Costuri revizii gama Skoda |
This topic is about Costuri revizii gama Skoda, the author, CORINA78858, wrote about: Buna ziua sau seara (dupa cum se nimereste) Exista un singur program de piese originale cu preturi valabile la toti dealerii din retea. Preturile se s ... To read more just scroll down
Costuri revizii gama Skoda |
Feb 17 2007, 06:45 PM
Post
#41
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 6-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 78.851 |
Exista un singur program de piese originale cu preturi valabile la toti dealerii din retea. Preturile se scot automat in functie de codul piesei si nu sunt purtatoare de adaos-uri din partea dealer-ului (asa este normal si impus, dealer-ul castiga din relatia Porsche Romania Piese si Accesorii si nu din adaos la piese) deci preturile sunt universal valabile. Acum exista si niste "ajutoare" cu piese reconditionate mai ieftine, tot originale, asa cum a spus Doru. La unele modele de Skoda se folosesc numai piese pe original (Octavia II ) si la altele de exemplu Octavia Tour sau mai pe inteles Octavia I se pot folosi si piese de producator, mai ieftine, fabricate de diversi cu acordul Skoda si care sunt bune calitativ. In legatura cu normativele (timpul alocat fiecarei operatiuni) exista niste normative fixe, impuse service-ului si cand pe devizul de lucru apare 1,4 ore nu inseamna ora=60 minute ci ora tehnologica, normativ de timp alocat acelei operatiuni. Mecanicul poate sa ia si pranzul 3 ore ca tot 1,4 ore tehnologice vor fi....Si in sfarsit ora de manopera care nu poate fi sub o anumita limita, pana acum era cam 55 RON ora tehnologica (nu am auzit mai putin de atat pe la service-uri) si poate urca pana la nivelul la care incepe sa deranjeze si aici politica se face de fiecare dealer in parte. Singurul sfat : cereti oferta scrisa dupa ce se face o constatare prealabila in care sa va treaca: ce piese trebuiesc schimbate, pretul pisei, manopera aferenta si total, semnata si stampilata si asa se evita orice surpriza neplacuta, iar ce e scris ramane! Nu uitati sa intrebati daca vi se ofera si alte alternative la piese doarece dupa cum am precizat la anumite modele se pot folosi si piese de producator sau reconditionate. Mult noroc si inca putina rabdare ca poate se mai schimba lucrurile... -------------------- GOCIU CORINA
|
|
|
Feb 18 2007, 09:31 AM
Post
#42
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 125 Joined: 12-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.292 |
Multumim de explicatii.
Majoritatea intrebarilor au fost si vor fi legate de costurile reviziilor. Aici toata discutia cu normarea, alocarea costurilor pe activ. (std. rate, cost/use etc) e deja facuta (dovada sunt fisierele postate de mine). Primul pas ar trebui ca aceste informatii CLARE sa fie afisate/postate de toate service-urile. Cand mergi sa cumperi o masina noua un dealer serios iti arata lista cu costurile de intretinere a masinii respective. Este unul din criteriile de alegere a modelului de masina. De ce aceste preturi nu sunt transparente si confirmate si de service-uri? -------------------- Skoda Octavia Tour, 1.9TDI 90CP
|
|
|
Feb 20 2007, 03:11 PM
Post
#43
|
|
novice Group: Membri Posts: 40 Joined: 6-June 06 From: Galati (Galati) Member No.: 78.851 |
Aici aveti dreptate. De aceea in lipsa acestor informatii am spus ca ar fi bine ca inainte, la programarea reviziilor sa se comunice un cost al reviziei sau al reparatiei care urmeaza. Acest lucru momentan este comunicat cu ocazia vanzarii masini dar nu este totuna.....
-------------------- GOCIU CORINA
|
|
|
Mar 27 2007, 10:13 AM
Post
#44
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 7-September 03 From: Bicaz (Neamt) Member No.: 15.890 |
QUOTE(alin94962) Doru, nu se punea problema schimbarii kitului, ci a intregului disc care era flenduri. L-am cumparat eu, era original SACHS, am dat pe el 3 milioane in timp ce in service Skoda costa 5 milioane. Acelasi disc.
Caseta de directie a fost una reconditionata si a costat mai mult de 450 euro (la Skoda), iar pompa de servo a fost si ea in jur de 200-250 euro, nu-mi aduc aminte prea bine. Restul pana la cca 800 euro (sau 32 milioane lei la vremea aceea) a fost manopera. Am avut inspiratia sa-mi repar masina la un service privat, foarte bun si destul de ieftin, altfel cred ca nu razbeam. Am vrut sa spun ca in service-urile Skoda te jupoaie fara mila, pentru un schimb de ulei + filtru normeaza 1,40 ore!!! E posibil asa ceva ??? Recomand tuturor celor care nu mai au masini in garantie sa-si achizitioneze piesele de schimb din magazine specializate, costa aproape jumatate fata de reprezentante, iar reparatiile sa le faca in service-uri private, unde manopera e mult mai mica... Asta recomand... 1. schimb ulei si filtru + verificare uzura placute frana ar trebui se se normeze 0.5 h 2.in garantie nu ai voie sa montezi piese neoriginale , ca altfel pierzi garantia 3.aveai posibilitatea sa iei un ambreiaj original de la Skoda , curetur piesa veche la cca. 1.5 milioane asa ca .......... |
|
|
Mar 30 2007, 11:16 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Apr 3 2007, 05:10 PM
Post
#46
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 19-March 07 From: Oradea Member No.: 101.983 |
Dupa indelungi convorbiri si ezitari, am efectuat revizia la un service privat (fara sa dau nume), totusi cunoscut si cu retea extinsa. Am renuntat la Servici Skoda, pentru ca mai multi mi-au zis ca manopera e mai ieftina si multi Oradeni cu Skoda umbla aici.
- schimb ulei 4L (Aral 5W40, 43 lei/L) - schimb filtru de ulei (23 lei) - schimb filtru polen (32 lei) - schimb filtru benzina (38) - inca 1L ulei (Aral 5W40), habar nu am de ce si unde ? (cati L de ulei intra 4-4.5 am auzit ?) - diagnoza la butonul de reciclare a aerului, ca nu vrea sa stea la loc, nu cupleaza si nu se aprinde (mai bine nu o ceream) - diagnoza sistem franare - manopera 2 ore revizia si schimburile - manopera 1 ora diagnoza resetare (asta cred ca ar fi butonul si sistemul de reciclare, ce o fi facut cu el atata timp) Toal costuri 440 lei, din care 305 lei piesele si 135 lei 3 ore manopera ? O ora de manopera la butonul de reciclare, ca sa-mi spuna ca trebuie schimbat blocul intrerupator AC, care se poate comanda cu 570 lei si vine in 7 zile. A fost prima mea revizie si ma asteptam la surprize, manopera umflata, si raman cu speranta ca nu mi-au scos ceva piese bune din masina, cat o fi ele. Daca am noroc si scap de evenimente neplacute, cat circul eu cu masina 1.5-2 ani nu merg la revizie, ca numai nervi imi fac. -------------------- Skoda Octavia 1,6 / 102 CP / 2003
|
|
|
Apr 3 2007, 07:59 PM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Si totusi nu prea inteleg ! La mine revizia a costat 506 ron ( initial ) intr-un service autorizat Skoda. Si pentru 60 ron tu ai preferat sa mergi intr-un service privat ? De ce ? Plus ca nu ai pus la socoteala filtrul de aer ...
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Apr 3 2007, 10:00 PM
Post
#48
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 19-March 07 From: Oradea Member No.: 101.983 |
Am preferat la Bosch pentru ca am avut un agent de vanzare cunostinta si am avut mai mare incredere ca nu-mi baga pe factura ceea ce nu a fost schimbat + am vorbit cu altii care si ei merg cu Skoda la ei si nu la reprezentanta. Masina mea nu este in garantie si pot sa merg la oricine, nu stiu cat de buna a fost sau nu alegerea, dar pentru linistea mea am ales, am auzit prea multe reprosuri la servisuri in general, dar am lasat masina pe mana unui angajat de al lor, sper ca macar din respect fata de el nu au scos nimic si ce au pus pe factura s-a si pus in masina.
Poate la butonul de reciclare cei de la Skoda erau mai priceputi, aceasta varianta mai ramane de vazut. Nu o sa schimb tot blocul daca sistemul functioneaza, doar butonul are defectiune. A fost verificat si filtrul de aer, dar nu era necesar inlocuirea, imi apare pe deviz ca a fost verificat (la fel ca frana), daca trebuia sigur imi bagau pe factura, ca doar este in avantajul lor. Later Edit - pana la urma, daca s-a facut ceea ce s-a facturat si numai atata, nimic in plus, doar manopera de 3 ora ma deranjeaza -------------------- Skoda Octavia 1,6 / 102 CP / 2003
|
|
|
Apr 4 2007, 05:30 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 263 Joined: 23-June 06 From: Cluj-Napoca/Bistrita Member No.: 80.639 |
Nu am stiut ca masina nu este in garantie ... :angel:
-------------------- Skoda Fabia Elite
|
|
|
Apr 5 2007, 07:26 AM
Post
#50
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
Am schimbat sapt. trecuta acumulatorul pt. Fabia 1.4 MPI. Am pus in el un Bosch de 60 amperi...a costat 260 RON, are garantie 2 ani.
-------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
Apr 10 2007, 02:40 PM
Post
#51
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 11-June 06 From: Tandarei (Ialomita) Member No.: 79.120 |
Revizia la 15 000 km la Octavia Tour efectuata la Auto-Grup Constanta:
1. Revizie mecanica (manopera+tester - banuiesc) - 180.88 lei; 2. Materiale mici - 13,57 lei; 3. Filtru ulei - 31,35 lei; 4. Filtru motorina - 117.13 lei; 5. Filtru aer - 63.27 lei; 6. Filtru polen - 71.05 lei; 7. Ulei Castrol 5w40 , 4L - 176.72 lei; Total - 653.98 lei. Destul de scump, dar nu exagerat, voi ce parere aveti? |
|
|
Apr 21 2007, 01:48 PM
Post
#52
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 186 Joined: 25-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.661 |
Tocmai am facut revizia de 75k km la Avia Motors. Pret total: 787 lei (sau cam asa ceva). Ce s-a facut:
-schimbare ulei (Aral 5w40 ): 6l (am cerut sa imi puna in portbagaj un bidon nedesfacut, ca am obiceiul sa calc mai tare acceleratia si pana la urmatorul schimb cu siguranta imi va lua cateva sute de ml) -schimbarea tuturor filtrelor (4 la numar, parca) -------------------- Skoda Octavia Elegance 1.9TDI 110CP
|
|
|
Apr 23 2007, 12:22 PM
Post
#53
|
|
novice Group: Membri Posts: 33 Joined: 2-July 06 From: Bucuresti Member No.: 81.346 |
Revizie la Brady Trade, 5000 km (1 an).
Schimbat ulei, filtre + manopera: 370 RON. Durata: 1 ora si 40 minute (cu programare prealabila). -------------------- Skoda Octavia Elegance 1,9TDI 90 CP
Toyota Yaris Terra 1,3 VVT-i 87CP |
|
|
May 4 2007, 09:07 AM
Post
#54
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 4-May 06 From: Bucuresti Member No.: 65.566 |
Buna ziua,
Am facut prima revizie pt Fabia mea 1.2 HTP la 11400 km (1 an). Mi-au schimbat uleiul (3 l shell helix), filtrele si.. antigelul, + ca i-am rugat sa se uite la alarma (in garantie), pt ca sunetul mergea doar din cand in cand. Aparent goarna de la alarma era arsa si au schimbat-o. Total: aproape 3 ore si 580 lei, si asta cu reducere 10% pt manopera si 5% pt piese (am card Avia). Numai manopera a fost 200 si ceva de lei, si antigelul inca aproape 100 :minigun: . Am si eu cateva intrebari... - antigelul chiar trebuia schimbat? scuze daca e o intrebare stupida, dar conteaza ce culoare de antigel bagi? Tipul de la service mi-a explicat ca trebuia schimbat pt ca la un moment dat am bagat un pic de antigel albastru (asta pt ca intr-o dimineatza a inceput sa imi piuie mashina ca nu mai are lichid de racire, asa ca i-am pus urgent 1/2 kg antigel + apa distilata, ce am gasit mai repede la prima benzinarie, nu ceva ieftin, dar ALBASTRU) - de ce numai 3 litri de ulei? nu ar fi trebuit 4? - nu a costat cam mult manopera?? Revizia am facut-o acum cateva zile, si de-atunci tot aud de la prieteni intrebarea "ce-ai cautat la banditzii aia din Pantelimon??", asezonata cu povestiri horror despre mecanicii de-acolo. Eu m-am dus la Avia pt ca de-acolo mi-am luat mashina si pt ca auzisem ca ar fi cel mai serios service Skoda din Bucuresti!!! Acuma.. ce sa zic... nu sunt sigura daca am luat tzeapa sau daca atata ar fi trebuit sa coste... asa ca va intreb pe voi inainte sa dau cu parul Scuze pt postul f lung si sper sa imi raspundeti :spam1: -------------------- Skoda Fabia Avantaj 1.2 64CP HTP
|
|
|
May 4 2007, 10:41 AM
Post
#55
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 29-September 05 From: Iasi (Iasi) Member No.: 56.986 |
QUOTE(Sorin95959) sa revenim la topic..
in curand va trebui sa fac revizia la 30.000km..mai am de parcurs 2000.. si vin cu intrebarea..cam care ar fii pretul estimativ pt aceasta revizie? multam..aha si revizia este pt octavia 1,9 tdi combi 90 cp mersi Salut, Am si eu o Skoda Octavia 1,9 TDI (90CP). A doua revizie a costat, la Open Service Iasi 748 RON. Au schimbat: - Filtru Motorina - Filtru Polen - Filtru Ulei - Ulei Mobil 1 ESP 5W30 5l Piese: 557.7 RON + manoperamn 2.5 ore 193.5 = 748 RON. Este cam piperat pretul dar nu avem ce face atat timp cat masina este in garantie. Octavian -------------------- Skoda Octavia Tour 1.9TDI (117CP), 2006, ALH
|
|
|
May 4 2007, 02:47 PM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
ttheoro:
1. in cartea masinii scrie clar: antigelul nu se amesteca cu alt tip de antigel. 2. in skoda fabia sedan 2003 motor 1.4 mpi intra 3.3 litri ulei Manopera se plateste dupa orele lucrate la masina ta. In CJ cunosc service autorizat Skoda care cere 50RON/ora de manopera. Acuma nu vad cum la tine schimbul de ulei/antigel etc. si niste verificari au durat 3 ore. Trebuia sa stai langa ei, iar daca ai stat si intradevar au lucrat 3 ore atunci cam atat costa Mi se pare ca manopera e umflata atat la pret cat si la estimarea orelor. -------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
May 4 2007, 06:38 PM
Post
#57
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 186 Joined: 25-January 07 From: Bucuresti Member No.: 97.661 |
QUOTE(ttheoro) Revizia am facut-o acum cateva zile, si de-atunci tot aud de la prieteni intrebarea "ce-ai cautat la banditzii aia din Pantelimon??", asezonata cu povestiri horror despre mecanicii de-acolo. Eu m-am dus la Avia pt ca de-acolo mi-am luat mashina si pt ca auzisem ca ar fi cel mai serios service Skoda din Bucuresti!!! Acuma.. ce sa zic... nu sunt sigura daca am luat tzeapa sau daca atata ar fi trebuit sa coste... asa ca va intreb pe voi inainte sa dau cu parul
Scuze pt postul f lung si sper sa imi raspundeti :spam1: Aceeasi dilema am avut-o si eu cand am fost cu masina prima dat in service si dupa ce m-am interesat la ma multi cunoscuti am aflat ca cei de la AVIA ar fi cei mai seriosi dintre toate service-urile Skoda din Bucuresti (sau pe langa ). In ceea ce priveste pretul, si mie mi s-a parut cam mare la revizia de 75k km (780lei), insa prefer sa dau ceva bani in plus si sa stau linistit ca nu am dus masina in cine ce stie ce service obscur si cine stie ce i-au facut aia. -------------------- Skoda Octavia Elegance 1.9TDI 110CP
|
|
|
May 28 2007, 12:20 PM
Post
#58
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
Am fost pe la service azi, si ma gandeam sa va dau niste scoruri:
- schimb Filtru Habitaclu Skoda Fabia a costat 50 RON + manopera 15 RON - test Frane : 30 RON - verificat / incarcat instalatia AC: 123 RON (intra reciclarea freonului, completarea si testarea pentru scapari etc.) -------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
May 28 2007, 04:05 PM
Post
#59
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 172 Joined: 12-December 06 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 94.727 |
Unde ai fost la Proton cu AC??
-------------------- 1,9 TDI 90 CP an 2001
|
|
|
May 29 2007, 08:21 AM
Post
#60
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 155 Joined: 20-December 06 From: Cluj Napoca Member No.: 95.292 |
N-am vrut sa fac reclama Da, acolo am fost. Is ff. de treaba baietii de acolo.
-------------------- [Skoda Fabia Sedan, 2003, 1.4 MPI]
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd April 2024 - 05:31 PM |