Sfaturi pentru cumpararea unui bmw. |
This topic is about Sfaturi pentru cumpararea unui bmw., the author, Iliescu63885, wrote about: Intentionez sa cumpar un bmw dar inainte as avea nevoie de cateva sfaturi de la cei care au cumparat o astfel de masina second hand.Masina pe care o a ... To read more just scroll down
Sfaturi pentru cumpararea unui bmw. |
Dec 12 2006, 01:09 AM
Post
#1
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 23-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.878 |
1.In primul rand cate chei tb sa-mi dea vechiul prorprietar? 2.Cum imi dau seama de numarul real de km sau unde se poate verifica acest lucru ? 3.Cum imi dau seama de uzura motorului ? 4.Testul Autovit este bun de ceva ? Va multumesc.Orice punct de vedere este binevenit. |
|
|
Dec 12 2006, 11:27 AM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Cred ca Impulse ar fi incantat sa te ajute cu sfaturi...
-------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Dec 13 2006, 12:24 PM
Post
#3
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 23-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.878 |
Nu ma poate ajuta nimeni.
|
|
|
Dec 13 2006, 02:17 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
2. poti sa iti dai seama de nr de km doar daca masina are carte de service si apoi te duci la reprezentanta si faci confruntarea. in rest te mai poti uita la gradul de uzura al pedalierului, scaunului,volanului, al schimbatorului 3. ca sa iti dai seama de uzura motorului trebuie sa ii faci testul de compresie. e cel mai indicat. testul din virtan iti spunea parca doar gradul de uzura al motorului care nu e chiar foarte relevant, totusi intereseaza-te bine ar trebui sa te mai verifici in afara de motor cardanul, grupul si niste rulmenti care sunt pe acolo. se strica destul de greu dar sunt foarte scump de reparat -------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Dec 14 2006, 04:51 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 545 Joined: 14-May 05 From: Constanta (Constanta) Member No.: 46.840 |
Ai mai condus pana acum o masina cu 170cp ? nu de alta dar hai sa iti povestesc ce a facut un prieten de al meu: A luat un 530xd din 2004. cu motorizarea mai veche de 218 cai. omul foarte incantat de masina, (trecuse dupa un passat de 105 cai). Ne-am intalnit intr-o zi am zis sa dam o tura cu masina lui. am plecat dupa loc, am mers ce am mers si nu m-am abtinut sa ii zic: Dai si tu ceva talpa sa vad si eu cum se infige a ta. El stupefiat, "pai da am mers cu pedala la fund" Ne-am intors si am luat-o pe a mea la o tura. E drept eu aveam 230 de cai si era noua dar totusi diferenta nu putea sa fie asa de mare. A mea era racheta pe langa a lui. dupa 20k km au inceput sa ii pice diferite piese. a luat teapa tepelor. nu stiu cati km avea masina aia dar era obosita rau. Poate ai vreun prieten cu o masina de putere asemanatoare, incearca un test drive cu masina lui. -------------------- Multe masini cu multe turbine
|
|
|
Dec 14 2006, 08:36 PM
Post
#6
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 23-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.878 |
In primul rand va mulrumesc pentru ajutor.Am condus masini mult mai puternice de 170 cp dar numai pe benzina.In momentul de fata conduc un Rexton cu 120 cp motorina.Asta e si motivul pentru care am nevoie de cateva punte de vedere cu privire la o astfel de masina pentru ca nu stiu la ce sa ma astept la 170 cp motorina.
Va multumesc |
|
|
Dec 15 2006, 09:45 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
cel mai sanatos pt tine ar fi sa ii propui proprietarului o verificare tehnica la unservice platita de tine. daca refuza atunci ar fi bine sa cauti in alta parte.
-------------------- ford focus sedan alb 1.6 16v masina de serv
opel astra 1.7 cdti-101CP 2006 opelul si pejeul vandute |
|
|
Dec 23 2006, 02:42 PM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 20-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.891 |
Iti spun din propria experienta mai ales k am mai si avut putina activitate in domeniul vanzarilor de masini second hand.. la BMW se dau si cheile inapoi (ma refer la nr de km) fara probleme deci kmetri reali nu poate sa ti-i spuna nici mama serviceului d la BMW, o carte service se cumpara cu pagini gata invechite din germania oricand cu cati kmetri si revizii vrei pe ea. Asadar nu poti decat sa mergi pe incredere dak vrei sa t iei dupa ce scrie pe bord.
-Trebuie sa ai 2 chei normale cu butoane, una fara butoane si una de plastic (cheia de service). -Uita-te f bine la volan vezi dak pielea de pe el mai are vreo urma de textura de fabrica, sa nu fie ff lucios sau chiar cu putin inceput de roadere. -Vezi sa nu fie sterse deloc butoanele de la radio sau climatronic cu toate k asta e mai putin relevant pentru ca se intampla ca si masinile cu f multi kmetri sa fie bine intretinute in interior. -Vezi cand pornesti motorul porneste-l la rece sa fie prima oara pornit cand il testezi, (Dak a mai fost pornit iti dai seama imediat dupa linia de la temperatura apei care la BMW scade ffff greu dupa ce ai oprit motorul dar si creste f repede dupa ce l-ai pornit (in majoritatea cazurilor) si asculta sa vezi dak motorul merge uniform in sensul sa nu isi schimbe zgomotul considerabil dupa primele secunde de pornire pentru ca se poate intampla sa nu aiba uleiul presiune sa urce in rampa. -Daca este adusa acum de afara si spune ca are kmetri reali trebuie sa aiba la motor o placuta de carton cu Castrol sau ce ulei a avut pe care sa scrie in germana cand a fost schimbat uleiul si la ce nr de kmetri. Majoritatea masinilor aduse nu au, si se mai pun si niste actipilde pe la deschiderea usilor in interior pe stalp, care iti indica aceleasi lucruri. La service parerea mea este ca iti pierzi timpul si banii inafara de testerul kre ti-l pun sa vada ce erori indica computerul masinii, test pe care poti sa il faci la orice service, inafara de tester o sa iti puna masina pe o rampa, o sa traga de articulatii sa vada dak bat si cam atat nu prea mare lucru si multe dintre batai se intampla sa nu le simta mecanicii la rampa ci doar tu in mers cu masina. A .. si cand e masina pe loc cu motorul oprit misca de volan mai brusc stnga dreapta, vezi daca se aude vreun clanc asta inseamna bataie la caseta de directie si e destul d scumpa. Ar mai fi cateva de zis dar sper ca astea ar putea sa te ajute si sper ca nu am postat prea tarziu. Multa bafta |
|
|
Dec 24 2006, 11:54 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 6.522 Joined: 12-May 04 From: Constanta Member No.: 25.186 |
Te rog nu mai folosi limbaj de mirc, aici suntem pe un forum!
-------------------- |
|
|
Dec 25 2006, 08:09 PM
Post
#10
|
|
sofer Group: Membri Posts: 78 Joined: 20-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.891 |
QUOTE(mike.omega) Te rog nu mai folosi limbaj de mirc, aici suntem pe un forum!
imi cer mii d scuze pentru cei care nu au inteles ce am scris desi nu cred ca exista printre cei care au citit postul, si chiar nu am fost atent pt ca am scris ceva care mi s-a parut folositor si nu am stat sa analizez fiecare cuvant si nu cred ca sunt singurul de pe masini.ro care nu a scris toate cuvintele intregi. Oricum te-ai sesizat repede bv poate mai obtii o stea ..multa bafta |
|
|
Dec 27 2006, 09:23 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 23-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.878 |
Multumes pentru sfaturile voastre am sa tin cont de ele.
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 02:41 AM |