IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Apasare Frana/scade Turatia Relanti?

This topic is about Apasare Frana/scade Turatia Relanti?, the author, Dan49099, wrote about: Deci am observat si eu ca am problema asta: Cand apas pe frana, imi scade (variaza de fapt) turatia de relanti cam pana spre 500 de ture. daca apas de ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Apasare Frana/scade Turatia Relanti?
Dan49099
post Jun 14 2005, 06:43 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 13-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.092



Deci am observat si eu ca am problema asta:
Cand apas pe frana, imi scade (variaza de fapt) turatia de relanti cam pana spre 500 de ture. daca apas de mai multe ori, joaca acu ala sus/jos de innebuneste...
vreo idee cineva?
merci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian48759
post Jun 14 2005, 08:53 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 29
Joined: 8-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 48.752



daca e benzinar cred ca ai buba la etansarea servofrinei, de regula "o"ringul din masina, cind se egalizeaza presiunea in servo dupa ce iei piciorul, suge aer cu praf de la picioare si-l toaca. Deci schimba servofrina. Imi pare rau de vestea proasta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan49099
post Jun 14 2005, 09:02 PM
Post #3


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 13-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.092



sad.gif( cam cat face distractia?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AZAZEL
post Jun 15 2005, 02:18 PM
Post #4


TeDeI-st cocalar
******

Group: Membri
Posts: 3.956
Joined: 30-May 05
From: Bucuresti (Romania)
Member No.: 48.029



eu am un opel corsa diesel.

am observat alt lucru:

daca ma apropii de un semafor si trebuie sa opresc, de regula scot cutia pe liber. atunci turatia scade la 900 ture. numai in momentul in care opresc masina pe loc, turatia scade la 750, aceasta fiind turatia de relanti.

exista posibilitatea sa fie vreo problema????

teoretic seamna cu ce spuneti voi.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laur007
post Jun 15 2005, 03:37 PM
Post #5


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 239
Joined: 15-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.567



Am un Clio diesel daca apas frana foarte " lung " la maxim, se observa o turare a motorului - marire a turatiei. Nu stiu daca e normal, a mai auzit cineva ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriela54123
post Aug 27 2005, 05:54 PM
Post #6


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 24-August 05
From: cernavoda
Member No.: 54.116



Am un Clio diesel daca apas frana foarte " lung " la maxim, se observa o turare a motorului - marire a turatiei. Nu stiu daca e normal, a mai auzit cineva ?

Salut, sa stii ca si eu am intampinat aceasta marire de turatie, ceea ce zic eu ca e bine si ca nu opreste motorul in situatii dificile. Si am mai incercat ceva: am urcat o rampa la 45 grade cu motorul pe liber, in viteza a doua, si a urcat, s-a autoaccelerat pana sus, deci tot din calculator e.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Aug 27 2005, 05:56 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Cand apas pe frana, imi scade (variaza de fapt) turatia de relanti cam pana spre 500 de ture. daca apas de mai multe ori, joaca acu ala sus/jos de innebuneste...
vreo idee cineva?


I-a uita-te cu atentie--cand rotesti de volan (cu masina pornita si stand pe loc) nu se misca acul de la turometru (la fel cum se misca atunci cand calci frana) smile.gif?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Nov 16 2005, 01:12 PM
Post #8


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356



Buna idee. Servofrâna si servodirectia sunt amplificatoare de forta respectiv moment si, pentru a functiona, consuma energie (de la motor desigur). Modificarea turatiei motorului la actionarea acestor dispozitive este de aceea justificata.
Daca proiectantul a prevazut compensarea consumului suplimentar, atunci calculatorul comanda cresterea turatiei la actionarea volanului sau a pedalei de frâna. Este si cazul pornirii climatizarii, când se constata cresterea turatiei motorului.
Daca nu a prevazut acest lucru sau ceva nu functioneaza corect (consum mai mare decât cel prevazut), atunci turatia scade. Parerea mea.
La mine problema este ca din când in când se aude un fisiit care dureaza 3-5 secunde dar care dispare imediat când apas pedala de frâna. Ar putea fi O-ringul acela de vina ? Frânele tin bine, nu ma pot plânge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Daniel-Mircea
post Nov 16 2005, 01:17 PM
Post #9


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 18
Joined: 13-February 05
From: Bucuresti
Member No.: 40.356





--------------------
Nissan Sunny 2.0D-1995
M1 1,6 16v break-2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Luka
post Nov 16 2005, 02:33 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.176
Joined: 10-November 04
From: Bucuresti
Member No.: 35.601



Cristi, ai zis exact ce vroiam si eu smile.gif
Deci Dan, stai linistit, nu e nici o problema, asa e masina smile.gif


--------------------
RENAULT Laguna II, 2.0 16 V, Privilege

''Nu viteza ucide, oprirea brusca o face''
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 10:37 PM