IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Nissan Navara - probleme

This topic is about Nissan Navara - probleme, the author, ciocarlan72370, wrote about: pentru mine nissan-ul ramane ce-a mai mare DEZAMAGIRE;sa auda toata lumea..stiti ca v-am spus ca am dus masina joi 30 03 2006 in service pentru disc?s ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Nissan Navara - probleme
ciocarlan72370
post Apr 15 2006, 04:49 PM
Post #21


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 30-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.363



pentru mine nissan-ul ramane ce-a mai mare DEZAMAGIRE;sa auda toata lumea..stiti ca v-am spus ca am dus masina joi 30 03 2006 in service pentru disc?si acum e in service si nu stiu dobitocii aia cand e gata..tot felul de motive:ba ca erau altii programati inainte, ba ca-s numa 3 mecanici, ba ca unul s-a imbonlavit...si nu stiu nici acum cand e gata; e posibil?cui sa ma plang?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Apr 15 2006, 08:54 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



De asta m-am lovit si eu.
Ptr o zgarietura m-au purtat pe drumuri,mi-au tinut masina 5 zile,au facut treaba de mantuiala de parca era pe gratis.
Oricum nu te supara prea tare.Asa e in servicurile din Romania.
La Porsche,i-ti mai si schimba jumatate de masina.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mumu
post Apr 16 2006, 08:06 AM
Post #23


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 140
Joined: 15-January 06
From: Iasi
Member No.: 65.476



QUOTE(ciocarlan72370)
pentru mine nissan-ul ramane ce-a mai mare DEZAMAGIRE;sa auda toata lumea..stiti ca v-am spus ca am dus masina joi 30 03 2006 in service pentru disc?si acum e in service si nu stiu dobitocii aia cand e gata..tot felul de motive:ba ca erau altii programati inainte, ba ca-s numa 3 mecanici, ba ca unul s-a imbonlavit...si nu stiu nici acum cand e gata; e posibil?cui sa ma plang?



Poti suna la vocea clientului dar nu stiu ce sorti de izbanda vei avea acolo,asa ca cel mai bine la protectia consumatorului.Oricum si antireclama pe forumul asta mai ajuta la ceva.Sunt convins ca multi dealeri sunt logati sau macar citesc ce-i aici.@Arhi are dreptate,nu mai povestesc inca o data ce am patit eu cu casetofonul.Se pare ca la Porsche e jaf la drumul mare.Am un prieten cu un Polo care a dus-o in service pt. un accident usor si s-a trezit si cu o planetara schimbata."Incredible Romania"!!!


--------------------
Hyundai Tucson, 2.0i, 2WD, 2007
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ciocarlan72370
post Apr 16 2006, 01:17 PM
Post #24


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 30-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 72.363



am auzit pe unii ca merg la revizie in ungaria;eu sunt din deva;am voie sa merg la revizie in ungaria;care stie?sunt mult mai seriosi cecat la noi;mai bine duc valuta in ungaria si stiu ca se poarta corect decat sa le dau la ai nostri, care fac treaba proasta, vor si spaga si te si amana la disperare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Apr 16 2006, 02:48 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Eu nici nu mai calc pe la servicul Nissan..
Schimb uleiul la alt service.
L a Badsi,nici nu astepta sa se scurga uleiul uzat,si hopa ,il toarna pe ala nou.
Dar la ore de manopera,nu se grabesc!
In plus,m-a suparat o treaba:in Almera intra 2.8 litri ulei.
Am platit 3 bidoane de un litru.Dar restul de 0.2 litri,nu mi-a fost dat cum era normal.
Nu intelegeti gresit,nu ma zgarcesc .
Dar e ca si cum platesti un kg si primesti 900 de grame...
La servicul Suzuki care era pe Plevnei,plateam 4.5 litri.Nu 5.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Suciu71258
post Apr 21 2006, 10:45 PM
Post #26


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 127
Joined: 20-March 06
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 71.251



va recomand sa mergeti in ungaria la revizie...asta fac eu...ca oricum...m-am dus la noi in reprezentanta nissan...si "MECANICII" de acolo au sarit pe masina sa se holbeze la ea..pt ca nu stiau ce nissan este. De aici incolo am constatat ca ar fii o idee geniala sa ii las pe ei sa imi demonteze cate ceva pe ea..ca sigur ajungeam acasa cu alt motor smile.gif)...pe langa astea...nici nu pot intra in hala ca frec cu bara si pragurile,ca au facut urcare ca si pt carucioare..si am garda la sol de juma de pachet de tigari biggrin.gif


--------------------

Ex 4tuning user!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 26 2006, 07:57 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



sunt plina de nervi cand vine vorba de nissan.

am avut nevoie de o descriere a masinii asa cum apare ea in baza de date a nissanului, iar cauciuurile cu acre a plecat din Japonia nu sunt aceleasi cu cele pe care le avea masina in momentul primirii de catre mine. mi-au fost schimbate cu unele mai proaste. :minigun: :minigun: :minigun: :minigun:

ceea ce ma face sa cred ca si ambreiajul a fost schimbat inainte de a primi masina. Asa ca daca cumparati o masina cereti descrierea detaliata a masinii si apucati-vasa verificati serii.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Apr 26 2006, 08:57 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Bine bine,dar cum pot stii ca o piesa cu e ambreiajul nu a fost schimbata?


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 26 2006, 09:48 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Teoretic poti sti, practic mai greu...

fiecare piesa are un anume cod, anume elemente de identificare. iar producatorul iti spune ce trebuie sa scrie pe piesa aia. tu trebuie insa sa ajungi la acele serii...


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Apr 26 2006, 10:05 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Hmmmm
destul de geru sa ii prinzi.
Cine face aceste porcarii?
Cei de la noi,sau in Ungaria?


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 26 2006, 11:11 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Nu stiu. mie mi s-au schimbat sigur cauciucurile. insa cine le-a schimbat nu mai stiu...


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabriel66375
post May 4 2006, 10:20 AM
Post #32


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 25-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.368



QUOTE(Arheopterix)
Acum ceva ani (94-95) un vecin a cumparat un Patrol GR nou .
M-a surprins cand mi-a spus ca pe la 17.000 km ,fiind impotmolit la o vanatoare,l-a lasat discul.
Se repeta o problema mai veche?


Ai vazut vreo data cum arata un disc de ambreiaj ?
Daca il patinezi este normal sa se consume ( se toceste) E ca si cum pun o placuta de frana pe un polizor . Atunci cand se accelereaza motorul la plecare de pe loc peste 2000 de rpm ambreiajul este afectat. Atunci cand stau cu piciorul pe ambreiaj la semafor asteptand sa se faca verde , ambreiajul este afectat.
Cei mai multi oameni cand raman impotmoliti in noroi intra in panica si singura solutie pe care o vad in acel moment este sa tureze motorul si sa elibereze pedala de ambreiaj. Din pacate cei mai multi nu renunta dupa a doua sau a treia incercare si atunci tocesc discul de ambreiaj si daca reusesc sa-l incinga ka lumea deformeaza si volanta .

La demontarea discului de ambreiaj , daca este albastru este 100% defect de exploatare a automobilului .
Ambreiajul se mai poate defecta daca volanta este defecta si atunci apar uzuri neuniforme pe disc si se da in garantie tot chitul.

Asadar daca o placuta de frana nu are garantie , de ce ar avea un disc de ambreiaj ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crysty_cyc
post Jul 8 2006, 11:06 PM
Post #33


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 3-January 06
From: Slobozia
Member No.: 64.482



Alta problema, aceasi mashina... :evil:
La 33.000 km, dupa a doua revizie(cea de 30.000), la puntea spate, a inceput sa se auda ceva ca shi cum cardanu ar avea joc. Am urcat-o pe elevator, shi, ce sa vezi? S-a dus draq crucea cardanica din spate, de la diferentiar.
Am sunat la BADSI, la VOCEA CLIENTULUI, la RENAULT NISSAN ROMANIA, totzi plimband pisica de la unu la altu'.
Badsi n-avea piesa, RenaultNissan n-avea.
Am fost cu mashina sa-i faca constatarea la Braila, la PRISMA, unde sunt mult mai amabili, mai seriosi, etc, decat la Bucuresti. Acolo au facut actele ptr garantie, shi mi-au spus ca nu au aceasta cruce nici in depozit la Amsterdam...
Am cerut intre timp shi la BADSI shi la Renault Nissan o mashina cu care sa-mi fac treaba, ca nu am dat 34.000 euro ca sa stau sa ma uita la ea 2 luni, shi dealer-ul zicea ca sa-mi dea producatorul, shi invers...
Stie cineva la cine sa apelez ca sa-mi dea o mashina cu care sa merg pana o epara pe-a mea?


--------------------
Passat 1.9 TDI 130 cp 2004 HIGHLINE
NISSAN Navara Double Cab 2.5 dCi 174 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crysty_cyc
post Jul 8 2006, 11:10 PM
Post #34


novice
**

Group: Membri
Posts: 42
Joined: 3-January 06
From: Slobozia
Member No.: 64.482



Am mai aflat ca e posibil sa cheme tot lotul de mashini care a avut probleme cu rulmentii ptr a le schimba puntea spate.
Rulmentii conici erau subdimensionati, shi pt a face unii mai mari, trebuiau sa schimbe puntea, asha ca au facut rulmenti drepti.
Asha ca e posibil sa schimbe puntea. Mi-a spus directorul de service de la Braila.


--------------------
Passat 1.9 TDI 130 cp 2004 HIGHLINE
NISSAN Navara Double Cab 2.5 dCi 174 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Jul 9 2006, 03:40 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Cristi,

Cred ca masina de schimb trebuie sa i-ti dea producatorul.
Un cunoscut i-a picat motorul la un Volvo nou,a primit o masina de schimb de la reprezentanta.
Dar cum suntem "No Man's Land" totul e posibil.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan49938
post Jul 11 2006, 09:41 AM
Post #36


sofer
***

Group: Membri
Posts: 67
Joined: 27-June 05
From: Bucuresti
Member No.: 49.931



QUOTE(crysty_cyc)
Am fost cu mashina sa-i faca constatarea la Braila, la PRISMA, unde sunt mult mai amabili, mai seriosi, etc, decat la Bucuresti. Acolo au facut actele ptr garantie, shi mi-au spus ca nu au aceasta cruce nici in depozit la Amsterdam...
Am cerut intre timp shi la BADSI shi la Renault Nissan o mashina cu care sa-mi fac treaba, ca nu am dat 34.000 euro ca sa stau sa ma uita la ea 2 luni, shi dealer-ul zicea ca sa-mi dea producatorul, shi invers...
Stie cineva la cine sa apelez ca sa-mi dea o mashina cu care sa merg pana o epara pe-a mea?


La PRISMA Braila? daca astia sunt amabili si seriosi inseamna ca cei de la bucuresti sunt infractori cu acte in regula.
mie mi-au intarziat livrarea masinii cu aproape o luna si cei de la prisma (dupa puternice presiuni ) mi-au dat o rabla de dacie care sa o folosesc 3 zile. pentru ca aveam cu adevarat nevoie de masina am acceptat. insa la revizie nici nu ma gandesc sa merg acolo. am un prieten care nici macar nu i-au schimbat uleiul la revizie!!! ce sa mai zic... cei de la prisma au cumparat inapoi de la clientii care au facut scandal vreo 4 masini pana acum. si din cate stiu au si cateva procese pe rol pe langa cele care le-au pierdut deja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Walther67751
post Jul 11 2006, 09:47 AM
Post #37


novice
**

Group: Membri
Posts: 35
Joined: 9-February 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 67.744



Fiti atenti aici: greu de crezut...dar suntem in Romania...

Scandal în instanță din cauza unei mașini mortuare

● Pentru că a rămas cu mortu-n drum, o societate de pompe funebre a dat în judecată producătorii și distribuitorii autoturismului marca Nissan ● "Este o bătaie de joc din partea firmelor care distribuie și produc asemenea mașini, în care poți muri oricând. Norocul nostru a fost că eram în mașină cu mortul și familia acestuia și nu putea merge prea repede, însă dacă mergeam mai repede muream cu toții din cauza unei defecțiuni din fabrică", a precizat Anca Șpaiuc, administratorul societății ● Roata autoturismului a căzut instantaneu, cu toate că mașina era nouă ● Producătorii contestă expertiza tehnică

Judecătorii de la Tribunalul Iași au pe masă un dosar inedit, în care o societare de servicii funerare a deschis un proces pentru că a rămas cu mortu-n drum din cauză că s-a defectat autoturismul care îl transporta pentru a fi îngropat. Mai concret, SC Servicii Funerare Daniel și Anca SRL a deschis un proces la Judecătoria Iași împotriva unor societăți care distribuie autoturisme pe teritoriul României, printre care SC TBI Leasing SA și Renault Nissan România SRL din București. În cererea de chemare în judecată, avocatul SC Servicii Funerare SRL a solicitat judecătorilor să aprobe efectuarea unei expertize tehnice auto care să arate care sunt cauzele pentru care autoturismul s-a defectat în timp ce transporta trupul unei persoane din municipiul Iași către Huși. Pe data de 29 martie 2006, autoturismul Nissan Navara Double Cab 2,5l DCI, cu nr. de îmatriculare B 48 FLF, transporta trupul neînsuflețit al lui Răzvan Toader către Huși pentru a fi înmormântat. "În timpul exercitării atribuțiilor profesionale, respectiv de transportare a decedatului Răzvan Toader în localitatea Huși în vederea înhumării acestuia, în comuna Gorban, între localitățile Iași și Huși, am sesizat un zgomot și o dezechilibrare a autovehiculului, aprinzându-se brusc martorul de avertizare de la bordul mașinii privind sistemul de frânare", au precizat reprezentanții societății care transporta trupul neînsuflețit. Astfel, potrivit documentației depuse la dosar, roata din dreapta spate a ieșit cu planetara fixă. Trebuie menționat că la momentul respectiv alături de trupul neînsuflețit se aflau încă patru persoane, plus șoferul. "Autoturismul rula cu o viteză moderată, având în vedere sobrietatea și pietatea cu care se conduce în asemenea momente triste", au mai arătat reprezentanții SC Servicii Funerare SRL. De asemenea, aceștia au mai explicat judecătorilor că deoarece a căzut roata autoturismului a fost pusă în pericol integritatea morală și chiar corporală a celor cinci persoane aflate în mașină alături de cel decedat. În urma efectuării expertizei tehnice auto, experții au constatat că rulmentul s-a rupt din cauza producătorului.

Încă 50 de mașini defecte

Conform informațiilor oferite de către administratorii SC Servicii Funerare SRL, au mai fost distribuite încă 50 de autoturisme care au probleme cu puntea din spate și în orice moment le poate cădea o roată. "Aș fi foarte curioasă să aflu care mai sunt cei 50 de oameni care au fost păcăliți în asemenea hal și au cumpărat mașini în care pot muri oricând. Cu banii pe care i-au dat pe mașina asta puteam să-mi cumpăr cinci alte mașini mai bune. Aveam garanție la ea 100.000 kilometri și mi-a sărit roata după doar 10.000 kilometri. Nu doresc nimănui să treacă prin ce am trecut noi. Îmi pare rău că nu am cerut daune de 10 miliarde lei (1 milion RON)", a declarat Anca Șpaiuc, administratorul firmei din vecinătatea cimitirului Eternitatea. Astfel, cu toate că au solicitat daune de 3 miliarde lei (300 mii RON), administratorii societății de servicii funerare vor măcar contravaloarea unui bilet de tramvai drept despăgubire. În disperare de cauză, administratorii societății de lângă cimitir au trimis expertiza tehnică atât în Japonia, cât și în Spania și Franța, locul în care se produce marca Nissan. Pe de altă parte, pentru că nu au fost mulțumiți de acest raport, reprezentanții societăților prin care a fost achiziționat autoturismul s-au adresat judecătorilor de la Tribunal pentru a fi anulată expertiza tehnică. "Pentru că raportul de expertiză nu ne-a fost comunicat, am fost în imposibilitatea de a formula obiecțiunile ce se impuneau a fi făcute față de concluziile raportului de expertiză", au precizat juriștii firmei SC Renault Nissan România SRL. Trebuie menționat că, în urmă cu puțin timp, autoturismul abia a fost scos din service. "Am stat cu mașina trei luni în service, timp în care noi am fost nevoiți să plătim rata fără să facem nimic cu ea. Este o bătaie de joc din partea firmelor care distribuie și produc asemenea mașini, în care poți muri oricând. Norocul nostru a fost că eram în mașină cu mortul și familia acestuia și nu putea merge prea repede, însă dacă mergeam mai repede muream cu toții din cauza unei defecțiuni din fabrică", a precizat Anca Șpaiuc.

[/color][color=#444444]

Imi pare rau ca n-am postat numai link-ul, dar arhiva ziarului nu permitye asa ceva...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Jul 11 2006, 11:41 AM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Si eu ma plang ca sare usor vopseaua.... :bandit:


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 19 2006, 08:48 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



e penibil, mai ales ca unii isi cumpara asa ceva pentru offroad. si nu e placut sa termini socotelile cu viata la 100m in ripa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Oct 23 2006, 10:53 AM
Post #40


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Dupa ce am schimbat la 14500 km ambreiajul la Pick-up, acum, la 47.000 km, trebuie sa il schimb din nou. Nu-i asa ca e tare placut sa stii ca vei schimba continuu o piesa de pe masina ta, cand producatorul stie ca are probleme acea piesa si nu se oboseste sa faca o piesa mai buna? :minigun:

Daca prima data a fost si vina soferului, acum este strict vina producatorului.


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd December 2014 - 02:03 AM