Opel Ascona B - ajutor!! |
This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, Serol, wrote about: sal marcel! scuze, eram obosit si nu m-am uitat. k! il intreb.sper sa ajung in week end la el.trebuie sa imi stringa si mie chiulasa si alte chestii d ... To read more just scroll down
Opel Ascona B - ajutor!! |
Oct 28 2005, 11:25 PM
Post
#41
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
scuze, eram obosit si nu m-am uitat. k! il intreb.sper sa ajung in week end la el.trebuie sa imi stringa si mie chiulasa si alte chestii d'astea "murdare". -------------------- |
|
|
Oct 31 2005, 02:18 PM
Post
#42
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
Hmm...sa stranga chiulasa in doua etape :doh: ...astea nu prea sunt metode Opel.
@Marcel Exista doi furnizori din cate stiu pentru turbina respectiva: Garett si de Mitsubishi. Vacuumul respectiv comanda (cel putin in cazul motorelor pe benzina) ceva care se numeste Bypass-Ventil sau Westgate si care limiteaza presiunea de supraalimentare in functie de conditiile de presiune din galeria de admisie. -------------------- |
|
|
Nov 1 2005, 08:59 PM
Post
#43
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Buna baietii,
Senator, pe bune?...........................prea putin sa inteleg MULT. Ai cuva un TIS de unde poti scoate putin material scris ? Poate asa imi va fii mai usor sa inteleg ce trebuie sa cer ilora la service. Nu inteleg de ce nu se pot invata mai usor intretinerile Opel? La garajul din zona mea daca nu ma iau cu ei la contraziceri nu scot de loc cartile si lucreaza can la ghici. De asta incerc sa ma pun putin la punct. In orice caz MULTUMESC!!!! -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Nov 2 2005, 12:30 AM
Post
#44
|
|
novice Group: Membri Posts: 30 Joined: 24-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.635 |
ce nu ti se pare ok sa stranga chiulasa?explica-te.poate ma lamuresti..... -------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 11:14 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
deci, cum facem sa ma pui in legatura cu oamenii de la service?!?! @ senator ajutor!! am observat intr-o foto cu motrul unei Ascone ca pe capacul de la culbutori exista o "ridicatura"cu 2 gauri din acre pleaca 2 /1 furtune(nu s evede foarte clar! la mine furtunele respective lipsesc dar am observat ca unul s educe sub carburator.... ma poti lamuri ce e cu ele?!?1 la mine lipsesc si as vrea sa stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii.. ma gandesc ca aveau ele un rol, daca au fost puse acolo.. multumesc |
|
|
Nov 2 2005, 11:26 AM
Post
#46
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
sa fie furtunul de recirculare a gazelor de la culbutori ?
exista niste chestii dragute numite crankcase breathers -------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 12:21 PM
Post
#47
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
ok, G e o r g e, si ce rol au? ar putea sa mearga catre carburator?!?!?!
o sa atsez foto, poate te ajuta..
Attached File(s)
|
|
|
Nov 2 2005, 01:28 PM
Post
#48
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
gazele de la tacheti / culbutori sunt evacuate pe acolo si reintroduse in sistem pentru a fi arse .
-------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 01:31 PM
Post
#49
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
adica acel furtun de fapt e o bucla?!?! sau nu?!?!
din acel "arse" al tau inteleg ca ar trebui sa fie reintroduse in carburator si de acolo in camera de ardere.... sau...nu?!?! si daca sunt arse de ce sunt 2 furtune? in foto se obserca cel albastru in "fata", catre radiator, si unul negru, mai gros, in spate....stiu ca sunt stresant cu atatea intrebari! |
|
|
Nov 2 2005, 01:34 PM
Post
#50
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
ala gros eu asta stiu ca face. poate ma insel :-/
ala subtire habar n-am sunt arse pentru a polua mai putin ? -------------------- |
|
|
Nov 2 2005, 01:36 PM
Post
#51
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
deci, cel putin inteorie nu ar trebui sa influenteze negativ "mersul" carburatorului...nu?!
|
|
|
Nov 2 2005, 04:09 PM
Post
#52
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
@senator:
aici chiar as avea nevoie de opinia ta.. :angel: -------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Nov 4 2005, 03:50 PM
Post
#53
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Hi baietii.
Problema este foarte clara : Carboratorul sata pe o teava cu legatura la cei patru cilindri numita GALERIE DE ADMISIE . Pe acesta galerie este o "gura" de teava(in dreptul cil. 4 de regula ) in care intra furtunul gros. Furtunul subtire ar trebuii sa ajunga undeva la baza carboratorului. Rolul furtunului gros este de a absoarbe gazele arse de sub capacul culbutorilor odata cu admisia in cilindrul 4 . Asa ca in ciclu de fuctionare a motorului absortia gazelor se face cu fregventa de 4. Daca mororul ,uzat si obosit , fabrica mai mult gaz ars, de ulei, atunci teava mica absoarbe gaze continuu odata cu amestecul pentru toti cei 4 cilindrii . Neconectarea bine etansata a celor doua furtune creiaza absortie de aer fals care nu are combustie si da motorului o pierdere de putere globala . Asta e toata teoria . Oare am fost destul de clar ? -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Nov 4 2005, 04:38 PM
Post
#54
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
marcel, alaturi de senator, esti o comoara..
la mine lipsesc acele furtune cu desavarsire.. asa erau de cand am luat masina.. nici unul din mecanicii mei nu s-a obosit vreodata sa-mi ataraga atentia asupra acestui mic amanunt.. acum ar mai trebui sa intre Senator sa-mi dea codurile la furtunele cu pricina :angel: -------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Nov 4 2005, 07:24 PM
Post
#55
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 31-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 59.744 |
Salutare tuturor
Am si eu un ascona B din 81 ultimu an de fabricatie din cate stiu da nu stiu, am o mare problema cu aprinderea ,delcoul imi tot face figuri cu toate ca am schimbat unu pana acuma sunt foarte dezamagit de el ,motorul este de 1,9 si am auzit ca sunt rekorduri cu delcou electronic avand acelas motor , aveti idee de unde pot procura unu sau vreo solutie ? motorul avand 3000 de km de cand a fost facut .Si daca stiti vre-o metoda de a monta injectie pe acest motor . |
|
|
Nov 4 2005, 10:19 PM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 156 Joined: 7-April 03 From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem Member No.: 11.265 |
Pentru Mihai , furtunele sunt ceva banal ! Nu ai nevoie de coduri .Furtunul mai gros este la toate masinile folosit si la Dacia (de exe 1978 ) din care am avut si eu o data.
Cand te duci la garajul tau roaga sa ti se puna aceste furtune. Ei la garaj au tot felul de vechituri la "muzeul" lor. Daca vrei sa fi FERICIT si plin de multumire masoara cu ceva care sunt diametrele gurilor de de conexsiune si dute sa cauti un furtun cu cot la 90 g (din material resistent la ulei) si potrivestel singur, strange cu doua bande cu surub si gata unu. Al doilea trevuie cautat un furtun de cam 3-4 mm diametru exterior ,rigid,folosit la avansul pneumatic la capetele caruia iti trebuie bucatele de furtun elastic care fac legatura cu motorul si carboratorul. Apoi da cu grije jos filtrul de aer pentru a descoperi carboratorul. Uitate la baza lui . Probabil vei gasi o bucatica de furtun cu un surub infipt in mijlocul lui pentru opturare montat pe acolo sau locul de legatura gol. Aci este locul furtunului tau. Scoate acest "dop" si leaga furtunul subtire . In final ti se cuvine o bere pentru lucrul grandios pe care l-ai facut si o sarutare de la sotie pentru banii salvati . Succes !!!!!!!!!!!!!!!!!! Senator sa ma scuze daca am intrat neinvitat . -------------------- B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td |
|
|
Nov 7 2005, 10:10 AM
Post
#57
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
Marcel, mersi de sfaturi....
unele din ele sunt foarte bune, dar cu banda metalica cu surub, n-ai nimerit-o pt ca acea ridicatura nu are stuturi, adivca vreo bucatica de teava care sa iasa din ea (ridicatura) de aia spun ca am impresia ca e vorba de furtune speciale, pt ca trebuie sa aiba o margine de cauciua sau un alt sistem care se va baga prin fortare in capacul de la culbutori si va ramane fixat acolo... n alta ordine de idei, sunt tare fericit ca in acest weekend am gasit la dezmembrari bariel ei originale, cromate.. le lipseste bandoul negru, dar o sa-l gasesc si pe ala.... @ady: am auzit si eu de motorul respectiv de pe Rekord, dar nu stiu nici unul de vanzare pt ca si eu as vrea sa fac acest upgrade.. pt ascona, poate te intereseaza, trebuie sa se potriveasca si sistemult de franare de pe Rekord E 2,2, fara mari modficari.. si eu cat pt a mea.. oricum, bine ai venit printre noi.. -------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Nov 8 2005, 11:58 AM
Post
#58
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 31-October 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 59.744 |
Multumesc mult pentru sfatul cu franele incep sa slabeasca si ma gandeam de unde sa imi fac ros de discuri de frana .
In legatura cu furtunele de la capacu de la culbutori pentru intrarea din fata poti pune un furtun de benzina traditional de dacie , pentru partea din spate cauta un furtun mai gros ceva nimereste precis , intra fortat si nu iese, original nu stiu cat de usor o sa gasesti. |
|
|
Nov 8 2005, 12:15 PM
Post
#59
|
|
pilot Group: Membri Posts: 284 Joined: 11-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58.019 |
tocmai pt ca tin la masina mea si nu sunt mare fan al adaptarilor "romanesti" CRED CA O SA LE CAUT ORIGINALE.. LE COMAN D LA UN MAGAZIN DE PIESE! ABIA IN SITUATIA IN CARE EI NU LE ADUC, O SA TERC LA ADAPTARI1:d
-------------------- i chose not to choose life
i chose something else... |
|
|
Nov 14 2005, 01:19 AM
Post
#60
|
|
pilot Group: Membri Posts: 290 Joined: 26-September 04 Member No.: 33.250 |
QUOTE(Serol) sal senator!
ce nu ti se pare ok sa stranga chiulasa?explica-te.poate ma lamuresti..... Pai nu e ok intrucat corect chiulasa se strange unghiular , bineinteles cu prezoane noi. Restul metodelor sunt mai mult sau mai putin "dupa ureche". @ady Se poate monta delcou cu aprindere electronica pe orice motor CIH. Cu injectia de asemenea nu sunt probleme de adaptare , din punct de vedere mecanic se potriveste tot exceptie facand doar cateva modele cu 6 cilindri. Problema e sa gasesti o instalatie de injectie cu adevarat completa. @Marcel Nu am TIS-ul de aceea nici nu pot sa vin cu mai multe precizari in legatura cu sistemul. @mihai Furtunul gros merge in carcasa filtrului de aer iar cel subtire sub carburator in galeria de admisie. Cel subtire are codul 656 106 si se vinde la metru.E un furtun destul de comun se poate inlocui cu altceva fara probleme in cazul in care nu se mai fabrica. Cel gros pentru 1.6N are codul 656 117 si costa in jur de 4 euro in Germania.
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 18th April 2024 - 08:54 AM |