IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Fiabilitatea motorului de 1.5 de pe Almera

This topic is about Fiabilitatea motorului de 1.5 de pe Almera, the author, Random, wrote about: QUOTE(xxx92139) Alin sa stii ca eu nu am fost ironic deloc sau alte chestii de genu... wake up meeeeeeeeeeeen, de "pianist" era vorba. ... To read more just scroll down

11 Pages V  < 1 2 3 4 5 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Fiabilitatea motorului de 1.5 de pe Almera
Random
post Nov 15 2006, 07:26 PM
Post #41


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(xxx92139)
Alin sa stii ca eu nu am fost ironic deloc sau alte chestii de genu...



wake up meeeeeeeeeeeen, de "pianist" era vorba.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Nov 15 2006, 09:21 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Alin,
Apropo ca am vorbit de forester.
Azi m-am intalnit cu prietenul care are un forester din 99 sau 2000.
Are intre 300-400.000 km.
Zice ca trebuie facut motorul.
Alte probleme inafara de disc de frana nu a avut.
A fost masina lui personala pana in 2003 cand a luat un Allroad(care i-a facut numai belele) Apoi masina a dat-o unui sofer de la firma sa duca nepotii la scoala si gradinita si inapoi.Mergea masina non stop prin oras.
Acum cateva luni si-a luat un Q7 si a mutat copii in allroad.Forester face "carca" la firma. A zis ca e extrem de multumit de masina.
Omul a avut numai masini bune la viata lui.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 15 2006, 10:25 PM
Post #43


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Arhi, chiar de cumperi masina cu 4 discuri in plus, tot merita....hai si un kit de ambreiaj. In 300.000 km e suuuper bine. Numai sa nu-i faca un facelift respingator pana-n 2009, sau mai rau: sa o scoata din fabricatie.
E masina ideala pentru a ajunge in orice anotimp la casa de la marginea orasului pe un drum.... :puke:... nici macar pietruit.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 16 2006, 09:00 AM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(alin33912)
E masina ideala pentru a ajunge in orice anotimp la casa de la marginea orasului pe un drum.... :puke:... nici macar pietruit.


Masina ideala pentru a ajunge la casa din deal, pe drumuri nasoale si in rampe in curba urate, in orice anotimp, e almera tongue.gif

Iarna, cu roti de iarna. Sau jeguri bridgestone allseason + lanturi.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Nov 16 2006, 03:06 PM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Xal confunda frecvent Almera u Aro din dotare.


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 16 2006, 04:11 PM
Post #46


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Xal, inteleg ca esti addicted Almera dar nici chiar asa. Pe unde o sa am eu casa, numai un 4x4 te duce/scoate. Si nu trebuie sa fie iarna, e deajuns sa pluoua si nu mai poti inainta in argila aia nenorocita care se pune un strat de 2-3 cm pe circumferinta cauciucului.

...azi am schimbat planetara. Tot asa bate :bandit: :minigun:
Acum astept sa vina suport/tampon de motor si sa-l schimbe si pe ala. Daca nici asta nu e de vina, la vara o duc la mare sa faca turistii poze cu ea. Macar mai scot un ban.
Deci, s-auzim de bine.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 16 2006, 04:31 PM
Post #47


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



@Arhi - e veche glumitza asta, fa upgrade.

@Alin - o fi si asa, poate ai casa undeva in vreo prapastie ceva. La mine e nasol ca e cam offroad, iar solul este o huma nenorocita care devine lipicioasa si incarca profilul rotilor ca la balamuc. Cu Pirelli astea m-am descurcat admirabil in schimb wink.gif
Nu sunt addicted Almera, nici pe departe. As vinde-o acum daca as avea cui si mi-as lua altceva.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xxx92139
post Nov 16 2006, 06:38 PM
Post #48


novice
**

Group: Membri
Posts: 32
Joined: 11-November 06
From: Bucuresti
Member No.: 92.132



Daca e sa o luam asa noi nu o sa fim niciodata de ce masini o sa avem pt ca asa suntem noi vesnic nemultumiti.Cel putin din pct meu de vedere eu sunt multumit in o oarecare masura pt ca am trecut de la daciile noastre vechi la Almera.
Din pct meu de vedere si eu as vinde-o acum... da prob i-a scazut valoarea si nush cine ar cumpara o almera la mana a doua.
Cat de cauciucuri astea brigstone prin bucuresti si pana la mine la tara 40 km de Bucuresti nu am treaba cu ele deci nu vad de le-as schimba.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 16 2006, 11:47 PM
Post #49


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(Xalanx)
@Alin - o fi si asa, poate ai casa undeva in vreo prapastie ceva....


Sa inteleg ca am gresit ca am spus argila si nu sti cum sa-mi spui?
Bine, nu-i argila.
Daca-i zic huma imi scoti casa din prapastie? beer.gif


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arheopterix
post Nov 17 2006, 12:28 AM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.384
Joined: 31-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.969



Apropo de cat de repede cedeaza un motor...
Am avut acum cativa ani,un pacient care era sofer de limuzina in state.
A condus majoritatea timpului Lincoln Town car dar si Cadi si RR.
L-am intrebat cat tine un motor de RR.
Mi-a raspuns;"Depinde cum il folosesti,daca vreau il termin de aici (eram in Titan) pana la Otopeni".


--------------------
See,decide,attack,reverse.Erich Hartmann.
Suzuki Vitara 1.6 75 CP
Nissan Almera 1.8 sedan 115CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 17 2006, 12:45 AM
Post #51


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



Daca e s-o luam asa, orice motor isi da duhu' daca-l turezi la maxim mult timp. Banuiesc ca supraancalzirea e inevitabila si urmeaza imediat calarea.
Dar chiar, exista vreo limitare electronica(banuiesc ca da) la Almera, ca motorul sa nu sara de limita maxima a rpm? Chiar si cu o limitare a rpm daca o tii la regim maxim mult timp tot ii iese biela prin bloc, indiferent de marca.
Sporadic am ajuns la 4500 dar dupa cum urla motorul, cele 5600 rpm par de neatins fara repercursiuni.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 17 2006, 12:55 AM
Post #52


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(xxx92139)
Din pct meu de vedere si eu as vinde-o acum... da prob i-a scazut valoarea si nush cine ar cumpara o almera la mana a doua.

aici sunt de acord cu tine. In rest nu ma pronunut ca nu am intzeles nimic. :ban:
Probabil tu esti mai norocos de ti-au pus cuciucuri brigstone.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 17 2006, 07:38 AM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(alin33912)
Daca e s-o luam asa, orice motor isi da duhu' daca-l turezi la maxim mult timp. Banuiesc ca supraancalzirea e inevitabila si urmeaza imediat calarea.
Dar chiar, exista vreo limitare electronica(banuiesc ca da) la Almera, ca motorul sa nu sara de limita maxima a rpm? Chiar si cu o limitare a rpm daca o tii la regim maxim mult timp tot ii iese biela prin bloc, indiferent de marca.
Sporadic am ajuns la 4500 dar dupa cum urla motorul, cele 5600 rpm par de neatins fara repercursiuni.


Gresit pe toata linia. Motorul nu-si da duhul daca-l turezi la maxim decat daca nu are limitare a turatiei. Supraincalzirea se poate observa lesne pe bord si atunci n-ai altceva de facut decat sa opresti motorul. De asemenea, supraincalzirea in mod normal nu se poate intampla, deoarece masina este limitata electronic astfel incat sa poate functiona fara probleme in marjele acceptate (pana la 6700 rpm, cazul Almerei).
Biela prin bloc n-are cum sa iasa nici daca o rogi.
Motorul e zgomotos peste 4000 rpm, corect. Am dus-o de foarte multe ori pana la linia rosie si oops.... MERGE!! Nu numai ca merge, da' trage de rupe.
Si parca de vreo 10.000 km nu mai e chiar asa zgomotoasa peste 4000, cum era inainte. Hm...


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 17 2006, 07:40 AM
Post #54


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(alin33912)
QUOTE(Xalanx)
@Alin - o fi si asa, poate ai casa undeva in vreo prapastie ceva....


Sa inteleg ca am gresit ca am spus argila si nu sti cum sa-mi spui?
Bine, nu-i argila.
Daca-i zic huma imi scoti casa din prapastie? beer.gif


Ti-o scot frate, ca am tractor... biggrin.gif

E vorba de solul de la mine. Argila e altceva. Huma e cumplit de lipicioasa.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 17 2006, 07:43 AM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



QUOTE(Arheopterix)
"...daca vreau il termin de aici (eram in Titan) pana la Otopeni".


De acord. Cu conditia sa-l izbeasca de vreunul din buldozerele parcate regulamentar in apropiere de aeroport.
Hai sa nu fabulam, totusi....


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
iulian90023
post Nov 17 2006, 09:18 AM
Post #56


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 17-October 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 90.016



Eu in perioada de rodaj de cele mai multe ori pana plecam din parcare patinam intre 3 si 15 min, era iarna; si o turam de nervi uitam sa ma iut in turometru si ma trezeam cu 5000 turatii ..... acum am 25.000 km si nu simt ca ar fi ceva in neregula, poate doar consumul dar il pun pe seama AC-ului si stilului de condus. Ar trebui sa ma astept la surprize???? eu zic ca nu are nici pe dracu.
Apropop, parerea mea: Cat mai avem garantie trebuie sa tragem de ele la extrem, doar pentru asta am cumparat-o nu pentru a spala privirea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 17 2006, 11:46 AM
Post #57


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(Xalanx)
Gresit pe toata linia.

Poti sa nu fi de acord dar nu-mi poti spune ca gresesc. Orice motor termic se supraancalzeste in anumite conditii. Daca vrei, poti sa-l ucizi in 30 minute maxim.
Almera are distributie pe lant si 2 axe cu came in capul chiuloasei, eu pot sa imi inchipui cum se inrosesc si decalesc pinioanele daca e tzinut mult la turatie mare, ca sa nu mai zic de lantz, mai ales ca axele cu came fiind sus, uleiul are ceva drum de facut pana ajunge la ele. Frecarea dintre zalele lantzului si dintzii pinioanelor axelor cu came e infernala, cu cat e mai bine lubrifiata zona cu atat ruperea lantzului sau decalirea pinioanelor este prelungita in timp si km.
Ruperea lantzului de distributzie duce la distrugerea pistoanelor prin lovirea supapelor care raman pe pozitzie nemaifiind trase de lantz si distrugerea chiuloasei cu resturile de supape presate de pistoane.Sfat pentru cine nu e convins ca stie tot biggrin.gif si e capabil sa-l accepte: NU supraTURATI(4.500-5.000 rpm maxim si nu pentru mult timp) motorul cu distributie pe lant si 2 axe cu came in capul chiuloasei.
Xal, tu pari ca vorbesti din carti, ai vazut vreodata cum lucreaza distributzia cu lant?

QUOTE
...Biela prin bloc n-are cum sa iasa nici daca o rogi.


In perioada 1992-1998 am lucrat ca mecanic in service si am vazut multe biele iesite prin bloc, bine, erau motoare de Dacia 1300 si 1400, dar diferente de principiu nu exista. In primul rand e vorba de existentza uleiului in locurile critice, ulei care cu cat se incalzeste mai mult cu atat isi pierde proprietatzile. Mai mult, uleiul FOARTE incintat isi pierde din vascozitate si e impins mai greu de pompa de ulei pentru ca o parte din uleiul care ar trebui impins, scapa printre pinioanele si "bila" de presiune a pompei de ulei(cine a desfacut vreodata o pompa de ulei stie despre ce vorbesc ). Atunci cand nu mai exista pelicula de ulei intre cuzinet si butonul vilbroken-ului, cuzinetul de pe BIELA se TOPESTE si se lipeste de acelasi buton al vilbrokenului.Re zultatul este: se rupe biela si partea bielei care ramane lipita pe vilbroken iese prin blocul motor.

Xal, nu mai fi asa convins pe probleme care te depasesc sau nu le-ai trait.


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Xalanx
post Nov 17 2006, 12:23 PM
Post #58


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.008
Joined: 8-May 05
From: Pitesti (Arges)
Member No.: 46.233



Deci tu ai vazut Dacii. Aici nu discutam despre Dacii.

Nu am timp pentru un reply cuvenit aici, dar retine: materialele din componenta unui motor Nissan sunt cu totul diferite fata de ce ai vazut tu la Dacie.

Nu am pretentia sa stiu tot, dar daca oameni din service-ul Nissan (nu numai cei de la noi) spun ca in Almera poti sa bagi turatie cat vrei, mi se pare un pic mai firesc sa ascult de ei, in loc de experienta ta, oricat ar fi ea de impresionanta in materie de Dacii.


--------------------
On my way for a Nissan
____________________________
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarabostes
post Nov 17 2006, 12:38 PM
Post #59


specialist
******

Group: Membri
Posts: 749
Joined: 3-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 64.446



eu ce imi aduc aminte este ca la un Oltcit avut acum o mie de ani, s-a rupt cureaua de distributie si am schimbat supape si parca si axele cu came. evenimentul s-a produs la o supraturare, curelele erau unele made in Ro, ulterior am facut rost de unele bosch.
din cate am inteles cele cu transmisie pe lant sunt mai safe din punctul asta de vedere ( dar cu siguranta solicita o ungere mai buna si deci atentie mai mare acordata schimburilor de ulei). Si ca veni vorba de turatii motorul meu nu a vazut linia rosie ca nu a prea avut de ce.


--------------------
Honda Accord 2009 2.0 iVTEC - Festina lente
Suzuki Swift 2007 1.3
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Random
post Nov 17 2006, 04:16 PM
Post #60


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 317
Joined: 6-October 04
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 33.905



QUOTE(Xalanx)
Deci tu ai vazut Dacii. Aici nu discutam despre Dacii.

Nu am timp pentru un reply cuvenit aici, dar retine: materialele din componenta unui motor Nissan sunt cu totul diferite fata de ce ai vazut tu la Dacie.

Nu am pretentia sa stiu tot, dar daca oameni din service-ul Nissan (nu numai cei de la noi) spun ca in Almera poti sa bagi turatie cat vrei, mi se pare un pic mai firesc sa ascult de ei, in loc de experienta ta, oricat ar fi ea de impresionanta in materie de Dacii.


Ok man, tu esti cel care stie tot, cum zici tu asa sa fie. Macar ai decentza si nu-i mai incuraja pe altii sa-si tureze la maxim motoarele. Cei care nu se pricep sau n-au patzit-o te cred. :wave:


--------------------
Nissan Almera 1,5l Visia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  < 1 2 3 4 5 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th May 2024 - 03:06 AM