Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
This topic is about Subaru vs. Restul Lumii Reloded, the author, hdi, wrote about: QUOTE (Zetics Mar 2 2009, 0933 PM) Exista la drive test pentru insignia si vreun motor turbo pe benzina? m-as baga la asa ceva...(la test adica /mello ... To read more just scroll down
Subaru vs. Restul Lumii Reloded, Va rog sa postati opinii corecte, obiective si fara patima |
Mar 2 2009, 09:42 PM
Post
#21
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Exista la drive test pentru insignia si vreun motor turbo pe benzina? m-as baga la asa ceva...(la test adica ) Au cel putin un motor turbo pe benzina interesant: 2.0i 220cp Dar mai e si 2.8i V6 260cp 4x4 Ma indoiesc ca au la test asa ceva insa cel mai bine este sa suni. Si dieselul 2.0CDTI de 190cp este 4x4 Despre sistemul 4x4 nu stiu nimic. Motorul de 2.8 are performante doar putin mai bune decat cel de 2.0. -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 2 2009, 10:43 PM
Post
#22
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Hdi, take it easy. Chiar vorbeam serios. Tu intelegi ironii acolo unde am vrut sa fiu sincer si deschis. Iar in legatura cu postul ala cu Partnerul, chiar imi placuse. Denota umor si chiar putina autoironie, chestie care-mi place si mie foarte mult. Din pacate, incep sa-mi dau seama ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, asa ca nu ma mai bag in seama. Peace. Tudor, Ti-as fi scris un PM pentru ca nu vreau sa poluez topicul insa prefer sa postez aici pentru a-mi cere scuze in mod public pentru ca am interpretat gresit tonul replicii tale. Am vrut sa fie public pt. ca si acuzatia mea a fost tot publica. Cred ca asa este barbateste. Am crezut ca era o ironie. My bad! Deci? Ok, apologies accepted. Sper ca de acum incolo sa nu mai cautam raul in ce spun ceilalti si sa ne concentram pe ce e bine. So, ca tot m-ai intrebat de Insignia, iata raspunsul meu. Am fost special pana la Opel sa-l vad si sa-l conduc, dar spre deosebire de tine nici nu m-am mai urcat in el. Cand am vazut cum arata (exterior) am devenit brusc neinteresat de un drive test. Poate sa aiba si motor de Lamborghini ca mie nu-mi mai trebuie. Dar e doar opinia mea foarte subiectiva si de aia te-am rugat sa pui si la Opel testul tau. Rugamintea a fost pentru ca poate cineva din afara e interesat de masina asta si sigur nu s-ar gandi sa caute un review despre Insignia in mijlocul unui topic de la Subaru. -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 2 2009, 11:02 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Hdi, take it easy. Chiar vorbeam serios. Tu intelegi ironii acolo unde am vrut sa fiu sincer si deschis. Iar in legatura cu postul ala cu Partnerul, chiar imi placuse. Denota umor si chiar putina autoironie, chestie care-mi place si mie foarte mult. Din pacate, incep sa-mi dau seama ca nu suntem pe aceeasi lungime de unda, asa ca nu ma mai bag in seama. Peace. Tudor imi pare si mie rau de aceasta intamplare. Sper sa intelegi ca e doar o neintelegere aparuta prin prisma tratamentului care ni s-a aplicat la primul Subaru vs. restul lumii... unii inca au semne dupa acel combat.... Cand am citit postul si eu am fost mirat, dar mi-am dat seama ca e pe bune. Poate revii cu informatii despre masina ta sau alte modele competitive. Accord 2.0 cu dotarile exceptionale si bordul SF a fost in finala pentru mine alaturi de C5 2.0 Hdi. A castigat OBK si datorita promotiei recunosc. La Accord m-au dezamagit suspensiile, prea tari pentru drumurile noastre (perfecte banuiesc pentru urmarit BMW-uri in Germania) si spatiul pe bancheta din spate + absenta trapei pentru ski-uri. Altfel masina este excelenta iar comenzile vocale - nu stiu daca le folosesti - te pot face, printre altele, sa platesti avansul pe loc. Am scris incet in acelasi timp cu tine, ma bucur ca ai revenit.. This post has been edited by GLC120: Mar 2 2009, 11:05 PM -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 2 2009, 11:36 PM
Post
#24
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Suspensia Accordului nou are o buba mare de tot, anume ca e zgomotoasa peste nivelul acceptat in clasa asta. In rest, pot spune chiar ca amortizeaza destul de eficient, oricum fata de 307-le meu vechi zici ca e parfum de flori. PS: Stai ca nu citisem tot, dar nu mai rectific, ramane asa, cu post scriptum. Nu vazusem propozitia in care zici de OBK. Acum sincer, eu nu schiez, nu merg la munte pe zapada, pentru mine Outback nu ar fi putut fi niciodata o optiune. Imi place viteza pe sosea, iar aici un Legacy e mai adecvat. Din pacate, cu dotari destul de putine, motor destul de gurmand (benzina) si pret foarte piperat, Legacy dinaintea promotiei a iesit repede din carti, in ciuda aspectului care mie mi se pare excelent si acum. In plus, am fost setat in proportie de 50% pe Accord. Adica mai ramanea doar 1/2 in care rationalul sa joce cat poate. Si rationalul a mers de data asta mana in mana cu dileala, asa ca asta a fost. Regret? Regret motorul de 2.4. Deocamdata atat, sper ca masina sa nu-mi dea motive sa ma indoiesc de alegerea facuta. LE: Comenzile vocale? The stupid f**in' car doesn't understand my english! Are un accent diliu de Palatul Parlamentului plin de ifose de te lesina rasul. Asta spuneam eu in prostia mea. Pana am realizat ca pentru a configura bluetooth-ul trebuie sa apesi pe butonul alalalt! This post has been edited by T u d o r : Mar 2 2009, 11:39 PM -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 3 2009, 08:55 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
C5: am facut drive test juma de ora cautand un defect ceva. Nu am gasit nimic. E mare confortabil, cu pneuri mari (225/60). Poate ma asteptam la ceva mai mult spatiu in spate dupa ce vazusem Skoda Superb. Pana la urma au contat performantele, mai slabe mult decat OBK din orice punct de vedere si pretul. Masina de abia se lansase si o vindeau la pret de lista, cand la toate celelalte erau promotii mari de tot. Imi place ca ai remarcat si tu zgomotul suspensiei. Cei mai multi dintre proprietarii fani Honda nu sunt de "acord". Am citit review-uri care spuneau ca Honda pur si simplu nu s-a preocupat de atenuarea zgomotelor de la trenul de rulare. Ziceau ca e valabil pentru majoritatea modelelor si nu este un defect, multi vor sa simta drumul si masina cu veleitati sportive. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 3 2009, 09:16 AM
Post
#26
|
|
Membru destul de avansat Group: Moderator Posts: 8.813 Joined: 10-October 05 From: Ramnicu Valcea (Valcea) Member No.: 57.984 |
Simti cam tare drumul totusi. Dar vreau sa mai spun o data...doar la nivel auditiv. Confortul e ok, in limitele clasei, un pic spre spurt, ceea ce mi se pare foarte bine. Dar nu are amortizarea aia seaca pe care o avea puntea 307-lui si, daca nu va suparati, Outback-ul. Am testat si eu OBK diesel mai demult si asta am remarcat, mai ales cand am stat in spate. E mai tare suspensia la Subaru, probabil si pentru ca avand centrul de greutate mai sus, trebuiau sa compenseze cumva altfel masina ar fi fost ca o barca.
Stiu comenzile vocale la Accord, sunt 2 sau 3 pagini de diverse "ordine" pe care le poti da mutei dinauntru. Majoritatea sunt intuitive, dar nu prea le folosesc, sa fiu sincer. Cu engleza m-am inteles pana la urma, dupa ce am apasat pe butonul corect. Chestia e ca aproape toate comenzile vocale se pot da apasand o tasta pe volan, una dedicata. Doar cele de telefon sunt pe alta, tot de pe volan. Ziceau aia la Fifth Gear ca Accordul Executive are vreo 70 butoane pe bord... -------------------- Honda Accord 2.0 Executive Premium White
Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people. |
|
|
Mar 3 2009, 10:07 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Este clar ca exista avioane cu mai putine butoane. Numara-le daca ai rabdare. Cred ca sunt foarte aproape de 100 (una suta). Mie imi place, ca si bordul de la Civic. Inclusiv in torpedou e un buton (sau doua?) de unde poti incuia/bloca nu stiu ce.
Suspensia spate de la OBK face un zgomot ciudat la cadere. Nu stiu daca se lasa in timp, ieri am vrut sa-l arat pasagerilor si nu am reusit, desi am trecut in viteza peste o denivelare din aceea de plastic - care e termenul stiintific? -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 3 2009, 11:53 AM
Post
#28
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Suspensia spate este prea moale la OBK. Zgomotul sa aude numai in cazul hopurilor si cred ca este un efect pervers al suspensiei autonivelante, de care eu m-as fi lipsit bucuros. In cazul rularii pe asfalt "ondulat" suspensia este silentioasa si mai confortabila decat mi-as fi dorit.
La 307, daca nu stii ca asa e ea, ai crede ca tocmai ai rupt ceva la puntea spate. Pe de alta parte, masina este foarte stabila. Preferinta mea ca setup se indreapta catre suspensiile mai dure chiar daca sunt mai zgomotoase. Outbackul ma sperie deseori. Inca n-am inteles daca doar mi se pare ca ca isi pierde stabilitatea sau chiar si-o pierde. Sper ca in timp voi reusi sa inteleg cand sa ma opresc fara a fi nevoie sa trag concluziile din vreun sant... -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 3 2009, 12:40 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Pentru mine in Romania nu exista suspensie prea confortabila. Daca masina e si stabila foarte bine.
-------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 3 2009, 12:55 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Suspensia spate este prea moale la OBK. Ce sa pun eu atunci cu OBK 2.5i ? Atunci la mine e prea-prea moale. Saptamana trecuta am mers cu OBK 2.0D. Fata de 2.5i are suspensia mai ferma. Intreaba si pe Victor referitor la suspensia de pe OBK 2.5i. OBK 2.5i dupa Mondeo MKIII simt ca caleasca dupa caruta. This post has been edited by pista: Mar 3 2009, 12:56 PM -------------------- |
|
|
Mar 3 2009, 02:43 PM
Post
#31
|
|
Prieten cu WMZ-ul mare Group: Membri Posts: 623 Joined: 16-January 09 From: Bucuresti Member No.: 119.002 |
salutare,
cu ceva vreme in urma am fost si eu la un test drive cu Insignia, si, pot spune fara prea mare efort ca prefer Vectra de departe, vorbim de design, cand am suit in masina am avut impresia ca este un strigat disperat din partea Opel de a intra oarecum si pe aceasta piata a masinilor mai scumpe fara a oferi nimic deosebit, REPET Vectra este mult mai reusita din punctul meu de vedere! -------------------- Subaru, Subaru si dinnou Subaru
|
|
|
Mar 4 2009, 05:14 PM
Post
#32
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Acum parerea mea despre cei cativa km pe care i-am parcurs cu obk diesel: motorul fiind rece, era cam zgomotos. In plus antifonarea era doar medie, in interior patrundeau destul de tare zgomotele lui. Dupa incalzire nu a mai fost asa, era chiar cuminte. La test in miscare am remarcat liniaritatea cuplului (sau, vorba lui Clarkson, lipsa lui ). Nu e asa, dar accelereaza ca un benzinar. Insa normal ca plafoneaza mai repede. Chestia cu care eu nu am fost de acord cu voi (dar cred ca eu gresesc, pentru ca nu am aceeasi experienta ca voi cu acest motor) este ca mie mi s-a parut ca chiar plafoneaza cam repede, undeva pana in 4000 rpm. Adica isi pierdea suflul. Acum, comparatia am facut-o cu 1.6 hdi (nu la putere ci la high rev) care este un motor destul de turat pentru un diesel. Mi s-a parut ca da in nas mai repede. Poate hdi imi confirma/infirma opinia, fiind si el un cunoscator al acestui motor. Asta chiar este de Subaru vs Restul lumii. N-are treaba cu Combat Zone, asa ca voi raspunde aici. 1.6HDi este un motor senzational. Este unul dintr motivele pt. care nu vand 307-le. Pentru mine a fost f. greu sa gasesc un motor de pana in 150cp care sa ma faca sa simt ca 1.6HDI are doar 110cp. Si am incercat cu multe: Fiat Bravo 1.9 Multijet 150cp, Seat Leon 2.0TDI 140cp, Lancer 2.0TDI 140cp (pacat ca Mitsu nu incearca si ei un diesel propriu). Nu le insir pe toate insa probabil ca mi-au scapat foarte putine printre care orice model de BMW si Mercedes pe care nu le-am luat in calcul din cauza bugetului. In final i-am gasit nasul lui 1.6HDI in persoana unui motor venit din Tara Soarelui Rasare: 2.2CTDI 140cp, 340Nm. Un motor exceptional care m-a facut sa-mi simt 307-le impiedicat atunci cand am plecat cu el dupa drive test. Am condus motorul diesel de la Honda si pe CR-V si pe Civic 5d. Pe Civic este un spectacol total (pacat ca nu s-au gandit la o suspensie independenta pe spate) iar pe CR-V nu mai este la fel de exuberant insa emana forta si rafinament exact in masura necesara caroseriei. Pana cand am condus un Legacy cu boxer diesel si mi-am dat seama ca gasisem un motor care sa se bata cu cel de la Honda. Aveam 3 motoare care se turau foarte usor si nu dadeau in nas la 3500rpm: 1.6HDI, 2.2CTDI si BD Povestea mea o cunoasteti probabil si stiti ca optiunea mea personala a fost catre OBK diesel. Si acum intorcandu-ma la BD si la comentariile lui Tudor pot confirma ca motorul este destul de zgomotos atunci cand este rece (la relanti). De fapt nu prea stiu diesele care sa fie silentioase cand sunt reci. Eu am tinut 307-le si OBD de test pornite una langa alta si pot spune ca HDI-ul este muuult mai silentios ascultat de afara. Din masina sunt cam la fel de zgomotoase.Ce il face deosebit pe BD este ca pe masura ce il turezi zgomotul dispare (iar la HDI se amplifica). Nu stiu daca ati observat insa va invit sa incercati. Nu voi comenta apropos de turatia la care se plafoneaza. Poate este o diferenta de interpretare a termenului "plafonare". Pt. mine plafonarea intervine atunci cand o crestere de turatie semnificativa se traduce printr-o crestere de viteza neglijabila. Acest fenomen se intampla la 2.0 TDI 150cp pe la max 3500rpm, la HDI si BD pe la 4500rpm. Precizez ca eu chiar turez motorul meu, dupa ce se incalzeste, pana la 4500rpm si nu mi s-a parut niciodata ca o fac degeaba. Mai incercati si voi inca o data, cu motorul cald, si daca va mentineti parerea, eu voi declara sportiv ca "masina mea are ceva special". Invit si posesorii de Subaru echipate cu motoare diesel sa ne spuna parerea lor pe acest subiect ca sa vedem daca "ma duc sa ma culc". Cu voia d-vs, salutari prietenul oft1c care nu rateaza niciun post de-al meu -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 4 2009, 05:29 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Cu voia d-vs, salutari prietenul oft1c care nu rateaza niciun post de-al meu Unii se simt in jungla virtuala si de post vaneaza posturi ... -------------------- |
|
|
Mar 4 2009, 06:03 PM
Post
#34
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
-------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 4 2009, 06:35 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Nu voi comenta apropos de turatia la care se plafoneaza. Poate este o diferenta de interpretare a termenului "plafonare". Pt. mine plafonarea intervine atunci cand o crestere de turatie semnificativa se traduce printr-o crestere de viteza neglijabila. Hdi te rog frumos sa revezi acest pasaj. Asa ceva nu se poate intampla. Plafonare inseamna scaderea semnificativa a puterii implicit o acceleratie mai mica, resimtita ca o decelerare. Nu cred ca exista vreun Diesel care sa se plafoneze la 3500rpm pentru ca nici unul nu atinge macar puterea maxima acolo. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 4 2009, 06:57 PM
Post
#36
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
Nu voi comenta apropos de turatia la care se plafoneaza. Poate este o diferenta de interpretare a termenului "plafonare". Pt. mine plafonarea intervine atunci cand o crestere de turatie semnificativa se traduce printr-o crestere de viteza neglijabila. Hdi te rog frumos sa revezi acest pasaj. Asa ceva nu se poate intampla. Plafonare inseamna scaderea semnificativa a puterii implicit o acceleratie mai mica, resimtita ca o decelerare. Nu cred ca exista vreun Diesel care sa se plafoneze la 3500rpm pentru ca nici unul nu atinge macar puterea maxima acolo. Recunosc tot. Dar ce am gresit? Tu zici acceleratie mai mica iar eu zic crestere de viteza neglijabila...A egal cu ve pe te! Eu puterea nu o simt fizic. Am la dispozitie doar un turometru si un tahimetru pentru a evalua prestatiile. Sau am gresit spunand ca TDI se plafoneaza la 3500rpm? Nu te contrazic insa asta a fost senzatia mea si am condus 2.0TDI pe mai multe modele si tot timpul am avut aceeasi senzatie. Poate ca ma insel insa nu intotdeauna datele de pe hartie ajung si la roti... Hai sa va pun o melodie: http://www.youtube.com/watch?v=hIDKSbBSIz4 -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 4 2009, 07:15 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Cand apesi accelaratia turatia si viteza cresc simultan si proportional. Nu poate creste turatia fara sa creasca viteza. In aceeasi treapta de viteza sunt direct proportionale.
Poate te-ai exprimat gresit, la plafonare viteza si TURATIA cresc sensibil mai incet decat inainte de plafonare. Se simte ca o decelerare/franare adica te "da in nas" chiar daca viteza continua sa creasca sau in cel mai rau caz ramane constanta. Din cate stiu TDI are puterea maxima la 4000rpm, daca se plafoneaza la 3500rpm inseamna ca s-a infundat filtrul de particule sau altceva mai nasol. Boxer Diesel e foarte tare, dar propun sa ramanem la argumentele rezonabile. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Mar 4 2009, 08:18 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Poate te-ai exprimat gresit, la plafonare viteza si TURATIA cresc sensibil mai incet decat inainte de plafonare. Se simte ca o decelerare/franare adica te "da in nas" chiar daca viteza continua sa creasca sau in cel mai rau caz ramane constanta. Din cate stiu TDI are puterea maxima la 4000rpm, daca se plafoneaza la 3500rpm inseamna ca s-a infundat filtrul de particule sau altceva mai nasol. @hdi are dreptate, si tu spui acelasi lucru. a=v/t. Deci daca cresterea de viteza este "neglijabila", adica mica, pe aceeasi perioada de timp si acceleratia este de asemenea "neglijabila". La TDI, diferenta de acceleratie cand trece pragul de aprox.3500rpm e la fel de brutala ca si cea de pe la 1800 cand incepe "sa traga". Eu am mers cu mai multe modele de TDI, si cam toate sufera de problema asta. De-aia nu-mi plac. Cei care s-au suit din Dacia cu carburator pe TDI s-au indragostit iremediabil si irevocabil de acest motor care "trage" de rupe si consuma "4l%". De aici s-a autoindus si ideea ca au supersportive sub ei: pai daca la Dacia 1300 trebuia sa schimbi inferioara si "sa turezi" ca sa poti depasi un Trabi pe la 60-70, la asta stai in a 5-a la 90 si "numa' un pic daca o pisti, ai depasit". Si sa nu uitam ca e ultra-depasit tehnologic. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Mar 4 2009, 09:14 PM
Post
#39
|
|
subarugeot Group: Membri Posts: 1.484 Joined: 11-December 08 Member No.: 118.741 |
La TDI, diferenta de acceleratie cand trece pragul de aprox.3500rpm e la fel de brutala ca si cea de pe la 1800 cand incepe "sa traga". Stai asa sa inteleg: a) la 3500rpm trage la fel de brutal ca si la 1800rpm sau c) la 3500rpm se opreste din tras la fel de brutal pe cat se porneste la 1800rpm In cazul a) ma duc sa ma culc si maine fuga la Cardinal Motors sa dau o tura cu ce-or avea pe-acolo dupa care vin cu scuze publice ca am spus prostii despre TDI In cazul c) inseamna ca am gasit si eu pe cineva care e de acord cu mine This post has been edited by hdi: Mar 4 2009, 09:15 PM -------------------- スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ... "Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p. |
|
|
Mar 4 2009, 09:44 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.445 Joined: 12-January 09 Member No.: 118.958 |
Nu voi comenta apropos de turatia la care se plafoneaza. Poate este o diferenta de interpretare a termenului "plafonare". Pt. mine plafonarea intervine atunci cand o crestere de turatie semnificativa se traduce printr-o crestere de viteza neglijabila. Mircea te rog sa explici ce ai vrut sa spui cu TDI-ul la 3500rpm. Nici eu nu am inteles ideea. Dupa cum vezi in citatul pe care il reiau mai sus hdi si cu mine nu spunem deloc acelasi lucru (inca ). O crestere de turatie semnificativa NU poate aduce o crestere neglijabila de viteza. Corect ar fi plafonarea apare cand "o crestere semnificativa a timpului scurs cu piciorul infundat in acceleratie [secunde] se traduce printr-o crestere de viteza neglijabila [km/h]". Sper ca acum se vede diferenta. Mi se pare chiar buna definitia pentru DEX-ul AUTO-MOTO-FOTO-SPORT. -------------------- Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil." |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 11:22 AM |