IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG !

This topic is about Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG !, the author, DORU, wrote about: Am realizat azi un drive-test cu acest model si m-am gandit sa scriu cateva impresii pt cei interesati...desigur, invitatia mea e ca fiecare sa faca a ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Impresii drive-test Seat Toledo 2.0 TDI 140CP DSG !
DORU
post Sep 2 2006, 02:43 PM
Post #1


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Am realizat azi un drive-test cu acest model si m-am gandit sa scriu cateva impresii pt cei interesati...desigur, invitatia mea e ca fiecare sa faca acest test insa pt cei care nu o pot face, astern iata parerile mele f proaspete...

Interior spatios, mare chiar; suprafata vitrata mare, mai ales daca masina are si trapa, atunci lumina e omniprezenta. Comenzi bune, bord usor lizibil, insa materialele folosite sunt extrem de slabe calitativ si deloc atragatoare...degeaba arata bine masina (mai putin din spate, parere personala) daca in interior calitatea este sub cea de la Octavia 1 !
Scaune cu suport lateral bun, comode, dar nu moi. volan cu priza buna, insa nu f. placut la atingere.

Despre motor stiti cred destule, ma opresc acum la cutia viteze DSG, revolutionara intr-adevar! Schimba f lin vitezele, smuciturile lipsesc cu desavarsire, nivelul sonor este abia perceptibil, dinamica este buna. Este mai buna decat orice cutie viteze realizata pana acum. Sigur, faptul ca orice schimbare de pozitie la CV necesita apasarea pedalei de frana inseamna uzura usor crescuta, insa ce conteaza cand piciorul stang devine inutil si il poti odihni permanent? Necesita obisnuinta insa nicidecum ceva greu de realizat. In modul Sport reprizele sunt f bune pt puterea masinii raportata la greutatea ei...depasirile se fac usor si doar atentia la viteza mare mai trebuie avuta in vedere, ca se ajunge usor de tot la 100 km/h ! blush.gif

Sper sa fie utile aceste impresii si cred ca oricine are ceva de completat este binevenit !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian72846
post Sep 7 2006, 05:04 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 677
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.839



Cred ca nu este nicio problema daca postez si eu cateva impresii legate de Seat Leon FR 2.0 TDI / 170 CP DPF si Seat Ibiza Cupra 1.8 T 180 CP .Pentru inceput , am scos fiara diesel de la pregatire si cu numai 7 km afisati pe bord am inceput sa caut un loc cat mai confortabil in scaunele croite parca sa te indemne la o cursa infernala . Bineinteles ca mi-am gasit pozitia imediat si am pregatit prima ei iesire pe asfalt . Am apucat sa ies pe sosea si sa apas pe acceleratie . Deodata cei 170 CP , intr-un murmur mai mult decat sportiv , ma arunca in scaun . Schimb treapta a treia si sunt la aproape 90 km/h . Nu reusesc sa continui acceleratia ( DN3 era din pacate aglomerat ) , dar senzatia este impresionanta . Dupa cateva depasiri , ajung in alte cateva secunde la 160 km/h . Masina se comporta ireprosabil , foarte stabila , ferma si sigura . Cuvintele sunt de prisos si de aceea va invit sa testati noul LEON FR .

Nu am reusit sa-mi revin si incerc alta bestie , IBIZA CUPRA 1.8 T / 180 CP . Aici este altceva , reactia motorului este de-a dreptul violenta . Acceleratia rapida si liniara duce micuta bestie in treapta a IIa la 6500 rpm si 100 km/h . Stabilitatea este demna de un mini cart asemeni senzatiei traite atat in acceleratie cat si in franare . Masina este deosebita , manevrabilitate la superlativ , acelasi indemn : un test drive !


--------------------
SKODA
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Oct 30 2006, 06:33 PM
Post #3


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
Este mai buna decat orice cutie viteze realizata pana acum. Sigur, faptul ca orice schimbare de pozitie la CV necesita apasarea pedalei de frana inseamna uzura usor crescuta,


Adica atunci cand pui din D in R sau in modul manual necesita apasarea pedalei de frana ? Daca sunt in D (sau cum o fi, ca nu am condus DSG, dar presupun ca are un mod "automat") si vreau sa trec pe manual (sa schimb de la padele) trebuie sa opresc masina (sa apas frana pana la capat) sau doar trebuie sa o "ciupesc" ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel91961
post Jan 7 2007, 04:59 PM
Post #4


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 9-November 06
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 91.954



Am testat eu toledo dsg.Concluzia - mi-a placut f tare cutia,schimbi usor si rapid, in rest este SEAT si asta spune totul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Aug 4 2007, 05:34 PM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu sunt mai greu de cap....cum adica e Seat si asta spune tot? Ce spune?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel91961
post Aug 10 2007, 02:28 PM
Post #6


sofer
***

Group: Membri
Posts: 83
Joined: 9-November 06
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 91.954



Spune ca e de bine ... biggrin.gif


--------------------
Leon Cupra
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 07:17 PM