IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Opel ca marca a GM

This topic is about Opel ca marca a GM, the author, Iulian HondaFan, wrote about: solutiile aici au aparut: japonezii si coreenii isi largesc capacitatea de productie si uzinele lor sunt profitabile si eficiente, in vreme ce america ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Opel ca marca a GM
Iulian HondaFan
post Oct 19 2004, 12:59 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



solutiile aici au aparut: japonezii si coreenii isi largesc capacitatea de productie si uzinele lor sunt profitabile si eficiente, in vreme ce americanii inchid uzine. uzina BMW din Carolina de Sud care produce X5 este de asemenea profitabila. desigur si cei 3 au si uzine profitabile dar in general acestea sunt cele care produc SUV-uri si pick-up truck.

cateva cifre:

in 2003 GM a cheltuit 4.8 miliarde de dolari pentru ingrijiri medicale acordate angajatilor sai fiind astfel cel mai mare cumparator privat de servicii medicale din USA ( programele federale Medicare si Medicaid sunt insa mult mai mari)

pe primele luni ale anului acesta din afacerea cu masini GM a iesit cu o pierdere de 130 mil de dolari, desi banca sa GMAC a scos ceva profit si una peste alta sunt pe linia de plutire.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marcel3
post Oct 24 2004, 03:07 PM
Post #22


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 156
Joined: 7-April 03
From: Bacau-Tg Mures-Jerusalem
Member No.: 11.265



Hi baetilor! Interesanta discutia voastra si din partea mea pot sa afirm sus si tare ca la capitolul calitate OPEL-ul a cam uitat ce scrie prin ISO 9000. Am in familie un Omega care face probleme doar prin calitatea scazuta ale sub ansamblelor. Nimic nu tine destul de mult si la inlocuiri avem grije sa nu mai folosim piesele originale ale lui GM ci echivalente in speranta ca il vom curata de RELE. Numai bine voua!!!!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 25 2004, 01:48 AM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Saptamana asta a aut loc prima runda de negocieri intre Consiliul de Administratie al Adam Opel AG si sindicate pe de o parte si conducerea GM Europe si reprezentantii centralei de la Detroit pe de alta. Se pare ca s-au facut ceva progrese si s-au obtinut asigurari ca inchiderea anumitor uzine nu este o chestiune batuta in cuie , dorinta celor de peste ocean fiind scaderea costurilor cu orice mijloc. Din partea guvernului german nu a participat nimeni :oops: ministrul transporturilor Clement asteptand sa se faca progrese in cadrul negocierilor inainte de a se deplasa la Detroit.

Surse din cadrul guvernului german sunt de parere ca ministrului îi e frica sa nu fie primit cu raceala si nepasare de catre conducerea GM si sa nu dea nastere unei situatii penibile pentru statul si guvernul pe care le reprezinta. :joker:

Chiar daca muncitorii se arata dispusi sa primeasca bani mai putini si sa munceasca mai mult , guvernul nu a miscat nici un deget in sensul acordarii de facilitati :evil: . Asta cu toate ca zona Bochum nu are alt obiectiv industrial important si aproape toata lumea e angrenata in cadrul furnizorilor de subansamble si servicii din zona. Inchiderea uzinei ar lasa zona total descoperita cu consecintele sociale greu de anticipat.

Pe indivizii din birourile din Detroit aceste lucruri nu-i intereseaza si asta pe buna dreptate . Asa cu declara chiar cancelarul Schröder :joker: "....acestea sunt regulile economiei de piata ....astfel de lucruri se mai intampla....".Daca germanii vor sa-si pastreze locatiile nu au decat sa lupte pentru ele la toate nivelele , mi se pare normal.

Ceea ce nu mi se pare normal si nu pot intelege e dispretul pe care GM il arata clientilor din Europa. Unul din lucrurile reprezentative in acest sens e reprezentat de politica pieselor de schimb.In ultimii ani una din masurile introduse de GM in Europa cu scopul de a reduce costurile e oprirea productiei de piese pentru modele iesite din fabricatie :shock: . Acest lucru se intampla in timp ce alti producatori , unii fara pretentii gen VW , infiinteaza departamente speciale pentru o buna indrumare si servire a proprietarilor de young- si oldtimere .Ca sa nu vorbim de Mercedes , BMW sau Porsche care editeaza cataloage cu piese de schimb pentru modele inter si postbelice , o mare parte fiind reintroduse in fabricatie la cererea clientilor. Bineinteles aceste masuri nu reprezinta neaparat o afacere pentru aceste firme insa aportul de capital de imagine e enorm. O alta masura luata de majoritatea firmelor europene si venita in intampinarea clientilor e ieftinirea cu pana la 30% a pieselor de schimb pentru modele mai vechi. La Opel din pacate aceste lucruri nu se intampla si ceea ce e de necrezut exista piese care nu mai sunt livrabile si la modele care au fost in fabricatie pana la jumatatea anilor '90.:shock: :shock: :shock:.Daca fraierul care a platit in urma cu 10 ani 90.000 de marci germane pentru unul din modelele cu probleme la pisele de schimb indrazneste sa contacteze centrala din Rüsselsheim va primi un raspuns standard incredibil.
Suna cam asa :
Mult stimate.....va multumim pentru adresa d-voastra din data de.....
In urma discutiei pe care am avut-o cu departamentul "Piese si Accesorii" din cadrul firmei noastre trebuie sa va anuntam cu regret ca piesa de care aveti nevoie nu mai este livrabila. Suntem convinsi ca veti intelege ca la multitudinea de subansamble si modele fabricate in decursul anilor nu putem asigura existenta tuturor pieselor in depozitele noastre.De asemenea. Pentru a va da o mana de ajutor in gasirea piesei pe care o cautati va sfatuim sa consultati mica publicitate din reviste precum Oldtimer Praxis sau Motor Klassik
( :shock: pentru o masina fabricata in 1993 :shock: ) si va atasam cateva adrese ale unor magazine de piese si accesorii. Va dorim succes in cautarea piesei si drum bun!
Cu salutari prietenesti , Adam OPEL AG 65423 Rüsselsheim


De refabricarea unor piese nu poate fi vorba , neexistand interes din partea GM atata timp cat treaba nu aduce un profit consistent.Pe fraierul care si-a cumparat Opel sa-l ia naiba!

Politica e aceeasi atat in cazul pieselor mai putin importante (ornamente , cleme , suruburi ) cat si a celor vitale (sistem de franare , suspensie , distributie).Un caz concret de bataie de joc a avut loc anul trecut cand s-a epuizat stocul de patine ale lantului de distributie pentru anumite modele fabricate intre 1989 si 1994.Clientii sositi in reprezentantele Opel sa faca revizia de 150.000 sau 300.000 de km au avut surpriza sa afle ca nu o pot efectua intrucat acea patina nu se mai fabrica.De mentionat ca pentru multe subansamble(intre care si cel de fata) Opel nu a vandut licente de fabricatie deci nu pot fi gasit pe piata Aftermarket .Astfel ca multe masini au ramas cu motorul demontat prin service-uri proprietarii si mecanicii nestiind care e pasul urmator. :dontknow: S-au intocmit liste cu cereri pentru piesa respectiva insa indicatia de la Detroit era clara : nu se mai fabrica piese pentru modele iesite din productie , proprietarii acestora fiind sfatuiti sa renunte la ele si sa cumpere Opel-uri noi. Dupa cateva luni situatia piesei respective a ajuns in presa si au inceput presiuni la adresa Adam Opel AG care era practic intre ciocan si nicovala.Patina respectiva se montase si pe un model foarte scump din acea perioada (125.000 DM in 1990) si proprietarii acestora s-au alaturat protestului.Dupa interventia presei Opel a preluat listele cu cereri (deja in jur de 3000) si le-a transmis la Detroit.Dupa inca 6 luni :shock: s-a refabricat un lot de patine , lista ajungand la peste 5000 de solicitari . Incredibil , nu ?
Pentru modelul Opel de 125.000 de DM de care vorbeam mai sus s-a epuizat la inceputul anului stocul de garnituri de chiulasa ( care nu exista decat originale Opel ) .Dupa un scandal asemanator s-a refabricat o serie in luna trecuta insa problema nu e rezolvata .Pentru montarea noii garnituri manualul Opel specifica pentru acest model obligativitatea inlocuirii suruburilor de fixare a chiulasei cu unele noi.Acestea sunt de asemenea nelivrabile si deocamdata nu exista nici o intentie din partea GM de a refabrica o serie. :pottytrain1:

Asta zic si eu respect pentru client!
Scriind aceste randuri nu pot sa nu ma intreb oare de ce mai conduc un Opel.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Oct 25 2004, 05:15 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



cineva a spus ca GM este o firma condusa de"beancounters" adica de contabili. deci scopul GM este sa faca bani, intamplator din productia de masini. BMW si Toyota sau Honda au calitatea si integritatea tehnica a produselor lor ca principal obiectiv, stiind ca banii vor veni daca ai un produs bun si adaptat nevoilor clientilor.

ai spus ca VW e una din firmele fara pretentii, eu am insa impresia ca VW este mai upscale situat pe toata gama decat e Opel. se poate ca pana in anii '90 Opel sa fi fost mai upscale dar situatia acum este alta. mie de fapt mi se pare ca VW s-a dus prea mult upscale in anii din urma si preturile masinilor VW au cam luat-o razna desi ofera calitate mai buna decat multe alte firme.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Oct 25 2004, 01:45 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Cred ca "beancounters" e cuvantul cel mai bun pentru ceea ce sunt mai marii GM.Se ocupa intamplator in acest moment de productia de masini si cred ca nu ar avea nici o problema daca de maine s-ar apuca de fabricat incaltaminte sau mobila , atata vreme cat activitatea respectiva aduce profit.

Sunt de acord ca in ultimii ani VW a fost situat mai upscale decat Opel , e un lucru care se vede de la distanta. Eu ma refeream insa la lipsa pretentiilor cand vine vorba de traditie , de youngtimere si oldtimere. Daca ne uitam inapoi in istoria VW , in afara de Käfer si Golf I GTI nu vom vedea mai nimic. :dontknow:
Astazi VW se bucura de o imagine foarte buna , lumea se gandeste imediat la "Made in Germany" ceea ce e extraordinar. Preturile sunt asa cum spuneai cam mari insa reflecta de cele mai multe ori calitatea finisajelor si a materialelor folosite.
Ca fiabilitate insa , cel putin in Romania , nu sunt cu nimic mai sus decat Opel-urile , iar costurile de intretinere sunt mai mari.

Conducerea VW a stiut in ultimii ani cum sa-si promoveze produsele , sa respecte clientul si sa-i inteleaga pretentiile. Aceasta politica a permis deplasarea upscale a marcii VW si a deschis noi opotunitati.
S-a introdus modelul Phaeton cu scopul de a innobila marca si ca un simbol al capacitatii tehnice a concernului. Conducerea VW nu s-a plans si nu se plange nici un moment ca vanzarile sunt foarte slabe si nici nu intentioneaza , cel putin deocamdata , sa-l scoata din fabricatie.

Pana in urma cu 15-20 de ani Opel putea oferi masini solide si fiabile pe gustul fiecaruia , paleta de produse acoperind aproape toate nisele. In asta a constat forta marcii Opel , doar asa au putut fi de mai multe ori numarul 1 in topul vanzarilor in Europa.Profitul firmei era considerabil si era una din sursele sigure de venit ale concernului. Cei de la GM erau la acea vreme constienti ca pentru a mentine aceasta situatie trebuie investiti ceva bani in proiectarea modelelor noi si lasau foarte multa independenta pentru Adam Opel AG.Lucrurile au inceput sa se deterioreze la inceputul anilor 80 cand conducerea GM (care s-a umplut in acea perioada de beancounters) a hotarat sa cucereasca lumea cu noile (pe atunci) Corsa A si Kadett D rezultatul fiind un esec total. Ceea ce a urmat in anii 90 se stie.... :sad2:

Daca ne uitam astazi la gama Opel constatam ca nu a ramas decat o caricatura din ceea ce a fost candva , cu toata infuzia de modele noi.
Attached File(s)
Attached File  22778.jpg ( 62.2K ) Number of downloads: 3
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 13 2004, 01:37 AM
Post #26


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Dupa toate probabilitatile cele 3 uzine Opel din Bochum vor fi inchise complet , conducerea GM a luat deja o hotarare in acest sens.

Uzinele din Bochum fabrica modelele Astra H si Zafira precum si punti si elemente de caroserie pentru majoritatea modelelor Opel.

Aceasta hotarare vine in conditiile in care Opel nu face fata cererii de Astra H , mai ales la variantele diesel sunt mari probleme in acest sens. Producatorul acestora , Opel Powertrain , nu poate tine pasul cu cererea mare de motoare CDTI. Acelasi lucru se poate spune si despre furnizorul de filtre de particule care e sufocat in acest moment si livrarile pentru autoturismele care trebuie echipate cu asa ceva au fost amanate cu 3 luni de zile :shock: din acest motiv.

Ca o reactie tardiva si imbecila , tipica pentru GM , se discuta abia in aceste zile (chiar daca problemele de livrare exista de luni de zile :evil: ) la Detroit eventualitatea fabricarii de motoare diesel si in uzina din Kaiserslautern incepand cu februarie-martie 2005 .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 13 2004, 01:52 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



totusi, per total, exista exces de capacitate de productie la nivelul Opel in raport cu cererea.

asta chiar daca pentru anumite modele sau sub-modele, ca cele precizate de tine, cererea depaseste oferta. productia acestor modele poate fi facuta in alte uzine care nu lucreaza la capacitate.

decizia tine si de costurile de productie in Germania ( exceptie facand landurile din est) cat si de faptul ca uzinele din Bochum sunt printre cele mai vechi ale Opel ( in anii '90 Opel a deschis 2 uzine: una in Germania de Est la Eisenach si alta in Polonia la Gliwice; ambele asambleaza si Astra), care sunt, se pare, mai eficiente.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 13 2004, 02:24 AM
Post #28


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



E clar ca exista exces de capacitate de productie si ca e scump sa produci in Germania , insa ceea ce ma nedumereste e modul in care cei de la Detroit se lasa surprinsi se supracerere , comportament demn de autoritatile locale din Romania atunci cand ninge. :joker:

Se vede aici foarte clar in ce masura (nu) cunosc factorii de decizie americani dinamica pietei europene si ce implicatii au deciziile luate aiuristic din birourile de peste ocean.

Initial au hotarat ca Astra H va avea doar 1 motor 1.9CDTI , cel de 150 de CP (16V) , nederanjandu-se sa adapteze pe acest model si motorul 1.9CDTI de 120 de CP(8V) de pe Vectra C. Cu ceva timp in urma au ajuns totusi la concluzia ca e prea mare golul intre cei 100 de CP ai 1.7CDTI si cei 150 ai 1.9CDTI 16V si au cautat o solutie cat mai simpla si ieftina pentru problema.Au luat 1.9CDTI-ul 16V de 150 de CP , l-au "mesterit" sa scoata doar 120 de CP si iata ca in aceste zile va avea loc premiera Astrei 1.9CDTI cu 120 de CP . :oops:


Exista o uzina Opel si in Ungaria la Szentgotthárd , in 1993 a iesit acolo de pe banda prima masina , un Astra F.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 13 2004, 03:53 AM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



uzina din Szentgotthárd este a Fiat-GM Powertrain si se pare ca face numai motoare: ECOTEC-urile de 1.4, 1.6 si 1.8l.

tot acolo se fac transmisiile CVT care au avut mari probleme, au fost pe cateva modele GM aici in USA si au dat chix. GM a si renuntat la aceste transmisii aici in USA, nu stiu daca Fiat sau Opel le folosesc acolo la ceva.

o sa ti le trimit pe email documentele pe care ma bazez sa te uiti la ele, le-am scos de pe autonews.com.

chestia cu motoarele CDTI e interesanta...nu stiam ca sunt turbodiesele cu numai 8 valve ( ce e drept nici nu mi-am pus problema pana acum)... ma gandeam ca fiind turbo au nevoie de mai multe valve...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 13 2004, 08:25 PM
Post #30


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Mda...se pare ca GM a schimbat intre timp destinatia uzinei din Szentgotthárd , nu am mai avut nici o informatie despre aceasta locatie de prin 1998. Pana atunci s-a fabricat acolo Astra F si mi se parea chiar ciudat ca nu apar Astre G fabricate in Ungaria. Lucrurile se schimba...

Transmisiile CVT au dat intradevar chix si de lucrul acesta s-a convins si conducerea GM care oprit dezvoltarea acestor tehnologii. Resursele ramase libere in urma acestei manevre vor fi folosite pentru dezvoltarea unor cutii de viteze manuale automatizate. Tot la partea de transmisie are loc trecerea de la transmisii automate cu 4 la cele cu 6 trepte (cu posibilitatea de comanda manuala) si se lucreaza intensiv la cutia de viteza cu ambreiaj dublu.

Motoarele turbodiesel cu 4 supape pe cilindru au aparut la sfarsitul anilor 90 , pana in acel moment au avut doar 2 supape pe cilindru.
Ca o curiozitate , prima masina de mare serie echipata cu motor turbodiesel a fost Mercedes-ul S-Klasse W116 300SD in 1978 , model destinat pietei din SUA.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Nov 13 2004, 09:30 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Toyota, Honda, Nissan, VAG si recent Ford au scos CVT-uri pe unele din masinile lor si se pare ca sunt fiabile ( nu am auzit de probleme legate de aceste transmisii).

DSG ( transmisia automata cu dublu ambreiaj) este deja folosit De VW-Audi si de BMW cu un alt nume...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 13 2004, 10:48 PM
Post #32


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



CVT-urile de la V.A.G. au ceva probleme , stiu asta de la un cunoscut care lucreaza la uzinele Audi si care mi-a spus ca pe langa asta nu e o placere sa conduci o masina echipata cu asa ceva.

GM are in acest moment intentia de a introduce modele cu tractiune hibrida , cel tarziu in 2006 vor aparea primele modele cu sistem starter-generator , printre altele chiar si pe Opel Vectra.

Se lucreaza de asemenea la crearea unor motoare diesel de capacitate mare cu 6 si 8 cilindri in V cu care GM intentioneaza sa doteze modelele Cadillac CTS , STS si SRX. Cu ajutorul acestora GM spera sa se impuna :smt056 in Europa in clasa mare premium , dupa ce a realizat ca 50% din modelele vandute din aceasta clasa sunt echipate cu motoare diesel (la SUV-uri de lux aproape 90% !) .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 5 2004, 05:39 AM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



se pare ca GM va merge inainte cu planul de reduce numarul angajatilor sai in Europa:


Reuters / December 03, 2004

FRANKFURT -- General Motors and labor officials have reached an agreement in principal that could cut up to 10,000 jobs at the firm's Adam Opel unit, works council chief Klaus Franz said on Friday.

"GM board will meet on Tuesday in Detroit to decide on the whole package," Franz said. "It is about a voluntary compensation plan to avoid forced layoffs."

An Opel spokesman confirmed that GM's board would meet on Tuesday, but declined to comment on details.

Opel union had said on Thursday that a deal was imminent, but job cuts were unavoidable given weak orders. It said it would demand GM refrain from forced layoffs or plant closure.

GM has not made a profit in Europe since 1999, despite previous cost-cutting drives that have reduced capacity by 28 percent.

It said in October it planned to eliminate up to 12,000 jobs in Europe -- roughly a fifth of its European work force -- to save half a billion euros by 2006.

Most of the cuts target high-cost Germany, home to the world's most expensive car workers.

The maker of Opel, Saab and Vauxhall cars employed around 63,000 people at 11 production and assembly plants in Europe at the end of 2003 and produces around 1.9 million vehicles annually. It has 32,000 workers in Germany.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jan 18 2005, 01:49 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



consecinta a preturilor de productie f mari din Europa, GM a hotarat ca va incepe fabricarea de modele Opel si Vauxhall in USA care vor fi apoi exportate in Europa, deoarece modificarile necesare convertirii unor modele nord-americane in cele europene sunt minime.

de asemenea GM a decis ca va echipa modelele Cadillac vandute in Europa si cu motoare diesel si exista un plan pentru introducerea unor modele GM cu motoare diesel si in USA pana in 2007. se pare ca Opel este destinat segmentului popular al pietii, dar si acolo va avea concurenta interna din partea Chevrolet-Daewoo.

in alta ordine de idei, Standard&Poor's a mentionat ca ia in discutie scaderea rating-ului capacitatii de plata a datoriilor GM. In prezent GM are datorii de 291 miliarde $, o buna parte fiind bonduri ( obligatiuni de plata), dar detine si lichiditati si valori imediat disponibile de 58,6 miliarde $.

o scadere a ratingului GM ar duce rapid la probleme financiare majore pt. cel mai mare producator auto mondial.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 4 2006, 09:09 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Rezultatele financiare ale GM Europe in al 3-lea sfert al 2006:

http://phx.corporate-ir.net/phoenix.zhtml?...p=irol-earnings

QUOTE
GM Europe posted an adjusted net loss for the quarter of $16 million (reported net loss of $103 million) reflecting an improvement of $105 million from the prior year's loss of $121 million. The results reflect continued execution of the GME restructuring plan, emphasizing both structural cost reductions and improved quality of sales.

"Our turnaround in Europe is in full gear. The region continues to make strides in cost reduction, augmented by pricing improvements arising from a focused sales and marketing strategy including lower rental fleet volume," Wagoner said. "We are seeing strong results from our Chevrolet brand, which posted record sales in Europe for the quarter. And, the newly launched Opel/Vauxhall Corsa is on track to exceed its 2006 objectives, with approximately 130,000 orders already placed in Europe."


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Dec 5 2006, 10:30 PM
Post #36


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Nu stiu care vor fi deciziile pe termne lung ale GM privitor la Opel dar parerea mea e ca ar trebui sa continue in modulul actual de imbinare a calitatii si fiabilitatii cu costuri de intretinere acceptabile. Si eu sunt de acord ca o masina de lux ar trebui sa fie varful de lance al marcii.
Chiar de curand am, asistat la o discutie a unor cunoscuti care-si propuneau sa-si ia o masina din clasa premium.Era vorba de o alegere de vreo 40-50 de mii de eur.Am indraznit sa fac o recomandare dupa ce picasera una dupa alta , Avensis, Auqi A 6, Bmw seria 5, Mercedes,etc. Unele picasera datorita faptului ca nu exista service in orasul respectiv, altele datorita "plasticelor", altele datorita sumelor mari care nu justifica deprecierea la jumatate in primii doi ani dupa achizitionare, etc. Recomandarea mea a fost varianta de top a Opelului Vectra, care cel putin la raportul dotari -pret batea aproximativ tot.
Am fost intrebat retoric daca Opelul nu este cumva masina care rugineste la aripile din spate. blush.gif
Dupa ani buni de la care Opel-ul a fost galvanizat, marca poarta inca pecetea prostiei unora, care nu au stiut sa intuiasca anumite urme pe termen lung ale unei calitati mai mult decat dubioase.


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skywalker
post Dec 7 2006, 04:46 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.469
Joined: 2-September 05
From: Timisoara
Member No.: 54.800



Eu zic ca Opel sa se desparta definitiv de GM si sa ramana doar Adam Opel AG.
Aici va trebui sa se implice si guvernul federal german.
Dupa toata tevatura asta cu GM si problemele lor financiare iau foarte in serios posibilitatea de a-mi schimba modelul de masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Dec 7 2006, 06:55 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



ce-are masina ta cu treaba asta...

mai intai trebuie ca GM sa vrea sa vanda. in plus Opelul este integrat in cadrul GM, separarea va lua timp si va fi cu probleme... GM se vor scoate si in America nu cred ca vor dispare...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Baby Blues
post Dec 8 2006, 12:01 AM
Post #39


Blues fan
******

Group: Membri
Posts: 2.976
Joined: 9-March 06
From: Blues country
Member No.: 70.361



Nu stiu daca ar trebui sa se desparta dar e clar ca o anumita campanie de marketing si imagine care merge bine nu ar trebui sa fie schimbta. Cel putin momenta. Ce nu -mi place la Opel acum esunt reclamele. Opel-ul zboara? blush.gif biggrin.gif


--------------------

________________________________
Audi A3 Sportback 2.0 TFSI

Prostia este infinit mai fascinanta decit inteligenta, inteligenta are limitele ei, prostia nu.
Decat sa asculti blues la difuzoarele laptop-ului, mai bine dai manele la maxim. Esti mai castigat!

http://www.youtube.com/watch?v=6DJzH5vbL6s
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex89808
post Dec 9 2006, 02:25 AM
Post #40


novice
**

Group: Membri
Posts: 39
Joined: 14-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.801



mama ce vad p-aici....ca opel se desfiinteaza si GM la fel...astea sunt niste vorbe aruncate asa... cum sa se desfiinteze??? poate daewoo, dar nici asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

3 User(s) are reading this topic (3 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 12:05 PM