IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Consum Subaru-Combustibil: de unde?

This topic is about Consum Subaru-Combustibil: de unde?, the author, JohnSA, wrote about: QUOTE (GLC120 Feb 15 2010, 0406 PM) cum ai pus nevestele schiurile in masina? Spune drept, 6.0 arata CB-ul nu-i asa ? /rolleyes.gif" style="vertical-a ... To read more just scroll down

21 Pages V  « < 19 20 21  
Reply to this topicStart new topic
> Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi ....
JohnSA
post Feb 15 2010, 06:09 PM
Post #401


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (GLC120 @ Feb 15 2010, 04:06 PM) *
cum ai pus nevestele schiurile in masina?
Spune drept, 6.0 arata CB-ul nu-i asa ? rolleyes.gif Si la mine la fel. Calculat la pompa 6.52
215/60 R16 de iarna, presiune normala. Minim un sfert din drum pe zapada.


Schiurile pe masina impachetate in folie, au un loc a lor aparte. Nevasta in, neimpachetata. Desi..., sa ma gandesc..., no, schiurile in masina sunt periculoase rau in caz de accident.
La ultima proba intre CB si pompa diferenta a fost in jur de 0.1 , asa ca am inceput sa-l iau de bun. Atata incredere am in el ca am mers cu rezerva pana a dat linute la estimarea de cati km mai am si ma opresc.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 15 2010, 11:56 PM
Post #402


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Unde e locul lor secret, adica al schiurilor ? Pentru mine a fost o problema de geometrie in spatiu, pentru care mi-am dedicat vreo doua ore in seara dinaintea plecarii.

Cat despre CB am dubii, si la LC si la OBK constat diferente intre 5-10%. CB-ul ca si vitezometrul sunt facute pentru moral. Unul indica mai putin celalalt mai mult. Nu cred ca e o intamplare.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Feb 16 2010, 08:59 AM
Post #403


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (GLC120 @ Feb 15 2010, 10:56 PM) *
Unde e locul lor secret, adica al schiurilor ? Pentru mine a fost o problema de geometrie in spatiu, pentru care mi-am dedicat vreo doua ore in seara dinaintea plecarii.


Set bare Thule + suporti pe masina, folie transparenta industriala din Hornbach (sa nu ia nisip in legaturi ca am terminat o pereche) putina banda adeziva peste folie si la drum. Tre doar sa calculezi pozitia barelor astel incat usa portbagajului sa nu loveasca varful schiurilor.
Mai ai varianta portbagajului dar mie mi se pare deosebit de funebru si nu subscriu.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 16 2010, 09:41 AM
Post #404


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



John, tu te-ai molipsit de la SMT? Nu consuma 6 cu schiurile deasupra pe autostrazile din Europa niciodata.

Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alias
post Feb 16 2010, 09:49 AM
Post #405


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 288
Joined: 27-May 09
Member No.: 120.074



Bucuresti(RO) - Szeged(HU) (invartit 2 saptamani prin oras) - Maribor(SLO) - Szeged(HU), pana cum in total 2340km, consum 9.6%, cu asta mica, cu Impreza.
Ca observatie, consumul in oras este mult scazut fata de Bucuresti, 9-10% fata de 13-14% Damn Bucuresti!.
La statul pe loc cu motorul pornit in 15 minute si 0 km consumul era de 20% smile.gif)

Ca observatie, zgomotul facut de angrenajul format de suportii de portbagaj+bare transversale+suporti de ski este mult mai zgomotos pe Impreza decat pe Outback.
Angrenajul este acelasi exceptand sistemul de prindere pe/in caroserie.

This post has been edited by alias: Feb 16 2010, 09:53 AM


--------------------
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Feb 16 2010, 12:30 PM
Post #406


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (GLC120 @ Feb 16 2010, 09:41 AM) *
John, tu te-ai molipsit de la SMT? Nu consuma 6 cu schiurile deasupra pe autostrazile din Europa niciodata.
Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant.



Daca asa scria , asta e . 6.0 curat in fata domiciliului.

QUOTE (alias @ Feb 16 2010, 09:49 AM) *
Ca observatie, zgomotul facut de angrenajul format de suportii de portbagaj+bare transversale+suporti de ski este mult mai zgomotos pe Impreza decat pe Outback.
Angrenajul este acelasi exceptand sistemul de prindere pe/in caroserie.


Incearca sa te joci cu pozitionarea spre spate. Scade zgomotul, dar nu stiu cat spatiu de manevra ai la dispozitie (daca ai).


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 16 2010, 01:48 PM
Post #407


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Adica vreti sa spuneti ca antifonarea la Impreza e mult mai slaba decat la Outback teehee.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JohnSA
post Feb 16 2010, 02:03 PM
Post #408


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 256
Joined: 20-November 08
From: Bucuresti
Member No.: 118.585



QUOTE (Zetics @ Feb 16 2010, 01:48 PM) *
Adica vreti sa spuneti ca antifonarea la Impreza e mult mai slaba decat la Outback teehee.gif

Cred ca e unghiul de deflexie diferit in aerodinamica celor doua. Cand fugeam cu Astra la schi, pe parcurs trebuia sa mai intervin cu ceva banda adeziva la folia care se sfasia de la presiunea aerului. La Outback am observat ca nu mai este cazul, din acest motiv probabil.


--------------------
Mrrrr = Outback 2.0T-D NS
backyard inv.: Astra H, VW , Mitsu Pajero Sport
----------------------------------------------------------------------------
Armula indecisa intre concluziile auto-psihanalizei si paiul din ochiul celorlalti :
"Sincer (impaciuitor dar sincer cu el insusi -n.b.), sugerez anumitor participanti pasivi ai acestui forum care sunt in cautarea de informatii sa nu ia in considerare toate dizertatiile postate pe acest forum intrucat anumite postari sunt total paralele cu subiectul si sunt furnizate de personaje care in afara lipsei unei baze elementare de cunostinte in domeniu, nu sunt capabile decat sa posteze ineptii si aberatii. Insa, in spiritul dreptului de a ne exprima liberi, trebuie sa acceptam si monologurile prin care unii isi poarta propriul razboi imaginar sau isi refuleaza frustrarile."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alias
post Feb 16 2010, 04:53 PM
Post #409


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 288
Joined: 27-May 09
Member No.: 120.074



Aerodinamica este evident diferita:)
Outback-ul e totusi un "breac" cu plafonul aprope drept pe cand Impreza are plafonul aero-curb. smile.gif
Impreza are sistem de prindere cu surub in caroserie, si nu bare longitudinale asa ca nu te poti juca cu nici un unghi. sad.gif
Dar pentru asta exista Impreza Outback. Strutocamila smile.gif)

Consumul cu suporti si skiuri nu cred ca a depasit 1%.

Si pentru ca exista siguri curiosi, portbagajul se deschide fara a atinge cu skiuri de 176. De aici implicit si cutia daca cineva isi pune problema de a pune cutie pe Impreza.


--------------------
Subaru Forester 2008
ex Subaru Impreza 2008
ex Subaru Outback 2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Feb 16 2010, 05:34 PM
Post #410


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Adica masina avand suporti si schiuri pe plafon consuma doar cu 1% mai mult ? unsure.gif Asta e valabil numai pentru un Roman Diesel fabricat in anul de gratie 1987.

Nici macar pana la Predeal cu 90 la ora daramite pana in Austria pe autostrada. Sau poate ai vrut sa spui 1L/100 ?
Eu as estima consumul suplimentar undeva la 10-25% in functie si de viteza.

La viteze mari rezistenta aerodinamica este principalul obstacol, este proportionala cu patratul vitezei si cauzeaza vreo 3/4 din consum. Desi unii suporti sunt mai aberanti (dpdv aerodinamic) decat altii sau unii cetateni isi pun schiurile cu varful in fata, eventual si ridicat in sus ermm.gif oricum le pui, transformi masina intr-un SUV. Nu e vorba numai de consum dar se modifica semnificativ comportamentul masinii.

Daca cineva are idee cat variaza Cx-ul cand pui suporti si schiuri pe masina, ar fi interesant.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
utilizator_25836...
post Feb 18 2010, 11:47 AM
Post #411


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 15-February 10
Member No.: 124.034



nu prea vad consumuri de 2.5 XT pe aici. stiu ce o sa spuneti, e masina la care nu te uiti la consum , e pentru corazon mai mult. pe mine ma tenteaza unul din asta, dar problema e ca fac cam 3000 de km pe luna. cam 80% in afara orasului. asa ca niste cifre aici mi-ar fi mai mult decat utile .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Feb 18 2010, 01:15 PM
Post #412


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



iti dau eu consumuri pentru varianta manuala consumul este oriunde intre 8 si 22.
la 8 mergi ca mosul , la 9-10-11 mergi normal , si la 22% nu ai decat 2 pozitii la pedala on si off.

in oras ia un 13-18% in functie de oras smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bakero
post Feb 18 2010, 11:00 PM
Post #413


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 432
Joined: 25-April 09
From: Constanta
Member No.: 119.833



QUOTE (G e o r g e @ Feb 18 2010, 01:15 PM) *
iti dau eu consumuri pentru varianta manuala consumul este oriunde intre 8 si 22.


ba da esti simpatic sa mor io....8- 22 36182451.gif foarte tare...
pana cum n-am auzit pe nimeni sa-i consume XT-ul 8% cum n-am auzit pe nimeni sa mearga "ca mosul"....
si mosii merg tare cu XT!...nu stii,ca sunetul ala de boxer turbat se traduce,cand accelerezi cu "daaaa,mai vreau!!asa!!daaaa!!!mai vreau!!!".....


--------------------
SUBARU.FRIENDS INCLUDED.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 18 2010, 11:59 PM
Post #414


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Ba tin sa va contrazic ... am vazut un nene foarte de treaba pe care-l trimisese seful lui cu xt-ul la revizie. Pariez ca el ar fi reusit un 8 ...


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mgabi
post Feb 19 2010, 12:05 AM
Post #415


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 169
Joined: 10-March 09
From: Bucharest
Member No.: 119.469



Si on-topic, la consumuri si bauturi, se pare ca nici motorina de la Rompetrol nu-i prea place. iar ma vegheaza becurile din bord ...


--------------------
Legy 2.0D MY09
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Jun 4 2010, 10:19 AM
Post #416


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(GLC120 @ Jun 3 2010, 10:27 PM) *
Consumul pe autostrada 10-12 cu portbagaj deasupra. Ca din intamplare am fost la ski impreuna cu doua bucati Outback 2.5 4AT. Ambele familii au avut portbagaj deasupra. Consum pe computer 10.6 - 11. Real peste 11.
Iarasi ma repet, eu am consumat ceva neuroni sa aranjez bagajele dar am mers mai repede iar la motorina 6.5-6.8 real. BTW: ceva mai putin pe autostrazile lor decat pe soselele noastre.

Nu am uitat de excursia voastra 3 x OBK .
Cu portbagaj de acoperis pe autostrada consumul creste cu ~10-20%. Razvan nu vrea asa ceva, probabil consumul lui va fi sub 10 si pe autostrada.
Cine este deranjat de consumul mai ridicat la benzinara de 2.5 poate monta sistem GPL. Extraurban masina mea consuma 9,5 - 10 litri de gaz. La OMW GPL=2,09RON/l Benzina95=4,52RON/l deci rezulta un consum echivalent de 4,5l benzina/100km. smile.gif


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Jun 4 2010, 11:11 AM
Post #417


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



pista sunt cateva categorii de utilizatori. Cred ca ar fi doua criterii:

A. Cei care vor masina noua
B. Cei care accepta oricand un SH avantajos

A. Cei care iau in calcul costul total
B. Cei care se uita la pret (afacere) restul cheltuililor fixe si variabile nu se contabilizeaza.

Ideea ca daca ai masina de 20 sau 40,000 de Euro nu conteza cativa litri in plus la 100km este falsa. Stiu multi oameni cu masini "bengoase" care alimenteaza numai de 50RON sau maxim 100RON. Probabil ca sa fie masina mai usoara la plecarile de la semafor! blink.gif

Iar cu GPL si roata de rezerva in portbagaj nu sunt foarte multi amatori. Eu ma gandesc foarte serios la urmatoarea masina hibrida, electrica .....

BTW am si eu o masina pe benzina singura SH pe care am luat-o ever, foarte multumit, ocazie impecabila asa cum ii doresc si lui rzw. Mergem putin cu ea 13-14 in oras. 7-8 afara.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Jun 4 2010, 11:45 AM
Post #418


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Pe mine mai mult psihic m-a deranjat consumul mediu de 8,6 la OBK.(venind de pe un diesel) Cu GPL am bifat si aceasta problema. Roata de rezerva in portbagaj e cel mai mare inconvenient pe langa alimentarile mai frecvente la ~400km.
E adevarat ca multe masini noi nu au roata de rezerva(inclusiv noul OBK ohmy.gif ) dar eu nu voi pleca niciodata fara ea.

Saptamana viitoare plec in concediu cu familia si cred ca am gasit solutia ca sa intre totul in portbagaj fara a fi nevoie suplimentar de portbagaj de acoperis.

P.S. Benzinara ta SH (ocazia impecabila) consuma exact ca masina mea pe benzina. thumbsup.gif
Eu astept/caut ocazia mea pentru benzinara 2.0turbo AWD. A fost una dar am ratat in ianuarie. wallbash.gif





--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post May 27 2012, 06:11 AM
Post #419


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Am mai verificat si eu consumul real vs indicatia de pe bord.
Bord: 6.4 l/100km
Real: 7.1 l/100km
Verificarea a fost facuta pe 950km, cat m-a tinut motorina cumparata de 400 de RON, 15% in Ploiesti-85% prin localitati limitrofe fara probleme de trafic.
drive.gif


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post May 27 2012, 01:29 PM
Post #420


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



10% diferenta... un fleac! rolleyes.gif


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Pages V  « < 19 20 21
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 01:38 AM