IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SX4 - Ce parere aveti?

This topic is about SX4 - Ce parere aveti?, the author, kifla, wrote about: @Mircea109037 Da , m-am intors din UK (dupa 11 ani de munca cinstita ) Si , in afara de cele cateva ore de condus obligatorii pentru a primi permisul ... To read more just scroll down

12 Pages V  « < 8 9 10 11 12 >  
Reply to this topicStart new topic
> SX4 - Ce parere aveti?
kifla
post Jun 19 2008, 05:25 PM
Post #181


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 17-May 08
From: Arad
Member No.: 117.120



@Mircea109037 Da , m-am intors din UK (dupa 11 ani de munca cinstita ) ! Si , in afara de cele cateva ore de condus obligatorii pentru a primi permisul de conducere , nu am condus deacat ocazional masini LHD ! ( da si de aceea mi se pare "normal" ca sa circul pe partea stanga a drumului , de aceea pentru inceput masina ideala pentru mine ar fi tavalugul pentru asfalt ninja.gif ) .
Aaa.... si in UK se vinde SX4 si eu am vazut soferul ca statea pe partea corecta(adica pe dreapta rolleyes.gif )
Multumesc de urari si sper sa intru si eu cat mai repede in "club" .
Apropo de SX4 ...pare o masina solida ? Are multi greieri prin gropi ? Se comporta ca un SUV sau ca si o masina clasa compact ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LeonardSZK
post Jun 20 2008, 11:40 AM
Post #182


novice
**

Group: Membri
Posts: 31
Joined: 6-October 07
From: Pitesti
Member No.: 114.973



Masinile vandute in UK au volanul pe partea dreapta. In Romania (si Europa minus UK) TOATE masinile noi au volanul pe partea stanga. Inclusiv SX4... Nu stiu daca RAR iti da drept de circulatie in Romania cu volan pe partea dreapta/ confused.gif
Despre SX4... Da, este bine facuta. Fata de un Swift din 2001 se vede ca a fost gandita sa mergi si pe altfel de drumuri... thumbsup.gif (am "studiat-o" pe dedesupt)
Comportarea mi se pare intre o compacta si un SUV (pe sosea).


This post has been edited by LeonardSZK: Jun 20 2008, 11:43 AM


--------------------
2008 Suzuki SX4 1.6 GS 4WD Lagoon Turqoise
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lightspit
post Jun 21 2008, 10:28 AM
Post #183


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 10-June 08
From: Timisoara
Member No.: 117.289



O sa repet partial ce am mai zis si la consum.
Am SX4 1.5 GLX Rosu (toata lumea are gri metal azi si mie chiar imi place rosu) si l-am cumparat de nou acum 7 luni cu 3km la bord.
Acum n-am decat vreo 3800 km la bord.
Consumul masinii cand am cumparat-o a fost horific! 13.5 litri/100km iarna in oras. Trecand de primul impact, masina era totusi nou nouta, am strans din dinti si am continuat sa conduc smile.gif.
Consumul a inceput sa scada destul de repede si pe la 1000 km scazuse undeva la 7.8 litri/100km traseu mixt (40% oras, 60% afara - dar afara acum este ca in oras cand este ceva mai liber).
Acum la 3500 km consumul este la 7.2 litri/100km traseu mixt 40%oras, 60% afara.

Am facut si experimentul cu resetat-ul contorului in momentul deplasarii cu viteza constanta (daca pornesti de pe loc, vei fi inselat de consumul suplimentar dat de demarare) si rezultatul a fost un 6.2 litri care a crescut dupa vreo 15 minute la 6.5 litri (mai avem si dealuri) unde a stat constant pana in momentul in care am oprit.
Am folosit o singura data benzina OMV100 si n-am simtit nimic deosebit (cu exceptia gaurii in portofel) si de atunci iau numai benzina OMV95 (cea mai ieftina).

Masina este oarecum OK si sunt multumit de ea.
- Maniabilitate foarte buna;
- garda la sol mare si care te ajuta foarte mult pe drumurile ultramoderne ale Romaniei (dar am reusit sa gasesc si gropi in asfalt care depasesc garda SX4-ului, Timisoara - Lipova). Nu uita ca pt drumurile noastre jentile de aliaj sunt un dezavantaj. Otelul este OTEL si nu are concurenta!
- usoare accente sportive pana pe la viteza de 120km/ora (pe urma este ceva mai lenta), dar am mers si cu 145 la ora si a fost OK (oricum nu prea ai unde intre Timisoara si Arad);
- bordul are o iluminare OK si nu te oboseste la drum intins;
- este spartana in interior. Sunt inginer auto si pe mine chiar ma plictisesc gadget-urile din masini Am reusit sa ma plictisesc si chiar sa ma enervez intr-un BMW seria 7 (toate sunt customizate si nu exista model standard) din cauza tuturor prostiilor de zeci de butoane. Automobilul trebuie sa fie un mijloc eficient si comod de a te deplasa in siguranta din punctul A in punctul B;
- vizibilitate superba cu exceptia stalpilor A dar care din fericire se compenseaza cu vizibilitate marita prin geamurile laterale. As zice ca vizibilitatea este superioara unui VW Golf sau Renault Megane.
- Nu este chiar atat de zgomotoasa pe cat se spune. Este OK chiar si la viteze de 145km/h!
- scaune net superioare ca si ergonomie comparativ cu cele de la Renault Megane! Nu am fost obosit de loc dupa un drum de 4 ore. Va anunt cand fac un drum mai lung. Au si o parte proasta: din cauza formei care se apropie de cea a scaunelor sport, nu prea respira spatele si dupa un drum ceva mai lung te dai jos transpirat pe spate. Am pus bile. Nu am stiut ce altceva as putea sa pun. Aveti alte idei?
- nu s-a plans nimeni de confortul de pe scaunele din spate. De fapt au fost surprinsi placut de spatiu.
- ador vizibilitatea data de oglinzile laterale. Sunt ditamai monitoarele!

Daca ar fi sa imbunatatesc ceva ar fi:
- treapta unu de viteza - prea lenesa si trebuie sa apesi ceva mai lung pana schimbi in a 2-a,
- ar trebui a 6-a treapta de viteza! Chiar se simte nevoia si am impresia ca a 5-a nu este overdrive sau raportul este mult mai apropiat de unu;
- vopseaua este cam subtirica si usor de atacat de rahatul de la porumbei (am pete care vireaza rapid catre matuire dupa 5 luni de cacat de porumbel - cred ca ar trebui sa completez formularele la loto in masina smile.gif),
- tabla este si ea subtirica. Ca sa protejez tabla si vopseaua de cacatul de porumbel am dat cu ceara smile.gif si am vazut cum se curbeaza tabla verymad.gif . DIn fericire doar se curbeaza si nu se deformeaza permanent. Plus in 7 luni am fost lovit de 5 ori in parcari pinch.gif (incredibil ce cumplit este sa parchezi in Timisoara),
- Aripile ar putea fi fie mai departate de structura de rezistenta (nervuri) sau nervurile sa fie putin indoite astfel ca aripile sa nu se loveasca in nervuri si sa se deformeze (permanent) cand betivii se sprijina in mod sanantos de masina. Cand zic nervuri, ma refer la structura de rezistenta a caroseriei,
- dezaburirea nu prea merge foarte bine (am o senzatie de deja vu ca la Daciile vechi sad.gif) dar am gasit ca solutia de sters LCD (ecranul laptopului) are proprietati masive de antiaburire thumbsup.gif , nu stiu de ce dar este fantastica (partea proasta este ca dupa un timp se depune mai usor mizeria),
- aerisirea este cam zgomotoasa! La nivelul 3 deja iti vine sa-l inchizi pentru ca te deranjeaza la auditie dar din fericire poti porni AC si dai debitul cu un nivel mai jos.
- as pune naibii plasele alea laterale in portbagaj pe gratis si din start. Chiar ar fi utile si costa doar un rahat pentru dealer.
- as face aripile din fibra ca si la Renault.
- bordul are un plastic care se zgarie oarecum usor. Nu este un policarbonat de calitate foarte buna deoarece poti sa-ti bagi in el ghearele, scuze, unghiile smile.gif. raman urme albicioase in urma zgarierii si trebuie sa ai grija pentru ca este pacat.
- schimbarea vitezelor este in general buna dar uneori se face ptin mai greu decat ar trebui. Nu va imaginati ca este ca si la Dacia 1300. Este doar ceva mai greu uneori.
- servicii Sara Motors - dar asta deja stiti. Totusi au si cateva parti bune: reprezentantul de vanzari este chiar un tip OK caruia ii place ce face, cel mai bun service la reparat tabla si vopseaua din Timisoara (din pacate chiar ai nevoie de ei in ziua de azi si trebuie sa devii prieten cu mecanicii smile.gif).

Recomandari:
- daca iesi in natura, poti sa iei si versiunea AWD, dar si versiunea street line face fata cu succes (vedeti voi) la teren oarecum framantat. Nu prea cred ca vei iesi off-road cu masina in Romania. Am mers in Dumbravita pe ploaie si nu sunt drumuri decat de pamant batatorit in zona de vile. Am umplut masina de pamant de sus pana jos (pana pe acoperis) de le-a cazut fata la politisti cand am intrat in oras. Masina arata de parca aveam de gand sa plantez gazon pe ea. M-am simtit ca la raliu (chiar a fost raliu) si masina si-a castigat un respect foarte mare in ochii mei! Maica-mea inca nu si-a revenit. Am vazut Dacii 1300 si Opele Vectra blocate in drumurile alea cand ploua, dar SX4 a facut ca bateria din reclama la Duracell. S-a tot dus cu a 2-a si nu s-a blocat o data.
- Merita sa platesti optionalele de protectie de plastic (laterale, aripi, si spoiler) care vin la GS pentru ca te apara de loviturile usoare din parcare (macar aude mai bine idiotul/idioata care te loveste si poate ai sansa sa se opreasca la timp).
- cred ca merita sa platesti pt MP3 player. Nu prea mai merita sa iei CD audio in masina! Dar poti sa traiesti foarte bine si fara...

In rest totul este OK!

Are careva vreun link pentru tuning la SX4? Chiar vreau sa mai scot cativa CP si Nm pt ca este un motor cu rata de compresie sub 10 (are 9 sau 9,5) si asta inseamna ca se mai poate scoate 5 pana in 10 CP fara sa afectezi fiabilitatea.

This post has been edited by Lightspit: Jun 21 2008, 10:32 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lightspit
post Jun 21 2008, 11:07 AM
Post #184


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 10-June 08
From: Timisoara
Member No.: 117.289



am uitat o recomandare!
MERITA sa-i faci tratamentul de vopsea pentru ca nu te costa mai mult de 60 de RON si efectul este pe termen lung si cu satisfactie garantata. Porumbeii nu te iarta! ei te vor castigator la LOTO.

Tragi un strat sintetic de protectie prima oara, lustruiesti si apoi pui ceara carnauba si lustruiesti din nou.
NU FA INVERS pentru ca distrugi totul!

Mai pe larg procesul de tratament:

1) Speli masina simplu fara ceara unde vrei tu, dar sa fie spalata foarte bine si sa nu mai ai nici o urma de mizerie sau grasime pe ea. Preferabil sa te scapi cu ocazia asta si de urmele de frecare cu cauciucuri, barele de protectie ale altor masini si sangele pietonilor depus in timp ce te jucai Carmagedon;
2) Duci masina la umbra undeva si astepti cam jumatate de ora sau mai mult daca ai capota calda de la motor (cel mai bine deschizi capota ca sa se raceasca). Verifici sa nu ai praf asezat, eventual mai cureti putin cu o carpa umeda daca vezi ceva, dar cu foarte mare grija ca sa nu lasi zgarieturi (foarte usor de zgariat cu carpa uscata);
3) Aplici solutia sintetica de protectie cu un burete moale (am zis burete si nu carpa!) si incepi cu partile superioare ale masinii. Faci miscari circulare cu diametrul aproximativ de 10 cm (sunt inginer ce naiba smile.gif) si ai grija sa acoperi toata suprafata.
4) Astepti minim 15-20 minute si vei observa o matuire a vopselei. Cu ocazia asta poti sa observi daca ai omis vreo suprafata si mai poti reaplica pe zonele goale, dar nu insista prea mult pt ca nu prea mai castigi mare lucru.
5) Lustruiesti cu miscari circulare (?=20 cm maxim smile.gif). Preferabil cu o laveta/prosopel de microfibra (gasesti la Praktiker pe la 3 lei bucata). Te poti opri si aici dar daca vrei sa fii cu adevarat tare, treci la pasul urmator.
6) Aplici ceara carnauba cu aceleasi miscari circulare pornind de la partea de sus a masinii. Vei observa foarte usor daca lasi ceva pe afara.
7) Astepti minim 20 minute. Recomandat este 30 de minute.
8) Lustruiesti cu ALT prosop/laveta de microfibra. Bineinteles cu miscari circulare si ?=20 cm maxim smile.gif.

9) testezi cu acid sulfuric. NU FA ASTA! Doar am glumit smile.gif...

Bagi o bere fara alcool si in timp ce esti prabusit si terminat vei putea observa in reflexia de pe vopseaua masinii cat de obosit esti smile.gif si in final realizezi ca vopseaua nu a aratat niciodata mai bine si ca nu mai ai nevoie de oglinda aia pe care vroiai sa o postezi in afara casei sau blocului ca sa-ti observi burta cat este de mare in timp ce duci gunoiul...
Pe bune acum, efectul este fantastic. Zici ca ai o masina de show auto.

Tratamentul cu solutia sintetica o faci doar o data in an, iar ceara carnauba ar trebui sa tina cam 6-8 saptamani cand repeti respectand pasii 1,2,6,7,8. Da, nu ai nevoie de pasii 3,4 si 5 pt ca dai numai cu ceara. O data in an este suficient pt protectia cu solutia sintetica.

This post has been edited by Lightspit: Jun 21 2008, 11:08 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shmocs
post Jun 24 2008, 09:56 AM
Post #185


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-May 08
From: Ploiesti
Member No.: 117.210



Gata masina. Poze:
Attached File(s)
Attached File  img_01.jpg ( 139.19K ) Number of downloads: 30
Attached File  img_02.jpg ( 138.09K ) Number of downloads: 20
Attached File  img_03.jpg ( 135.62K ) Number of downloads: 21
Attached File  img_04.jpg ( 155.21K ) Number of downloads: 18
Attached File  img_05.jpg ( 134.06K ) Number of downloads: 18
Attached File  img_06.jpg ( 151.04K ) Number of downloads: 17
Attached File  img_07.jpg ( 128.97K ) Number of downloads: 17
Attached File  img_08.jpg ( 142.1K ) Number of downloads: 16
Attached File  img_09.jpg ( 230.69K ) Number of downloads: 22
Attached File  img_11.jpg ( 142.28K ) Number of downloads: 33
Attached File  img_12.jpg ( 93.82K ) Number of downloads: 30
 


--------------------
Sergiu
2008 Suzuki SX4 1.6 GS 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
shmocs
post Jun 24 2008, 10:31 AM
Post #186


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 31-May 08
From: Ploiesti
Member No.: 117.210



Acum pareri:
- dealerul din Oradea este super ok (atat Roxana Ceresan - tipa cu care am comunicat, cat si domnul de la service - care mi-a explicat foarte bine multe chestii) : pe 3 iunie am dat 4000 RON avans prin virament si pe 17 masina era acolo gata de plecat cu ea, deci fix 2 saptamani - cat au zis.
- avea 34 KM la bord acolo in Oradea si pana la Ploiesti am facut 581, deci 547 de km. Am facut un plin acolo la Oradea si mi-a ajuns, am avut consum mediu 6.9 cand am ajuns acasa, numai mers 2WD
- era minunat un cruise control, mi-a intzepenit piciorul drept pe acceleratie la atata drum (am oprit in Cluj la un McDonalds si in Brasov pt diverse)
- foarte stabila la 100-110 Km/h in curbe
- frane si directie suuuper prompte (bine.. eu vin de pe un o dacie break '97 biggrin.gif )
- marfa treaba cu keyless (la dacie chiar am parcat odata masina cu usa in dreptul unei scurgeri de canal.. si guess.. mestecand acolo cu cheia in yala.. le-am scapat - si s-au dus inspre jos... si sanatate) - nu trebuie decat sa le ai la tine in buzunar undeva.. si cam asta e tot.. nu le scoti niciodata nici la deschidere/inchidere nici la pornire
- cutie de viteze super ok (nu am intalnit probleme la treapta a-3-a sa vibreze cum am mai citit pe forumuri) ; a-5-a trebuie gadilata cumva.. in 2 timpi.. nush cum sa explic, dar ma gandesc ca e inca prea frageda.. pana se mai rodeaza lucrurile...

Cam atat.. o sa mai pun pareri pe parcurs


--------------------
Sergiu
2008 Suzuki SX4 1.6 GS 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rexkroki
post Jun 24 2008, 11:37 AM
Post #187


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 160
Joined: 2-April 08
From: 46°57? N 7°27? E
Member No.: 116.832



Felicitari pentru masinuta thumbsup.gif

cat mai multi km far probleme drive.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lightspit
post Jun 24 2008, 06:56 PM
Post #188


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 10-June 08
From: Timisoara
Member No.: 117.289



daca te uiti atent la un Matiz si la un SX4 vei observa cateva asemanari smile.gif.
Explicatie simpla.
Matizul nu este altceva decat proiectul Fiat Panda care a fost amanat, iar SX4 este facut de acelasi birou de proiectare.

Shmocs, foloseste masina cat mai mult si cu cat mai multa satisfactie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 24 2008, 09:19 PM
Post #189


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



QUOTE (LeonardSZK @ Jun 10 2008, 08:57 PM) *
Salutare, Shmocs! Bine ai venit in club!
In cheltuielile de logistica intra tot ce ai spus, inclusiv RCA o luna. Eu am luat masina cu imprumut bancar. Pe baza proformei pe care erau trecute seriile de sasiu si de motor am incheiat polita Casco (societate agreata si impusa de banca), cesionata in favoarea bancii, zero fransiza. Dezavantajul: prima este aceeasi 7 ani, desi valoarea masinii scade. verymad.gif
Despre Redtor numai de bine. Prompti si rapizi. Masina OK! dar pleci direct la benzinarie. Stau prost la materiale promotionale, n-am avut ce sa-i aduc fetitei... unsure.gif
Nu am reusit sa iau si presuri de interior ca discount, le-am platit separat. confused.gif
S-ar putea sa nu livreze masina pana nu au confirmarea intrarii banilor in cont...
Sper sa fac in curand ceva poze...Pentru ceilalti posesori: pe drumuri foarte proaste (betonate, gropi mici si dese etc) "troncane sau e posibil sa am ceva... Saptamana viitoare ma duc la revizia de 1000Km si vreau sa ma pregatesc...




Bun gasit tuturor!
Sunt posesor de SX4, 1.6 l, 4WD din martie 2008 si, pana acum m-am marginit doar sa citesc forumuri SX4. Ceea ce m-a determinat sa postez aici este o problema tehnica semnalata de LeonardSZK, pe care o am si eu. Problema este reala si confirmata de service-ul BS Motors Bucuresti. Daca la inceput nu eram nici eu sigur ca se aude un troncanit pe fata, dupa 5000Km problema s-a agravat. Utilizand masina in Ilfov o data, de doua ori pe saptamana pe drumuri neasfaltate, a devenit evident ca troncanitul suspect nu poate fi normal, chiar daca suspensia este putin rigida.
Prin urmare m-am dus la service pentru o constatare de rutina (si pentru ca scaunul soferului scartaia si mi se arsese becul din plafoniera mijloc, tip de bec pe care n-o sa-l gasiti in oras si care costa la service aprox. ...20lei)
Trebuie spus ca cei de la BS s-au comportat OK. Dupa un drive test pe drum neasfaltat a venit verdictul: CASETA DE DIRECTIE zgomotoasa trebuie schimbata. Am fost programat pentru inlocuirea casetei dupa o saptamana. Pana aici toate bune, desi imi era neclar cum a scapat de celebrul, multiplul, etc. contol de calitate japonez o piesa de baza - caseta de directie- inca de la inceput ( pt. ca deranjul fonic a fost de la inceput).
Dupa ce au trecut 10 zile am sunat la service sa vad daca au uitat de programare.. Mi s-a spus ca nu a venit trailerul cu piese si ca e o problema cu transportatorul. Aveam sa aflu ca e o problema mai mare...
In fine, dupa o luna de la programare a sosit si caseta mea de directie, marti pe data de 17.06. Dupa o asteptare de o luna, am fost anuntat ca sunt programat la service abia vineri 20.06. Ajuns la service, am mai semnalat o problema: schimbatorul de viteze trepideaza in mers, intempestiv, parca la decelerari si ,,intra" greu in marsarier si cateodata in viteza I - problema nerezolvata, amanata?, cu explicatia ca timoneria SX4 este foarte exacta. ( Trebuie mentionat ca nici mecanicul lor nu a nimerit din prima marsarierul...)
Am fost sunat la sf. programului sa-mi iau masina. M-am dus increzator, mi s-a dat cheia spunandu-mi-se ca masina e gata si am plecat in spatele serviceului, pe drum neasfaltat.......... SURPRIZA! Masina zdranganea ca la inceput, cand am cumparat-o, deci mai putin ca mai devreme.. Reactia a fost emotionala.. M-am dus peste ei sa-i intreb daca au schimbat caseta sau doar au mai ,,strans-o" pe cea initiala. Mi s-a dovedit ca a fost schimbata, dupa ce au suit masina pe rampa..
Aici au inceput explicatii confuze. Eu am intrebat daca e o problema generala. Unul din mecanici spunea ca e prima SX4 cu problema asta. De la dealer aflasem ca a mai existat un caz. Altcineva spunea ca si masina lor de test drive troncane pe denivelari. Am fost , printre altele, sfatuit sa mai astept sa se sesizeze Suzuki si sa se procedeze la o rechemare pt. ca modelul e nou.. Au trecut totusi doi ani de cand masina asta se fabrica. Se contraziceau intre ele sugestiile mecanicilor.. Argumentele lor erau contradictorii si ilogice, prin urmare am refuzat sa le mai ascult solicitand rezolvarea problemei int-un fel sau altul.. Un manager a luat decizia sa fiu reprogramat pentru o noua schimbare a casetei de directie........... peste doua saptamani, de data asta. Va tin la curent daca doriti.
Va sfatuiesc pe toti posesorii de SX4 sa ascultati atent, cu vol. pe mute, zgomotul facut de rotile fata la trecerea peste maI MULTE DENIVELARI MICI, MEDII, DRUM NEASFALTAT si sa ne impartasiti si celorlalti concluziile voastre. Ca proprietar care nu este la prima masina (ultima fiind o Octavia ajunsa la 180.000km fara probleme cu caseta de directie) va spun ca nu este normal nici un cloncanit la o masina noua, fie ea si Dacia (Loganul lui taica-miu nu face asa). Daca, intr-adevar problema e generala trebuie sesizata Suzuki facand cu totii front comun.
In rest, impresii bune despre masina, dar au mai fost evocate:
De bine- stabilitate, comportament excelent la curbe pt. un crossover si nu numai
- usor de manevrat in oras
-portbagaj suficient 90% din cazuri pt. o familie cu doi copii care nu cara marfa cu masina. In deplasari mai lungi, daca tb., montam portbagaj suspendat 350l
- cel mai ieftin crossover 4x4 , desi am dat 17000E pe ea
- toate dotarile indispensabile pt. o masina moderna: clima, esp, multe airbag, diferential blocabil, etc

De rau - consum maricel- media pe 6500km este de 9,6l%, 60%-65% in Bucuresti.
- scaun sofer scartaie din nou ( am 95kg dar totusi..)
- inexactitatea schimbatorului de viteze
- problema pt. care am postat- caseta directie zdranganitoare, ma rog, cloncanitoare
- Asteptare mult prea lunga a pieselor de schimb la BS Motors Bucuresti
- lipsa scut protectie motor
- lipsa manere viraj in portiere, la interior plastic ieftin care se zgarie usor

Observ ca sunt multi doritori pe forum masini.ro si pe softpedia de o intalnire a SX4 istilor. Hai sa o facem! Nimeni nu propune nimic concret?
Pentru ca multi sunt din Titan (si noi la fel) si pentru ca incepe sezonul vacantelor si de aci incolo multi vom fi plecati, va convoc


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 24 2008, 09:27 PM
Post #190


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



Am dat add rep din greseala. Spuneam ca va astept pe toti cei interesati de o intalnire, vineri, 27.06 in parcarea din parcul Alexandru Ioan Cuza fost IOR, sa zicem de la ora 17.00, sa ne impartasim impresii despre masini Suzuki Sx4 si nu numai.
Sa auzim de bine!


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rexkroki
post Jun 24 2008, 10:08 PM
Post #191


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 160
Joined: 2-April 08
From: 46°57? N 7°27? E
Member No.: 116.832



QUOTE (mrzmf @ Jun 24 2008, 09:27 PM) *
Am dat add rep din greseala. Spuneam ca va astept pe toti cei interesati de o intalnire, vineri, 27.06 in parcarea din parcul Alexandru Ioan Cuza fost IOR, sa zicem de la ora 17.00, sa ne impartasim impresii despre masini Suzuki Sx4 si nu numai.
Sa auzim de bine!


deacord cu intalniea, dar cred ca ora 19 ar fi mai potrivita smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 24 2008, 10:17 PM
Post #192


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



La propunerea lui Rexkroki de pe softpedia, am decalat intalnirea - vineri, 27.06, de la ora 19.00! Parc IOR, parcarea dinspre biserica.


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rexkroki
post Jun 25 2008, 08:18 AM
Post #193


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 160
Joined: 2-April 08
From: 46°57? N 7°27? E
Member No.: 116.832



smile.gif intalnirea asta se joaca la doua capete smile.gif unul aici si unul pe alt forum smile.gif deocamdata scorul e egal, o propunere joi la 19.00, o propunere vineri la 19.00 si un participant care poate satisface ambele propuneri smile.gif

sa vedem ce urmeaza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lightspit
post Jun 25 2008, 12:07 PM
Post #194


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 10-June 08
From: Timisoara
Member No.: 117.289



Mrzmf,
eu nu am avut proiblema cu cloncanitul casetei de directie dar am avut experienta cu intratul in viteza 1 mai greu, doar de cateva ori.
Manerul schimbatorului vibreaza daca ai piciorul si doar o idee pe pedala ambreiajului. Daca am luat complet piciorul de pe ambreiaj, nu a mai fost nici o vibratie.
Consumul mixt la mine este de 7,2 litri/100km dar sunt si eu de vina ca o conduc putin mai sportiv. Daca as conduce mai calm ar scadea consumul pe la 7-7,1.
Pentru piese de schimb am incercat sa iau legatura cu service-ul din Szeged dar nu am primit nici un raspuns. N-a fost nici un fas chiar daca e-mail-urile au fost scrise in engleza sau in maghiara (m-a ajutat un prieten cu maghiara).

Intre timp am descoperit altceva pt piese de schimb si optionale.
Am descoperit piata de piese auto aftermarket din SUA. O sa-mi ziceti ca sunt nebun, dar:
- pretul este in dolari si este mai mic decat la dealer (Exemplu: un far la BS este 190 de euro iar in US este 125 dolari !!!)
- bull bar sau alte protectii laterale de tip teava: la SUzuki sunt de plastic, in US sunt de otel cromat cu sectiune ovala sau rotunda dupa cum doresti.
- timp de asteptare: la service-uri la noi astepti 2-3 saptamani, la piese din SUA astepti 3 saptamani.
- partea nasoala este ca trebuie sa platesti taxe vamale, dar chiar si atunci este mai ieftin.
- nu toate piesele si optionalele pot fi gasite in state si am inteles ca totusi exista cateva diferente intre un SX4 de Europa si unul de SUA (in afara de motor).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_r5
post Jun 25 2008, 12:48 PM
Post #195


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 407
Joined: 28-October 07
From: Timisoara
Member No.: 115.270



QUOTE (Lightspit @ Jun 25 2008, 01:07 PM) *
Intre timp am descoperit altceva pt piese de schimb si optionale.
Am descoperit piata de piese auto aftermarket din SUA.


... pai nu fi egoist ... zi-ne si noua wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rexkroki
post Jun 26 2008, 09:07 AM
Post #196


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 160
Joined: 2-April 08
From: 46°57? N 7°27? E
Member No.: 116.832



deci, cine vrea iluvff.gif , cine poate bicycle.gif si cine are chef band.gif este asteptat vineri 27.06.2008 la ora 19.00 in parcarea di fata bisericii din parcul IOR din Titan pentru a ne da cu parerea live despre masinutele noastre...
banana.gif

This post has been edited by rexkroki: Jun 26 2008, 09:08 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 26 2008, 01:29 PM
Post #197


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



Pentru succesul intalnirii de vineri, ora19.00, avand in vedere timpul scurt, ma gandesc sa trimitem mailuri tuturor membrilor! Ne poate ajuta vreun moderator??
Am facut aceasta sugestie si pe softpedia. Masini.ro ne poate ajuta? Nu cred ca cineva ar considera spam..


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 26 2008, 01:38 PM
Post #198


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



Attached File  poze_Panasonic__apr_mai__paste_2008_217.jpg ( 1.92MB ) Number of downloads: 20
Tocmai am citit jurnalul de bord SX4 Rexkroki de pe softpedia. Interesant.. cu timpul e normal ca entuziasmul ni se va atenua. Totusi cred ca avem ceva in comun, noi posesorii de Sx4. La ce ma gandesc:
-am ales din foarte multe variante tocmai o masina care nu are reclama- inseamna ca nu suntem dintre cei foarte usor de manipulat
-am ales o masina exotica, nu foarte cunoscuta, doar pentru ca ne place noua..
-am fi putut alege un SUV second, dar nu voiam chiar un SUV ci o masina polivalenta si, de ce nu- ecologica.
-vrem sa fim un pic diferiti, eu unul m-am saturat de ,,costumul" nemtesc
- ne place filosofia suzuki ,,way of life": liber, liberal, adaptabil, paradoxal - distractiv si serios, citadin si provincial, extravagant prin unicitate si totusi clasic
- noi chiar avem spirit de aventura
- nu agream spiritul de turma
-SUNTEM DEOSEBITI SI LIBERI, idealisti si totusi cerebrali!


Din aceste considerente eu cred ca merita sa ne intalnim si sa cream propria comunitate.



--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 26 2008, 01:47 PM
Post #199


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



Attached File  poze_Panasonic__apr_mai__paste_2008_213.jpg ( 1.77MB ) Number of downloads: 11
Attached File  poze_Panasonic__apr_mai__paste_2008_204.jpg ( 1.57MB ) Number of downloads: 28


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mrzmf
post Jun 27 2008, 11:42 AM
Post #200


novice
**

Group: Membri
Posts: 27
Joined: 12-March 08
From: Bucuresti
Member No.: 116.641



band.gif Intalnire SUZUKI SX4- isti, TITAN, PARC IOR - parcare langa biserica de lemn, ASTAZI, 27.06.2008, ORA 19.00 drive.gif


--------------------
Suzuki SX4 1.6l 107cp GS 4WD argintiu


RIDE THE WINDS OF CHANGE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

12 Pages V  « < 8 9 10 11 12 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

6 User(s) are reading this topic (6 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 6th May 2024 - 04:12 PM