IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

respins rar

This topic is about respins rar, the author, cristi_max2000, wrote about: salut am un bmw e39 520i an 1997 150ps 167.000km am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe... am fost la test si masina este ok din puct de v ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> respins rar, bmw e39 520i
cristi_max2000
post Dec 8 2010, 01:05 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



salut!!!
am un bmw e39 520i an 1997 150ps 167.000km
am fost la rar si am fost respins pe motiv de noxe...
am fost la test si masina este ok din puct de vedere al testelor sondele sint ok...
ma poate ajuta cineva cu un sfat ce sa ii fac?
au fost facute 3 teste pe calculator si este totul perfect...
primu test rar cu benzina 95
hc: 219 ppm
co: 0.16%
co2: 12.37%
o2: 6.43%
co corr: 0.19% vol
lambada: 1.340
rpm: 781 rpm

hc 84: 84 ppm
co: 0.60%
co2: 14.03%
o2: 1.08%
co corr: 0.61%vol
lambada 1.030
rpm: 3488rpm

al doilea test tot la rar cu benzina de 99+
hc: 219ppm
co: 0.61%
co2: 13.28%
o2: 1.47%
co corr: 0.65%vol
lambada: 1.044
rpm: 781rpm

hc: 83ppm
co: 0.60%
co2: 13.58%
o2: 1.05%
co corr: 0.63%
lambada: 1.029
rpm: 2902 rpm

3 service testat sonda , debilmetru si test complet...erorii 0%
toata lume zice e este ok
care ar fii solutia ce sa ii fac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_flavius
post Dec 8 2010, 10:54 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.230
Joined: 4-January 08
From: Pitesti
Member No.: 115.965



Iei testarea de la service, pe hartie, cu stampila, si te duci cu ea la RAR inapoi...din ce oras esti? vezi sa nu cumva sa fie vreunul care sa "astepte" ceva la RAR...daca te mai respinge o data, te duci direct in reprezentanta BMW (daca nu ai fost deja...), si ii faci o testare acolo...daca te resping si cu testarea respectiva, faci reclamatie scrisa la directorul RAR si, eventual, la o alta autoritate...nu stiu cui se poate adresa, poate ne ajuta juristii de pe aici, corpul de control al prefecturii poate primi reclamatii cu privire la RAR? sau direct ministerul? ma gandesc ca se poate contesta fidelitatea masuratorilor efectuate de RAR si se poate cere o certificare a aparaturii folosite...


--------------------
Adrian Flavius

Toyota Avensis 2.0 D-4D Luna Gri Inchis Metalizat - un Totos sexos!!!
Logan 1.6 MPI 8v Ambition

Am sufletul rupt in doua...cu un ochi plang si cu unul rad...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi_max2000
post Dec 8 2010, 04:47 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



QUOTE (adrian_flavius @ Dec 8 2010, 10:54 AM) *
Iei testarea de la service, pe hartie, cu stampila, si te duci cu ea la RAR inapoi...din ce oras esti? vezi sa nu cumva sa fie vreunul care sa "astepte" ceva la RAR...daca te mai respinge o data, te duci direct in reprezentanta BMW (daca nu ai fost deja...), si ii faci o testare acolo...daca te resping si cu testarea respectiva, faci reclamatie scrisa la directorul RAR si, eventual, la o alta autoritate...nu stiu cui se poate adresa, poate ne ajuta juristii de pe aici, corpul de control al prefecturii poate primi reclamatii cu privire la RAR? sau direct ministerul? ma gandesc ca se poate contesta fidelitatea masuratorilor efectuate de RAR si se poate cere o certificare a aparaturii folosite...

cica ar fii o circulara interna ca 1 din 10 sa treaca pina la 1 ianoarie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Dec 8 2010, 08:20 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (cristi_max2000 @ Dec 8 2010, 06:47 PM) *
cica ar fii o circulara interna ca 1 din 10 sa treaca pina la 1 ianoarie

Pe tine nu te intereseaza circulara (care oricm ai lua-o este ilegala) ci faptul ca trebuie sa treci de RAR.
Cum zicea si Adrian, te duci la BMW, obtii certificatul cu rezultatele masurate de catre BMW, plus celelalte pe care le ai privind starea masinii. Te mai duci o data la RAR si frumos le spui la baietii aia ca ai fost deja de 3 ori acolo, ai fost si la BMW intre timp si masina este in parametrii oficiali iar hartia pe care o ai in posesie o poate dovedi. Daca te resping din nou, atunci te duci la directorul RAR si depui o cerere prin care ceri analizarea situatiei atasand o copie a certificatului BMW. Daca nici acolo nu merge faci o plangere catre forul RAR suprem eventual Ministerul Transporturilor.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi_max2000
post Dec 8 2010, 10:36 PM
Post #5


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 08:20 PM) *
QUOTE (cristi_max2000 @ Dec 8 2010, 06:47 PM) *
cica ar fii o circulara interna ca 1 din 10 sa treaca pina la 1 ianoarie

Pe tine nu te intereseaza circulara (care oricm ai lua-o este ilegala) ci faptul ca trebuie sa treci de RAR.
Cum zicea si Adrian, te duci la BMW, obtii certificatul cu rezultatele masurate de catre BMW, plus celelalte pe care le ai privind starea masinii. Te mai duci o data la RAR si frumos le spui la baietii aia ca ai fost deja de 3 ori acolo, ai fost si la BMW intre timp si masina este in parametrii oficiali iar hartia pe care o ai in posesie o poate dovedi. Daca te resping din nou, atunci te duci la directorul RAR si depui o cerere prin care ceri analizarea situatiei atasand o copie a certificatului BMW. Daca nici acolo nu merge faci o plangere catre forul RAR suprem eventual Ministerul Transporturilor.

ok...pt ori ce sesizare termenu este de 30 zile...
ok il treci dupa 1 ianoarie cu noua taxa sad.gif
asa vor si iei...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Dec 8 2010, 11:37 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Pai mergi pana atunci la BMW si obtine hartia. Apoi mergi la RAR din nou, pana in Ianuarie.
Nu trebuie sa astepti 30 de zile ca sa faci o sesizare, pui mana pe un pix si o hartie si o faci acolo pe loc daca esti respins; iei numarul de inregistrare a cererii si intrebi cand poti reveni pentru un raspuns.
In alta ordine de idei si daca faci sesizarea si ti se raspunde in Ianuarie ar trebui sa te taxeze ca in Decembrie din moment ce ai castig de cauza.

Apropo: prima oara am crezut ca ai gresit tastele dar acum m-am convins ca nu este asa. Ianuarie se scrie cu U nu cu O. excl.gif


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Dec 8 2010, 11:49 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Intrebare: ai certificat de poluare de la nemti?
Uite AICI un caz care te-ar putea ajuta.


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Dec 9 2010, 12:43 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM) *
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+

This post has been edited by Lucian107416: Dec 9 2010, 12:45 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi_max2000
post Dec 9 2010, 01:42 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



QUOTE (Lucian107416 @ Dec 9 2010, 12:43 AM) *
QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM) *
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+


pai am fost la rar cu 2 tipui de benzina si tot nu a trecut...

Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Dec 9 2010, 10:54 AM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



se poate cumva sa mergi la alt sediu RAR? Poate echipamentul lor e defect.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristi_max2000
post Dec 9 2010, 11:18 AM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-December 10
Member No.: 130.453



QUOTE (Lucian107416 @ Dec 9 2010, 10:54 AM) *
se poate cumva sa mergi la alt sediu RAR? Poate echipamentul lor e defect.

nu...decit acelasi inginer poate rezolva problema
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Dec 16 2010, 09:00 AM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (Lucian107416 @ Dec 9 2010, 01:43 AM) *
QUOTE (Rebel @ Dec 8 2010, 11:49 PM) *
Inca ceva: cumpara si tu cea mai buna benzina, si ruleaz-o apoi mai fa-i plinul o data si mergi cu ea full la RAR. Cand esti respins nu te duci tot cu benzina de 95; putin simt tehnic ce naiba.

Aici ai dat-o-n bara. N-are a faca poluarea cu CO a benzinei la acelasi motor(cu conditia sa fie respectate cerintele de alimentare ale producatorului). Benzina cu CO ridicat ofera avantaje doar la proiectare, pentru ca se poate alege o compresie mai mare. In cazul de fata, chiar n-are importanta ce benzina are.
PS. De altfel, te poti uita la rezultatele pt 99+


Ceea ce spui tu este adevarat dar vorbeam despre influenta calitatii benzinei in rezultatele la noxe. Exista opinii care sustin importanta calitati benzinei iar eu sunt ferm convins de acest aspect.
Din experienta personala mi s-a intamplat sa nu trec RAR-ul cu o masina; i-am pus benzina de 98 si valorile s-au schimbat fara vreo interventie tehnica. Exista pe atunci un raport un grafic care imi arata arderi incomplete, m-a trimis inginerul respectiv la Shell si masina a fost alta.
Ulterior toate masinile primeau 98 inainte de inspectie si niciodata nu am avut probleme.
Pentru multi, astea or fi baliverne, dar pentru cei care au incercat si au constatat ca pana la urma benzina face diferenta, nu sunt
Eu de exemplu alimentez numai si numai Shell. Nu pentru ca imi pasa de noxe, ca aici nu se fac noxe, ci pentru ca imi place cum ruleaza masina si au aditivi ce elimina depunerile de pe supape si alte componente.

Am avut masina in Romania care cum bagam MOL scotea fum (m-am si panicat prima oara); cum bagam Shell sau altceva n-avea nici pe dracu. Cu MOL clar nu treaceam RAR-ul cu masina respectiva. Asta asa ca idee...

This post has been edited by Rebel: Dec 16 2010, 09:04 AM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 02:30 PM