IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Test de fiabilitate

This topic is about Test de fiabilitate, the author, ozz86651, wrote about: Nici eu n-am ramas in drum dar nu-i timpul pierdut. Pe autostrada vad destule masini pe margine, si chiar unele destul de noi. Am avut ceva probleme c ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Test de fiabilitate, Interesant
ozz86651
post Nov 13 2010, 10:59 AM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nici eu n-am ramas in drum dar nu-i timpul pierdut. Pe autostrada vad destule masini pe margine, si chiar unele destul de noi. Am avut ceva probleme cu o masina fara apa in radiator (scursa [rintr-o spartura, termostatul nu arata nimic ciudat) dar a ajuns pina la service cu 5 opriri la fiecare juma de km si inca niste sperieturi cu un ambreiaj care la fiecare urcus sau miscat mai bursc de pedala incepea sa scape.
Apoi nu e obligatoriu masina sa nu mai mearga deloc ca sa trebuiasaca sa o opresti... daca se duce presiunea la ulei, masina mai merge, dar numai pina la serivice smile.gif.

Nu-i vorba numai de asta, pe mine ma turbeaza sa-mi pierd timul (si banii) ducind si intorcind masina de la service. Chiar daca e numai un bec aprins in bord.

This post has been edited by ozz86651: Nov 13 2010, 11:01 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Titi1988
post Nov 13 2010, 11:14 AM
Post #22


disperat..dupa masini
******

Group: Membri
Posts: 1.394
Joined: 4-November 07
From: Cluj
Member No.: 115.339



oricum merturile nu stau bine in niciun top de fiabilitate, la multe surveyuri cam de la mijloc in jos se situau.(acum 2-3 ani)
Din topurile mentionate mai sus vad ca incep sa urce whistling.gif

PS nici eu nu am ramas niciodata in drum dar sunt tinerel si masinile conduse sunt maxim de 3 ani vechime

This post has been edited by Titi1988: Nov 13 2010, 11:15 AM


--------------------
Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007
Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009
Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 14 2010, 08:23 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



QUOTE (laurentiu @ Nov 13 2010, 12:49 AM) *
De acord cu Rebel. Pana la urma conteaza cat de fiabila consideri TU o masina ca proprietar. Un proprietar multumit de o masina (fie ca e Honda sau Renault) nu da 2 lei pe testele astea. Tata de exemplu este la al treilea Opel, a avut Ascona B, Ascona C si acum Astra F si a fost mereu foarte multumit de Opel, altfel nu era la al treilea. Desi in statistici Opel nu sta tocmai ok. Uneori chiar mi se par amuzante statisticile astea. Este ca si cum ti-ai cumpara o masina ca EuroNCAP i-a dat 5 stele (verzi laugh.gif )

Asa este, depinde si de posesor. Cand fac testele astea spun acolo ca 30% din clienti sunt foarte constiinciosi in ceea ce priveste intretinerea si grija fata de masina ? Scrie ca restul sunt doar aia care baga piciorul in ea => isi baga picioarele in ea? Nu scrie, si nici nu s-ar putea documenta o atare explicatie. Mai degraba mi se pare pertinenta explicatia unuia care are grija de masina si este nemultumit de ea. Eu n-am avut probleme majore cu masinile, dar care au avut probleme s-au dovedit in plan general proaste intrucat in ciuda eforturilor mele de a tine totul pe linia functionalitatii, masina n-a vrut si basta. Prietenii care ma cunosc stiu ca sunt fanatic cu masinile si indiferent ca a fost Toyota sau BMW, toate au beneficiat de aceeasi grija, acelasi program de intretinere, polisare, spalare, servisare, etc.

QUOTE (ozz86651 @ Nov 13 2010, 01:09 AM) *
Si hai sa o luam altfel: prisuul ala de pe primul loc mai complicat decit un bmw sau un merc cu toate optiunile.

Ozz, Prius are o transmisie mai complicata insa nu este per total mai complicata decat un 5/7 series. Un ecran LCD cu multe optiuni apare complicate pentru tine si pare super-tech, insa este doar o interfata diferita ce trebuie sa contina mai multe informatii. Faptul ca ecranul pare analog nu inseamna ca nu e digital cum nu inseamna ca nu e complicat. Pana la urma FORD conduce in hybrid area si nu-i complicat deloc.

QUOTE (ozz86651 @ Nov 13 2010, 01:09 AM) *
QUOTE
Si v-am mai zis eu, astia care au pe alea mai scumpe si complicate nu sau sa completeze chestionarele cand vin, ii doare undeva ce crede, Gigel si JDPower...

Acesta prespunere se bazeaza pe vreo data statistica? sau e numai cum ar face rebel daca ar avea bani? smile.gif


Nu bai OZZ, asta vine din discutiile mele cu prietenii care au masini din clasa luxury sau sport ce au costat o gramada de bani. Din tot grupul de prieteni doar doi primesc chestionare JDPower si niciodata nu le-au completat intrucat nu ii pasioneaza problema si asa cum zice unul dintre ei, nu isi pierd timpul cu prostii de genul asta. Nu stiu pe ce baza vin aceste chestionare ca eu primesc doar de la fabricanti si nu numai ca le completez dar am scris uneori si scrisori prin care mi-am dat cu parerea, eventual o opinie care cred ca ar merita sa i se dea atentie, ba am facut mai mult de atat insa nu m-ai crede anyway si nici nu-mi sta in caracter sa iti spun tie ce si cum. Dar pe mine ma pasioneaza, si inca foarte mult, insa asta nu este scris in agenda tuturor.

In alta ordine de idei, iarasi dai in nesimtirea aia a ta cu atac la persoana. Nu ma consider nici bogat si nici sarac, poate putin mai norocos ca am reusit sa detin ceea ce imi doresc, insa muncesc din greu pentru tot ceea ce am, nu am cersit niciodata ceva de la cineva, si, precum vezi nici nu prea ma dau in stamba cu ceea ce am sau fac, iar de multe ori am destainuit ceva doar din obligatia de a arata ca ceea ce spun este adevarat, insa si asta are -din punctul meu de vedere-o limita la un moment dat, indiferent fiind de ce crede altul. Sunt doar direct si sincer (si asta poate doare pe altii) cu ceea ce am patimit/simtit/patit/ eu cu anumite masini care mi-au trecut prin mana, dar si asta nu este regula generala in ceea ce priveste masina respectiva, este doar opinia mea bazata pe experienta proprie.
Nu iti mai da cu presupusl caci este urat ceea ce faci, nu ma cunosti si nu te cunosc, pana la urma pe ce criterii tragi tu concluziile astea de baiat lipsit de bun simt?

Back on topic,

Cand am luat Jaguarul l-am luat ca i-a placut foarte mult sotiei, mie mi-a placut cum suna pe hartie la dotari si mi-a placut cum se conduce. Dupa ce l-am luat au aparut voci ca vai, alegere proasta, nefiabila, vai de mama ei. Ce sa zic, niciodata nu m-am uitat in gura altuia, asa cum spuneam si mai sus, depinde si de poprietar. Contrar tuturor vocilor si articolelor din reviste masina s-a dovedit o buna alegere. A avut o problema majora, la 76.000 i-a cazut cutia de viteze, am dus-o in service mai taras, am primit un S-Type pentru 3 zile cat a durat reparatia in garantie (nu am platit nimic si am primit un cont virtual de $3000 sa il cheltui in service sau accesorii in service) si de atunci si pana la varsta de 143000 cand intra apa intr-un far masina nu a avut probleme. Ah, am schimbat la un moment dat modulul ABS ca statea becul aprins pe bord, se putea repara dar dura mai mult asa ca am cumparat unul nou. Am schimbat in schimb 3 baterii nu pentru ca nu erau bune sau masina defecta ci pentru ca le tot crapa plasticul la una dintre borne. Altceva nu am decat sa-i multumesc ca ne-a servit si a fost loiala desi cand alte jucarii mai noi au aparut in garaj, am scos-o afara la -45 de grade. Tot asa de bine a pornit si tot la fel de bine a functionat. Masina a depasit 165.000 km.

Acum sa luam Honda Accord Coupe EX-V6, mi-a placut, am cumparat-o si pe-asta de noua, la fel de ingrijita dar la nici 2000 km nu mai baga caldura deloc. E fiabila? Pai deocamdata e, dar vezi asta nu trebuia sa se intample. Dar cu toate astea, o iubesc la fel ca pe toate celelalte.

Acum, daca ma uit in aceste liste ce vad? De-aia la mine suna altfel clasamentul.

This post has been edited by Rebel: Nov 14 2010, 08:25 PM


--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Nov 14 2010, 09:23 PM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



Scuze de offtopic, insa mie statisticile de fiabilitate mi se par o modalitate de a atrage noi clienti si atat. De lucrul asta profita cel mai mult marcile care nu sunt neaparat foarte cunoscute si apreciate pe unele piete (vezi de ex. Toyota in Romania).
Statisticile astea mi-au demontrat contrariul atunci cand am vazut masini frantuzesti care sunt destul de fiabile (Tudor parca a avut 307 si a fost multumit). In zilele noastre consider ca fiabilitatea marcilor a ramas un mit, asa cum, in opinia mea, cele mai bune telefoane Nokia sunt... Sagem si Alcatel. Da, au fost cele mai bune telefoane pe care le-am avut. Si mi-au trecut destule prin mana.


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 14 2010, 10:33 PM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.652
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Rebel, Laurentiu

Pai si voi ce vreti sa demonstrati, ca statisticile de fiabilitate sunt mai putin reprezentative decat experienta personala? Experienta TA personala e mai importanta pentru alt forumist care isi cauta o masina decat cele 24 milioane de experiente personale din statistica ADAC de exemplu?

@Rebel
Chestia aia cu chestionare e statistica de satisfactie a clientului, nu de fiabilitate. Aia de fiabilitate se bazeaza pe alte date. Pe reliabilityindex scrie destul de clar cum au calculat.

Exista unele model germane premium care au probleme la unele componente gen motor sau turbina, nu doar la uplinkul cu ISS-ul. Motoare si turbine exista pana si pe cele mai primitive masini, chiar si pe alea coreene si japoneze... am auzit ca pana si loganul are asa ceva. Argumentul ca alea premium mai pica datorita unor tehnologii foarte complexe in timp ce alelalte pica ca sunt facute cu coorul e cam tras de par, cel putin prin Europa.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
laurentiu
post Nov 14 2010, 10:59 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.204
Joined: 19-September 02
From: Bucuresti
Member No.: 6.478



James, daca ar fi asa cum zici tu ar inseamna sa avem 10 marci, ca restul sunt praf. Eu am un Beetle, cine aude ce masina conduc mai intai rade. Dar vrei sa sti ceva? Nu-mi pasa. Pentru ca e masina buna, imi place cum merge, ma simt bine in ea... as putea spune ca ma reprezinta. Motiv pentru care anul viitor cand apare urmatoarea generatie m-ar tenta sa ma interesez daca as putea sa o schimb. Culmea e ca toti considera Beetle-ul o masina slaba, urata, scumpa, care nu isi merita banii si care se devalorizeaza repede (sa-ti spun cum "matura pe jos" cu ea cei de la Top Gear?). Dar sunt detalii care fac diferenta. De exemplu la viteze mari, gen 120-140km/h sta mult mai bine pe asfalt decat un Polo sau o Fabia, este mai stabila, e mai placuta la condus, se cunoaste ca per otal e o masina de calitate. In privinta asta o compar cu Golf. Si uite cum o masina cotata prost pe piata, in ochii proprietaului e buna. biggrin.gif


--------------------
Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 15 2010, 08:42 AM
Post #27


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



@Rebel: si vrei sa spui ca soferii de MB isi baga piciorul in masini mult mai rau ca aia de BMW si si mai rau ca aia de Lexus?
Eu nu inteleg ce sustineti voi aici: ca fiabilitatea ca diferenta intre marci pur si simplu nu exista, sau ca voua nu va pasa de ea si nu va deranjeaza 2 defecte in plus din cind in cind?

E ca si cum am avea 2 tipui de perdea, una rezista la 500 de spalari si una la 100. Si voi incercati sa ne explicati ca diferenta intre ele la fiabilitate nu exista pentru ca nu va place una din ele la culoare, sau ca a fost mai ieftina si mai urita. Asta e altceva, amestecati insusirile. Am un prieten care imi spune ca ce rost are sa pui bani la pensia privata cind miine poimiine mori de cancer sau accident ... si are exemple, o multime smile.gif... si ce are asta cu statistica?
Evident ca daca esti Toyota scoti mereu in fata statistca iar daca esti VW si MB te faci ca sint neimportante. VW vine in fata cu altceva, cel mai tare diesel sau mai stiu eu ce.

QUOTE
Si uite cum o masina cotata prost pe piata, in ochii proprietaului e buna. biggrin.gif


Numa ca vezi, eu nu dau doi lei pe opinia vreunui proprietar in particular, cu care nu pot sa ma pup la gusturi. Mie imi place statistica, ca e obiectiva.

This post has been edited by ozz86651: Nov 15 2010, 08:45 AM


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 15 2010, 08:49 AM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



QUOTE
Nu bai OZZ, asta vine din discutiile mele cu prietenii care au masini din clasa luxury sau sport ce au costat o gramada de bani. Din tot grupul de prieteni doar doi primesc chestionare JDPower si niciodata nu le-au completat intrucat nu ii pasioneaza problema si asa cum zice unul dintre ei, nu isi pierd timpul cu prostii de genul asta.


Nici eu n-am primit vreodata si nici eu probabil ca nu l-as completa ca mi-e lene. Si n-am masini de lux. Deci? ne anulam?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Nov 15 2010, 09:08 AM
Post #29


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE (ozz86651 @ Nov 15 2010, 08:42 AM) *
E ca si cum am avea 2 tipui de perdea, una rezista la 500 de spalari si una la 100.


Nu sustin neaparat parerea lui Rebel, dar daca e sa ne raportam la ultima statistica postata atunci e mai degraba ca o perdea care rezista la 98 de spalari si alta care rezista la 76 de spalari... asta fiind diferenta dintre prima si ultima clasata. Daca ai cumpara perdele, te-ar mai interesa acest lucru ? ca una rezista la 76 si cealalta la 98 ?


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 15 2010, 09:36 AM
Post #30


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.652
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Laurentiu
A raspuns Halbasus... nu prea mai exista masini praf, diferentele intre alea foarte bune si alea praf sunt mici dpdv al fiabilitatii. Si e foarte usor sa ajungi din coada in fruntea clasamentului si invers, modificari de pana in 10% de la un an/model la altul poate rasturna complet un clasament din asta, primul.
Am dat un exemplu mai sus, am avut si eu o masina "praf", locul 94 din 100 la fiabilitate (nu la satisfactia clientului) si nu am avut vre-o problema imputabila masinii pana la 180.000km.

Pe de alta parte Rebel are partial dreptate cu complexitatea si tipul de defecte. Unele marci fac studii interne care sa tina cont de asta, nu neaparat pentru a se compara cu altii ci pentru a compara modele entry-level cu alea mai acatarii (gen Logan vs Laguna).

Insa asta nu explica tot... plus ca daca crapa un display, ok, nu ramai in drum, insa te usuca la bani. Un display la serie 3 (doar displayul) costa ca sa fie inlocuit 1800€, cat cat costa un motor sh de M3, sau un laptop Alienware nou... hotie pe fata. Inteleg ca e scump cand il ai in optiune, ca are nevoie de cabluri, senzori, etc, insa cand numai il inlocuiesti toate astea exista deja...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian107416
post Nov 15 2010, 11:52 AM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.042
Joined: 1-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 107.409



am avut un coleg care a ramas de 2 ori in drum cu Peugeot 307 SW. Odata i -sa oprit la 170km/h pe autostrada. S-a cam speriat atunci.
Constructorii auto in ziua de azi sunt proiectanti/integratori. A, sa nu uit, si tablagii/vopsitori, croitori etc. Producatorii de piese sunt putini(vreo 3 mari).
Insa, la fel ca idiotul care mi-a proiectat centrala termica, mai sunt si alti proiectanti care dau gres.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 15 2010, 12:38 PM
Post #32


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.652
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Sunt numai integratori. Proiectarea e si ea externalizata in tari ieftine (Maroc, Pakinstan, India, etc). Pentru francezi de exemplu lucreaza Altran, Assystem, Alten, etc.
De obicei la cererea de oferta raspunde un nume sonor din industria auto care lucreaza pt ei, iau contractul, si apoi il implementeaza filialele din tarile bananiere. Constructorul n-are neaparat nevoie sa afle asta, si probabil nici nu vrea sa afle. Asta nu inseamna ca subcontractorii sunt prosti, de exemplu Altran lucreaza si pentru echipe din F1.
Mai exista si subcontractorii care lucreaza direct in birourile constructorului, insa in general si aia tot integrare si subcontractare fac. Proiectare prin tarile cu apa calda mai fac (rar) doar juniorii, ca sa invete... insa din pacate din ce in ce mai putin.
Apoi toata cariera "proiecteaza" in excel scaderea costului de productie.

307 e un exemplu bun, prin presa britanica (probabil partinitoare) se spune ca 307 a fost proiectat de o echipa la care media de experienta e de mai putin de 3 ani. La englezi, 307 era pe locul 98 din 100 parca la fiabilitate. Pe de alta parte nici macar asta nu e chiar pulbere, exista destui care au asa ceva si sunt multumiti.

This post has been edited by James Kilowatt: Nov 15 2010, 12:42 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rebel
post Nov 15 2010, 08:24 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.198
Joined: 11-July 08
From: Location Unknown
Member No.: 117.474



Am sa raspund asa mai la modul general ca sa nu le iau pe puncte. Din cate masini am avut nici una nu m-a lasat efectiv in drum.
Sa luam Corolla, ok as minti sa spun ca m-a lasat in drum DAR la ce bun ea merge CAND:
- in habitaclu am greieri pe care ma chinui sa-i descopar si n-am sanse
- vopseaua sare de pe ea fara vreun motiv,
- rugina isi face prezenta pe toate piesele de sub masina dupa nici o iarna,
- mocheta nu mai are par pe ea si se desface in zona pedalelor intorcandu-se ca un pantof scalcit de-al lui Chaplin,
- este zgomotoasa si daca o pui la un efort mai mare pute in habitaclu a varza stricata
- la nici 10.000 km nu mai merge CD-ul,
- capacele interioare din portbagaj care ocrotesc stopurile cad in permanenta in portbagaj plimbandu-se din stanga in dreapta,
- geamul din dreapta fata nu se mai inchide corect la nici 15.000km iar macaraua face un zgomot sinistru,
- un far ia apa la greu in jurul varstei de 20.000km (si nu l-au schimbat in garantie iar asta a pus capac, culmea pusesem si 3M pe faruri deci alta cheltuiala si super ocrotite),
- selectorul de caldura a refuzat sa mai mearga si sa comute
- moonrooful se inchidea dar din ce in ce mai greu, apoi o parghie s-a rupt si nu s-a mai deschis pana cand a venit vara si service-ul s-a dcis sa ma primeasca la reparatie (contra cost evident)
- o garnitura de la geam a inceput sa se indoaie spre exterior ca o petala satula de atata caldura,
si ar mai fi.

Acuma sincer, daca fiabilitate inseamna sa ma duca la destinatie indiferent ca am caldura sau confort, principalul e ca si bocna dar tot ajung, atunci va rog sa ma iertati, imi bag picioarele in ea fiabila Toyota si imi cumpar un Dodge Neon care daca cade iau autobuzul si ajung in caldura acasa. Cu diferenta imi permit sa im platesc (cred ca e moca oricum) un abonament de road-asistance si gata.

Eu fiabilitatea o vad altfel nu doar cheie -contact- merge. Aia o face o Dacie veche ingrijita cu brio la o zecime de pret...



--------------------
///M - The Ultimate Driving Machine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 16 2010, 08:28 PM
Post #34


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Mai este ceva de observat: pretul de revanzare... De ex, in Germania modelul Skoda Octavia 1U2/1U5 se vinde mai scump decat VW Passat sau Ford Mondeo an mai recent. Asadar si astfel se poate masura fiabilitatea si gradul de satisfactie al proprietarilor diverselor marci auto.


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Nov 16 2010, 09:42 PM
Post #35


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.652
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cate probleme a avut Rebel cu Toyota aia n-am avut eu nici cu un Moskwich de 20 ani. Fara exagerare. L-am "primit" cam cu 100kkm (da, stiu, 5000km/an, rulat cand benzina era pe cartela) si l-am folosit pana pe la 130.000. Am schimbat si eu un condensator de la delco, o baterie, am mai suflat in jiglere, mai trancaneau niste bucse, da' nici in halul ala...


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Nov 16 2010, 10:39 PM
Post #36


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



Pentru mine astfel de topuri ar trebui sa fie facute in genul:
- masina costa de nou atat;
- in X00.000 km media defectelor (de orice natura) Y costa Z lei, deci un defect costa Z/Y lei;
- pret revanzare atat.
si gasita o formula care sa pondereze acesti indici a.i. sa se poata oferi un rezultat comparativ.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 17 2010, 03:29 AM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Nu numai costul e important. Important e si numarul de defctem chiar daca sint ieftine.
Prefer sa dau 500$ pe an pe un defect decit 5 defecte de 100$. Imi pierd timpul si nervii.
Pretul de revinzare n-are asa mare treaba cu fiabilitatea. In general masinile sport si cele de lux tin pretul mult mai bine.


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Nov 17 2010, 08:00 AM
Post #38


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (ozz86651 @ Nov 17 2010, 03:29 AM) *
Pretul de revinzare n-are asa mare treaba cu fiabilitatea. In general masinile sport si cele de lux tin pretul mult mai bine.


Te contrazic: daca omul ar fi nemultumit de o marca anume, ar incerca sa scape de ea la un pret mai mic pt a o face mai repede.
Cand mai multi proprietari ai aceleiasi marci procedeaza la fel, se formeaza un curent de insatisfactie pe piata de SH. Ce se vede in statistici.
Si invers (satisfactie).


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ozz86651
post Nov 17 2010, 09:01 AM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.387
Joined: 8-September 06
From: San Francisco
Member No.: 86.644



Tu crezi ca Ferrari e fiabil?


--------------------
---------------
Honda Civic EX 2006 140CP
Mazda 6S 2003 220CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klm
post Nov 17 2010, 10:02 AM
Post #40


Asa?!
******

Group: Membri
Posts: 3.821
Joined: 10-January 08
From: Galati
Member No.: 116.021



CITAT(ozz86651 @ Nov 17 2010, 03:29 AM) *
Nu numai costul e important. Important e si numarul de defctem chiar daca sint ieftine.
Prefer sa dau 500$ pe an pe un defect decit 5 defecte de 100$. Imi pierd timpul si nervii.
Pretul de revinzare n-are asa mare treaba cu fiabilitatea. In general masinile sport si cele de lux tin pretul mult mai bine.

CITAT(klm @ Nov 16 2010, 10:39 PM) *
- in X00.000 km media defectelor [...] Y

Pretul de revanzare tine de satisfactia clientilor si va fi direct proportional cu aceasta; ai dat, foarte corect, exemplul Ferrari care, chiar daca n-o fi foarte fiabila, aduce clientilor o satisfactie ridicata ceea ce se reflecta in pretul de revanzare.


--------------------
"Ai, n-ai mingea, tragi la poarta!" - Mircea Radulescu

Nu mai fumez
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th November 2017 - 11:19 PM