Povestea unui Ferrari. |
This topic is about Povestea unui Ferrari., the author, Arheopterix, wrote about: Acum cativa ani,un prieten care are o sora maritata in Olanda,a avut o experienta aparte; Cumnatul lui,care e un om de afaceri si fost pilot de curse, ... To read more just scroll down
Povestea unui Ferrari. |
May 11 2007, 09:32 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Cumnatul lui,care e un om de afaceri si fost pilot de curse,a vrut sa cumpere o masina mai speciala. Porscheul si ML nu erau suficienti. Nici nu vroia sa cumpere ceva "la magazin". A dat sfoara in tara,si de la un prieten a primit posibilitatea sa cumpere o masina de la unul din cei mai mari colectionari de masini sport din lume. Colectionarul ,Baronul Von ?? de langa Wiessbaden,vindea cateva mnasini din colectie. S-a facut legatura telefonica si s-a stabilit o intalnire duminica apropiata. Cum distanta era mare si nu au vrut sa intarzie,au plecat devreme de casa si au ajuns cu cca o ora mai devreme. Baronul i-a primit la castel,dar s-a scuzat ptr ca trebuia sa plece la biserica. Era vorba de o traditie de peste o mie de ani,in care feudalul se ducea cu satenii PE JOS sa asiste la slujba din biserica. BAronul imbracat modest,s-a alaturat unui sir de oameni,si s-a intors exact la ora stabilita. Baronul transformase cele doua grajduri in hangare ptr numeroasele masini. In una erau masini rare cu "pedigree" adica care ori erau extrem de putine pe planeta ,ori apartinusera unei personalitati. In celalat hangar erau masini scumpe ,rare dar fara pedigree.La o adica se puteau vinde sau schimba. Prietenul cu cumnatul ,erau sa faca infarct cand au intrat in hangarul "ieftin". Erau acolo de toate. Lambo,Porsche,Ferrari,De Tomaso,Maseratti,din toate timpurile. Masini care castigasera Le Mansul etc. Cumnatul s-a indreptat catre un Cauntach. A fost intrebat daca vrea sa il foloseasca sau sa il tine in garaj. Cand a raspuns ca vrea sa il fol. a fost sfatuit sa nu il cumpere. Pana la urma a fost aleseasa masina din imagine. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 11 2007, 09:39 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Despre Baron,era descendentul unei familii f vechi ai carui starmosi ingraseasera pamnturile prin 4 continente ,participand la diferite razboaie.
Cum am scris mergea pe jos la biserica impreuna cu ceilalti locuitori. Asta aviz unui "baron " local, care pleaca la biserica ,care e la distanta de 200 m de casa lui cu limusina, si blocheaza astfel circulatia pe sos pipera tunari. Modul in care vorbea si te trata ,la socat pe prietenul meu, care nu avea nici 30 de nai. Masina de zi cu zi,a Baronului,era un mercedes care nu ar starnii invidia nici la periferia Sloboziei. Aviz celor care cred ca posesia unei masini mai mult sau mai putin scumpe le da un titlul de noblete. (chiar azi am vazut un individ in maieu si nu niste maini paroase conducand un Bentley). El nu ar fi vandut nici o masina cuiva care nu avea licenta de curse. Tranzactia s-a incheiat printr-o starngere de mana. Ei au plecat cu masina,si urmand a doua zi sa faca transfer bancar. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 11 2007, 09:41 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Din pacate viata masinii nu a fost prea lunga.
Condusul era f dificil ,chiar si ptr un fost sofer de curse (care acum avea la 200 cm si 130 kg). In ralantiu statea pe la 3000 rot/min. A sfarsit pe o autostrada din Belgia ,unde a aqvaplanat si intrat in parapet. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 11 2007, 09:47 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
-------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 11 2007, 10:27 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.135 Joined: 9-May 06 From: Bucuresti Member No.: 76.040 |
QUOTE(Arheopterix) Baronul i-a primit la castel
Jiji e PRINT, el sta la palat. Daca la el ai vrut sa faci aluzie -------------------- FIAT Albea Dynamic 2006
|
|
|
May 12 2007, 12:35 AM
Post
#6
|
|
Captain Obvious. Group: Moderator Posts: 1.312 Joined: 3-August 05 From: Oradea/Cluj Member No.: 52.535 |
La ce l-a ajutat cariera de pilot daca nu-si poate adapta viteza la conditiile de trafic? Nu trebuie sa fii pilot ca sa poti conduce o asemenea masina, are ABS standard si controlul tractiunii.
F355 mi se pare cel mai accesibil Ferrari cu motor central si design modern, chiar daca nici 348 nu arata rau. Pretul normal pentru un model din 1997 este de vreo 50.000 euro. Masina din imagine vad ca are si cutie de viteze secventiala F1, dar despre care am auzit ca este destul de ineficienta, deoarece trebuie sa eliberezi acceleratia cand schimbi treptele de la padele de pe volan. -------------------- 1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp 2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp |
|
|
May 12 2007, 04:32 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Cand concura,avea 8o si ceva de kg.La momentul accidentului avea peste 130.
Mai a facut si cascadorii cu avioane usoare. Nu e un fraier. Totusi,cumnatul a explicat ca in Olanda asfaltul are o compozitie care permite o aderenta f buna.Accidentul s-a petrecut in Belgia,unde am inteles ca asfaltul e destul de prost. Asta a fost explicatia cumnatului. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 12 2007, 05:32 PM
Post
#8
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
QUOTE(Arheopterix) A sfarsit pe o autostrada din Belgia ,unde a aqvaplanat si intrat in parapet. ...
Accidentul s-a petrecut in Belgia,unde am inteles ca asfaltul e destul de prost. Asta a fost explicatia cumnatului. Părerea mea. Acvaplanarea n-are nimic cu compoziția asfaltului Deci, adevărul e undeva la mijloc |
|
|
May 12 2007, 08:49 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
QUOTE(Mariustom) Părerea mea. Acvaplanarea n-are nimic cu compoziția asfaltului
Cum zici Mariustom! Doar daca asfaltul ala avea doua de hidrogen si una de oxigen! Pacat oricum. -------------------- Skoda Octavia I, 1.9 TDI
|
|
|
May 12 2007, 09:12 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Nu il cunosc personal pe sofer,dar totusi un asfalt bun = aderenta buna.
Asfalt prost= aderenta proasta. In plus avea si un 911 turbo,pe care nu l-a lovit niciodata. La fel si ML 500AMG. O fi fost ghinion,ca nu cred ca dif e atat de mare intre masini. Intamploarea a luat loc acum 5 ani. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
May 12 2007, 10:46 PM
Post
#11
|
|
Păcat de acest forum ... Group: Moderator Posts: 4.288 Joined: 26-March 05 From: D Member No.: 43.171 |
D-le Arheopterix, departe de mine gândul de a vă crede de rea credință.
Doar că, într-un mesaj anterior ați dat ca și cauză a accidentului acvaplanarea (am și pus pasajul respectiv), ca apoi să spuneți că, conform explicației cumnatului, cauza a fost compoziția mai proastă a asfaltului din Belgia față de Olanda. Acvaplanarea n-are a face deloc cu calitatea asfaltului, asta am vrut să zic. Atât Cel puțin conform cunoștințelor mele Cred, în continuare, că a fost cel puțin ghinion :wave: |
|
|
May 13 2007, 09:56 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.384 Joined: 31-January 06 From: Bucuresti Member No.: 66.969 |
Intrebarile acestea le-am pus si eu.
Cum am scris ,nu am fost nici in Olanda si nici in Bel.. Cica asfaltul in Olanda are o granulatie f mare,care permite un drenaj excelent ,indiferent cat a ploua.In schimb e dezastru ptr cauciucuri. In Blgia e asfalt ,sa zicemn, normal. Si parca aia care organizeaza acea cursa auto in Buc sapt viitoare,toarna nu stiu ce asfalt. -------------------- See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP Nissan Almera 1.8 sedan 115CP |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 09:44 PM |