Avantaje si Dezavantaje la Renault |
This topic is about Avantaje si Dezavantaje la Renault, the author, sorin, wrote about: Ma poate ajuta cineva sa aflu atat partile bune cat si cele rele ale autoturismelor Renault?Dar la Skoda?Vreau o masina si nu stiu pe care sa o aleg. ... To read more just scroll down
Avantaje si Dezavantaje la Renault |
Mar 5 2003, 06:29 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 5-March 03 From: Galati (Galati) Member No.: 9.889 |
|
|
|
Mar 6 2003, 01:39 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 5-March 03 From: Bucuresti Member No.: 9.918 |
Salut,
Despre Skoda nu ma pot pronunta, ca nu stiu decat din auzite. Dar Renault nu-ti recomand. Nu sunt fiabile, majoritatea sunt facute in alta parte decat in Franta si la noi aduc doar porcarii. Au probleme cu elementele elastice (bucse, amortizoare, suporti motor) inca de la primii kilometri. Nu sunt preocupati deloc de calitate. Sunt mai ieftine decat majoritatea celorlalte masini (in functie de clasa), dar diferenta de pret o vei constata in scurt timp. Avand in vedere ca sunt posesor de Renault nu sunt rau intentionat, ci doar vreau sa nu mearga pe sistemul asta "nimeni nu se plange, deci suntem foarte buni". |
|
|
Mar 6 2003, 05:32 PM
Post
#3
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 6-March 03 From: Galati (Galati) Member No.: 9.946 |
bla, bla, bla.
Renault-ul nu e bun (cel care vine la noi si facut in Turcia) Cred ca Skoda e alegerea cea mai buna!!! |
|
|
Mar 6 2003, 07:01 PM
Post
#4
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 3-March 03 From: Lugoj (Timis) Member No.: 9.798 |
Exista o comparatie intre Clio Symbol si Skoda Fabia in revista AutoMotorSport numarul din decembrie 2002 ....Vei vedea acolo ca Skoda nu e atat de "grozava" iar Renaultul nu e atat de "prost" (tinand cont ca acest model, alaturi de Megane e fabricat in Turcia). Nu vreau sa spun ca Skoda nu ar fi o masina buna...dar privind din perspectiva pret/calitate cred ca Renaultul e o alegere mai buna. Dar, in situatia in care preferi o masina cu motor diesel (ceea, ce inseamna ca pt o Fabia (nu mai zic de Octavia) vei plati aprox 13-14.000E) iti recomand o Skoda pentru ca ei au deja "in spate" experienta celor de VW. Renaultul (Clio,Megane) e o masina cvasi-ieftina (tinand cont de dotarile standard pe care le ofera, net superioare oricarei alte marci) cu motoare fiabile, pe cand Skoda(Fabia,Octavia) e o masina mai scumpa(si diferenta nu e kiar asa mica) dar care ekipata cu motoare diesel (la benzina (exceptie 1,8 turbo) mai are de imbunatatit...), e intr-adevar o masina "nemteasca". |
|
|
Mar 6 2003, 07:27 PM
Post
#5
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 3-March 03 From: Lugoj (Timis) Member No.: 9.798 |
|
|
|
Mar 7 2003, 04:39 PM
Post
#6
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 7-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.014 |
Am un Megane din 2001/45 000 km. Motor 1.6/16V benzina,110 CP. Consuma relativ putin : 5,5 in afara si 7-8 in oras. Stabilitate foarte buna in curbe. "Fuge" impecabil. Foarte confortabila. Probleme la suspensie fata. La revizia de acum cateva zile nu s-a gasit nimic, insa "troncane" deranjant la denivelarile omniprezente. Raport calitate pret=excelent. Punct
|
|
|
Mar 8 2003, 07:09 PM
Post
#7
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 5-March 03 From: Galati (Galati) Member No.: 9.889 |
Salutare,
Va multumesc pentru sfaturi.Am auzit ca Skodele asa cum bine zice Cosmin sunt totusi masini "nemtesti" cu motoare de VW, iar VW Tuareg si Passat sunt asamblate in Slovacia, ceea ce inseamna ca Skodele sunt masini bune.Au acum o oferta la Octavia 1.9 TDI / 90CP "business", care ofera gratuit faruri cu descarcare in xenon, inst.de spalare a farurilor si pachetul de drumuri grele(inaltatoare, suspensii intarite si scut metalic).Suna bine nu? Ce ziceti de asta? |
|
|
Mar 14 2003, 07:31 PM
Post
#8
|
|
Lau Group: Membri Posts: 586 Joined: 14-January 03 From: Timisoara Member No.: 9.065 |
Daca sunte de parere ca SKoda e mai sus decat Renault, cum va explicati vanzarile din ce in ce mai mari ale lui Renaul?Sunt pro Renault.
|
|
|
Mar 14 2003, 07:55 PM
Post
#9
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 11 Joined: 3-March 03 From: Lugoj (Timis) Member No.: 9.798 |
Din punct de vedere al raportului pret/calitate si luand in considerare modelele care se vand cele mai bine in RO (adica(Fabia contra Clio Symbol, Megane contra Octavia) inclin sa fiu de partea Renault-ului...Vorbind de modelele de mai sus,Renault-ul produce masini comparabile cu Skoda, dar la preturi semnificativ mai mici.
Nu zic ca oferta de Octavia TDI mentionata mai sus e rea...dar cred ca sare bine de pretul unui Megane...Si tot asa, exista oferte si la Passat, care e mai sus ca Skoda..etc..Problema e cati bani sunt disponibili.. |
|
|
Mar 19 2003, 04:10 AM
Post
#10
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 18-March 03 From: Bucuresti Member No.: 10.480 |
Cred ca ar fi interesant de analizat si alt factor: atractia pe care marca masinii o are la hoti. Aici cred ca Skoda depaseste Renaultul la nivelul clasei medii. )
|
|
|
Sep 6 2003, 10:24 PM
Post
#11
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 14-August 03 From: Bucuresti Member No.: 15.143 |
nu-ti lua Renault ca o sa iei tzeapa iti zic eu din propria experientza am avut un Megan 2 . o porcarie cat despre Skoda am pareri mai bune e mai fiabila ce sa mai zic nu shtiu multe despre ea..
|
|
|
Sep 9 2003, 04:55 AM
Post
#12
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 13 Joined: 6-September 03 From: Buzau (Buzau) Member No.: 15.848 |
eu sunt pentru Renaul
vlad....de ce ti se pare o porcarie megane 2? |
|
|
Sep 9 2003, 01:50 PM
Post
#13
|
|
pilot Group: Membri Posts: 438 Joined: 29-March 03 From: Constanta Member No.: 10.894 |
Si eu si eu renault megane
Sedanul arat super iar hatch-ul mor dupa el! -------------------- Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
|
|
|
Sep 9 2003, 03:01 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 196 Joined: 30-July 03 From: Arad Member No.: 14.703 |
Ce nu-mi place mie la Renaulturi este slaba calitate a plasticului care este folosit pentru bord. La Clio bordul parca este facut din ampora, asa senzatie iti da plasticul la atingere, iar la Megane II am ramas cu un gust amar cand am atins bordul si am vazut ce plastic de proasta calitate este folosit la bord. Tot legat de masinile Renault este faptul ca motoarele pe benzina sunt destul de zgomotoase peste 4000 rpm (probabil din cauza slabei antifonari a compartimentului motor).
-------------------- AUDI A4 2.0 TFSI
|
|
|
Sep 9 2003, 05:41 PM
Post
#15
|
|
novice Group: Membri Posts: 24 Joined: 19-June 03 From: Bucuresti Member No.: 13.528 |
Avantaje Renault: masini ieftine, dotari de baza mult peste concurenta, motoare puternice,service dezvoltat
La Skoda este hotie... la pretul unui Megane Classic diesel cu motor commonrail si cu toate optiunile de abia ajungi la o Octavia la oferta cheala ca dotari si un motor TDI de 90cp depasit. Iar despre calitatea executiei mai intrebati si pe ci cu skode... sau mai cititi la www.vwforum.ro la sectiunea SKoda si ve-ti vedea ce zic proprietarii despre superoferta AIR Drumuri bune!!! |
|
|
Sep 24 2003, 05:27 PM
Post
#16
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 24-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.469 |
Si eu sunt pentru Megane II. Am facut si un test-drive cu 1.6 l 16V. E super. Eu ma chinui sa fac un leasing pentru 1.5 dci care e beton ca si raport consum-putere, mult mai tare decat VW sau altii. Uite-te la dotarile variantei de baza!!!
|
|
|
Sep 24 2003, 11:04 PM
Post
#17
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 8 Joined: 19-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.285 |
Si eu am innebunit-o pe prietena mea cu Megane II. Mi s-a parut intr-adevar din prezentare ca este o masina cu raport pret-calitate net superior multora (intr-o vreme voiam, de pilda, Octavia, insa cand am vazut ca daca-i pun pe ea cam ce are Renault atunci ma duc la 18-19.000 Euro, am renuntat). Ce m-a determinat insa sa ma mai gandesc si cu privire la Megane a fost faptul ca am observat ca discurile de frana au rugina pe muchie. Cineva de aici de pe forum mi-a zis ca ar fi normal pe vreme umeda, dar la Rover nu am vazut chestia asta. Nu stiu ce sa zic. Francezii au fost intotdeauna smecheri. In plus, am auzit ca "umfla" cifrele la consum.
Sfatul cel mai bun mi l-a dat un amic: toate masinile sunt bune, cel mai bine e sa o alegi pe cea in care te simti cel mai bine ca sofer: siguranta, confort...Asa ca de maine incep drive-test-ele: Avensis, Megane II, Subaru Forester, poate si Rav 4... |
|
|
Jun 18 2004, 01:55 PM
Post
#18
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 16 Joined: 30-September 03 From: Bucuresti Member No.: 16.682 |
Salut,
pentru mai multa corectitudine, Megane 2 Bicorp e fabricat in Franta si Spania iar Megane 2 Sedan la Bursa, Turcia. Aceste fabrici au fost folosite intotdeauna la fabricarea acestor doua modele de Megane. Calitatea fabricatiei este un aspect care nu stiu cat poate fi cuantificat, atata timp cat se lucreaza dupa anumite standarde oriunde in lume. In cazul de fata, standardele Renault, fie ele mai crescute sau mai scazute. Diferente intre modele exista, si ma refer la cele 2 versiuni de Megane 2. Una dintre ele este suspensia care la Sedan este mai moale, probabil aleasa tinand cont de piata preponderenta de desfacere a acestor medele si de drumurile din aceste tari. Nu uitati ca globalizarea isi face facuta prezenta cat se poate de vizibil in industria auto. Nu stiu cat se mai poate vorbi de "o masina nemteasca" sau una "frantuzeasca" atata timp cat diversele componente sunt facute pe te miri unde iar liniile de asamblare in tarile cu forta de munca ieftina. Nu uitati ca in Romania se produc subansamble pentru multe marci "de top" (Mercedes, Ford). Echiparea superioara a masinilor de la o generatie la alta si mentinerea preturilor la acelasi nivel duce inevitabil la concesii in ceea ce priveste calitatea. |
|
|
Sep 8 2005, 05:08 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
Eu sunt PRO Renault NUMAI modele facute in Franta (al meu este facut in Franta anul 1994) si "fuge de manca pamantul"
|
|
|
Sep 8 2005, 05:27 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Nu sunt de acord ca masinile facute intr-un loc anume ar fi facute mai bine...adica sedanul este mai naspa de cat bicorpul.
Sunt facute cu aceeasi tehnologie, au aceleasi probleme si calitati...nu-i un criteriu... Ex: Corolla facuta in turcia (adica sedanula) este considerata mai avansata tehnologic de cat Hb facut in anglia...asa ca... Dezavantaje renault: -preturi mari la piesele de schimb -servisuri, desi multe si f bine echipate, slabe-- personalul in special -ar trebui sa fie mai atenti fiabilitatea elementelor minore (motorase electrice, macarale geamuri, componente electrice in general ) Avantaje -motoare f bune si fiabile -pret achizitie -confort -design (parere personla) -dotari exceptionale -siguranta PS Renault, daca ar creste (putin) fiabiliattea anumitor componente ar face cele mai grozave masini (parere personala). Confortul, placerea de a conduce, pe care o am la volanul meganuli meu (in special in tari cu apa calda dar si la noi) este inegalabila. Acest aspect a fost apreciat si de oameni cu skoda si alte marci care s-au suit in el |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 14th May 2024 - 10:15 PM |