IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ajutor cu sfaturi:: Megan Sedan 1,4 16V SAU 1,6 16V ????

This topic is about Ajutor cu sfaturi:: Megan Sedan 1,4 16V SAU 1,6 16V ????, the author, romeo45403, wrote about: Domnilor va salut..... De curand m-am decis sa cumpar si eu un Megan.....insa nu am suficient de multi bani pentru a cumpara un Megan Sedan de 1,6 sau ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Ajutor cu sfaturi:: Megan Sedan 1,4 16V SAU 1,6 16V ????
romeo45403
post Apr 26 2005, 10:01 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.396



Domnilor va salut.....

De curand m-am decis sa cumpar si eu un Megan.....insa nu am suficient de multi bani pentru a cumpara un Megan Sedan de 1,6 sau sunt la limita.....Este clar ca un motor de 1,6 este de recomandat avand in vedere greutatea masinii, dar as dori sa aud pareri de cat de bun este un MOTORUL de 1,4 ..........Duce bine masina sau "are probleme" in acest sens....am auzit ca ar fi OK cand nu se foloseste Aerul Conditionat......cand acesta este utilizat puterea mototurlui scade (ca de altfel la orice masina) si la acest motor asociat cu greutatea masinii acesta s-ar simti considerabil

Orice sfat argumentat este bine venit !??!

Va multumesc mult

Romeo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 26 2005, 10:40 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



gandeste-te ca octavia sau golf incep cu oferta de 1.4 75 cp. Deci, merge si 1.4 98 cp. La urma urmei sunt aproape 100 de cai putere si 16 valve oricum.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Apr 26 2005, 11:00 AM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



cred ca te vei decurca cu motorul de 1,4. acelasi motor il am eu pe clio bicorp iar masina trage la fel de bine,sau chiar mai bine decat unele motoare de 1,6. eu zic ca e destul pt ca in general motoarele de 1,6 au in jur de 100cp,adica la fel ca cel de 1,4.

meganul este cu 150kg mai grea decat a mea,asta inseamna ca este ca si cum as mai merge cu inca 2 persoane dupa mine,iar masina se infige foarte bine... partea mai naspa apare cand dai drumul la clima...atunci intr-adevar puterea masinii scade simtitor...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeo45403
post Apr 26 2005, 11:15 AM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.396



Domnilor va multumesc pentru raspunsuri si mai astept si altele.......

Saptamana asta as cam vrea sa fac comanda sa prind promotia de 1400 eur.....de luna viitoare zicea un dealer e posibil sa fie mai mica.....

Deci am de ales intre un Megan Sedan Pack Autentic 1,4 16V 98 CP la 11728 eur (toate taxele inclusiv vopsea metalizata si cd in loc de casetofon) si varianta Megan Sedan Influence 1,6 16V 115 CP la 13270 eur (are in standard aer conditionat cadrane la indicatoare de viteza si turatie cromate, oglinzi si manere culoare caroserisei, cd, tot cu toate taxele incluse) ...........

Deci diferenta ar fi de 1500 eur.....bani nu ma dau afara din casa....mai ales ca asigurarea este daca nu ma insel in jur de 600 eur......asa ca ar fi 2 ani de asigurare casco.......

Din cate am vorbit si eu cu prieteni si ei au zis ca e mai puturoasa 1,4 fata de un 1,6 dar ca ar face fata cu succes si motorul asta......daca as alege prima varinata este clar ca nu o sa am aer conditionat pe ea, deci nu-mi va afecta performantele motorului......

Astea fiind spuse astept in continuare sfaturile Dvs referitoar la cele 2 variante spuse mai sus......

Merita EFORTUL de pret pentru un 1,6 sau e bun si 1,4 ???

Eu personal as opta pentru varinata de 1,4 (asta din cauza banilor) dar n-as dori sa am ghinionul sa ma trezesc apoi ca e puturoasa rau si nu poate duce masa masinii.....ca doar nu-mi cumpar masina pe fiecare zi

Multumesc mult

Romeo

PS Dupa cate am citit pe aici nu prea se vorbeste prea mult de motorizarea 1,4 ....... nu s-a inghesuit lume la acest model sau n-am citit eu unde trebuie !!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Apr 26 2005, 12:03 PM
Post #5


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



pai gandeste-te ca megane-ul de 1,4 ajunge la suta (conform constructorilor) in 12,5 secunde ,iar a mea in 10,5 secunde... gandeste-te ca e o diferenta destul de mica,iar asta inseamna ca nu poti considera motorizarea asta puturoasa...astea-s performante medii pt o masina, iar fara aer garantez ca o sa fi multumit de cum trage masina...

meganul de 1,6 atinge suta in vreo 11 secunde, cu o secunda mai repede decat varianta 1,4... deci mare lucru nu e ,asa ca nu cred ca s merita diferenta de bani... parerea mea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorana45158
post Apr 26 2005, 12:18 PM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 21-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.151



Parerea mea e ca ar trebui sa te mai gandesti,diferenta de pret intr-adevar nu este de ici de colo,dar gandeste-te si in perspectiva,ca banuiesc ca nu vrei sa imbatranesti cu masina asta.Iar parerea mea personala e ca masinile frantuzesti,ca tehnologie lasa de dorit.Mai bine te-ai orienta catre ceva nemtesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FESTINA
post Apr 26 2005, 01:00 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.007
Joined: 26-July 04
From: Bucuresti
Member No.: 29.898



Parearea mea e ca cu 1,4 nu e chiar asa de puturosa, dar marea majoritate opteza pt. varianta 1,6 finca raportul motorizare/consum/pret e cel mai bun daca o compari cu celelalte 2 variante pe benzina de 1,4 si 2,0


--------------------
Nimeni nu moare virgin/a. viata i-o trage fiecaruia cel putin o data.
Nissan PATHFINDER 2.5 LE PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 26 2005, 02:30 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Motorul de 1.4 16v si 98 cp este un motor f bun pt cilindreea lui (gandeste-te ca ford vinde motor de 1.4 16v si 75 cp) si cred ca face bine fata pe MII daca nu te intereseaza sa rupi soseaua.

1.6 .16v este superb (parerea mea cel mei bun 1.6 de pe piata noastra) si ti-l recomand cu caldura.

Eu am mII 1.6 16v si masina merge brici - ma apropii de 9000 si nici o problema (nici macar minora)...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeo45403
post Apr 26 2005, 02:41 PM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.396



In final deci ce ma sfatuiti 1,4 e OK ????

E suficient ????

Romeo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Apr 26 2005, 02:44 PM
Post #10


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



eu zic ca te vei descurca onorabil si cu motorul de 1,4... are aceleasi performante cu marea majoritate a motoarelor de 1,6 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 26 2005, 03:09 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



si nu uita ca Renault vinde Megane II in Franta si cu motorul de 1.4 8v de 80 cp, cu alte cuvinte 1.4 16v este o performanta acceptabila si in nici un caz minima.

Later edit: vad ca nu se mai comercializeaza versiunea de 1.4 8v


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sorana45158
post Apr 26 2005, 04:47 PM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 21-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.151



FRATILOR DAR LA CONSUM NU VA GANDITI DELOC.O SA TE RUPA LA BENZINA ASTA DE 1.4
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 26 2005, 06:07 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Motorul de 1,4 8V are 75 C.P. si il are in dotare si SuperNova si Solenza si Logan-ul.E de generatie mai veche putin.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Apr 26 2005, 10:16 PM
Post #14


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



QUOTE(sorana45158)
FRATILOR DAR LA CONSUM NU VA GANDITI DELOC.O SA TE RUPA LA BENZINA ASTA DE 1.4


depinde ce inseamna sa "te rupa"... mie imi ia 9-10 in oras, masina mamei nu ia sub 11, iar a tatalui ia 12 la relanti.. smile.gif asa ca nu mi se pare consum mare...intr-adevar pe langa diesel-uri este mult..

insa trebuie sa te gandesti ca 1,4 16v are performante de motor de 1,6 ...deci si consum de 1,6 wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin42855
post Apr 27 2005, 10:33 AM
Post #15


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 102
Joined: 22-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.848



ca investitie initiala merita 1.4 intr-adevar - e un motor foarte reusit - doar ca o sa te arda puternic la consum - in principal in oras - pentru ca motorul face un efort mare sa urneasca de la stop o masina de peste o tona - se pare ca 1.6 consuma mai putzin in ciuda capacitatii mai mari
- gandeste-te numai la cazul Loganului - care cu acelas motor ca al supernovei mananca cu aprox 1,5 - 2l in medie mai mult...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Apr 27 2005, 02:20 PM
Post #16


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



Eu as alege totusi influence. Daca nu imediat, mai tarziu s-ar putea sa regreti optionalele "pierdute". Gandeste numai ca o sa ai nevoie de aer conditionat pe timp de vara.

Te intalnesti cu cineva care a venit cu metroul (la racoare), si tu cobori din Megane plin de transpiratie.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gabi4
post Apr 27 2005, 03:24 PM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 565
Joined: 25-March 04
From: roman-is-bucuresti
Member No.: 22.923



ia-ti motorul de 1.6

is 20 de CP in plus care se simt din plin
plus ca mai ai si AC


--------------------
SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS!
Pro cee'd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
romeo45403
post Apr 27 2005, 03:50 PM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.396



Domnilor,

va multumesc la toti pentru pareri...nu este o alegere deloc usoara.....mai astept pareri si daca nu pana la sfarsitul saptamanii acesteia ....saptamana viitoare indiferent cat ii discontul o sa iau o decizie.....

sunt convins ca 1,6 e cea mai buna alegere, dar vreau sa aud parerea daca trebuie sa fac EFORTUL FINANCIAR (ca sunt la limita cu banii - ii am decat pentru autentic si asta cu bani imprumutati ) ....asta ar insemna sa imprumut inca 1500 euro.......

problema era cat de bine e cu 1,4 16V...

sper sa mai citesc posturi noi iar ce au scris poate isi mai expun opinia inca o data cu adaugiri

multumesc enorm

Romeo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marius43590
post Apr 28 2005, 12:53 PM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 279
Joined: 30-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 43.583



Nu poate intra in discutie un credit ??? band.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ben41696
post Apr 28 2005, 01:49 PM
Post #20


sofer
***

Group: Membri
Posts: 60
Joined: 5-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 41.689



romeo eu nu inteleg exact ce inseamna la tine "cat de bine e cu 1,4"... ti-am spus: nu poti spune ca e puturoasa,te descurci la depasiri,la sprinturi...
insa normal ca este mai bun un 1,6
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 14th May 2024 - 10:10 AM