IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

SEAT CORDOBA-NU PORNESTE

This topic is about SEAT CORDOBA-NU PORNESTE, the author, DAN37015, wrote about: Problema este ca am dus masina la vopsit iar acum nu mai porneste. Am chemat mesariasi si dupa vreo 3 zile au ajuns la concluzia ca este stricat calcu ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> SEAT CORDOBA-NU PORNESTE
DAN37015
post Dec 10 2004, 02:42 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 10-December 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 37.008



Problema este ca am dus masina la vopsit iar acum nu mai porneste. Am chemat mesariasi si dupa vreo 3 zile au ajuns la concluzia ca este stricat calculatorul de bord. Eu nu pot sa cred asa ceva din moment ce am dus masina functionand la tinichigerie. Problema se manifesta astfel: dupa ce dau la cheie masina da sa porneasca dar se opreste. Initial am crezut ca defectiunea este de la cheie pentru ca acelasi lucru am patit cu o DACIA SOLENTA ,dar dupa ce am adus si dublura problema a persistat.
Doresc urgent sfaturi de la cei care au mai avut asemea problema sau de la cei care se pricep sa repare astfel de defectiuni. Astept raspuns la adresa: damianlorena@yahoo.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Dec 10 2004, 06:33 PM
Post #2


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Cum ti s-a vopsit masina, ma gandesc in felu urmator: a ajuns vopseaua la chip si.... :roll: sau am baut prea multa cola si aberez :?: :compress:


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DAN37015
post Dec 13 2004, 09:44 AM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 10-December 04
From: Galati (Galati)
Member No.: 37.008



Problema este ca nu porneste masina iar cauza o spun unii ar fi computerul de bord( care costa cca 800 euro) nu faptul ca am vopsit masina. Ideea era ca eu nu pot sa cred ca un computer se strica asa deodata fara a da inainte vreun semn.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Dec 13 2004, 04:15 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Computerul, din cate stiu eu, nu se strica asa din senin :roll:
Ai putea avea probleme cu fisele si bujiile. Fisele sa fie crapate si din cauza umezelii sa faca scurt, si bujiile sa fie terminate :!:

Sunt patit, dupa ce masina a facut mai mult de 45000 km m-am trezit ca intr-o dimineata nu mai porneste... ghici ce era? laugh.gif tongue.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 13 2004, 04:16 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



DACIA ! :cheers:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Dec 14 2004, 06:38 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Nu prea inteleg :!: :?:
In cazul meu, masina e un tico, si asta mi s-a intamplat cand avea 5 ani si ceva tongue.gif
Cat despre dacii... hai sa nu intram in amanunte ca m-am plictisit de conceptia ca nu poate porni iarna :roll:


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristian36135
post Dec 23 2004, 12:23 AM
Post #7


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 20-November 04
From: bistrita
Member No.: 36.128



eu am leon 1.9 tdi 110hp cu chip de 150 hp din 2002 si am cautat destul de mult pentru detalii despre motor si computer. din cite am gasit, daca e dus computeru' nu mai afiseaza nici macar ceasul (la modelul meu) darami-te sa incerce sa porneasca.
solutia ar fi sa mergi la un service autorizat sa faci o diagnosticare sau daca gasesti pe cineva sa faca o interfata pentru VAG-COM si cu laptop poti face chiar tu diagnosticarea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Dec 23 2004, 11:12 AM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



sunt putin off-topic, insa am o intrebare. La VAG motoarele TDI 1.9, cele de 90 si 110 CP sunt considerate proaste si nefiabile, iar cele de 100 si 130 fiabile. Ai idee din ce cauza?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malin34426
post Jan 4 2005, 02:19 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 521
Joined: 16-October 04
From: Bucuresti
Member No.: 34.419



Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
fane37943
post Jan 4 2005, 10:57 PM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 4-January 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 37.936



Mai mult ca sigur este defect cititorul codului din cheie, se afla in spatele contactului . Nu poti sa-l inlocuiesti fara un tester de firma. Du-te cu masina la o reprezentanta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu38956
post Jan 21 2005, 03:20 PM
Post #11


sofer
***

Group: Membri
Posts: 68
Joined: 21-January 05
From: Galati (Galati)
Member No.: 38.949



-din simptomele descrise intr-adevar ar fi vorba de immobilizer si nu din cauza cheii ci din cauza cititorului. bateria a fost scoasa de pe masina la vopsit?
-cel mai sigur este o diagnoza, se poate face si cu tester bosch.
-a nu se confunda computer de bord cu computer de motor.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jan 21 2005, 04:43 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(malin34426)
Ciudat ! din intretinere si exploatare rezulta exact invers.


Si mie mi se pare straniu, si nu inteleg cauza. Insa in Franta revistele par de acord pe tema asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cipi45667
post Oct 30 2006, 10:38 PM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 37
Joined: 29-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.660



aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.


--------------------
V6 2.5 tdi AFB 150CP 4x4 full
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TLS-09
post Oct 30 2006, 10:49 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.471
Joined: 18-November 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 61.358



QUOTE(Cipi45667)
aia de la vopsitorie te-or fi vazut mai naiv si ti-au inlocuit ceva de la aprindere. Clar.


Da de unde stii tu ca-i omul naiv. Cred ca avea nevoie de ajutor si sfaturi nu de caracterizari si presupuneri stimabile prieten!


--------------------
Skoda Octavia I, 1.9 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Oct 31 2006, 09:47 AM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



Nu poate fi imobilizer-ul pentru ca "masina da sa porneasca dar se opreste". Mai degraba ceva la aprindere, bujii, fise, etc


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Oct 31 2006, 09:51 AM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Domnilor, acum discutia e pur teoretica si cu valoare istorica smile.gif Topicul n-a mai fost desprafuit de 2 ani.... cred ca intre timp a reusit s-o porneasca smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin50070
post Oct 31 2006, 06:26 PM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 280
Joined: 29-June 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 50.063



Corect! Data viitoare am sa ma uit si la data cand a fost postat blush.gif


--------------------
Suzuki Ignis 1.3 GLX++++
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VL02GEY
post Feb 1 2012, 01:12 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 1-February 12
Member No.: 137.094



Salutare, am si eu o problema cu seat-ul meu 1.9tdi din 2004.de cand cu frigul asta afara refuza sa mai porneasca, dau la automat , invarte motorul dar nu vrea sa porneasca. M-am uitat in filtru si vine motorina deci nu e congelata in plus am dat filtrul jos si l-am curatat care e aproape nou si tot nu vrea.Am incercat sa o pacalesc cu rezistenta dar tot nu vrea.Motorul se invarte si ar da sa plece dar e ceva care nu-l lasa sa porneasca.bujiile le-am verificat si sunt bune.Motorul are 117000 km si filtrele si uleiul sunt schimbate curand... Astept o sugestie daca poate cineva sa ma ajute...Sper sa nu fie ceva pe la injectoare sau pe la pompa de injectie:confused:

This post has been edited by Seri: Feb 2 2012, 11:48 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 1 2012, 06:28 PM
Post #19


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Cum ai verificat ca bujiile sunt bune ?

Trebuie verificate si injectoarele la pornire, respectiv daca clapeta EGR functioneaza.

Ce cod motor este (ALH, AXR, ATD) ?


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VL02GEY
post Feb 2 2012, 03:03 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 1-February 12
Member No.: 137.094



Motorul este AXR iar bujiile merg sigur, in schimb nu stiu daca injectoarele au ceva sau cum se verifica si nici clapeta EGR
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th April 2024 - 11:24 AM