cat mai rar si pentru scurt timp. Se apasa brusc si se elibereaza rapid dar fara a provoca socuri.

Liniutele si arogantzele costa scump, chiar daca te pricepi. Sau, mai ales daca te pricepi unsure.gif

Nici eu nu cred ca are legatura cu 4x4 sau 6x6.



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Aug 12 2009, 06:53 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Un pic de legatura are, pentru ca, la cele cu tractiune pe 2 roti, un soc mai puternic asupra ambreiajului este atenuat de derapajul (scartaitul rotilor). La 4x4 socul este absorbit complet de ambreiaj.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kroko
post Aug 12 2009, 07:06 PM
Post #10


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



QUOTE (Mircea104901 @ Aug 12 2009, 05:53 PM) *
Un pic de legatura are, pentru ca, la cele cu tractiune pe 2 roti, un soc mai puternic asupra ambreiajului este atenuat de derapajul (scartaitul rotilor). La 4x4 socul este absorbit complet de ambreiaj.


Bingo !!!!


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Aug 12 2009, 07:10 PM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Eu sunt in continuare curios cati km are masina.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Aug 12 2009, 07:11 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Putin plauzabil ca singurului diesel de la Subaru sa pice kitul de ambreiaj in 30 de mii de km. rolleyes.gif

O verificare simpla:
-in momentul accelerarii in fiecare treapta ,acul turometrului si vitezometrului trebuie sa urce constant.
In cazul nefericit turometrul urca dar acul vitezometrului se va plafona,sentimentul ca nu are demaraj desi se tureaza.
-in plus la debreiere se poate auzi un,,clack,,

In cazul unei volante uzate:
-la pornirea in panta se vor transmite trepidatii puternice chiar in bord,


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kroko
post Aug 12 2009, 07:14 PM
Post #13


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



QUOTE (GLC120 @ Aug 12 2009, 04:42 PM) *
.... Ar fi chiar suspect sa ne spui ca il au in stoc. unsure.gif


De regula au. Eu am sunat ieri si aveau pentru a mea, iar vineri il si monteaza.


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Aug 12 2009, 07:47 PM
Post #14


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



Sa inteleg ca la 30-40 de mii de km trebuie platit concernului Subaru direct sau indirect 700 de euro?! rolleyes.gif
..daca ar fi adevarat nu este o veste buna.


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 12 2009, 07:53 PM
Post #15


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



Multumesc Mircea,

in principal teoria o stiu cu practica de si am considerat ca nu fac anumite greseli am constatat ca ma insel, nu merg cu piciorul pe ambreiaj, dar obisnuinta de la benzina unde timpul debraieri este putin mai lung fata de disel din pricina unui cuplu scazut impreuna cu lipsa de incredere la unele placeri in rampa cand am turat motorul mai ult de cat a trebuit se pare ca si-au spus cuvantul, de asemenea am constatat ca in aglomeratie stau destul de mult cu piciorul pe ambreiaj.


... masina are 25,000 km, sunt mai mult de cat sigur ca e din pricina unei exploatari incoracte, nu am mai prajit nici un ambreiaji pana acum dar se pare ca ori ce are un inceput, am avut 3 masini pe benzina si 1 disel (octavia 2) dar la aia nu am simtit nici o data miros de la ambreiaj si au fost tratate cam lafel ba chiar Octavia a avut parte de mai multe arogante la semafor, tind sa cred ca ambreiajul la SOD este facut mai sensibil intentionat fata de benzina nu pot sa explic de ce dar asta este banuiala mea....


...da au pe stoc kitul de ambreiaj ...



Pana la urma stie careva daca se poate pune ambreiaj de STI sau WRX?
...banuiesc ca sunt mai rezistente la exploatari dure ...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Aug 12 2009, 07:56 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (kroko @ Aug 12 2009, 07:06 PM) *
QUOTE (Mircea104901 @ Aug 12 2009, 05:53 PM) *
Un pic de legatura are, pentru ca, la cele cu tractiune pe 2 roti, un soc mai puternic asupra ambreiajului este atenuat de derapajul (scartaitul rotilor). La 4x4 socul este absorbit complet de ambreiaj.


Bingo !!!!


Deci cu 4x4 il poti distruge mai repede iar cu 6x6 si mai repede. De acord dar pricipiul de utilizare eficienta e acelasi.
Asta pana ne explica si George intr-o propozitie scurta, secretul ambreiajului de la Subaru.

SMT ar trebui sa stie daca merge si alt kit pe SOD, nu ?

This post has been edited by GLC120: Aug 12 2009, 07:58 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 12 2009, 08:08 PM
Post #17


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



QUOTE (GLC120 @ Aug 12 2009, 07:56 PM) *
SMT ar trebui sa stie daca merge si alt kit pe SOD, nu ?


Probabil ca da, inca nu am intrebat si la ei speram sa ma pot duce sa intreb cu lectiile facute, adica cand incepe SMT sa imi spuna ca se poate sau nu, eu, sa stiu deja, ca in conditiile in care se poate si el zice ca nu sa pot sa il "strang de gat", este posibil ca ei sa nu vrea sa puna strict din motive economice, daca e mai bun nu trebuie schimbat asa de des chiar daca nu e exploatat corespunzator...


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogcot76
post Aug 12 2009, 08:23 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 789
Joined: 28-July 09
From: Bucuresti
Member No.: 120.558



QUOTE (andrei5130 @ Aug 12 2009, 09:08 PM) *
QUOTE (GLC120 @ Aug 12 2009, 07:56 PM) *
SMT ar trebui sa stie daca merge si alt kit pe SOD, nu ?


Probabil ca da, inca nu am intrebat si la ei speram sa ma pot duce sa intreb cu lectiile facute, adica cand incepe SMT sa imi spuna ca se poate sau nu, eu, sa stiu deja, ca in conditiile in care se poate si el zice ca nu sa pot sa il "strang de gat", este posibil ca ei sa nu vrea sa puna strict din motive economice, daca e mai bun nu trebuie schimbat asa de des chiar daca nu e exploatat corespunzator...


Eu zic sa nu te grabesti. Daca tot ai vacanta in vest fa o programare de preferat in Germania si problema se rezolva muuuuuult mai ieftin, mai elegant si fara batai de cap.

Exemplu din familie: unchi cu audi A6 tiptronic - probleme cutie nu stiu exact ce - reparat Porsche Bucuresti cu vreo 2500 euro - stricat la scurt timp - facut nervi - plecat in Germania - reparat cu 1300 euro aceeasi problema !!!! - stricat a doua zi - schimbat cutie cu una noua fara costuri suplimentare pentru ca nemtzii au spus ca s-a stricat dupa reparatia lor si ca neavand cum sa o mai repare trebuie inlocuita cutia ! SIC. Asta e diferenta.

Oricum, dupa tarasenia mea cu turbina de la SMT eu pe acolo nu mai calc. (4800 euro versus vreo 1500 in Germania). A propos, revizia de 15.000 km la ei e 1400 roni iar la Brasov e intre 800 si 900 roni (cu Motul nu cu masline). thumbsup.gif

A, si inca ceva - mirosul de ambreiaj incins l-am simtit si eu uneori pana in vreo 5000 km - acuma nu se mai simte - ori m-am obisnuit eu cu masina ori nu stiu ce s-a intamplat..........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pmhoria
post Aug 12 2009, 09:33 PM
Post #19


Around
******

Group: Membri
Posts: 1.476
Joined: 6-November 07
From: Timisoara
Member No.: 115.360



QUOTE (bogcot76 @ Aug 12 2009, 06:23 PM) *
A, si inca ceva - mirosul de ambreiaj incins l-am simtit si eu uneori pana in vreo 5000 km - acuma nu se mai simte - ori m-am obisnuit eu cu masina ori nu stiu ce s-a intamplat..........

S-a facut rodajul. smile.gif De aia e bine sa avem grija de masina in primii ei km. Fara bruscari ..etc.. cam ce a zis Mircea mai sus.


--------------------
G,RAV,5,4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei5130
post Aug 12 2009, 11:37 PM
Post #20


Prieten cu WMZ-ul mare
******

Group: Membri
Posts: 623
Joined: 16-January 09
From: Bucuresti
Member No.: 119.002



eu pentru tot ce tine de mecanica prefer SMT (in Romania, pentru moment), Brasov pentru tot ce tine de revizi, tinichigerie si chesti de articulatii...

Chiar nu stie nimeni nimic despre ambreiajul de STI, se potriveste?


--------------------
Subaru, Subaru si dinnou Subaru
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

6 User(s) are reading this topic (6 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 06:38 AM