IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II

This topic is about Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II, the author, Mircea104901, wrote about: Nu ai reductor pe Forester? ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II, 2011 Jeep Grand Cherokee
Mircea104901
post Feb 18 2011, 10:20 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Nu ai reductor pe Forester?


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Feb 18 2011, 12:36 PM
Post #22


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Depinde ce intelegi prin "ai reductor" ninja.gif
Daca te referi la o maneta care actioneaza niste angrenaje , DA AI.

Daca judeci dupa raportul de reductie (1.2) raspunsul este NU (la LC de exemplu ai 2.5 raportul de reductie, chiar si pe motoarele de 250 cp...)

Reiau raspunsul: alegerea o faci in functie de cat de mult vrei sa bricolezi masina ulterior.
Daca vrei sa mergi cat mai departe cu ea "normala" (bricolata la minim) atunci Touareg
Daca esti dispus sa o bricolezi incet incet o gramada, atunci Ciuruki.


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Feb 18 2011, 01:16 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Din cate stiu, la 2,0x, raportul e de 1,6. Si se simte bine.
Nu e ca la un offroader dedicat, dar fara el nu as fi trecut de unele zone pe unde am umblat thumbsup.gif


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 18 2011, 01:42 PM
Post #24


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Cei ala Ciuruki ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Feb 18 2011, 01:56 PM
Post #25


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Jeep Grand Ciuruki smile.gif (Cherokee + Ciuruc = Ciuruki* )

_____________________________
* numele de alint al acestui tip de masina printre proprietarii impatimiti ai marcii din RO wink.gif


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
livion
post Oct 17 2011, 06:48 PM
Post #26


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 28-July 11
Member No.: 135.052



In acest moment eu unul ma indrept catre Grand Cherokee, avand si optiunile Tuareg si Discovery 4.
Am facut drive testul cu Tuareg - dar foarte scurt, pe sosea - si nu m-a impresionat prea mult. Sper sa mai fac unul - ceva mai lung de data asta - saptamana viitoare.
Discovery 4 este mare cat un tanc dar totusi arata bine nu ca un Q7 - dar este foarte scump si nu cred ca are rost sa dau banii astia.
2011 Grand Cherokee imi place mult ca design, are un motor diesel care trage excelent (l-am condus cativa km pe sosea), dar are vechea cutie cu 5 trepte - care totusi are avantajul ca deja este are problemele rezolvate, de cand a aparut.
Quadra Trac II ma cam nemultumeste - dar totusi se poate comanbda si Quadra Drive II dar cu asteptare de 5 luni. Totusi pentru ce vreau eu - condus pe sosea luni - joi si apoi la cabana vineri - duminica, pe drum forestier fara off-road, doar cat sa pot iesi din zapada de pe drum daca nu baga astia plugurile la timp, sau sa pot urca pana in parcarea de la partia de ski de la Predeal - cred ca Quadra Trac II este de ajuns, cu reductorul de 2.72 si blocantul central si controlul tractiunii. Sper sa am masina pentru drive test in week-end, si daca da voi posta mai multe.
Alttceva ce imi place la Grand Cherokee: sistemul audio si integrarea imediata cu ipod-ul - vede imediat listele de muzica si se aude excelent. la Tuareg nu are integrare ipod ci doar intrare auxiliara - si se aude un fasait deranjant la redare. Pentru mine asta este important.

Liviu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 19 2011, 12:15 PM
Post #27


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (livion @ Oct 17 2011, 11:48 AM) *
In acest moment eu unul ma indrept catre Grand Cherokee, avand si optiunile Tuareg si Discovery 4.
Am facut drive testul cu Tuareg - dar foarte scurt, pe sosea - si nu m-a impresionat prea mult. Sper sa mai fac unul - ceva mai lung de data asta - saptamana viitoare.
Discovery 4 este mare cat un tanc dar totusi arata bine nu ca un Q7 - dar este foarte scump si nu cred ca are rost sa dau banii astia.
2011 Grand Cherokee imi place mult ca design, are un motor diesel care trage excelent (l-am condus cativa km pe sosea), dar are vechea cutie cu 5 trepte - care totusi are avantajul ca deja este are problemele rezolvate, de cand a aparut.
Quadra Trac II ma cam nemultumeste - dar totusi se poate comanbda si Quadra Drive II dar cu asteptare de 5 luni. Totusi pentru ce vreau eu - condus pe sosea luni - joi si apoi la cabana vineri - duminica, pe drum forestier fara off-road, doar cat sa pot iesi din zapada de pe drum daca nu baga astia plugurile la timp, sau sa pot urca pana in parcarea de la partia de ski de la Predeal - cred ca Quadra Trac II este de ajuns, cu reductorul de 2.72 si blocantul central si controlul tractiunii. Sper sa am masina pentru drive test in week-end, si daca da voi posta mai multe.
Alttceva ce imi place la Grand Cherokee: sistemul audio si integrarea imediata cu ipod-ul - vede imediat listele de muzica si se aude excelent. la Tuareg nu are integrare ipod ci doar intrare auxiliara - si se aude un fasait deranjant la redare. Pentru mine asta este important.

Liviu


JGC are acum oficial 6 trepte dupa resoftware.
Quadra Drive II are diferential eLSD pe spate; din punctul meu de vedere as comanda masina deoarece aceasta echipare face masina mai capabila in off-road. Nu stiu cit te grabesti, dar transmisia ZF de 8 trepte va fi disponibila incepind cu MY 2013; deci probabil vei putea comanda masina prin Mai Iunie. A cam lunga durata de asteptare.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Oct 19 2011, 01:25 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Numarul de trepte il poti schimba din soft??


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Oct 20 2011, 03:17 AM
Post #29


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (AlexTM @ Oct 19 2011, 05:25 AM) *
Numarul de trepte il poti schimba din soft??


Mda. Unele modele 2011 au avut vechea transmisie Jeep facuta de Mercedes pt modelul anterior. Altele au avut modelul 5-speed automatic 545RFE care are de fapt 6 trepte. Initial masina a fost programata sa aiba doua treapta a 2-a, dar ulterior a fost reprogramata sa foloseasca toate cele 6 trepte, reducind astfel performanta la acceleratie dar imbunatatind un pic economia la benzina.

Iar acum modelului Grand Cherokee2012 i se face publicitate precum o masina cu 6 trepte dar adevarul este ca

QUOTE
For the 2012 model year, the 545RFE was recalibrated and introduced as the 65RFE. With the exception of an improved torque converter, it is physically the same as its predecessor. The key difference in the 65RFE is the ability to use all six forward gears in sequence when using Electronic Range Select mode.

http://en.wikipedia.org/wiki/Chrysler_545RFE_transmission


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 09:54 AM