IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Octavia 2 FL 1.6 CR-TDI\1.9 PD-TDI sau Seat Leon 1.9 TDI

This topic is about Octavia 2 FL 1.6 CR-TDI\1.9 PD-TDI sau Seat Leon 1.9 TDI, the author, dzaraider, wrote about: Salutare, Cred ca sunt printre cei mai noi utilizatori ai acestui forum. Am apelat la voi pt a ma ajuta in a face o decizie. undeva mai pe la sfarsitu ... To read more just scroll down

2 Pages V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Octavia 2 FL 1.6 CR-TDI\1.9 PD-TDI sau Seat Leon 1.9 TDI
dzaraider
post Mar 31 2010, 11:59 AM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Salutare,
Cred ca sunt printre cei mai noi utilizatori ai acestui forum. Am apelat la voi pt a ma ajuta in a face o decizie. undeva mai pe la sfarsitul toamnei o sa imi schimb si eu masina actula (logan 1.4) si am nevoie de nishte sfaturi pentru a lua decizia corecta. Avand in vedere ca fac aprox 30.000 de KM ce masina din cele enumerate in titlu(Octavia 2 FL 1.6 CR-TDI\1.9 PD-TDI sau Seat Leon 1.9 TDI) imi sugerati? Mai tineti cont va rog si de faptul ca am de gand sa tin masina vreo 7 ani. Daca se poate sa si argumentati alegerea ar fi super. Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 31 2010, 01:53 PM
Post #2


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Bine ai venit pe forum !

Pt a-ti putea oferi o solutie buna pt tine, am nevoie sa ma ajuti cu cateva precizari:

1= cati km rulezi anual ?
2= ce stil de conducere ai ?
3= masina va fi singura din familie ?
4= de ce buget dispui ?

Numa bine !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Mar 31 2010, 02:44 PM
Post #3


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Ms pt ajutor.
Ca sa iti raspund la intrebari:
1. 30.000 km
2. normal mai spre sportiv(rareori am chef de "cruising")
3. o sa fie a doua masina din familie
4. cam 17000 E
Ma gandeam pt O2 echiparea business si pt leon echiparea style.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 31 2010, 03:56 PM
Post #4


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Bine ai venit pe forum. smile.gif

Esti fixat pe marcile astea sau se pot recomanda si altele?

Fiind doua masini diferite ca si gabarit desi impart aceeasi platforma, cred ca cel mai important aspect de care ma leg e cel al utilitatii. Pentru oras ti-as recomanda Leon pentru ca e mai mic. Care e prima masina a familiei? 1.6 e mai modern decat 1.9 dar din teste zic unii ca nu ar mai fi la fel de vivace. Oricum pentru un condus sportiv TDI nu. biggrin.gif Adica diesel nu in general. S-ar putea sa te aranjeze mai bine 1.8 TFSi care cred ca e cam la acelasi pret. Si DSG. smile.gif Consumul nu e chiar asa de exagerat incat sa conteze la 30000 km/an in conditiile in care poti da 17000 euro pe o masina.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Mar 31 2010, 04:50 PM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Sal,

Ce pot sa zic nu sunt fixat pe marcile astea doua, sunt deschis la orice sugestie, doar ca mi-au cam facut cu ochiu masinile astea doua. Masina o sa fie folosita cam in proportie de 50% in oras, 40% in afara localitatilor si 10% in afara tarii. Momentan nu e decat o masina in familie si anume Logan de 1.4 care o sa ramana ca a doua masina. Cand am zis mai spre sport ca stil de condus am vrut sa spun ca imi place sa cam fac depasiri si imi place sa merg des pe serpentine la o viteza un pic mai mare decat ar fi normal (sau confortabil pentru pasagerii din spate) in rest nu am obsesii de tip liniute la semafoare sau alte chestii de genu asta. Cu un Leon ce ma mai distrez(cand mi-l mai da cumnatu meu) cu un still mai sportiv de condus ca de Logan nu prea se pune problema condusului sportiv. Am facut un test drive si cu un leon Cupra cu cutie DSG si motor pe benzina si mi-a placut chiar foarte mult dar nu am bani de unul si imi place mult si leon-ul cu motorul pe care il are cumnata-miu 1.9 TDI.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Mar 31 2010, 09:55 PM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



conteaza cei 2-5% care ii papa in plus la 100km un benzinar ? daca da atunci 1.9TDI. daca nu 1.8TFSI cu DSG!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Mar 31 2010, 10:30 PM
Post #7


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (dzaraider @ Mar 31 2010, 02:44 PM) *
Ms pt ajutor.
Ca sa iti raspund la intrebari:
1. 30.000 km
2. normal mai spre sportiv(rareori am chef de "cruising")
3. o sa fie a doua masina din familie
4. cam 17000 E
Ma gandeam pt O2 echiparea business si pt leon echiparea style.



Daca Logan 1.4 ramane in familie, putem presupune ca un carat de bagaje, piata, drumurile la tara ii voi reveni acestuia.
Daca in concedii vei folosi noua masina, atunci Leon iti ofera spatiu mai mic decat Octavia 2, dar o suspensie mai sportiva, ceea ce iti va placea pe serpentine.
In privinta motorizarii, la 30.000km anual este normal sa alegi un diesel. Dintre 1.6 CR sai 1.9 PD iti recomand sa mergi pe ultimul.
Cilindreea mai mare si vana specifica PD-ului te vor ajuta si pe serpentine smile.gif In plus, un tuning pe 1.9 aduce un castig important.

Daca as fi vanzator, ti-as recomanda 1.9 PD indiferent de marca ce-o vei alege in final.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Mar 31 2010, 10:45 PM
Post #8


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu stiu cati ani ai dar daca esti mai tanar cum presupun eu ca esti, uita-te si la Honda Civic hatch. Pentru un tanar masina asta e ca o injectie cu adrenalina chiar de la prima privire. E destul de rigida dar pentru un condus mai sportiv asta e un avantaj.
De asemenea Mazda 3 e o optiune buna. Si Lancer are oferte bune in perioada asta daca e sa ne luam dupa site-ul lor.

Oricum daca nu e masina de familie numeroasa nu are sens sa te incurci cu portbagajul imens al Octaviei. Un hatchback e de ajuns, eu am avut Peje 307 si am facut destule calatorii cu familia si nu m-a "strans" spatiul de depozitare.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DRAGOS
post Mar 31 2010, 11:38 PM
Post #9


PGM-FI
******

Group: Membri
Posts: 2.877
Joined: 2-March 07
From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova)
Member No.: 100.675



Eu am plimbat de curand un prieten posesor de leon 2,0 TDi 140cp . Dupa cateva ture, mi-a ramas in minte replica: "nici nu-mi mai vine sa ma urc in leon"
Civicul pe de alta parte e o masina care fie iti place, fie o urasti. La 17 mii de euro poti lua modelul 1,8 benzina facelift sau 2,2 diesel fara facelift ramase pe stock. Diferentele sunt foarte mici intre facelift si non-facelift...daca iti place diesel-ul atunci as lua 2,2-ul,

Dintre cele 2 eu as lua leon-ul, 1,9 daca chiar conteaza consumul, sau 1,8T, neaparat DSG, daca 2-3l in plus nu sunt o tragedie. Octvia mi se pare inutil de mare pentru o familie normala. Te poti descurca foarte bine cu un hatchback compact.

This post has been edited by DRAGOS: Mar 31 2010, 11:38 PM


--------------------
Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Apr 1 2010, 08:22 AM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Ms tuturor pentru proptitudine si ajutor,
TUDOR ce pot sa zic decat "gand la gand" chiar aseara am fost la un test drive cu un lancer 2.0 D si a fost super din cate am putut eu sa imi dau seama pe ruta scurta de test drive, singura chestie care nu ma incanta asa mult e interiorul care, din punctul meu de vedere, e mai urat si mai prost calitativ un pic fata de O2 sau leon.
M-ati pus pe ganduri ce pot sa zic, o sa ma interesez si de Honda Civic si Mazda 3 dar sigur o sa merg pe diesel la recomandare lui DORU si mai ales ca imi cam plac dieselurile smile.gif.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
getodac
post Apr 1 2010, 08:58 AM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.029
Joined: 2-December 08
From: Ramnicu Valcea
Member No.: 118.674



QUOTE (dzaraider @ Mar 31 2010, 03:50 PM) *
Am facut un test drive si cu un leon Cupra cu cutie DSG si motor pe benzina si mi-a placut chiar foarte mult dar nu am bani de unul si imi place mult si leon-ul cu motorul pe care il are cumnata-miu 1.9 TDI.


Esti sigur ca era leon cupra si nu FR?!
Cupra nu are decat o singura motorizare pe benzina 2.0 TSI cu cutie manuala 6 trepte.
Eu iti recomand Leon sau Civic, doua modele de care te indragosteti inevitabil dupa un drive test si nu stiu daca te incadrezi in buget dar ar trebui sa vezi care este oferta si la Golf 6, Octavia e mare si urata.
Multa inspiratie in alegerea ta. thumbsup.gif


--------------------
G4 - simplu si eficient.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 1 2010, 09:05 AM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Eu zic ca nici la skoda nici la civic nu merita sa te incurci cu diesel. Ambele ofera benzinare de exceptie, si in privinta performantelor, si a consumului. Si ambele au diesele... asa si asa, nu tocmai cele mai tari la categoria lor.
Eu am optat pt benzinar desi in curte aveam diesel, deci nu sunt un petrolhead smile.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Apr 1 2010, 09:31 AM
Post #13


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Getodac, ai dreptate era FR, sorry
O sa ma interesez si la VW dar nu cred ca o sa ma incadrez in buget la ei. Trebuie sa ma mai documentez in legatura cu civic-ul dar ma tenteaza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Apr 1 2010, 11:41 AM
Post #14


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Verifica si ofertele la benzinare, nimic nu se compara cu sunetul unui motor in ture inalte. Nu te lasa pacalit de punch-ul dieselului, e pe plaja foarte redusa de turatii. TSi-ul iti da putere si cuplu pe 4000 ture, fa un drive test si te vei indragosti. In plus ai liniste in masina si nici o vibratie. smile.gif 1.8-ul Honda se limiteaza la 7000 rpm, sa vezi ce inseamna asta din punctul de vedere al adrenalinei. smile.gif Si daca ai urmarit topicul lui Dragos despre masina lui ai vazut cu siguranta ca se pot si consumuri indecent de mici. smile.gif

Fiind tanar iti recomand cu incredere Civic-ul (are portbagaj de vreo 400 litri, unul dintre cele mai mari din clasa lui) iar plansa de bord te va convinge de la prima privire.

Lancer-ul e intr-adevar mai saracut dpdv al calitatii interiorului dar e o masina biuna, am condus si eu aceeasi versiune ca si tine si mi-a placut cum sta pe drum.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Apr 1 2010, 01:16 PM
Post #15


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



Am fost acum pana la o reprezentanta honda pe expozitiei...ca in aceeasi zona am si eu locul de munca si m-am programat la un test drive(cel mai probabil cu 2.2D, i-am zis ca daca nu au cum sa o aduca aici pt mn, pt ca e la alta reprezentanta fac si cu benzina testul), m-am urcat intr-un civic din show room si indradevar bordul(defapt interiorul cu totu) e super modern si foarte frumos. Abia astept testul o sa va anunt cum a fost.
M-am uitat si la mazda pe site si mi se pare un pic prea scumpa mazda 3....o sa ma duc intr-o zi pana acolo totusi ca sa vad ce oferte ar putea sa imi faca iar de lancer chiar daca interiorul nu e la fel de calitativ ca la O2 sau civic sau leon, imi place forma exterioara foarte mult.
Singura problema e ca inca ma atrag foarte mult si masinile din titlu:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Apr 1 2010, 02:45 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Motorul de 2,2 diesel de la Honda e un deliciu. Cu cel putin 2 clase peste celebrele TDIuri (ca sunt CR sau PD nu conteaza).


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dzaraider
post Apr 1 2010, 02:59 PM
Post #17


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 11
Joined: 25-March 10
From: Bucuresti
Member No.: 124.850



mai am o intrebare legata atat de masinile din titlu cat si cele recomandate de voi...pe o perioada de 7 ani avand in vedere numarul de KM anuali care o sa se parcurga(cam 30.000)care din masini o sa fie mai ieftin de intretinut?
10x pt ajutor.

This post has been edited by dzaraider: Apr 1 2010, 03:04 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Apr 1 2010, 04:36 PM
Post #18


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pe 7 ani probabil ca marcile japoneze pentru ca in principiu sunt mai fiabile. Costurile de intretinere difera de la dealer la dealer. Iti dau un exemplu: la Peugeot, in Bucuresti e crima servisarea, in Valcea era cea mai ieftina dintre toate marcile.

Oricum faptul ca japonezele au garantie 3 ani integrala e un alt atu. Pe la VW & rudele garantia in principiu acopera doar ce s-a dovedit in timp ca nu se poate strica. biggrin.gif Idem la francezi si restul de nemtalai. Daca vrei sa tii masina 7 ani te poti uita si la Auris cu precizarea ca nu e chiar sportiva ci mai degraba o familiala confortabila.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian_1976
post Apr 2 2010, 01:35 AM
Post #19


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 391
Joined: 3-January 08
From: St.Etienne
Member No.: 115.952



QUOTE (dzaraider @ Apr 1 2010, 12:59 PM) *
mai am o intrebare legata atat de masinile din titlu cat si cele recomandate de voi...pe o perioada de 7 ani avand in vedere numarul de KM anuali care o sa se parcurga(cam 30.000)care din masini o sa fie mai ieftin de intretinut?
10x pt ajutor.


Octavia 2,1.9 PD-TDI motorizari Vag cu peste 15 ani de expierenta in spate . thumbsup.gif
7 aniX30 de mii de km = 210 mii de km. In km acestia cred ca trebuie sa te interesezi si de fiabilitate.

Pe Octavia 2,1.9 PD-TDI extracheltuieli maxim probabile un ambreiaj/volanta si poate o turbina,pica dupa 120 de mii de km aprox.;turbina se mai curata si poate duce peste 200 de mii de km.
Depinde mult in ce regim va fi folosita de obicei rumanul o foloseste tdi ul ,,buna la toate,, la servici zilnic merge 4 km si opreste apoi iese extraurban la sfarsitul saptamanii cat inseamna in Romania termenul de extraurban desigur thumbsup.gif

In cazul japonezelor trebuie sa iei in considerare pretul pieselor&timpul in asteptarea lor& cunostintele tehnice din serviceuri.

This post has been edited by iulian_1976: Apr 2 2010, 01:38 AM


--------------------
Audi A4 1.8 aus Ingolstadt
________________________________________________
,,Daca am comis o greseala, imi cer scuze. Sunt insa fericit ca nu trebuie sa merg la puscarie pentru asta. ,,(Dupa eliminarea sa la Finala Carling Cup, 2006) José Mourinho.
_______________________________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Apr 2 2010, 11:17 AM
Post #20


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Ma raliez si eu ideii ca VAG are un mic plus pt knowledge in RO si deci pe 7 ani sansele sa rezolvi facil orice problema cresc.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 26th April 2024 - 12:40 AM