gume de offroad |
This topic is about gume de offroad, the author, Mircea104901, wrote about: QUOTE (M A R I A N Oct 11 2010, 0805 PM) Pentru Mazda imi trebuie niste A/T-uri dar sa fie bune si pe zapada (mai putin pe noroi) insa sunt destul de ... To read more just scroll down
gume de offroad |
Oct 12 2010, 08:59 AM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Pentru Mazda imi trebuie niste A/T-uri dar sa fie bune si pe zapada (mai putin pe noroi) insa sunt destul de multe variante... -BF Goodrich All-Terrain T/A KO -Yokohama Geolandar A/T-S OWL, G012 care cica ar fi marcate cu M+S -Nokian HK 10 - astea sunt sigur de iarna dar nu sunt A/T-uri -GoodYear Wrangler A/T Va ascult Nu ma pot pronunta decat despre BF cu care am incaltat Hilux-ul, si am mers iarna. Pe offroad usor (fara noroi prea mult), pe sosea, zapada, ud se descurca excelent. Stabilitate laterala buna (sunt ranforsate lateral anti-intepaturi cu vreo trei starturi parca, si nu am simtit "forfecare" in curbe luate mai tare putin). Aderenta e buna pe zapada; in doua locuri am avut probleme: nu am reusit sa urc o pista de ski (era afanata zapada si ma afundam cand incepea panta accentuata), si pe gheata, cand urcam in Parang, desi eram in a 2-a pe reductor, acceleram si masina mergea in spate . M-am oprit la limita pe buza drumului Dupa aia am reusit sa urc; bine, cu morcovi cu tot In rest, zgomotul in masina e redus(nu-s galagioase) si se uzeaza foarte greu (am inteles ca tin peste 100.000km). Eu am mers ~10.000km cu ele dupa care am vandut masina, si nu se dusesera inca bavurile de la matrita de injectie, adica aratau ca noi. -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 12 2010, 09:00 AM
Post
#42
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
ce dimensiune ? GY WRL AT de care ? io de ex la LC am luat GYWRL AT/S-A 60shosea/40 offroad marcate M+S , sunt super excelente. la Hilux imi luai BFG All TA KO de 31x10.5 tot cu marcaj M+S. Marimea este 235/75 R15 This post has been edited by M A R I A N: Oct 12 2010, 01:06 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 12 2010, 09:02 AM
Post
#43
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Marian, din pacate nu exista gume bune de iarna si de vara nici pentru 'gipuri'.
Pe forumul 4x4 mai toata lumea foloseste BFG AT in modul pe care l-ai cerut tu, pentru ca au crampoanele destul de pronuntate pentru un AT si totodata au si niste taieturi care seamana pe departe cu sipes urile pentru iarna. Tinand cont ca ai 4x4 probabil ca vor merge. Problema principala nu este la tractiune ci la frana. Daca insa mergi civilizat nu vei avea probleme. Eu (si altii) am facut iarna trecuta cu simexurile, deci se poate. Iar e LC am niste MTuri si iar am mers, dar in mod evident s-a simtit compensarea data de torsen. La masinile mici cu anvelope dedicate de iarna (spre exmeplu la A4 fata de LC) diferenta este simtitoare... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Oct 12 2010, 12:50 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
De fapt mie mi-ar trebui niste pneuri de iarna (pe care le folosesc on road si destul de putin off road - de genul prin curtea casei sau 100 de metri pe camp- exclus vanatoare, coclauri etc) insa tot ce am vazut pana acum, inclusiv Nokian-urile care imi sunt mai simpatice, au crampoanele foarte mici (in carne) si nu stiu cat de bine s-ar descurca daca prind o zapada mai mare. Chiar si asa, nu mi-as face probleme pe un drum normal cu zapada de 10-20 cm. Pe de alta parte, A/T-urile BFG, GY, Yokohama au crampoanele mai mari si ma gandesc ca iarna s-ar descurca si ele onorabil on road (inclusiv la franare - Michelin-urile LTX A/T astea obosite de pe masina se descurca onorabil on road) insa daca ma prinde un viscol, zapada mai mare, eventual putin noroi, ceva, as trece mai usor cu A/T-urile astea in loc de celelalte de iarna cu crampoane mai mici. PS Ce inseamna LT? This post has been edited by M A R I A N: Oct 12 2010, 12:59 PM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 12 2010, 01:06 PM
Post
#45
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 12 2010, 01:20 PM
Post
#46
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
What Mircea said :-)
Compozitia cauciucului si sipes-urile sunt mult mai importante decat crampoanele. Eu m-am troliat cu simexurile la o panata de 5 grade cu zapada batatorita :-)) M-am troliat spre sant ca sa gasesc ceva zapada afanata... LT inseamna Light Truck - se folosesc la auto care au de carat (dubite, camionete, etc) -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Oct 12 2010, 02:23 PM
Post
#47
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
bre mareane, in primu rand vezi ca anvelopele tale tre sa fie C uri/LT si cu indicele de sarcina adecvat altfel nu ai ce face cu ele . al doilea ce vrei tu sunt cauciucuri all seasson cu marcaj M+S. in rest degeaba cauti.
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 12 2010, 03:12 PM
Post
#48
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Eu zic ca in locul all season mai bine ia all terrain ;-)
Iar daca suporta sa le schimbe de 2x pe an, mai bine isi ia de iarna adevarate. Nokian wr2 cu dimensiune mare sunt vreo 620 unu... -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Oct 12 2010, 03:52 PM
Post
#49
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
pai alea all terrain le gasesti de obicei la all seasson ca astia nu pun separat pe caprarii
-------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Oct 12 2010, 07:53 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
bre mareane, in primu rand vezi ca anvelopele tale tre sa fie C uri/LT si cu indicele de sarcina adecvat altfel nu ai ce face cu ele . al doilea ce vrei tu sunt cauciucuri all seasson cu marcaj M+S. in rest degeaba cauti. Da, eu am din fabrica LT-uri, de fapt LTX dar nu car niciodata ~1200 kg cat e maxim in bena. Deci nu cred ca trebuie sa fie neaparat LT-uri. Deocamdata cam asta cred ca o sa ramana, Nokian HK 10 Multumesc tuturor pentru sfaturi Mai ramane un bullbar si un carlig de remorcare This post has been edited by M A R I A N: Oct 12 2010, 08:01 PM
Attached File(s)
-------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 12 2010, 10:47 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
bre mareane, in primu rand vezi ca anvelopele tale tre sa fie C uri/LT si cu indicele de sarcina adecvat altfel nu ai ce face cu ele . al doilea ce vrei tu sunt cauciucuri all seasson cu marcaj M+S. in rest degeaba cauti. Da, eu am din fabrica LT-uri, de fapt LTX dar nu car niciodata ~1200 kg cat e maxim in bena. Deci nu cred ca trebuie sa fie neaparat LT-uri. Deocamdata cam asta cred ca o sa ramana, Nokian HK 10 Multumesc tuturor pentru sfaturi Mai ramane un bullbar si un carlig de remorcare Eu cred ca tu stii ceva despre iarna asta, si vrei sa faci niste bani de la cei nepregatiti -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 13 2010, 12:57 AM
Post
#52
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Eu cred ca tu stii ceva despre iarna asta, si vrei sa faci niste bani de la cei nepregatiti Abia astept sa umblu prin zona cu sufa si sa fac pe bunul samaritean...Cu Subaru mereu am refuzat ca mi-e frica de ambreiaj. -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 27 2010, 11:56 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Pana la urma am facut treaba pe 3 sferturi, adica am luat 3 de un fel, Nokian Hakkapeliitta LT (de la importatorul Nokian in Romania) si una de alt fel, Nokian Hakkapeliitta SUV.
Nu intrebati de ce...Prostia mea a fost nemasurata...
Attached File(s)
-------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Oct 28 2010, 08:41 AM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Vrei sa te "dai" pe gheata?
-------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 29 2010, 02:11 AM
Post
#55
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.274 Joined: 9-February 06 From: Between VT & MA Member No.: 67.555 |
Desi in poze apar, mie mi-au venit fara tinte. N-am intalnit pe nimeni care sa-mi spuna daca pe carosabil uscat mai stau prinse de anvelopa sau se desprind
Am uitat, LT-urile au fost 442 RON/buc iar cea SUV a fost 540 RON (inclusiv TVA) Oricum, Brasovul sa traiasca! Oameni foarte seriosi. This post has been edited by M A R I A N: Oct 29 2010, 02:19 AM -------------------- Toyota Prius
Subaru Legacy 2016 Subaru Outback 2015 |
|
|
Nov 5 2010, 11:12 AM
Post
#56
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 120 Joined: 20-October 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 115.183 |
N-am intalnit pe nimeni care sa-mi spuna daca pe carosabil uscat mai stau prinse de anvelopa sau se desprind Nu se desprind, poate doar in timp, sunt bine fixate si nu ai nici o problema. Pe drum cu gheata si zapada esti primul Exista 2 dezavantaje: nu poti merge mai mult de 90 km/h pe asfalt(asa se specifica inainte, acuma nu stiu), si nu se pot echilibra plus ca mai este ceva zgomot la rulare. Eu le-am folosit 3 ierni(spate/fata), se mai pot folosi si in continuare numai ca am schimbat masina intre timp De montat le-a montat tatal meu, are toate ustensilele necesare ptr o astfel de operatiune -------------------- Toyota Avensis 1.6 2002 110 CP
Vaz 2103 75 CP 1980 primavara :) Gaz 31029 2.5 1993 100 CP Black&White Beauties Gaz 21 2.5 1963 (Reconstruction on paper) |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 04:51 PM |