IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel Ascona B - ajutor!!

This topic is about Opel Ascona B - ajutor!!, the author, mihai58026, wrote about: salutare tuturor mi-am luat de cca un an o Ascona B coupe 1.6 din 78.. si sunt o suta de mii de chestii pe care nu le stiu despre ea, si sunt o serie ... To read more just scroll down

7 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Opel Ascona B - ajutor!!
mihai58026
post Oct 12 2005, 08:31 AM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



salutare tuturor

mi-am luat de cca un an o Ascona B coupe 1.6 din 78..
si sunt o suta de mii de chestii pe care nu le stiu despre ea, si sunt o serie de probleme pt care nu am gasit un mecanic bun sau un magazin de piese ca lumea..
prima intrebare:
fostul proprietar mi-a spus ca-i pune benzina fara plumb si asa am facut si eu... dar mi se pare cam veche sa foloseasca acest tip de benzina..
cum imi dau seama ce combustibil e corect?
si ar mai fi..
de asemenea, daca din intamplare dezmembrati sau stiti vreuna care se dezmembreaza, v-as ruga sa-mi dati de stire..
multumesc mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 12 2005, 09:09 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Nu exista Ascona B Coupe ci doar varianta limuzina cu 2 sau cu 4 usi.

Recomandarea de fabrica pentru motorul CIH de 1.6 e benzina cu plumb insa practica arata ca se poate folosi si benzina fara plumb fara sa apara probleme.

Daca ai nevoie de informatii despre piese noi te ajut cu placere.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 13 2005, 08:12 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



ideea era ca limuzina cu 2 usi, se numeste "coupe" ..asa, mai in gluma, mai in serios smile.gif))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 13 2005, 10:05 AM
Post #4


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



te rog, lamureste-ma ce inseamna informatii despre piese noi? pt ca as vrea sa profit de aceasta oferta
imi trebuie kitul de mabreiaj ca cel d epe ea e cam dus,
as vrea un Weber DCOE 40 sau 45 dublu-corp
imi trebuie senzorul de marsarier si asa mai departe...


inca o chestie: cu cat se incalzeste motorul, cu atat trage mai prost... si se ineaca, merege in hopuri....idei?!?!
scuze daca te stresez...
mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 14 2005, 12:20 AM
Post #5


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



De retinut e ca nu toate masinile cu doua usi sunt coupe-uri , majoritatea nu sunt. wink.gif

In ce sens te pot ajuta ?
De exemplu mergi la magazin cu intentia de a cumpara intrerupatorul de mers inapoi si acolo ti se spune ca nu se mai fabrica/nu se poate aduce sau esti intrebat "...Ascona B ?Ce-i aia ?... De ce e B , e cumva pe benzina ?..." wallbash.gif
Ca sa eviti situatiile descrise mai sus eu iti pot spune care este codul Opel al piesei de care ai nevoie , cod cu care se poate comanda de la aproape orice magazin de piese auto.
In cazul intrerupatorului tau codul e 12 39 251.

Ambreiajul nu te sfatuiesc sa-l cumperi original intrucat e foarte scump. Gasesti setul produs si de firmele LUK sau Sachs produsele lor fiind de calitate foarte buna.

:scratchchin: Nu stiu de ce ai nevoie de carburatoare orizontale....ceea ce pot sa-ti spun e ca pretul e undeva in jur de 500 de euro/bucata. Pentru un motor in 4 cilindri ai nevoie de doua astfel de carburatoare . Oricum modelele de care vorbeai nu se pot monta decat pe motoare CIH incepand cu 1900 de cmc si implica o serie de alte modificari si optimizari,adica o investitie cel putin la fel de mare ca si carburatoarele in sine.

Nu stiu de ce apar fenomenele respective la cald , masina ta e echipata cu un carburator Solex a carui constructie nu o cunosc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Oct 14 2005, 12:52 AM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



mihai, sa iti spun cate ceva.
eu am tot un opel, e manta b tot din 78, aproape aceeasi motorizare (hmmm 2.000 cmc) aceeasi da' sincer nu mai are aproape nimic din acel an de gratie pe ea :!:
acum are injectie, modelul tau are carburator dublu corp.am avut si eu modelul asta de carburator numai ca era varajet :minigun:
ca piese iti pot recomanda un magazin, dar nu stiu daca mai aduc, decat la comanda.
din proprie experienta destul de greu, da' le gasesti.sunt 1001 de chestii de care ai sa te lovesti(in timp).nu dispera.masina e model bun, insa cam vechiuta.
daca te intereseaza am cartea tehnica la ea, ce originala, in english.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 14 2005, 07:43 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



pt ologeanu
a din poza e Mantuta ta?!?! eu n-am gasit de vanzare cand cautam , dar asta a mea a fost un super chilipir......bine, arata jalnic cand am luat-o , si inca nu e un model de frumusete sau intregime, dar, incet, incet.....
ideea e ca nu prea sunt decis daca sa o pastrez stock, cat mai vintege cu putinta, sau sa-mi fac putin de cap cu ea......sa fac un mic "pimp my ride" autohton
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 14 2005, 07:54 AM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



de la Sachs, kitul de ambreiaj ma costa intre 7 si 10 milioiane in functie de grosimea discului
nu inteleg de ce spui tu ca nu se pot monta carburatoarele respective decat pe motoare peste 1900... si nu inteleg de ce se asociaza weber cu cele orizontale.. weber face si carburatoare dublu corp performante ,"verticale"
oricum, s-ar putea sa stii mai multe decat mine pe subiect, asa ca nu te contrazic
si, din cate stiu eu, carburatorul meu nu e dublu corp.. cel putinnucred! 1,6-60 de cai?!?!?!?
ma batea gandul la doua solex-uri jumelate de pe Oltcit... pt ca prima mea masina a fost un Oltcit.. si mi se parea ce se descurca bien cu motorul de o mie o suta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 14 2005, 04:11 PM
Post #9


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Pai nici nu se asociaza insa tu intrebai de DCOE 40 sau 45 si ambele sunt orizontale.
Attached File(s)
Attached File  70903.jpg ( 49.2K ) Number of downloads: 3
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Oct 14 2005, 10:18 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



nu e manta mea in imagine.a subsemnatului este gri metalizat si am revopsit-o in iulie .daca vrei genul vintage, TE SPARGE LA BUZUNAR
:bash:
sa iti dau un exemplu:stii cat costa "fata" la manta, noua?(include bara, oale faruri, ranforsaje) 5.000-6.000 RON!
crezi ca se merita?respect manta, dar de la hobby la obsesie, incepi sa numeri zerourile, crede-ma.
asa ca mai bine mergi pe un tuning finut si de bun gust.
inca un sfat: la ce design are manta, nu iti trebuie decat praguri lexmaull, jante oz si spoiler rieger fata, poate eventual spate.
total 1k-1.5k eur....in cazul in care la tabla sta bine....si inca o chestie, sper sa nu te dezamagesc:nu exista manta nelovita!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 17 2005, 09:14 AM
Post #11


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



pt. Ologeanu:

unde ai revopsit-o si cam cat te-a dus?
eu am revopsit-o pe a mea in mai si deja e sarita vopseaua, si am dat vreo 10 milioane....
imi vine sa-l omor pe vopsitor!!
mersi de sfaturi


pt. Senator

da, ai dreptate.....mersi de poza biggrin.gif
ai idee ce carbuartoare erau montate pe Alfa 33 sau Lanciile Prisma?
am inteles ca foloseau tot Webber-e..
biggrin.gif
si te-as ruga sa-ti dai o parere si in legatura cu |Solex-ul dublucorp de pe oltcit!
stiu ca suntr super naspa de reglat,, dar daca le reglezi ca lumea...biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 17 2005, 03:30 PM
Post #12


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Alfa 33 are doua carburatoare Weber 36 IDF 44/45 .

In legatura cu Solex-ul de Oltcit nu stiu ce sa zic ... daca nu ti se pare complicata adaptarea poti incerca asa din curiozitate.
Daca vrei parerea mea in legatura cu treaba asta , cel mai bine ar fi sa cauti un motor cu injectie de 2.4 de pe Omega A sau Frontera si sa il montezi pe Ascona. La exterior blocul e identic deci nu pune probleme de adaptare si puterea e in mod cert mai mare , adica 125 de CP.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 17 2005, 03:58 PM
Post #13


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



wow!! mi-ar placea sa stam de vrb ore in sir pe subiectul asta! .. am vazut ca esti foarte documentata, de pe topicul cu celalalt Senator,,
ideea cu blocul de 2,4 o aveam si eu mai ales ca am vazut ca in germani ase poarta mult si se duc pana la 200-220 de caluti!
ar mai fi ceva...
ai idee und egasesc un far stang amai ieftin?!?!
nou e 200 de euro..
si ar mai fi ceva .. stii germana bine?!?
am vazut ca ai tradus inscriptiile de pe computerul d ebord al Senatorului, dar ma gandesc ca ar putea fi vorba si de analogii
ca sa nu intrin conflict cu regulile forumului, adresa mea e isacmihai@yahoo.com
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Oct 17 2005, 11:24 PM
Post #14


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



vopsitul a fost 600 eur si e bunicel....putea sa iasa si mai bine, mai ales ca a fost bagata la cuptor.nu a fost insa foarte bine pregatita asa incat e foarte posibil ca in 3-4 ani, daca mai tin masina sa vad "insulite" pe vopsea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 18 2005, 08:00 AM
Post #15


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



peste 3-4 ani?@!?!?!?
eu deja am insulite, si in unele locuri, vopseaua, a "fugit"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Serol
post Oct 18 2005, 10:53 PM
Post #16


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 24-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.635



mai, ce sa zic..du-te peste el, arata-i masina si da-l cu capu de capota...daca te tine muschiu'.NASOL! :bash:
ti-a dat garantie ceva acolo?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 19 2005, 08:25 AM
Post #17


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



e, da!!! garantii..
nu, pile de ale lui taica-miu, ca cica e cel mai bun etc....
naiba sa-l ia!!!
tre sa-mi caut in primavara unul bun!! si cu un cuptor calumea!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 20 2005, 12:01 AM
Post #18


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Insulitele cu pricina apar dupa cel mult un an daca substratul nu este corespunzator sau prelucrat corect sau nu sunt respectati timpii de lucru.

Nu stiu din pacate unde ai putea gasi un far mai ieftin , in principiu ar trebui sa existe si variante mai ieftine intrucat Ascona B s-a vandut in foarte multe exemplare si Opel a vandut cu siguranta licente de fabricatie si altor firme in afara de Bosch sau Hella. Problema principala a magazinelor de la noi e (din nou) lipsa documentatiei , cataloagele vechi care cuprindeau si modele din acea perioada ajung la tomberon iar in cele noi nu mai figureaza chiar daca de multe ori piesele sunt inca livrabile.

Se poarta multe motorizari pe Ascona B : CIH-uri , OHC-uri si DOHC-uri cu 4 sau chiar cu 6 cilindri. Totul depinde de know-how de timpul liber, conditii tehnice si nu in ultimul rand de buget.

Nu e vorba de analogii in legatura cu traducerile... biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai58026
post Oct 20 2005, 08:55 AM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 284
Joined: 11-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 58.019



tocami am vrb cu un var di italia si l-am rugat sa-m icaute acolo un carburator de Alfa 33 sau 75... si sa fie Weber...
biggrin.gif dar fdin pacate sanse sa ajunga in tara inainte de ianuarie sunt foarte putine...
cu germana era o chestie, ca gasisem un forum strict legat de opel ascona unde se mai discuta si in engleza(rar), dar inscrierea este numai in germana
so mai gasisem un magazin pe net care vindeau faruri si geamuri de far dar n-am vazut pe nicaieri o modalitate de contact


revenind la carburator.. totul bine si frumos pana ajungem la flansa de la admisie.. idei despre unde s-ar putea lucra ceva calitativ?!??!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 20 2005, 10:10 AM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Sticle de far originale ar trebui in mod normal sa poti comanda de la orice magazin si nici nu cred sa coste mai mult de 100 de RON.

Exact acolo e problema ca e greu de gasit cineva care sa lucreze "frumos" , altfel tot efortul e degeaba. Cel mai bine e sa gandesti tu toata adaptarea si sa pui pe cineva sa execute dupa indicatiile tale sub stricta supraveghere. :evil:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 06:03 AM