IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

BMW 730 2,4TD

This topic is about BMW 730 2,4TD, the author, Felix60549, wrote about: Deoarece nu cunosc unele caracteristici, va rog, spuneti-mi si mie consumul la BMW 730 2,4TD si cam cat va fi impozitul in 2006 la un asemenea auto? I ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> BMW 730 2,4TD
Felix60549
post Dec 28 2005, 06:07 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Deoarece nu cunosc unele caracteristici, va rog, spuneti-mi si mie consumul la BMW 730 2,4TD si cam cat va fi impozitul in 2006 la un asemenea auto?

Intreb pt. ca am gasit unul de vanzare si as dori sa-l cumpar.

Multumesc pt. orice informatie!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Dec 28 2005, 06:36 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



Daca e 730 nu poate fi decat 2.4 td decat artizanal. Si atunci Dzeu cu mila cat o consuma (depinde ce grup are in primul rand). Uita de el mai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 28 2005, 09:37 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Da, m-am lamurit, e un hibrid. A fost 735i si a bagat motor de 2,4td, deci are grupul de 3,5i.
Are 280000km in bord si arata rau tare. Pe asta l-am uitat .

Mai am o varianta. Un 520i cu motor de 2000 simplu, adica fara 16v sau 24v, injectie multipunct. masina arata destul de bine, are putin tuning exterior(praguri,jante, spoilere). In rest, la ce ar tb. sa ma mai uit, sa verific.Mentionez ca are 189000km la bord e fabricatie 1990 si cere pe el
4400E.
Tb. e alta. Am un Cielo Korean GLE/AC/GPL din 1996 cu 113000km la bord, care arata si functioneaza foarte bine. Ce sa fac?
Ajutor va rog!

Ar merita schimbul? In cazul in care se merita, cam la ce preturi sa ma astept-la piese ma refer-
Va multumesc pt. orice sugestie si informatie. :wave:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Dec 29 2005, 12:57 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



la 4400 bmw din 90 e mult. in sensul ca stiu mai multe persoane care si-au luat bmw-uri din 90-91 cu motoare de 2.5 3.0 si au costat pana in 3500 si dotate destul de bine cel de 3.0 fiind full, de la scaune electrice si incalzite la pilot automat si asa mai departe. la cel de 2.5 stiu ca i-a schimbat amortizoarele si i-a reparat grupul plus niste regalje. a costat 3000. la cel de 3.0 i-a facut niste regalaje care au costat in jur de 4 mil si atat. a costat 3500 (si niste becuri arse )

trebuie mare atentie cand vrei sa cumperi o masina din anii astia mai ales bmw. cine isi cumpara bmw nu prea o tine de frumusete


--------------------
ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv

opel astra 1.7 cdti-101CP 2006

opelul si pejeul vandute
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Felix60549
post Dec 29 2005, 07:40 PM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 358
Joined: 10-November 05
From: Piatra Neamt (Neamt)
Member No.: 60.542



Florin, multumesc pt. raspuns.

Pb. este ca nu e 520i curat ci modificat in E 34, adica fata-faruri,aripi,capota,grila spate-stopuri,capota,aripi.
Arata ca un md. 1996 si culmea arata bine.L-am vazut astazi la pranz si de atunci tot gandesc.
Sa zicem, la un BMW520i la ce tb. sa ma uit sa vad daca e OK?

Preturi la consumabile, stii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 02:41 AM