IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Simptomele debitmetrului - cand stiu ca e dus?

This topic is about Simptomele debitmetrului - cand stiu ca e dus?, the author, Adrian95254, wrote about: Salut! Sper sa nu supar admini cu acest nou topic, dar nu prea am inteles bine o chestiune: daca scot mufa de la debitmetru si merge la fel de prost ( ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Simptomele debitmetrului - cand stiu ca e dus?
Adrian95254
post May 3 2007, 08:30 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 19
Joined: 19-December 06
From: Targu Mures (Mures)
Member No.: 95.247



Salut!
Sper sa nu supar admini cu acest nou topic, dar nu prea am inteles bine o chestiune:
daca scot mufa de la debitmetru si merge la fel de prost (fara putere pana cand intra turbina), asta inseamna ca el (debitmetru) e de vina? eu asta am inteles... adica ECU depisteaza defectul si pune motoru pe avarie, nu? Daca merge mai prost decat inainte , e bun debitmetru, nu? La mine merge la fel de prost, trage tot ca o "tranta", in plus la plecarea de pe loc imi cam moare motorul daca nu-l turez mai tare!!!
Simtomul asta cu plecarea de pe loc, cand da sa moara foarte repede e singura diferenta pe care am sesizat-o cand am scos mufa!

Va rog sa-mi spuneti daca am inteles corect din cautarile mele pe site!!! Please... sa nu dau banii degeaba pe el, ca nu am gasit un altul pt. incercari, din pacate... sau daca e cineva din MURES care e dispus sa ma ajute in privinta asta, sa ma anuntati, pleaseeee


--------------------
Astra G Y17DT 2001 75 cai puturosi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionut83652
post May 5 2007, 06:25 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 881
Joined: 31-July 06
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 83.645



deci dac debitmetrul e stricat sii scoti mufa merge mai bine masina daca nu verzi alte probleme daca e diesel egr-ul, turbina (se blocheaza tije de o comanda sau se sperge furtunul de vacum)


--------------------
masina e un cosmar frumos!
bmw 320 d-nu mai am
audia4 1.6-altul!
caravelle 2.5 tdi-specialist!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin58588
post Jul 8 2007, 10:02 PM
Post #3


sofer
***

Group: Membri
Posts: 82
Joined: 16-October 05
From: Alexandria (Teleorman)
Member No.: 58.581



Hai sa te fac sa intelegi...debimetrul este acea piesa care regleaza electronic amestecum de aer-motorina.Daca ai scoate mufa si debimetrul ar fi defect masina trebuie sa functioneze ca unsa, adica sa traga asa cum ar trebuii ea sa traga; buba este ca iti consuma cam cu 1-2 litri mai mult .Nu vreau sa te sperii dar la tin este alta treaba...nu imi dau seama ce exact, poate fi filtru de motorina infundat, pot fi filtrele...aer polen infundate desii nici chiar pana aici nu se ajungea.Cel mai bine mergi la un tester si macar ala nu te minte
vezi ce are si .....strangi.Bafta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Biscuite
post Oct 2 2018, 07:47 PM
Post #4


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 2-October 18
Member No.: 150.969



Buna ziua . Detin un Fiat Doblo 1.3 diesel 75 cai si am urmatoarea problema cu el.
Masina porneste si se opreste . daca ii scot debitmetru si ii dau cu spray de pornire pe admisie porneste o las sa mearga si dupa ce se incalzeste porneste fara spray . daca ii bag inapoi debitmetru porneste dar nu se accelereaza . la diagnoza avem defectul p01100 senzor temperatura aspirata. Am inlocuit si senzorul dupa admisie de sus in stanga dar degeaba acelasi fenomen.
Daca se poate sa ma ajutati k numai stiu ce sa ii fac .
0760400569
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 03:32 AM