IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme Renault

This topic is about Probleme Renault, the author, juganaru adrian, wrote about: SALUTARE SI EU AM RENAULT SYMBOL DIN 2008 1.4 75CP SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA AM FACUT REVIZIA ACUM O SAPTAMANA SI AM PLATIT 340 RON CU TOATE FILTR ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Probleme Renault, Aveti asa ceva?
juganaru adrian
post May 12 2009, 02:00 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 12-May 09
Member No.: 119.957



SALUTARE
SI EU AM RENAULT SYMBOL DIN 2008 1.4 75CP SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA !!!!
AM FACUT REVIZIA ACUM O SAPTAMANA SI AM PLATIT 340 RON CU TOATE FILTRELE SCHIMBATE SI ULEIUL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pescarul
post May 16 2009, 08:32 AM
Post #22


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-May 09
Member No.: 119.983



Salut! Sunt nou pe acest forum si as vrea sa-mi exprim nemultumirile si problemele avute cu un reno megan sedan, fabricat in 2006, eu fiind primul proprietar.Sa va fac o mica lista de defectiuni:
- la prima revizie, la11.000 km schimbat disc ambreiaj. placa de presiune si rulment
- la a doua revizie schimbat stopuri spate deoarece erau pline de insecte ( muste, tantari, albine, bondari si multe alte specii pe cale de disparitie) si nu mai aveam semnal stanga.
- schimbat elemente de interior cele din plastic deoarece scartaiau, trozneau si faceau zgomote sinistre din toate incheieturile, a trebuit sa ridic constant volumul radiului pentru a nu le mai auzi. Aici au fost simpatici cei de la servis, cand le-am expus problema au ridicat din umeri si au spus ca nu au ce sa-i faca ca asta este masina pe care am cumparato , la 14.000 de euro ce vreau mai mult ( cu alte cuvinte vrei sa mai si mearga), ce vrei sa-ti schimb eu tot interiorul
- remediat macarale electice la geamurile din fata, trzneau si scartaiau (acum fac la fel )
- schimbat pompa de la stergatorul de parbriz nu avea presiune si venea apa dupa 5-6 curse ale stergatorului pe perbrizul uscar
- sarit vopseaua de pe capota in mai multe puncte cel mai mare avea circa 35 mm in diametru , abia au recunoscut ca este defect de fabricatie ( o dadeu intruna cu gainatul de pasare) si au acceptat sa-mi vopseasca capota de care oricum si-au cam batut joc a iesit coaje de portocala
- pornire greoaie diineata
Aceste sunt doar principalele defecte (la o "masina" noua cu oarecare pretentii pe pitele auto) care au aparut spre norocul meu in perioada de garantie.
Am fost inspirat ca am mers la revizia de doi ani cu o luna inainte de a iesi "masina " din garantie deoarece m-au plimbat pana in ultima zi, refuzand sa-mi rezolve problemele, nu va mai spun de cate ori am fost nevoit sa merg la sediul renault cu plangeri si reclamatii, cate e-mail-uri am trimis si ce raspunsuri evazive am primit (nesemnate, nedatate, si fara numar de inregistrare) de telefoane.....
Ce va recomand aelora dintre dumneavoastra inainte de a va iesi masina din garantie faceti o revizie chiar si I.T.P.-ul mai devreme cu o luna dar nu la un servis
renault, pentru ca eu am facut I.T.P.-ul dupa ce a iesit masina din garantie ( doi ani ) si am descoperit joc in bileletele de directie, va dati seama ca mi-au dat I.T.P.-ul si mi-au spus ca mai merge ca doar faceam revizia la servis renault si era prea devreme pentru un asemenea defect doar 21.000 km
Zilele trecute am fost la revizia cu nr. trei ( 32.000 km reali )si am primit recomandarea sa schimb urgent bieletele de directie, cand am intrebat de pret mi-au raspuns 1000 lei si am refuzat. La magazin o bieleta de directie costa intre 80-150 lei.
Ce va mai recomand este sa cumparati dumneavoastra cel putin uleiul deoarece pretul reviziei cu uleiul lor era undeva la 700 lei iar cu uleiul meu (elf bineanteles) a costat doar 410 lei ( uleiului m-a costat 78 lei)
Domilor am avut 4 dacii noi noute si nu am avut atatea probleme, discul de ambreiaj nu l-am schimbat sub 70.000 km iar la bucsaraie nu am umblat sub 45.000 km in conditiile in care starea drumurilor era jalnica.
Concluziile va las sa le trageti dumneavoa, iar daca aveti nelamuriri sau doriti sa va impartasesc din experienta mea trista cu renault, scrieti si va voi raspunde negresit, va las si id. de yahoo pescarul36
Va doresc o zi buna si sa va mearga masina

This post has been edited by pescarul: May 16 2009, 08:37 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post May 16 2009, 10:25 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



"- la a doua revizie schimbat stopuri spate deoarece erau pline de insecte ( muste, tantari, albine, bondari si multe alte specii pe cale de disparitie) si nu mai aveam semnal stanga."

Wow! E pentru prima data cand aud asa ceva. blink.gif
Imi pare rau pentru ce ai patit cu masina. Sfatul meu: incearca sa o vinzi.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post May 16 2009, 08:57 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Foarte tare chestia cu bondarii in stopuri smile.gif....n-am mai auzit pana acum smile.gif... nu inteleg pe unde ar putea intra....

Daca vrei mai multe lamuriri legate de masina ta vezi reno.ro. Acolo gasesti raspuns la toate pb tale...chiar daca in afra de ambreiaj (un defect al unui lot de motoare 1.6 16v - presupun ca asta-i motorul) restul sunt atipice.

This post has been edited by ncristi: May 16 2009, 08:58 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pescarul
post May 17 2009, 08:47 AM
Post #25


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-May 09
Member No.: 119.983



Cred ca inectele au intrat prin portbagaj, sa-i fi vazut pe cei de la servis ce penibili erau cand faceau poze la insectare. Tot din cauza bondarilot nu mai aveam semnalizare pe partea stanga? Trebuia sa merg doar la dreapta sau sa scot mana pe geam dar facea urat macaraua de la geam, ma opresc aici ca mai am putin si cad din masina, e jale cu masina asta RENAULT MEGAN n-am avut in viata mea masina mai nasoala ca asta.
Am postat si pe reno.r dar ma baneaza in 2 min imi sterg mesajul si nu mai ma pot conecta nu le convine sa scriu asa ceva cu toate ca le-am spus ca pot demonstra totul cu acte si fotografii. O sa fac un mesaj mult mai amplu in engleza, cu lux de amanunte (!!!!!!! ATENTIE !!!!!!! REPREZENTANTA RENAULT)si am sa-l trimit la toate reprezentantele renault din europa si la concurenti lor, sa vada si ei ce ............ de masini vand in Romania si ce bataie de joc este in servisurile si la representanta renault de la noi cand ai probleme cu masina cu toate ca este in garantie te plimba o luna doar, doar te pacalesc si iti iese masina din garantie.
Sunt curios ce probleme vor urma, am auzit de la un mecanic ca ar urma bobine de inductie axe cu came etc, etc. Sper sa vina pe rand daca nu reusesc sa vand "masina"
In privinta vanzari o dau si acum daca este cineva interesat cel putin stiti exact ce fel de masina este

This post has been edited by pescarul: May 17 2009, 08:50 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pescarul
post May 17 2009, 09:00 AM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-May 09
Member No.: 119.983



Am uitat sa va spun ca mai am 2 colegi de servici carora le-am recomandat sa-si cumpere renault ( ulterior mi-am cerut scuze ), unul are cateva insecte prin stopuri dar mult mai putine dacat am avut eu ( cand i-am zis radea de mine dar s-a potolit cand i-am aratat ca are si el ). Celalalt coleg are ceva probleme dar minore pe care spera sa le rezolve la garantie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post May 17 2009, 04:04 PM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Din cate stiu este imposibil sa ramai fara semnalizare unsure.gif Apare un cod de eroare si de cate ori semanlizezi sau folosesti avariile primesti un semnal care se manifesta prin bipuri rapide etc....i-ti dai seama....

Cat despre banarea de pe reno.ro.... mellow.gif .... sincer nu te cred. Si treba cu insectele prin portbagaj este dubioasa. In priml rand trebuie sa treaca de mocheta dupa aia sa dea jos capacul etc...cam dificil pentru un bondar....

Ce motorizare ai?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pescarul
post May 17 2009, 09:52 PM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-May 09
Member No.: 119.983



QUOTE (ncristi @ May 17 2009, 05:04 PM) *
Din cate stiu este imposibil sa ramai fara semnalizare unsure.gif Apare un cod de eroare si de cate ori semanlizezi sau folosesti avariile primesti un semnal care se manifesta prin bipuri rapide etc....i-ti dai seama....

Cat despre banarea de pe reno.ro.... mellow.gif .... sincer nu te cred. Si treba cu insectele prin portbagaj este dubioasa. In priml rand trebuie sa treaca de mocheta dupa aia sa dea jos capacul etc...cam dificil pentru un bondar....

Ce motorizare ai?

Motorizarea este 1.6 16V.
Insectele am presupus ca au intrat prin portbagaj si in cotinuare cred ca au intrat prin portbagaj, pe langa mocheta si capacul de plastic din spatele stopului, intre cele doua este un luft de 6-8 mm
Fara semnal am ramas si l-au remediat inainte sa-mi schimbe stopurile ( pentru a veni stopurile am asteptet 8 zile si nu m-au lasat sa merg doar la dreapta ) becul nu mai facea contact in soclu.
Nu ma credeti cu reno.r incercati sa va logati cu una din adresele mele de e-mail pescarul36@yahoo.com, pescarul37@apropo.ro sau emicos40@yahoo.com,

This post has been edited by pescarul: May 17 2009, 09:56 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cristsib
post May 18 2009, 07:22 AM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 380
Joined: 7-January 08
From: sibiu
Member No.: 115.995



QUOTE (pescarul @ May 17 2009, 09:52 PM) *
incercati sa va logati cu una din adresele mele de e-mail ..., pescarul37@apropo.ro

Apropo.ro nu mai are serviciu de e-mail.


--------------------
Avensis 1,8 VVT-i, Aygo M/M, Sibiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pescarul
post May 18 2009, 02:43 PM
Post #30


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-May 09
Member No.: 119.983



QUOTE (cristsib @ May 18 2009, 08:22 AM) *
QUOTE (pescarul @ May 17 2009, 09:52 PM) *
incercati sa va logati cu una din adresele mele de e-mail ..., pescarul37@apropo.ro

Apropo.ro nu mai are serviciu de e-mail.


Sa fim seriosi. Am cont de e-mail de 5 ani. Intradevar aveti ceva informatii dar nu sunt complete, nu se mai pot crea conturi noi. Iata ce apare pe site
"Incepand cu data de 10 mai 2009, serviciul aMail nu va mai fi disponibil pentru crearea de conturi noi.

Conturile deja existente vor functiona in continuare in urmatoarele conditii:

Spatiul alocat Inbox-ului va fi de 1G;
Conturile neaccesate timp de 90 de zile vor fi dezactivate automat;
Conturile neaccesate timp de 180 de zile, vor fi sterse si nu vor mai putea fi recuperate.

Va multumim pentru intelegere si va invitam sa ramaneti in legatura cu prietenii prin celelalte servicii Apropo.ro"
Pentru verificare puteti sa-mi trimiteti un e-mail.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Victor04
post Jul 13 2009, 03:45 PM
Post #31


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 13-July 09
Member No.: 120.448



Salut,
Bogdan Pavel are dreptate. Piesele de schimb de la Renault sunt ingrozitor de scumpe iar politica lor de service este dea dreptul nesimtita. Nu conduc vreun Renault dar am doi papuci cu motor de 1,9dCi de 68 Cp, identic cu cel de pe Clio de acum 4-5 ani. Deasemenea distributia si injectia sunt Renault. La unul din ei s-a dus un semering la distributie. Am mers la dealer-ul Dacia-Renault, rezultat :trebuia dupa ei sa schimb tot kit-ul la 40000km (12 milioane acu 2 ani). Acum s-a dus un senzor de la pompa de injectie(90000Km):1600Ron la reprezentanta. Am inteles ca pompele cam aici se duc, pana la 100-110.000Km.Nu stiu daca asta inseamna ca sunt fiabile motoarele Renault sau nu , dar, ca exemplu, am o Skoda din 2003 calarita numai de mine 257000Km, si nu tuseste nimic. A.. un disc de ambreiaj si o bobina de aruncare plusalte piese ce tin de suspensie fata si directie da..dar la injectie si motor e virgina.
Salutari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
petre 1
post Oct 3 2009, 04:39 AM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 531
Joined: 11-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.067



Pescarul,are dreptate si eu am Renault Megane Sedan din 2007 si intradevar masina are probleme tehnice, printre cele mai des intalnite la motorizarile pe benzina sunt:fulia defazoare,ambreiajul,clapeta aer trebuie curatata periodic,bobinele de inductie,
pentru diesel: la varianta 1.5dci sistemul de injectie (delfi) poate crea mari probleme daca motorina utilizata este de slaba calitate,si aici ambreiajul.
Si ca defecte pentru megane la toate motorizarile sunt:manerele interioare pentru inchidere se cojesc,bielete,flanse amortizoare,pivoti,la variantele cu becuri halogen trebuie cunoscut ca acestea se ard destul de repede,insecte in stopuri,dupa un timp geamurile "scrasnesc" dupa inchidere,cateodata nu recunoaste cartela de pornire,de obicei dupa 20mii apar "greierasii",unele piese scumpe.


--------------------
Renault Megane Sedan Privilege 1.5 dCi
Hyundai Tucson 2.0 Crdi 4WD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Oct 3 2009, 02:59 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



La faza cu decojitul manerelor, am mers acum vreo 3 saptamani cu un Megane care avea cam 60 000 de km si manerele, care initial erau crem, aratau acum gri pentru ca se decojisera cam pe jumatate. In plus greierii isi faceau de cap.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daewoo_espero_tu...
post Oct 16 2009, 02:59 AM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 316
Joined: 19-April 08
From: vidra
Member No.: 116.937



Tocmai imi suradeau niste Megane-uri peste anul 2000 la 2500 euro. Ma si miram de ce sunt asa ieftine biggrin.gif


--------------------
GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car...
Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90.
Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor!

Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!!


GM Daewoo - new ways, always.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amabilboy
post Oct 24 2009, 08:15 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-October 09
From: bacau
Member No.: 121.443



QUOTE (treno @ Dec 23 2007, 08:42 PM) *
Renault Twingo ,are 205000 km,din 2001 arata si merge perfect.Secretul ...? Consumabilele si reviziile facute la timp . : thumbsup.gif

BUNA eu sunt nou pe aici da poate ma ajuta si pe mine cineva am incercat peste tot si in zadar...deci am un renault scenic tdi din 2000 si am probleme cu demaajul in special diminiata cind este rece .Deci am fost la un mecanic care a zis ca sunt bujiile de incalzire 4 buc.deci le am schimbat platind 250 euro dar si acum pleaca tot greu nu ca innainte dar nu cum ar trebui ! Va multumesc mult daca mar putea cineva sa ma ajute cu un sfat ,ce ar putea sa fie ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin77
post Oct 24 2009, 08:31 PM
Post #36


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 11-October 08
From: targoviste
Member No.: 118.205



Fi mai expicit amabiliboy.Verifica cutie preincalzire bujii(releu),demaror,stare acumulator


--------------------
[color="#FF0000"][/color][font="Arial Black"][/font][size="4"][/size]
florin77
Go to the top of the page
 
+Quote Post
amabilboy
post Oct 25 2009, 11:02 AM
Post #37


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 24-October 09
From: bacau
Member No.: 121.443



QUOTE (amabilboy @ Oct 24 2009, 08:15 PM) *
QUOTE (treno @ Dec 23 2007, 08:42 PM) *
Renault Twingo ,are 205000 km,din 2001 arata si merge perfect.Secretul ...? Consumabilele si reviziile facute la timp . : thumbsup.gif

BUNA eu sunt nou pe aici da poate ma ajuta si pe mine cineva am incercat peste tot si in zadar...deci am un renault scenic tdi din 2000 si am probleme cu demaajul in special diminiata cind este rece .Deci am fost la un mecanic care a zis ca sunt bujiile de incalzire 4 buc.deci le am schimbat platind 250 euro dar si acum pleaca tot greu nu ca innainte dar nu cum ar trebui ! Va multumesc mult daca mar putea cineva sa ma ajute cu un sfat ,ce ar putea sa fie ?

PAI TOCMAI AU SCHIMBAT CELE ' 4 BUJII DE INCALZIRE SI DEMARAJUL E PUTIN MAI BUN DAR TOT GREOI ...bateria e noua ...demarorul e bun ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Oct 25 2009, 01:47 PM
Post #38


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.191
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



vazut azi in parcare noul launa.. full. arata beton cu pielea aia bej si interiorul mare.
oare cum sta cu fiabilitatea si preturile la sh?


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daewoo_espero_tu...
post Oct 27 2009, 01:55 AM
Post #39


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 316
Joined: 19-April 08
From: vidra
Member No.: 116.937



Cu fiabilitatea probabil ca sta precum toate Renault-urile : slabutz


--------------------
GM Daewoo Espero 1.8 ohc ,70 kw ----designed by Bertone---
I love my Daewoo car...
Stim cu totii ca Espero este una dintre cele mai bune si mai frumoase masini ale anilor '90.
Sanatate si multa bafta tuturor Esperistilor!

Espero-pedia - totul despre Daewoo Espero !!!


GM Daewoo - new ways, always.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nicu101035
post Oct 30 2009, 07:16 PM
Post #40


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 6-March 07
From: Fagaras (Brasov)
Member No.: 101.028



,,REVIZII CU PIESE ORIGINALE,,
Cu tot respectul pentru SOCIETATEA RENAULT, nu am decat pareri bune, insa activitatea mecanicilor din unele service, lasa de dorit. Personal am o masina Renault Symbol-2007, de care sunt multumit. Am efectuat pana acum reviziile numai in service autorizat RENAULT, dar la ultima revizie am fost uluit de ceea ce am descoperit. Ca si la celelalte revizii, am fost multumit pentru operativitate si modul de lucru, dar nu si dupa ultima revizie la 40000 km. Dupa efectuarea reviziei am constatat ca nu mi-au fost inlocuite toate piesele inscrise pe factura. In concluzie aveam INCA piesele originale pe masina. PACAT, MI-AM PIERDUT TOATA INCREDEREA IN FIRMA RENAULT, DAR SI IN OAMENII DE ACOLO.
Atentie celor care mergeti cu masinile la service, cereti piesele inlocuite si solicitati detalii despre lucrarile executate.

This post has been edited by nicu101035: Oct 30 2009, 07:18 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2014 - 03:13 AM