IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Femei vs Barbati (cand e vorba de masina!!!)

This topic is about Femei vs Barbati (cand e vorba de masina!!!), the author, alina100434, wrote about: Iaca ce am gasit intr-o revista de femei. Mie mi-a placut articolul! /biggrin.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":D" border="0" alt="biggrin.gi ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Femei vs Barbati (cand e vorba de masina!!!)
alina100434
post Mar 13 2007, 09:52 AM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 27-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.427



Iaca ce am gasit intr-o revista de femei. Mie mi-a placut articolul! biggrin.gif
Chiar sunt curioasa ce parere au barbatii blush.gif

“Masina si amanta nu se imprumuta!” e o vorba din folclorul masculin ce poarta in ea, pe linga un graunte de haz misogin, si dovada ca legenda, conform careia in sufletul barbatilor femeia si automobilul ocupa spatii si profunzimi similare, contine un dureros simbure de adevar. Scene comice de film, pagini de reviste auto, sau momente desprinse din imediata si cruda realitate ne arata cum barbatul adorat, ce abia-si ridica privirea catre un moft sau o durere de-a ta, si-ar sacrifica si ultimele farame de timp sau de buget intru frumusetea si integritatea partenerei lui cu patru roti.

Pentru barbati masina n-a insemnat niciodata doar un banal mijloc de transport, ci un fetis, o prelungire a personalitatii, o carte de vizita, o compensare a lipsei de virilitate, un potentator de curaj, un simbol falic, iar grija pentru ea devine, deseori, o obsesie, o refulare, un mijloc de evadare, un leac pentru singuratate, o daruire vecina cu adoratia.
Un barbat care se gandeste de zece ori inainte de a investi sentimente si bani intr-o relatie de dragoste sau care-si dramuieste cu precizie contabila devotamentul conjugal, pana la limita de subzistenta, poate dezvolta pasiuni incontrolabile pentru nu neaparat frumoasa din garaj.
Cu o detasare aproape autistica barbatul e in stare sa-si contemple ore in sir achizitia, sa-i lustruiasca bordul pana la epuizare, s-o asculte cum toarce sau cum huruie, sa umble duminici la rand in maruntaie unsuroase incercand sa-i vindece unei rable boli fara leac, sa intarzie la propria nunta asteptand diagnosticul de la service, cu ingrijorare, ca pe rezultatul unei biopsii.
Cele mai bine conturate fantezii sexuale masculine au ca decor habitaclul stramt al limuzinei personale. Intre cele trei, sau, dupa caz, cinci usi au loc, real sau doar imaginar, multe dintre nazbatiile lor erotice, cu partenere cucerite sau platite. Oricat de frumoasa si senzuala le-ar fi iubita din patul de acasa, e de nerefuzat o partida de sex oral la volan, ilegala, sordida, de preferat periculoasa, in plina viteza pe autostrada. Marturie sta celebrul caz al lui Hugh Grant, care si-a distrus aura de gentlemen rafinat si si-a compromis definitiv relatia cu superba Liz Hurley dupa ce a fost arestat la Hollywood, pe Sunset Boulevard, pentru o harjoneala in propriul BMW cu Divine Brown, o prostituata ieftina si urata.
Pentru femei, lucrurile nu au ajuns, inca, atat de departe. E drept si ca, poate niciodata, bagajul nostru genetic, croit dupa tipare ce pun abilitatile emotionale deasupra celor pragmatice, nu ne va da voie sa fim soferite la fel de bune precum barbatii. Cu exceptiile de rigoare, noi, femeile, vom sta intotdeauna mai prost la capitolul orientare, reflexele noastre vor fi mai lente, depasirile mai ezitante, parcarile mai stangace, iar masinile conduse de noi nu vor capata, poate niciodata, pe sosea, eleganta si fermitatea celor carora maiestria masculin-instinctiva de-a carmui le confera o tinuta frumoasa de drum.
Pe femeie au adus-o la volan emanciparea, dorinta de a fi in pas cu vremurile, nevoia de a-si face viata mai usoara. Pentru majoritatea femeilor masina inca este, din punct de vedere tehnic, un mister, iar emotional, valoarea carcasei ambulante n-o intrece in intensitate pe cea a masinii de spalat sau a cuptorului cu microunde. Azi sant multe femei pentru care sofatul a ajuns o rutina zilnica, viata de pieton o amintire veche si masina o componenta esentiala a existentei lor, precum electricitatea, apa curenta sau telefonul mobil. Insa, in acelasi timp, masina ramane, pentru femeie, un modern si util mijloc de trai, nu un scop in sine.
Femeile isi iau carnet ca sa nu mai astepte in statii, ca sa castige timp, libertate de miscare sau un job mai bun. Sofeaza pentru a scurta distantele, pentru a-si ajuta familia, pentru a-si proteja copiii, pentru a-si controla mai bine afacerile.
Femeile pot fi mandre de masinile lor, dar niciodata subjugate de ele. Femeile se pot gandi o saptamana ce culoare de caroserie sa aleaga, pot scoate dealer-ii din minti pentru a obtine exact dotarile pe care si le doresc, dar nu fac tragedii din zgarieturile minuscule de pe capota si nici nu le-ar trece prin minte sa puna pe aceeasi balanta timpul necesar inlocuirii unei bujii cu o ora de tandre]e in bra]ele omului drag.
Femeile nu se dau in vant dupa sexul in masina, cel putin nu atat de mult pe cat le-ar placea barbatilor sa creada. Din punct de vedere erotic, pe femei, spatiul inevitabil intim al masinii le imbie mai degraba la preludiu, la tatonare, la flirt, la o apropiere fizica de cel dorit, sub pretextul unei calatorii in scop nevinovat.
Mitul american al pierderii virginitatii pe bancheta din spate genereaza fantasme adolescentilor imberbi, insa-i la ani lumina distanta de felul in care-si viseaza fetele primele suspine de amor. Orgasmul pe care si-l provoaca Sharon Stone in Basic Instinct II, in timp ce goneste ametitor la volanul unui bolid, contrabalanseaza, intru diversitate, cliseul masculului excitat de viteza, insa acela e doar un film, cu scenariul scris de un barbat.
Pentru femeie, masina poate fi o provocare sau un simplu instrument de lucru, o declaratie de independenta, o nevoie, o fita, un accesoriu modern, dar niciodata o suta de cai putere argintii, luati in leasing, nu vor putea fi mai presus decat omul care-i stapaneste sufletul, ii alimenteaza sperantele si-i conduce visele.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
C Z R
post Mar 13 2007, 10:23 AM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



Dap barbatii sunt mai pasionati de masini decat femeile. Femeile sunt mai pragmatice, mai cu picioarele pe pamant. La fel femeile sunt pasionate de alte lucruri domestice: curatenia excesiva, gatitul, telenovelele, manelele, crosetatul(pe timpuri), si mai ales barfa cu prietenele(pot fi rude apropiate sau indepartate, tot aia e).
Sexul in masina e facut de barbat impreuna femeia, nu de unul singur asa ca modul de obligativitate si supunere totala nu exista decat in raport de bunavointa si atractie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucas
post Mar 13 2007, 10:26 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 498
Joined: 12-March 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 42.185



In mare parte sunt de acord cu ce zice acolo. Si eu sunt maniac , imi lustruiam masina ( chiar daca nu era cine stie ce , sau nu era ce imi doream eu ) , dadeam cu silicon pe bord chiar daca in urma cu o saptamana am facut aceeasi treaba , si in principiu cand nu aveam ce face tot timpul eram la masina ( ba curatam motorul , ba mai strangeam suruburile la roti , ba verificam presiunea in roti). Era deja o obsesie sa luceasca tot timpul, sa fie cat mai perfecta. Aproape ca am innebunit ca mi-am vazut masina lovita in parcare si stiam ca trebuie sa o vopsesc si va fi diferenta de nuante dupa aceea.
In schimb o vad pe mama. Nu are ea treaba ca usa ii este indoita , ca sunt zgarieturi pe portiera...ei doar sa ii mearga bine masina. Aspectul nu conteaza. Pentru ea este doar in mijloc de transport confortabil si atat. Pentru mine era o bijuterie. De multe ori umblam prin oras chiar daca nu aveam un scop. Mergeam fiindca imi place sa conduc si imi placea "sa o scot la plimbare".
In privinta stilurilor diferite de condus dintre barbati si femei iara sunt de acord cu ce ai scris. Femeile sunt mai preventive si parca nu simt masina...nici la parcari , de multe ori nici motorul nu il simt femeile. Femeile sunt mai preventive , la faza cu reflexele mai intarziate la femei nu stiu ce sa zic. Barbatii sunt pe latura opusa. Mai indrazneti , simt masina. De exemplu se poate vedea din sondaje ca accidentele la volan din cauza femeilor sunt : ba in parcare, ba ca nu se asigura cum trebuie cateodata , ba ca se baga aiurea in trafic. La barbati este viteza excesiva, depasiri esuate etc. La capitolul accidente as putea zice asa : Cauza accidentelor la femei - banalitati , cauza accidentelor la barbati - bravura excesiva.
Bine-nteles ca nu e o regula batuta-n cuie. Sunt si femei care conduc mult mai bine decat unii barbati dar procentual este invers.
O zi buna in continuare.


--------------------
Golf 4 , 1.6 105 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 13 2007, 10:26 AM
Post #4


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE(alina100434)
Iaca ce am gasit intr-o revista de femei. Mie mi-a placut articolul! biggrin.gif Chiar sunt curioasa ce parere au barbatii blush.gif

Pentru barbati masina n-a insemnat niciodata doar un banal mijloc de transport, ci un fetis, o prelungire a personalitatii, o carte de vizita, o compensare a lipsei de virilitate, un potentator de curaj, un simbol falic, iar grija pentru ea devine, deseori, o obsesie, o refulare, un mijloc de evadare, un leac pentru singuratate, o daruire vecina cu adoratia.

Un barbat care se gandeste de zece ori inainte de a investi sentimente si bani intr-o relatie de dragoste sau care-si dramuieste cu precizie contabila devotamentul conjugal, pana la limita de subzistenta, poate dezvolta pasiuni incontrolabile pentru nu neaparat frumoasa din garaj.

Cu o detasare aproape autistica barbatul e in stare sa-si contemple ore in sir achizitia, sa-i lustruiasca bordul pana la epuizare, s-o asculte cum toarce sau cum huruie, sa umble duminici la rand in maruntaie unsuroase incercand sa-i vindece unei rable boli fara leac, sa intarzie la propria nunta asteptand diagnosticul de la service, cu ingrijorare, ca pe rezultatul unei biopsii.
[...]
Femeile pot fi mandre de masinile lor, dar niciodata subjugate de ele. Femeile se pot gandi o saptamana ce culoare de caroserie sa aleaga, pot scoate dealer-ii din minti pentru a obtine exact dotarile pe care si le doresc, dar nu fac tragedii din zgarieturile minuscule de pe capota si nici nu le-ar trece prin minte sa puna pe aceeasi balanta timpul necesar inlocuirii unei bujii cu o ora de tandre]e in bra]ele omului drag.
[...]
Pentru femeie, masina poate fi o provocare sau un simplu instrument de lucru, o declaratie de independenta, o nevoie, o fita, un accesoriu modern, dar niciodata o suta de cai putere argintii, luati in leasing, nu vor putea fi mai presus decat omul care-i stapaneste sufletul, ii alimenteaza sperantele si-i conduce visele.


Da, un articol destul de obiectiv. Adevarat in proportie de 99%. Am boldit acele lucruri in care m-am regasit. Cat despre femei, sunt de acord in proportie 100%.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Mar 13 2007, 10:32 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Am citit si eu un articol facut in urma unui sondaj in belgia. Intr-adevar exista diferente intre barbat si femei fata de masina: Nu mi le mai amintesc pe toate, insa incerc sa scriu ce mai tin minte:

-Si barbatii si femeile sunt la fel impulsivi in achizitia unei masini.

-Barbatii se informeaza mai mult inaintea achizitiei pe forumuri, amici, reviste, etc.

-Barbatii sunt in mod suprinzator mai fideli decat femeile unei anume marci, unui dealer sau unui garaj. Asta mi se pare ca intra in contradictie cu punctul de mai sus... probabil se informeaza si dupa aia tot dupa capul lor cumpara biggrin.gif

-Fac accidente mai putine, dar per total cu 5% mai costisitoare (datele vin de la societatile de asigurare). La femei predomina micile acrosaje, la barbati o proportie mai mare de accidente mai urate.

-Barbatii sunt statistic vorbind mai interesati de performante, femeile de estetica. Diferenta de procentaj totusi nu e chiar atat de mare pe cat ma asteptam... din pacate nu imi amintesc cifrele, insa erau destul de apropiate...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Mar 13 2007, 01:36 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



Eu cred ca unii nu au ce face si filozofeaza, mie sincer atata vreme cat masina raspunde comenzilor ma intereseaza prea putin ce culoare are, cate zgarieturi pe capota, daca e spalata, daca are schimbat deodorantul etc. Nu o sa-i inteleg niciodata pe cei care dau nume masinii si nu-si lasa nevestele sa le conduca masina. E un obiect si atat.

Daca vorbim de senzatii, masina ar un surogat de prostituata, de care te folosesti dar pt care nu ai sentimente si nu vrei sa-ti guste mancarea. Dupa, ai uitat-o si iti vezi de treburi. Comparatia masina/nevasta mi se pare total deplasata, asta bineinteles daca nevasta nu e privita ca un obiect sexual domestic.


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 13 2007, 02:06 PM
Post #7


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Alina,

Ce dreptate ai cu acest articol ? Destinul meu si al lui Baby S sint impletite si unite pentru multi multi ani de acum inainte. Ea este prietena mea cea mai buna...vorbim tot timpul...ea ma asculta si ma rasfata...eu o tratez cu Royal Purple Racing Oils la transmisie si motor. De-alea de costa 10 dolari litrul si am nevoie de cite 6 la transmisie si 5 la motor.

Stii ce...articolul asta e destul de obiectiv dar de la o prelungire a personalitatii, o carte de vizita - lucuri cu care sint complet de acord...si pina la o compensare a lipsei de virilitate, un potentator de curaj, un simbol falic, e cale lunga. Aceste ultime comentarii sint de-a dreptul aberatie si cretinitate. Si te asigur ca cel putin eu, nu am fantezii sexuale in masina.

Pe de alta parte iti pot spune cinstit - alea 30 de perechi de pantofi; cizme; sandale; flip-flops etc si 38 de esarfe; 24 de fuste si 18 perechi de pantaloni - ca sa nu mai spun de toate sirmele indoite si lucioase cu nume pompos de "bijuterie" si toate duhorile alea de 2-3 dolari mililitrul care in mod pretentios sint numite "parfum" (eu si mamei si ex. colaboratoarelor le-am interzis sa intre in masina mea la mai putin de 30 min dupa ce si-au dat cu parfum - si crede-ma, nu isi dau cu orice) - TOATE BASCALIILE ASTEA MIE NU IMI SPUN NIMIC.

Ca sa fiu absolut sincer, imi spun un lucru: va face fericite drept pt. care trebuie sa scot portofelul, sa tac, sa inghit si sa platesc. Asa ca sfatul meu este: taceti, inghititi si acceptati. Mai ales ca in general nu va punem sa platiti fanteziile noastre legate de masini...pe cind noi trebuie sa finantam in mare parte fenteziile voastre vestimentare. Fiecare barbat isi doreste un "trophy girl" - care sa atraga priviri si apreciei - dar nu credem ca pentru a arata bine elegant si sexy chiar e nevoie sa nu iti porti de 2 ori in aceeasi luna calendaristica acelasi obiect vestimentar. Asta este pure and utter bullshit.

QUOTE(alina100434)
Iaca ce am gasit intr-o revista de femei. Mie mi-a placut articolul! biggrin.gif
Chiar sunt curioasa ce parere au barbatii blush.gif

“Masina si amanta nu se imprumuta!” e o vorba din folclorul masculin ce poarta in ea, pe linga un graunte de haz misogin, si dovada ca legenda, conform careia in sufletul barbatilor femeia si automobilul ocupa spatii si profunzimi similare, contine un dureros simbure de adevar.


You bet nu as da masina mea pe mina unei fete. Daca as da-o...rev limiter baby. Valet Mode One with fuel cut-off at 3500 rpm.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 13 2007, 03:25 PM
Post #8


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



n-as vrea sa comentez articolul, e scris probabil de cineva care nu are masina sau are o masina care nu e luata pe banii ei. imi e indiferent. pentru ca stiu ca pasiunea costa si ca trebuie sa existe intelegere reciproca. pasiunea nu poate fi mai presus de familie.
am citeva intrebari pentru femei: daca masina e luata pe banii lor, nu le deranjeaza zgirieturile sau loviturile? daca isi gasesc masina lovita in parcare, au o zi la fel de buna?


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 13 2007, 03:31 PM
Post #9


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Adevarul e ca articolul porneste de la un lucru adevarat (pentru barbati masina nu e un simplu mijloc de transport, pentru femei in general este) dar nu suntem toti la fel. Eu spre exemplu imi iubesc masina foarte mult, dar nu ma deranjeaza sa las pe altii sa o conduca (nevasta, prieteni)... e drept ca imi este greu sa o las pe mana altora fara sa fiu si eu in masina (desi din dreapta nu pot face mare lucru dar ma simt eu mai linistit)... iar despre limitari impuse electronic sau psihologic nici nu poate fi vorba... daca nevasta-mea vrea sa-i dea talpa (e drept ca se intampla rar) n-are decat, e drept ca am instincte de "conducator din dreapta" dar incerc sa mi le reprim si sa fiu cat mai cuminte, fara sa deranjez sau stresez soferul.

O alta exagerare e cu fanteziile sexuale legate de masina... da, ele exista, dar am auzit de oameni care vor sa o faca in tren, in avion, in lift, in taxi, etc... cred ca tine mai mult de dorinta de a face sex in locuri mai mult sau mai putin publice, nu are nici o legatura cu masina in sine si dragostea fata de masina.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 13 2007, 03:36 PM
Post #10


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(HalbaSus)
O alta exagerare e cu fanteziile sexuale legate de masina... da, ele exista, dar am auzit de oameni care vor sa o faca in tren, in avion, in lift, in taxi, etc... cred ca tine mai mult de dorinta de a face sex in locuri mai mult sau mai putin publice, nu are nici o legatura cu masina in sine si dragostea fata de masina.


probabil ca treaba a plecat de la dacii si oltcit, pentru ca trebuie sa recunosc ca si eu am spus de multe ori ca "ma f... in ea de masina"
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Mar 13 2007, 03:49 PM
Post #11


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Muahahahha biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Foarte tare frate !
Si ca sa intelegeti mai bine "legaturile de natura sexuala" dintre noi si diferite obiecte (inclusiv masini) uitati-va la asta:
http://www.youtube.com/watch?v=bNoOusfqwMM
WARNING: Parental advisory required, NU e work safe !


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Mar 13 2007, 04:10 PM
Post #12


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.399
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



nevasta mea a stat p elocul soferului prima data in 206 cc la o expozitie anula in tm, asta cand era doar prietena.
a condus prima data cand a facut scoala de soferi.
la femeie ii place sa conduca atunci cand are placerea asta oferita din copilarie, chiar si cand ii oferi o masinuta cadou la o copilita.
nevasta mea cred ca a primit numai papusi.
ii plac masinile faine si cand al fo la unguri sa luam loganu cand am terminat de numarat banii ea era in show room in megane coupe cabrio si a constatat ca tapiteria merge bine la cateva posete ale ei ...

a debutat ca un antisofer si numai frana de mana trasa voiniceste a salvat un cos de guni stradal.
cand am ajuns in anglia in delegatie nu am avut nicio problema sa conduc din dreapta dupa cateva 3 luni in care am fost copilotul nevestei.

am scris un email dulce si la scoala de soferi ca pe durata scolii nu facuse niciodata poligon. cred ca a incercat mersul cu spatele dar nu sunt sigur.

stiu ca este atehnica si stangace dar nu vreau sa conduca singura decat in oras.
are in cap modele feminine care conduc, calatoresc in lume si se baga la orice dar are emotii sa calatoreasca singura daca trebuie sa schimbe si avionul mai ales.

a deranjat un autobuz din spate cu dacia cea veche la a treia iesire singura in oras cu masina.

am vazut si femei care conduc adevarat, sper sa ajunga si ea intr o zi.
am vazut femeie dadea cu isuzu de teren pickup cu spatele printre masini fara sa faca manevre in plus...
totul este sa conduci de la 18 ani nu sa iei permisul la 30.
cred ca si un barbat are acelasi lacune in conditia in care invata tarziu sa conduca.

in schimb, noi nu vominceta niciodata sa iubim masinile!


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Mar 13 2007, 04:37 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Sotia mea are carnet de la 18 ani.Ce folos,ca tatal ei nu a lasat-o decat cateva statii de tramvai sa conduca,dupa o petrecere la care el bause.Si vreo 2 sate pe la tara....
I-am luat la inceput un Oltcit sh sa-si faca mana,ca de-asta avea si taica-su'.Si mai ales ca in toata adolescenta i se promisese de parinti o masina...
Nu mai stia la 26 de ani nici sa plece cu masina de pe loc.Mi-am spart ceva capul ca instructor.A fost bine cand m-a ascultat.La un moment dat,era sa cedam amandoi,ea nu vroia sa parcheza cu spatele,ca nu poate,ca nu merge,ca asta e,ca lasa masina in mijlocul parcarii....
Noroc cu insistentele mele,nervi,urlete,amenintari,i-am spus ca-i vand masina si ca fac ceva pe carnetul ei daca ma cheama de sus sa-i parchez masina cum proceda o alta vecina cu masina si barbatul ei...
Ala a fost momentul cand a zburat puiul din cuib ! Eu invinsesem si ea a invatat sa parcheze.Puteam sa stau linistit ca nu lasa masina in mijlocul parcarii !
Acum parcheaza in toate pozitiile,merge cu spatele si nu face manevre gresite.Am urmarit-o de cateva ori si e OK,se uita toti vecini mei,barbati fiind,la cum parcheaza de bine.Sunt barbati care nu sofeaza ca ea.
A facut peste 50.000 de km,90 % in oras, fara nici un accident ,i-am mai luat de atunci un Tico si acum Clio,amandoua noi. A capat aproape acelasi stil cu al meu,ceea ce ma avantajeaza,pacat ca mai da pe drumurile noastre dambovitene peste unii barbati mai ciobani asa din fire,care se cred superiori si o mai sicaneaza prin trafic.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alina100434
post Mar 13 2007, 04:53 PM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 27-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.427



Nici nu ma asteptam sa iste atatea polemici articolul asta!

Mie mi-a placut, cum spuneam. Bravo Eddie, tot respectul! la polul opus e tipul care si-a varsat frustrarile ceva mai sus, cum ca el n-ar da masina niciunei muieri. cred ca lui i se potriveste aia cu "simbolul falic" si "compensator al lipsei de virilitate", da' nu vrea sa recunoasca! biggrin.gif

Pe alocuri se exagereaza, voit, cred, in articol, pt a sublinia unele clisee..
Si oricum, art era la o rubrica dedicata masinilor, de acolo vine tema.

Mai astept opinii! Nici o fata nu se incumeta???
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A K U
post Mar 13 2007, 04:55 PM
Post #15


Shape-shifting Master of Darkness
******

Group: Membri
Posts: 1.210
Joined: 23-September 05
From: Chisinau. Bd. Chisinau.
Member No.: 56.543



QUOTE(E d d i e)
La un moment dat,era sa cedam amandoi,ea nu vroia sa parcheza cu spatele,ca nu poate,ca nu merge,ca asta e,ca lasa masina in mijlocul parcarii....
Noroc cu insistentele mele,nervi,urlete,amenintari,i-am spus ca-i vand masina si ca fac ceva pe carnetul ei daca ma cheama de sus sa-i parchez masina cum proceda o alta vecina cu masina si barbatul ei...
Ala a fost momentul cand a zburat puiul din cuib ! Eu invinsesem si ea a invatat sa parcheze.Puteam sa stau linistit ca nu lasa masina in mijlocul parcarii !


Hmm, cred ca suntem vecini de bloc si barbatul pe care-l chema vecina sa-i parcheze masina s-ar putea sa fi fost eu biggrin.gif Asa mi s-a intamplat si mie pana cu putin timp in urma (nevasta are carnet de sofer de 1 an si ceva). Parcarea cu spatele era criminala (si inca mai este, dar in conditii mai grele: noapte, aglomeratie, ploaie etc.).
Revenind on topic, cred ca textul respectiv a fost ouat de o dama careia nu prea-i plac barbatii si care in mod sigur n-are permis de conducere. Alea cu simbolul falic si compensarea lipsei de virilitate si alte tampenii m-au dat pe spate. Toata lumea din lumea asta stie ca barbatilor le plac masinile, fotbalul si ... altele. Get a life, girl! Apuca-te de analize politice! :@


--------------------
OTS 1.8T
Me gusta la gasolina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Mar 13 2007, 04:57 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE(alina100434)
Nici nu ma asteptam sa iste atatea polemici articolul asta!

Mie mi-a placut, cum spuneam. Bravo Eddie, tot respectul! la polul opus e tipul care si-a varsat frustrarile ceva mai sus, cum ca el n-ar da masina niciunei muieri. cred ca lui i se potriveste aia cu "simbolul falic" si "compensator al lipsei de virilitate", da' nu vrea sa recunoasca! biggrin.gif

Pe alocuri se exagereaza, voit, cred, in articol, pt a sublinia unele clisee..
Si oricum, art era la o rubrica dedicata masinilor, de acolo vine tema.

Mai astept opinii! Nici o fata nu se incumeta???


wooooooaaaaa, alina, ai deschis cutia pandorei!!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif sa vezi fun acum. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post Mar 13 2007, 05:00 PM
Post #17


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.399
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



mie imi plac femeile care sunt dibace la condus.
dar nu a fost asta criteriu cand m-am insurat.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Mar 13 2007, 05:05 PM
Post #18


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Pe tema articolului nu am ce sa adaug la comentariile lui Halba si Eddie care mi se potrivesc perfect: nu ma deranjeaza deloc sa conduca prietena mea masina, m-ar deranja sa o conduca prietena lu frati-miu deoarece le-am vazut pe fiecare cum conduce smile.gif

Tot asa am un prieten care a mers mult cu masinile mele, si multi altii care au si masini mai scumpe si care au si mluti km si carora nu le-as da-o.

In general prefer sa conduc eu pt ca IMI PLACE. Am avut alte prietene care faceau parcari, manevre f bine, etc si tot eu conduceam pt ca IMI PLACEA si atunci. Daac faceam drum lung o lasam si pe ea ca sa ma mai odihnesc.

Vreau insa sa comentez un citat:
QUOTE
Mai ales ca in general nu va punem sa platiti fanteziile noastre legate de masini...pe cind noi trebuie sa finantam in mare parte fenteziile voastre vestimentare. Fiecare barbat isi doreste un "trophy girl"[...]


Pai da, TROPHY GIRL cam asta inseamna ca finantezi tu, daca nu vrei sa se mai intample asta get a real woman instead of a girl wink.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Mar 13 2007, 05:51 PM
Post #19


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(alina100434)
Mie mi-a placut, cum spuneam. Bravo Eddie, tot respectul! la polul opus e tipul care si-a varsat frustrarile ceva mai sus, cum ca el n-ar da masina niciunei muieri. cred ca lui i se potriveste aia cu "simbolul falic" si "compensator al lipsei de virilitate", da' nu vrea sa recunoasca! biggrin.gif


Mai Alinuta;

Papusa. Da, a mea e mai lunga si mai groasa.

E vorba de teava care a inlocuit convertoarele catalitice.

Nu am cine stie ce masina...dar stiu ca poate iesi urit de tot foarte repede daca nu esti un sofer talentat si cu experienta. De aceea prefer sa zic NU o dau nimanui pina cind nu mi se demonstreaza contrariul.

In rest toate cele bune.

Watcher : Trophy SO nu inseamna neaparat sa finantezi. Trophy SO poate sa insemne si cineva "foarte prezentabil" - dar care "keeps it real". Dar astea-s rar de gasit.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
booneK9
post Mar 13 2007, 06:51 PM
Post #20


Boier
******

Group: Membri
Posts: 580
Joined: 12-January 06
From: Buc
Member No.: 65.131



QUOTE(Dies Irae)
...Revenind on topic, cred ca textul respectiv a fost ouat de o dama careia nu prea-i plac barbatii si care in mod sigur n-are permis de conducere. Alea cu simbolul falic si compensarea lipsei de virilitate si alte tampenii m-au dat pe spate. Toata lumea din lumea asta stie ca barbatilor le plac masinile, fotbalul si ... altele. Get a life, girl! Apuca-te de analize politice! :@

Mmm, asa sa fie? Adica bag mana in foc ca articolul e scris de o dama. Una cu oarece frustrari, dar nu e neaparat locul de dezabatere pe tema asta. Despre simbolistica masinii la barbati, dar si la femei, notam urmatoarele: (cum vad barbatii prin ochii femeilor)
- jumatate din dame (mai necoapte) cad in nas cand vad cate-o masina mai rasarita.
- daca e rosie, galbena sau alte culori care ies in evidenta e super.
- daca vine la pachet cu vreun pusti care are doua maini, doua picioare si doi ochi, e numa' bun. (nu conteaza ce are in cap, ci in buzunar - take it either way)
- aspiratoarele de gagici n-ar functiona daca n-ar fi suficiente gagici
- Si sa nu uitam intrebarea de 100 de puncte: "masina e a ta sau a lu' tac'tu?" (ca sa stiu daca iti devin nevasta sau mama vitrega)
Si tot barbatii sunt vinovati ca stau prea mult pe langa masina...


--------------------
Astra Caravan 1.8i 16v
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd November 2017 - 04:07 AM