IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Ascona B - ajutor!!

This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, Serol, wrote about: sal marcel! scuze, eram obosit si nu m-am uitat. k! il intreb.sper sa ajung in week end la el.trebuie sa imi stringa si mie chiulasa si alte chestii d ... To read more just scroll down

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Ascona B - ajutor!!
Serol
post Oct 28 2005, 11:25 PM
Post #41


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



sal marcel!
scuze, eram obosit si nu m-am uitat.
k!
il intreb.sper sa ajung in week end la el.trebuie sa imi stringa si mie chiulasa si alte chestii d'astea "murdare".


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 31 2005, 02:18 PM
Post #42


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Hmm...sa stranga chiulasa in doua etape :doh: ...astea nu prea sunt metode Opel.


@Marcel
Exista doi furnizori din cate stiu pentru turbina respectiva: Garett si de Mitsubishi.
Vacuumul respectiv comanda (cel putin in cazul motorelor pe benzina) ceva care se numeste Bypass-Ventil sau Westgate si care limiteaza presiunea de supraalimentare in functie de conditiile de presiune din galeria de admisie.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Nov 1 2005, 08:59 PM
Post #43


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Buna baietii,
Senator, pe bune?...........................prea putin sa inteleg MULT.
Ai cuva un TIS de unde poti scoate putin material scris ?
Poate asa imi va fii mai usor sa inteleg ce trebuie sa cer ilora la service.
Nu inteleg de ce nu se pot invata mai usor intretinerile Opel? La garajul din zona mea daca nu ma iau cu ei la contraziceri nu scot de loc cartile si lucreaza can la ghici. De asta incerc sa ma pun putin la punct.
In orice caz MULTUMESC!!!!


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Nov 2 2005, 12:30 AM
Post #44


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



sal senator!
ce nu ti se pare ok sa stranga chiulasa?explica-te.poate ma lamuresti.....


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 2 2005, 11:14 AM
Post #45


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



@serol
deci, cum facem sa ma pui in legatura cu oamenii de la service?!?!
@ senator
ajutor!! am observat intr-o foto cu motrul unei Ascone ca pe capacul de la culbutori exista o "ridicatura"cu 2 gauri din acre pleaca 2 /1 furtune(nu s evede foarte clar!
la mine furtunele respective lipsesc dar am observat ca unul s educe sub carburator....
ma poti lamuri ce e cu ele?!?1 la mine lipsesc si as vrea sa stiu in ce masura afecteaza comportamentul masinii.. ma gandesc ca aveau ele un rol, daca au fost puse acolo..
multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 2 2005, 11:26 AM
Post #46


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



sa fie furtunul de recirculare a gazelor de la culbutori ?

exista niste chestii dragute numite crankcase breathers wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 2 2005, 12:21 PM
Post #47


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



ok, G e o r g e, si ce rol au? ar putea sa mearga catre carburator?!?!?!
o sa atsez foto, poate te ajuta..
Attached File(s)
Attached File  74279.jpg ( 66.28K ) Number of downloads: 8
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 2 2005, 01:28 PM
Post #48


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



gazele de la tacheti / culbutori sunt evacuate pe acolo si reintroduse in sistem pentru a fi arse .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 2 2005, 01:31 PM
Post #49


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



adica acel furtun de fapt e o bucla?!?! sau nu?!?!
din acel "arse" al tau inteleg ca ar trebui sa fie reintroduse in carburator si de acolo in camera de ardere....
sau...nu?!?! si daca sunt arse de ce sunt 2 furtune?
in foto se obserca cel albastru in "fata", catre radiator, si unul negru, mai gros, in spate....stiu ca sunt stresant cu atatea intrebari!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Nov 2 2005, 01:34 PM
Post #50


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



ala gros eu asta stiu ca face. poate ma insel :-/

ala subtire habar n-am

sunt arse pentru a polua mai putin ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 2 2005, 01:36 PM
Post #51


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



deci, cel putin inteorie nu ar trebui sa influenteze negativ "mersul" carburatorului...nu?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 2 2005, 04:09 PM
Post #52


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



@senator:
aici chiar as avea nevoie de opinia ta.. :angel:


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Nov 4 2005, 03:50 PM
Post #53


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Hi baietii.
Problema este foarte clara : Carboratorul sata pe o teava cu legatura la cei patru cilindri numita GALERIE DE ADMISIE .
Pe acesta galerie este o "gura" de teava(in dreptul cil. 4 de regula ) in care intra furtunul gros.
Furtunul subtire ar trebuii sa ajunga undeva la baza carboratorului.
Rolul furtunului gros este de a absoarbe gazele arse de sub capacul culbutorilor odata cu admisia in cilindrul 4 . Asa ca in ciclu de fuctionare a motorului absortia gazelor se face cu fregventa de 4. Daca mororul ,uzat si obosit , fabrica mai mult gaz ars, de ulei, atunci teava mica absoarbe gaze continuu odata cu amestecul pentru toti cei 4 cilindrii .
Neconectarea bine etansata a celor doua furtune creiaza absortie de aer fals care nu are combustie si da motorului o pierdere de putere globala . Asta e toata teoria . Oare am fost destul de clar ?


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 4 2005, 04:38 PM
Post #54


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



marcel, alaturi de senator, esti o comoara..
la mine lipsesc acele furtune cu desavarsire.. asa erau de cand am luat masina.. nici unul din mecanicii mei nu s-a obosit vreodata sa-mi ataraga atentia asupra acestui mic amanunt..


acum ar mai trebui sa intre Senator sa-mi dea codurile la furtunele cu pricina
biggrin.gif
:angel:


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ady59751
post Nov 4 2005, 07:24 PM
Post #55


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 31-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 59.744



Salutare tuturor
Am si eu un ascona B din 81 ultimu an de fabricatie din cate stiu da nu stiu, am o mare problema cu aprinderea ,delcoul imi tot face figuri cu toate ca am schimbat unu pana acuma sunt foarte dezamagit de el ,motorul este de 1,9 si am auzit ca sunt rekorduri cu delcou electronic avand acelas motor , aveti idee de unde pot procura unu sau vreo solutie ? motorul avand 3000 de km de cand a fost facut .Si daca stiti vre-o metoda de a monta injectie pe acest motor .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Nov 4 2005, 10:19 PM
Post #56


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Pentru Mihai , furtunele sunt ceva banal ! Nu ai nevoie de coduri .Furtunul mai gros este la toate masinile folosit si la Dacia (de exe 1978 ) din care am avut si eu o data.
Cand te duci la garajul tau roaga sa ti se puna aceste furtune. Ei la garaj au tot felul de vechituri la "muzeul" lor. Daca vrei sa fi FERICIT si plin de multumire masoara cu ceva care sunt diametrele gurilor de de conexsiune si dute sa cauti un furtun cu cot la 90 g (din material resistent la ulei) si potrivestel singur, strange cu doua bande cu surub si gata unu.
Al doilea trevuie cautat un furtun de cam 3-4 mm diametru exterior ,rigid,folosit la avansul pneumatic la capetele caruia iti trebuie bucatele de furtun elastic care fac legatura cu motorul si carboratorul. Apoi da cu grije jos filtrul de aer pentru a descoperi carboratorul. Uitate la baza lui . Probabil vei gasi o bucatica de furtun cu un surub infipt in mijlocul lui pentru opturare montat pe acolo sau locul de legatura gol. Aci este locul furtunului tau. Scoate acest "dop" si leaga furtunul subtire .
In final ti se cuvine o bere pentru lucrul grandios pe care l-ai facut beer.gif si o sarutare de la sotie pentru banii salvati .
Succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Senator sa ma scuze daca am intrat neinvitat .


--------------------
B.M.W 525 td
Opel Omega 2,5 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 7 2005, 10:10 AM
Post #57


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



Marcel, mersi de sfaturi....
unele din ele sunt foarte bune, dar cu banda metalica cu surub, n-ai nimerit-o pt ca acea ridicatura nu are stuturi, adivca vreo bucatica de teava care sa iasa din ea (ridicatura) de aia spun ca am impresia ca e vorba de furtune speciale, pt ca trebuie sa aiba o margine de cauciua sau un alt sistem care se va baga prin fortare in capacul de la culbutori si va ramane fixat acolo...
n alta ordine de idei, sunt tare fericit ca in acest weekend am gasit la dezmembrari bariel ei originale, cromate.. le lipseste bandoul negru, dar o sa-l gasesc si pe ala....
@ady:
am auzit si eu de motorul respectiv de pe Rekord, dar nu stiu nici unul de vanzare pt ca si eu as vrea sa fac acest upgrade..
pt ascona, poate te intereseaza, trebuie sa se potriveasca si sistemult de franare de pe Rekord E 2,2, fara mari modficari.. si eu cat pt a mea..
oricum, bine ai venit printre noi..


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ady59751
post Nov 8 2005, 11:58 AM
Post #58


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 31-October 05
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 59.744



Multumesc mult pentru sfatul cu franele incep sa slabeasca si ma gandeam de unde sa imi fac ros de discuri de frana .
In legatura cu furtunele de la capacu de la culbutori pentru intrarea din fata poti pune un furtun de benzina traditional de dacie , pentru partea din spate cauta un furtun mai gros ceva nimereste precis , intra fortat si nu iese, original nu stiu cat de usor o sa gasesti.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Nov 8 2005, 12:15 PM
Post #59


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



tocmai pt ca tin la masina mea si nu sunt mare fan al adaptarilor "romanesti" CRED CA O SA LE CAUT ORIGINALE.. LE COMAN D LA UN MAGAZIN DE PIESE! ABIA IN SITUATIA IN CARE EI NU LE ADUC, O SA TERC LA ADAPTARI1:d


--------------------
i chose not to choose life
i chose something else...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 14 2005, 01:19 AM
Post #60


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



QUOTE(Serol)
sal senator!
ce nu ti se pare ok sa stranga chiulasa?explica-te.poate ma lamuresti.....

Pai nu e ok intrucat corect chiulasa se strange unghiular , bineinteles cu prezoane noi. Restul metodelor sunt mai mult sau mai putin "dupa ureche".

@ady
Se poate monta delcou cu aprindere electronica pe orice motor CIH.
Cu injectia de asemenea nu sunt probleme de adaptare , din punct de vedere mecanic se potriveste tot exceptie facand doar cateva modele cu 6 cilindri.
Problema e sa gasesti o instalatie de injectie cu adevarat completa.

@Marcel
Nu am TIS-ul de aceea nici nu pot sa vin cu mai multe precizari in legatura cu sistemul.

@mihai
Furtunul gros merge in carcasa filtrului de aer iar cel subtire sub carburator in galeria de admisie.
Cel subtire are codul 656 106 si se vinde la metru.E un furtun destul de comun se poate inlocui cu altceva fara probleme in cazul in care nu se mai fabrica.

Cel gros pentru 1.6N are codul 656 117 si costa in jur de 4 euro in Germania.
Attached File(s)
Attached File  76379.jpg ( 34.65K ) Number of downloads: 3
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 08:54 AM