IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

O1 scartaie

This topic is about O1 scartaie, the author, omul vesel, wrote about: La multi ani La 90 000 km am fost la revizie, am schimbat filtrele si am plecat, a doua zi ma suna o doamna sa ma intrebe daca am avut probleme cu mas ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> O1 scartaie
omul vesel
post Jan 4 2010, 03:29 PM
Post #21


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



La multi ani!!!!
La 90 000 km am fost la revizie, am schimbat filtrele si am plecat, a doua zi ma suna o doamna sa ma intrebe daca am avut probleme cu masina si daca da ce anume? I-am explicat care-i treaba cu scartaitul si mi-a zis sa vin sa vb cu seful de service. M-am intalnit cu el si i-am propus o tura pe un drum denivelat, nu a vrut sa mearga si a trimis un mecanic care a auzit cu urechile lui toate scartaielile. Solutia au gasit-o imediat, au bagat sub radiator niste bureti. La a doua tura a mers seful de service, binenteles nu a mai scartait nimic, dar nu cred ca asta era cauza. O sa vad dupa ce se topeste zapada daca se mai aude ceva, acum denivelarile aproape ca au disparut.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 4 2010, 09:11 PM
Post #22


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Bucsile de la bara stabilizatoare sunt cat de cat noi? Ele sunt in general o cauza aproape sigura pt scartaituri...


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Jan 7 2010, 09:16 AM
Post #23


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



QUOTE (DORU @ Jan 4 2010, 07:11 PM) *
Bucsile de la bara stabilizatoare sunt cat de cat noi? Ele sunt in general o cauza aproape sigura pt scartaituri...


Bucsile nu le-am schimbat niciodata, cei de la Skoda ziceau ca la primele modele de Octavia erau din panza, si ca la Tour numai sunt la fel. Masina are in momentul de fata 90 000 km, deocamdata nu se mai aude nimic. Tot ce am schimbat la revizii au fost filtrele, uleiul si placutele de frana la 72 000km, absolut nimic la mecanica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 7 2010, 10:51 PM
Post #24


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Bucsile de la bara stabilizatoare au fost intotdeauna din cauciuc. Ce a fost diferit intre Octavia 1 ne-facelift si face-lift a fost reperul numit bara stabilizatoare. Eu zic sa verifici si bucsile astea, dupa 90.000km nu au cum sa nu fie moi, uzate, crapate, obosite.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Jan 8 2010, 01:20 PM
Post #25


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



La urmatoarea revizie o sa le schimb daca nu sunt prea scumpe, si daca se mai aude totusi vreun scartait. Stii cumva la ce pret e una?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jan 9 2010, 12:26 AM
Post #26


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Sunt ridicol de ieftine, cam 60-70 lei. Plus manopera, nici aceea prea scumpa. Si apoi stai linistit mult si bine, daca nu alegi intre timp numai strazile cu gropi wink.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post May 13 2011, 01:54 PM
Post #27


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



CITAT(DORU @ Jan 8 2010, 10:26 PM) *
Sunt ridicol de ieftine, cam 60-70 lei. Plus manopera, nici aceea prea scumpa. Si apoi stai linistit mult si bine, daca nu alegi intre timp numai strazile cu gropi wink.gif



Am schimbat bucsele la 160 000 kmm. Masina scartaie in continuare pe denivelari mari sau prin gropi mai mici pe care efectiv nu le poti evita. Probabil hayonul, usile, desi la service le ung la fiecare revizie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 15 2011, 07:22 PM
Post #28


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Fa un test la amortizoare ! wink.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post May 16 2011, 08:40 AM
Post #29


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



CITAT(DORU @ May 15 2011, 05:22 PM) *
Fa un test la amortizoare ! wink.gif



Cum se face acest test? Tot la Skoda? Costa mult?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post May 16 2011, 08:58 PM
Post #30


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Se face pe un stand ca cel de frane, recomand o statie ITP de ex.
Ar trebui sa nu depaseasca 80 lei ...

This post has been edited by DORU: May 16 2011, 08:59 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Sep 1 2011, 08:37 AM
Post #31


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



La ultima revizie 170 000 km mi-au spus ca baia de ulei este fisurata din cauza ca surubul care se infileteaza este din alt tip de material, diferit, de cel din care este facuta baia. Au carpit-o cu niste pasta, dar au azi ca nu tine mai mult de 2-3 schimburi de ulei si ca trebuie sa iau una noua (600 RON). Trebuie sa schimb si bieletele antiruliu (500 RON).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Sep 1 2011, 11:27 AM
Post #32


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Baia de ulei o poti lua de la dezmembrari.

Bieletele antiruliu le gasesti ca piesa echivalenta la maxim 300 lei setul !!!


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Sep 27 2011, 05:28 PM
Post #33


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



Am schimbat bieletele antiruliu si bucsele respective + un manson de la planetara stanga. Total 700 RON
Go to the top of the page
 
+Quote Post
omul vesel
post Nov 10 2011, 04:16 PM
Post #34


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 319
Joined: 15-November 07
Member No.: 115.478



Cu ce tip de vopsea sa dau pe numerele de inmatriculare? Dupa 2 ierni grele numerele au inceput sa se stearga de la atata curatat cu apa si detergent din spalatorii.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Viet09
post May 30 2012, 06:42 PM
Post #35


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 11-March 09
From: Tulcea
Member No.: 119.486



QUOTE (pmhoria @ May 8 2009, 03:15 PM) *
Bun, hai sa te intreb mai exact.. de unde auzi scartaitul? Usi, panourile de pe usi, geamuri?

- daca iti scartaie usile poate fi de la chedere+incheieturile mari de la usi. Se ung cu vaselina care tine la temperaturi mari si pe chedere sa da cu silicon sau glicerina.
- pt plastice din interior sau panouri de usi trebuie sa localizezi exact de unde se aude si sa vezi daca merge sa infigi ceva tip burete sau guma de sters.
- de la geamuri, trebuie sa vezi ca se mai umplu de praf si trebuie suftat cu un compresor.

Eu am experimentat cateva din solutiile date cu succes pe vechea Fabia. Am uns usile cu vaselina si chederele iarna cu silicon si aproape 3 ani nu am avut probleme cu zgomotele de acest tip. Cum apareau le anihilam intr-o dupamasa.

Mai sunt si alte tipuri de scartaieli care pot aparea de la bucse, etc.. dar pt asta e musai service...


Adaug si eu o sursa de scîrtțit depistata de mine.Auzeam mereu un scirțăit in zona bordului pe macadam si piatra cubica.La service nu ia venit de hac-2 service-uri reprezentanta din 2 orase diferite.
Stateam pe locul pasagerukui intr-o zi si am scapat telefonul pe covoras,ma aplec si surpriza aud zgomotul de scirțîit de la butonul frinei de mina care are ceva slabit in interior.Cu un singur deget daca il tin cind merge -e liniste.Acu urmeaza sa desfac chestia -daca ma descurc singur-sa vad cum o fixez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 04:54 PM