IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II

This topic is about Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II, the author, f1anatic, wrote about: Hi. Doresc ca cineva cunoscator sa ma poata lamuri care este mai de soi dintre cele doua sisteme de la Jeep. Daca vreau sa urc pe munte...care este de ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Intrebare: QUADRA-DRIVE II with ELSD sau QUADRA-TRAC II, 2011 Jeep Grand Cherokee
f1anatic
post Feb 17 2011, 02:21 AM
Post #1


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Hi. Doresc ca cineva cunoscator sa ma poata lamuri care este mai de soi dintre cele doua sisteme de la Jeep. Daca vreau sa urc pe munte...care este de preferat ? Dupa care doresc o comparatie a acestor sisteme Jeep cu cel de pe VW Touareg. Va rog nu imi sugerati alte masini 4x4 si nici sa nu ma intrebati mai multe. Va rog sa imi raspundeti strict la obiect. Va multumesc.

QUOTE (f1anatic @ Feb 16 2011, 07:17 PM) *
Hi. Doresc ca cineva cunoscator sa ma poata lamuri care este mai de soi dintre cele doua sisteme de la Jeep. Daca vreau sa urc pe munte...care este de preferat ? Dupa care doresc o comparatie a acestor sisteme Jeep cu cel de pe VW Touareg. Va rog nu imi sugerati alte masini 4x4 si nici sa nu ma intrebati mai multe. Va rog sa imi raspundeti strict la obiect. Va multumesc.


Si ca sa fiu putin mai clar...nu ma intereseaza rock climbing ci doar access pe drumuri unde Forester-ul cu AWD nu ar face fata dar in nici un caz imprejurari unde ar trebui sa folosc troliu.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Feb 17 2011, 10:24 AM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



La Grand Cherokee mi se par cam multe LSD-uri care functioneaza de capul lor si tu nu poti lua decizii.

Pe Touareg as lua sistemul 4MotionX, care iti permite sa blochezi diferentialul spate din buton. Mi se pare o varianta mai sigura.
Prima generatie de Touareg a fost dotata doar cu acest sistem, blocantul spate fiind optional. Pe Touareg 2010 sunt disponibile doua variante: standard Quattro de la Audi, pentru cei care nu fac off-road, si optional 4MotionX cu doua blocante, pentru cine vrea mai mult.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Watcher
post Feb 17 2011, 11:17 AM
Post #3


CFO
******

Group: Membri
Posts: 2.695
Joined: 10-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 32.254



Vreau sa spun ca drumurile pe care nu reusesti cu subaru dar nu vrei sa pui nici troliul sunt foarte foarte putine.
CU subaru cu multi cai, gume , scuturi pe dedesubt si shpan vei trece prin foarte multe locuri.
Cu ciuruki sau touareg singura chestie pe care o castigi este ceva mai multa garda la sol.
Ciuruki este foarte misto dupa ce il modifici din greu, altfel se rupe incredibil de usor.
In schimb, cum a spus si Seri, noul Touareg are motorizari cu destui caluti, are pachetul 4xmotion / 4motionx cum i-o zice care are transmise ca la offroaderele adevarate: reductor adevarat (nu ca la subaru), blocant central si spate si cu suspensia pneumatica pana la 40cm garda la sol. Deci teoretic poti sa treci peste denivelari, bolovani si chiar si incrucisari mergan mai incet decat ar trebui sa ii dai lui subaru.
Ciuruki face sens sa iti iei numai si numai daca esti pornit sa upgradezi punti si cardane altfel, rotile de teren chir si putin mai mari, plus motoarele mari = bye bye planetare (avem un prieten cu 5.2 care cu roti de 31 agresive, la prima iesire a rupt 3 / 4 planetare ohmy.gif )


--------------------
Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Feb 17 2011, 01:03 PM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Vorbim de sistemele astea numai la motoare pe benzina?
Intreb pentru ca ma pot interesa la un amic care are un Grand Cherokee diesel.

Watcher are dreptate. Cu Subi se pot face multe in off road cu conditia sa aiba anvelope si sa nu fie...diesel. whistling.gif


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 02:05 PM
Post #5


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



ACOLO SUS nu se ajunge cu NICI un Subaru. Unde am facut poza eram deja la 1900m. SUS se poate ajunge, am vorbit cu localnicii, dar trebuie alta masina. Iar acolo sus, > 4000m, mi s-a spus, este superb. Nu ca nu as fi ajuns cu Subaru la peste 4000 m (Pikes Peak, Mount Evans) - am si pus poze - dar am mers pe drum asfaltat sau macadam.

Dar cum voi avea nevoie de o alta masina (Legacy-ul meu EVO STI il pastrez) am decis sa iau o masina care imi va permite sa ma misc ...mai bine.

1) VW Touareg Diesel 55,000+ USD

2) 2011 Jeep Grand Cherokee 40,000 USD (ideal cu Quadra-Drive II si QUADRA-LIFT si 3.6L V6).

Website-ul de la Jeep sucks. Din cite m-am prins Quadra-Drive e disponibil numai pe V8. Asa ca pretul va scadea ceva, si va fi Quadra-Trac si...sper, Quadra-Lift. Quadra-Lift asta e buna, mie imi place ca are un mod "aerodynamic" si unul de parcare (care coboara masina si mai mult). sper ca modul Park poate fi hackerit ...si sa fac masina foarte aerodinamica...poate scade putin consumul.

This post has been edited by f1anatic: Feb 17 2011, 02:21 PM
Attached File(s)
Attached File  DSCF5222__Large_.JPG ( 102.09K ) Number of downloads: 13
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 17 2011, 02:25 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Esti sigur ca e chiar atat de rarefiat aerul incat sa nu poti urca un traseu de o dificultate medie si cu subaru ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 02:58 PM
Post #7


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (HalbaSus @ Feb 17 2011, 06:25 AM) *
Esti sigur ca e chiar atat de rarefiat aerul incat sa nu poti urca un traseu de o dificultate medie si cu subaru ?



Nu. Ca sa ajungi acolo sus nu este dificultate medie. Este de calibrul lui Watcher.

Respectiv da. Acolo sus nu ai acceleratie in treapta 1-a de viteza intr-un Subaru NA.

Si ca sa fiu sincer nu vad nici o optiune la Touareg pt diferentiale sau pachet off-road. Stiu ca exista in trecut. am vazut-o eu cu ochii mei pe website; forumurile vorbesc despre asta. Dar momentan nu este disponibil
http://configurator.vw.com/ihdcc/configura...9/7P5203/2011/0

This post has been edited by f1anatic: Feb 17 2011, 02:59 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 17 2011, 02:59 PM
Post #8


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Rarefiat aerul, zici. Si DE CE un Toureg nu ar fi deranjat de asta, in timp ce un Subaru este ? confused.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 02:59 PM
Post #9


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (DORU @ Feb 17 2011, 06:59 AM) *
Rarefiat aerul, zici. Si DE CE un Toureg nu ar fi deranjat de asta, in timp ce un Subaru este ? confused.gif


Ai pierdut ideea originala. Cu Subaru nu poti merge pe acel drum.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Feb 17 2011, 03:00 PM
Post #10


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Modelele astea au punti independente fata-spate, asta inseamna ca au o cursa scurta a suspensiei si ajungi destul de usor cu o roata in aer. Un blocant manual pe spate este obligatoriu, nu te poti baza pe electronica.

Eu as cauta un Touareg din prima generatie, cat mai nou, cu motorizare 3.0 TDI Clean Diesel sau 3.6 FSI. Suspensia pneumatica functioneaza la fel ca si Quadra-Lift, garda la sol scade pe masura ce viteza creste. Singurul dezavantaj fata de actualul model este greutatea mai mare.

La fel de capabil ca si Touareg sunt Mercedes ML si GL, care impart platforma tehnica cu noul Grand Cherokee. Doar motorizarile si sistemul 4x4 sunt diferite.




--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 17 2011, 03:04 PM
Post #11


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (f1anatic @ Feb 17 2011, 02:58 PM) *
Respectiv da. Acolo sus nu ai acceleratie in treapta 1-a de viteza intr-un Subaru NA.


Exprimarea ta de aici lasa de inteles ca degeaba accelerezi, motiv pt care nu mai conteaza ce motor accelerezi thumbsup.gif
In context poate a insemnat altceva, dar nu a fost clar nici asa, apropo de "ideea originala"...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 17 2011, 03:10 PM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu inteleg ca problema lui F1 e data de tractiune si garda la sol, iar aia cu motorul e alta separata.

Cat de sus ai urcat ca sa ramana modelul aspirat fara aer??



--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 03:10 PM
Post #13


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (DORU @ Feb 17 2011, 08:04 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Feb 17 2011, 02:58 PM) *
Respectiv da. Acolo sus nu ai acceleratie in treapta 1-a de viteza intr-un Subaru NA.


Exprimarea ta de aici lasa de inteles ca degeaba accelerezi, motiv pt care nu mai conteaza ce motor accelerezi thumbsup.gif
In context poate a insemnat altceva, dar nu a fost clar nici asa, apropo de "ideea originala"...



Fine Touareg = turbo diesel.

Am urcat de 3 ori la peste 4000 m cu Subaru NA si te asigur ca nu accelereaza in teren plat in 1-a.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Feb 17 2011, 03:13 PM
Post #14


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



OT: un motor aspirat nu mai trage, dar unul supraalimentat o face, la aceeasi altitudine si conditii identice ? Asta spui ? Cum asa - rezerva mai mare de putere sau... ? unsure.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 03:13 PM
Post #15


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (f1anatic @ Feb 17 2011, 08:10 AM) *
QUOTE (DORU @ Feb 17 2011, 08:04 AM) *
QUOTE (f1anatic @ Feb 17 2011, 02:58 PM) *
Respectiv da. Acolo sus nu ai acceleratie in treapta 1-a de viteza intr-un Subaru NA.


Exprimarea ta de aici lasa de inteles ca degeaba accelerezi, motiv pt care nu mai conteaza ce motor accelerezi thumbsup.gif
In context poate a insemnat altceva, dar nu a fost clar nici asa, apropo de "ideea originala"...



Fine Touareg = turbo diesel.

Am urcat de 3 ori la peste 4000 m cu Subaru NA si te asigur ca nu accelereaza in teren plat in 1-a.



14120 ft in poza aceasta
Attached File(s)
Attached File  DSCF3756.JPG ( 1.24MB ) Number of downloads: 6
 


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 17 2011, 03:14 PM
Post #16


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Inseamna ca pana la 4000m a mers chiar si la deal totusi. Din mesajul initial credeam ca ai avut probleme la 1900m, ceea ce mi se pare cam ciudat.

Mergi des pe genul asta de drum? Adica merita sa cumperi masina, sau poate e mai interesant si sa o inchiriezi?



--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 03:24 PM
Post #17


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Sa stiti ca se resimte puternic si la 2000 m.
Doresc sa am o masina complementara celor pe care le am deja.
Nu poti inchiria de oriunde un jeep sau SUV care sa te duca sus acolo. In general vor fi cu sisteme awd fara reduction .
Of course doresc masina pt drumurile neasfaltate. In prima poza, Maroon Bells nu are drum de mers cu Foresterul. Sigur ajung undeva departs dar nu la virf.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Feb 17 2011, 04:13 PM
Post #18


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Probabil vrei s-o customizezi cum ai facut si cu spaceship one smile.gif Atunci inteleg.
Apropo, cum e dieselul la voi? E raspandit? Tuareg diesel merge cu aceeasi zeama ca si camioanele alea ale voastre? Ma gandesc ca daca vrei sa umbli pe coclauri, sa nu ai nevoie de un combustibil prea "exotic" ci de unul care se gaseste si la cea mai prabusita benzinarie.

Eu am urcat cu Ibiza la 2300m. Motor 1.2 aspirat, 8V, 4 oameni, echipament de camping. Evident, pe asfalt. N-am simtit decat ca ... am motor de 1.2 si 4 oameni + bagaje in ea biggrin.gif O fi fost mai tare aerul din alpii maritimi decat ala din stancosi.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Feb 17 2011, 04:33 PM
Post #19


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu sunt de aceasi parere cu Watcher, nisa aia de drum unde nu face fata un Forester dar face fata un Touareg sau Cherokee nemodificat in sensul asta (cu roti d-alea indecente, troliu, etc) este foarte ingusta. Mai e o chestie, ca daca te duci in gasca cu altii cu masini mai potente si cu trolii... poti sa te aventurezi si tu cu ei... si in cel mai rau caz te scot aia. Dar daca mergi singur atunci ar fi bine sa ai troliu & stuff.

In plus, daca vrei sa le bagi in off-road unde nu face fata un soft-roader gen forester... esti sigur ca vrei sa iei masini noi ? nu e pacat de ele ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 17 2011, 09:04 PM
Post #20


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Hey. O sa o cumpar ca "everyday car".
Diesel-ul la noi nu este foarte raspindit DAR cu toate acestea a inceput sa apara diesel la anumite benzinarii. Pina acum un an doi nici nu stiam de unde pot cumpara diesel aici in Chicago. Acum a aparut la BP-ul de linga casa. Si a inceput motorina sa fie mai ieftina decit benzina.

Nu sint multe optiuni daca doresti masina Diesel. Citeva la VW (Jetta, Passat, Touareg); citeva la Mertz (C and E Klasses; ML; GL) vreo 2 la BMW (335d si parca si X5). Nici o japoneza pe motorina, nici mica nici mare. Ca daca gaseasm Toyota 4runner sau Tacoma diesel; ma axam pe aia. O doresc diesel ca sa connsume mai putin, evident.

Acum citeva saptamini cind a nins puternic, am ramas din nou convins de limitarile Foresterului. Lasind la o parte garda la sol insuficienta, masina a fost mult chinuita (ambreiaj, frine), incercind sa o scoatem din parcare. Cu Spaceship One nici nu mi-am pierdut vremea.

Acum, acest Grand Cherokee mie imi place si la 22 mpg pe autostrada, eu cred ca pot adauga vreo 3-5 bucati doar din reglaje :hackerit aerodynamica - mai ales daca reusesc sa o cumpar cu Quadra Lift; si reglaje la motor; plus DRAMATIC weight reduction adica ma pun la greu pe dat jos covorul; scaune; banchete etc. Spre exemplu, am fost la salonul auto luni (poate pun niste poze). Am pus mina pe placa care acopera roata de rezerva in portbagaj. Jur ca are 5 kile. Pai da ce, un carton sau un plastic nu poate fi taiat la dimensiuni si acoperit cu un covoras ? O ordonez fara moonroof - il am pe Forester si cred ca l-am folosit de 4 ori in 2 ani (ala trage la greutate) si in plus nu am talente de Rommel sa ies prin turela si sa comand Deutsches Afrikakorps. Bancheta din spate ? As prefera scaune la fel ca cele din fata; cu reglaj, nu bancheta. Pot fi si numai 2 si nu trebuie sa fie identice, doar sa se potriveasca la culoare; sa le pot prinde si sa mearga centura de siguranta.

Din pacate voi cei care va indoiti de faptul ca Subaru Forester nu face fata, va spun cinstit ca supraevaluati masina. Este capabila dar sa nu exageram.





Forester-ul va birui cele citeva obstacole puse de organizatorii acestor gen de competitii pt masini AWD dar ii lipseste reductia si/sau posibilitatea de a bloca diferentialele. Este conceput ca o masina de asfalt ce se descurca si pe coclauri. Dar nu este de urcat pe munte cu ea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2017 - 02:29 PM