IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Consum Subaru-Combustibil: de unde?

This topic is about Consum Subaru-Combustibil: de unde?, the author, hdi, wrote about: OBD 2000km la bord Ploiesti-Buc-Pitesti-Rm Valcea-Novaci-Ranca si retur 780km Consum pe CB 6,6l/100km Motorina OMV Alpin Diesel M-am intors cu becul a ... To read more just scroll down

21 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Consum Subaru-Combustibil: de unde?, Totul despre consumuri, bautura si carciumi ....
hdi
post Feb 6 2009, 11:28 PM
Post #41


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



OBD
2000km la bord
Ploiesti-Buc-Pitesti-Rm Valcea-Novaci-Ranca si retur 780km
Consum pe CB 6,6l/100km
Motorina OMV Alpin Diesel
M-am intors cu becul aprins.

Nu am facut plinul la intoarcere insa l-am facut inainte sa plec si:
-consum pe 622km cf CB: 6,4/100km
-consum pe 622km cf metodei plinului: 7,15/100km


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zetics
post Feb 8 2009, 05:44 PM
Post #42


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 462
Joined: 19-February 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.423



Drum de 1000km, consum 9%, Petrom 95 all the way. Mers in general cu 120-130, dar cu acceleratii relativ cuminti si pana in 4000 de ture. E Ok, nu stralucit, dar OK.


--------------------
Hyundai Accent 2005 1.6 16V 105CP
Subaru Forester 2006 2.5XT 230CP
Save the trees... eat more beavers!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eporteka
post Feb 12 2009, 08:06 PM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 41
Joined: 16-September 08
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 117.983



OBD - iul 2008

La 20500, media este de 8,3 % din care oras cam 60% restul afara.

Fata de fosta iubita (Passat 4motion TDI maritat la 200.600) care sub 11 n-am scazut e super bine


--------------------
Pasărea mălai visează...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Feb 13 2009, 11:09 AM
Post #44


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



QUOTE (hdi @ Feb 6 2009, 05:28 PM) *
-consum pe 622km cf CB: 6,4/100km
-consum pe 622km cf metodei plinului: 7,15/100km


Sa fie din "calibrarea" pompelor de benzina/motorina intre diferite statii de alimentare?
Ma intreb de ce facand plinul la Ctza consum pana la Brasov 12.3-12.5 si la intoarcere 11.5 ??? Stilul de condus si traficul egale...
Sa nu mai vorbim de faptul ca trecand granita (Turcia, Grecia, Austia...) consumul scade dupa primul plin whistling.gif


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Feb 13 2009, 11:20 AM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(Valentin35722 @ Feb 13 2009, 09:09 AM) *
Sa fie din "calibrarea" pompelor de benzina/motorina intre diferite statii de alimentare?
Ma intreb de ce facand plinul la Ctza consum pana la Brasov 12.3-12.5 si la intoarcere 11.5 ??? Stilul de condus si traficul egale...
Sa nu mai vorbim de faptul ca trecand granita (Turcia, Grecia, Austia...) consumul scade dupa primul plin whistling.gif


O explicatie ar fi diferenta de altitudine intre Constanta si Brasov de cca.600m . Poti verifica cu GPS.
Din experienta proprie cu OBK 2.5i diferenta de consum pe cele doua sensuri Bucuresti - Brasov este de 0.6 - 0.8l/100km.
Diferenta respectiva am masurat si pe alte rute cu diferenta de altitudine.

This post has been edited by pista: Feb 13 2009, 11:20 AM


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
V_I_C_T_O_R
post Feb 13 2009, 11:47 AM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 590
Joined: 5-December 08
From: ARAD, ROMANIA
Member No.: 118.699



Subscriu si eu la cele spuse de pista. 100% explicatia este diferenta de altitudine.


--------------------


BMW 530XD MY2007
BMW 320i MY 2006
Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09
Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006

Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 13 2009, 02:08 PM
Post #47


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 13 2009, 11:47 AM) *
Subscriu si eu la cele spuse de pista. 100% explicatia este diferenta de altitudine.


Este corect. Confirm si eu o dif. de cca 1.5-2l/100km pe traseul Ploiesti-Predeal fata de retur. Insa si "calibrarea pompelor" este tot o realitate de care eu incerc sa ma pazesc alimentand numai de la statii unde este trafic mare chiar si noaptea, astfel incat sa nu aiba loc baietii nici sa calibreze pompele si nici sa verifice solubilitatea diferitelor lichide in combustibil.... thumbsup.gif Si tot adevarat este ca pe la noi prin sud gasesti mai multi "metrologi amatori" decat dincolo de munti.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Valentin35722
post Feb 13 2009, 02:13 PM
Post #48


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 107
Joined: 12-November 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 35.715



Hmmmm... la asta nu m-am gandit.


--------------------
vali ctza
Once Subaru, allways Subaru
Forester 2.5XT 230cp 4EAT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 13 2009, 02:18 PM
Post #49


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



QUOTE (hdi @ Feb 13 2009, 08:08 AM) *
Si tot adevarat este ca pe la noi prin sud gasesti mai multi "metrologi amatori" decat dincolo de munti.


Din pacate asta e un mit din categoria: "A fost o data..."
S-au "emancipat" creierele si pe-aici. In sensul prost.


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciprian86626
post Feb 13 2009, 07:21 PM
Post #50


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 165
Joined: 7-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.619



QUOTE (klm @ Feb 6 2009, 10:33 AM) *
QUOTE (Ciprian86626 @ Feb 5 2009, 07:28 PM) *
consumul overall de cand am luat-o e 13,2 mpg

Asta inseamna cam 15-18 l/100 km?
Presupun ca e vorba de America.


18, dupa situl in care convertesc eu.

masina e model american, de aia e cu mpg si fara l/km. dar consumul e romania si europa (concediu)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius30562
post Feb 14 2009, 11:37 AM
Post #51


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 9-August 04
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 30.555



Consum la ultimul drum Sibiu - Bucuresti - Sibiu:
- Sibiu - Pitesti 5,4 l/100 km !!
Consum combinat (autostrada 140 km/h constat - cruise control , inclusiv vre-o 20-30 km in Bucuresti) = 6,6 l/100 km.

Eu am senzatia ca, utilizand Cruise Control, consumul este ceva mai mare decat la condus normal.
Motorul accelereaza si decelereaza mai des decat o face ”omul” in mod normal - in zonele de panta/rampa, unde soferul de regula tine apasata constat pedala de acceleratie (fara a tine cont neaparat de viteza de deplasare), CC accelereaza sau dupa caza decelereaza pentru a mentine viteza constanta.

Cu proxima ocazie am sa verific acest lucru: merg Pitesti - Bucuresti cu CC, iar la intoarcere Bucuresti - Pitesti - fara CC (incercand sa mentin aceeasi viteza de deplasare). Sunt curios daca apar diferente.


--------------------
To own one is to love one !
Subaru Forester 2.0 Diesel - Boxer Diesel
Ex. :Kalos 3u 1.4 16V
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 15 2009, 01:40 PM
Post #52


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



OBD AC (Subby Sama Black Pearl ninja.gif ) 2200km
Motorina OMV Alpin Diesel (EU5)

Verificare consum in functie de panta soselei:

Ploiesti-Breaza-30km extraurban -dif. de altitudine +250m
consum CB: 6.2l/100km

Breaza-Ploiesti-30km extraurban -dif. de altitudine -250m
consum CB: 4l/100km

Am mers fara CC, mentinand o turatie constanta de 1800-1900rpm (indiferent de viteza)


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 15 2009, 03:21 PM
Post #53


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



CC-ul nu se foloseste decat pe sosele pe plan drept sau cu diferente mici de nivel, altfel nu este economic deloc. Scrie si in cartea masinii, sau asa ar trebui smile.gif
Eu il folosesc numai pe portiuni drepte de drum, sau pe autostrada, mai mult din comoditate, un diesel e oricum economic tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Feb 15 2009, 03:36 PM
Post #54


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(mike.omega @ Feb 15 2009, 01:21 PM) *
CC-ul nu se foloseste decat pe sosele pe plan drept sau cu diferente mici de nivel, altfel nu este economic deloc. Scrie si in cartea masinii, sau asa ar trebui smile.gif
Eu il folosesc numai pe portiuni drepte de drum, sau pe autostrada, mai mult din comoditate, un diesel e oricum economic tongue.gif

Am acelasi parere, verificat si teoretic si practic.
Explica te rog si lui f1anatic. Eu nu am vrut sa intru din nou in replici neproductive cu el.
CITAT(f1anatic @ Jan 25 2009, 03:24 PM) *
CITAT(pista @ Jan 25 2009, 06:33 AM) *
La mine, daca merg atent, fara CC extraurban consuma mai putin. La aceesi viteza medie.
Care este explicatia dupa tine ?

Scrie te rog mai mult in acest forum, nu multi au experienta unui Legacy GT Stage2+.


Eu iti recomand sa incerci CC cind vei avea ocazia, pe un drum cunoscut, si o distanta cunoscuta. Mai devrem am oferit explicatia ca CC + ECU + AVCS optimizeaza masina pt. momentul respectiv si viteza aleasa. Daca nu ma crezi, cauta pe google. Ti-o po dovedi foarte usor cu numere si grafice insa - direct de la masina mea - dar mai mult ca sigur nu azi. Mersul "mai atent" a eliminat variatiile "mari" din "sistem" - dar nu vei egala niciodata ECU si controlul pe care il poate avea.

Nu e nimic impresionant la un Legacy GT Stage 2. E un pic mai iute ca un STI - asa cum vine din fabrica. Atita tot.




--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 15 2009, 04:02 PM
Post #55


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Pai da optimizeaza, dar pe drum drept(dpdv al pantei), la munte la noi nu vad unde sa folosesti CC-ul ca de obicei se merge in coloana sau intr-un ritm in care CC-ul nu isi are rostul.
Plus ca F1anatic n-a zis si tipul de drum pe care sa mergi cu CC, aici e chichita tongue.gif

Pentru mai multe lamuriri: http://en.wikipedia.org/wiki/Cruise_control


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 15 2009, 04:20 PM
Post #56


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Drumul despre care e vorba aici nu poate fi catalogat drept "in panta". O sa incerc si un CC in "urcare" si va spun cum a fost.


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Feb 15 2009, 04:58 PM
Post #57


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Eu am observat ca BC-ul indica un consum mult mai relevant pentru drumuri de minim 100 km, dar e doar observatia mea, nu o regula smile.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hdi
post Feb 15 2009, 06:55 PM
Post #58


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



QUOTE (mike.omega @ Feb 15 2009, 04:58 PM) *
Eu am observat ca BC-ul indica un consum mult mai relevant pentru drumuri de minim 100 km, dar e doar observatia mea, nu o regula smile.gif


Absolut corect. Cu cat distanta e mai mare cu atat devin mai neimportante acele aspecte care ies din tipare gen o oprire la bariera sau un prost care merge cu 60km/h pe banda 2.
Oricum, verificarea a fost facuta: rezultatul tot 6.2 l/100km.
Am dubii destule de serioase asupra preciziei CB mai ales ca:

Obs: Subaru nu consuma niciodata impar rolleyes.gif ; consumurile se contabilizeaza din 0.2 in 0.2!

This post has been edited by hdi: Feb 15 2009, 06:55 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Feb 17 2009, 12:45 PM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(f1anatic @ Feb 16 2009, 09:50 PM) *
Problema cu consumul este doar daca o turezi si esti in boost in permanenta. Altfel, nu sacrifici decit maxim 1 L%

Asta cat inseamna rolleyes.gif ?
Off topic:
GT-ul tau cat consuma la un mers foarte cuminte, cu max.110kmph si fara accelerari bruste ? Cu cat s-a schimbat consumul dupa Stage2 ?


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2009, 05:29 PM
Post #60


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (pista @ Feb 17 2009, 05:45 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Feb 16 2009, 09:50 PM) *
Problema cu consumul este doar daca o turezi si esti in boost in permanenta. Altfel, nu sacrifici decit maxim 1 L%

Asta cat inseamna rolleyes.gif ?
Off topic:
GT-ul tau cat consuma la un mers foarte cuminte, cu max.110kmph si fara accelerari bruste ? Cu cat s-a schimbat consumul dupa Stage2 ?


Daca erai mai atent la mesajul cu superchargerul electric: boost este Manifold Relative Pressure afisata pe ceas ca pozitiva. Tot acolo am aratat si cifrele la diferite viteze. Am vazut si 33 mpg pe ceas cu 3 persoane in masina la 70 mph si FARA sa merg la vale (ceasul citeste cu 1 mpg in plus, masurat de-a lungul anilor) ; deci un consum real de 32 mpg (7.35L%) la 70 mph (110 kpg). Oricind, oriunde la ses pot obtine 28-30 mpg care inseamna cca 8 L% (+- 0.5L) in mers constant la 70 mile pe ora (3000 rpm; 110 kph). In conditii mixte 10-11 L% si exclusiv in oras in trafic greu 12-14 L%

Poate nu iti vine sa crezi dar dupa Stage 2 consumul s-a imbunatatit. Masina fiind optimizata electronic si avind "suflu" mult mai bun atit la admisie cit si la evacuare.

This post has been edited by f1anatic: Feb 17 2009, 05:30 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

21 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 11:28 PM