IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Masina pt. coxat pe circuit(e)

This topic is about Masina pt. coxat pe circuit(e), the author, Alex-F1, wrote about: Dati si voi o idee la baiatu, ca deja ma manca rau de tot palmele si n-as mai chinui Passatul, ca destul l-am forjat de 4 ori: ce caruta ar fi mai pot ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Masina pt. coxat pe circuit(e)
Alex-F1
post Apr 18 2011, 11:02 PM
Post #1


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Dati si voi o idee la baiatu, ca deja ma manca rau de tot palmele si n-as mai chinui Passatul, ca destul l-am forjat de 4 ori: ce caruta ar fi mai potrivita pt. dat in gura pe circuit? Ceva la maxim 1000-1200 de Euro, preferabil inmatriculata (desi cred ca ar fi mai convenabil sa fie neinmatriculata si ii pun numere provizorii doar atunci cand o scot la circuit), preferabil tractiune spate (cunoscatorii stiu de ce), daca s-ar putea minim 120 CP, nu mai veche de '84-'85, benzinar, of course, iar capacitate cilindrica fara numar, mai ales daca va fi neinmatriculata! biggrin.gif

Io m-am gandit la un ursulet, 320 sau si mai bun 325, 2 usi, de prin '85 (vezi poza)....dar m-ar interesa si fiabilitatea motorului, ca oricum deja is vechi si va fi coxat pe circuit de-l va lua dracu! Aspectul nu ma intereseaza... Ideea e oricum pt. sesiunea din toamna (in cel mai fericit caz), ca pt. asta de luna viitoare e prea din scurt, n-am timp sa strang banetul....

This post has been edited by Alex-F1: Apr 18 2011, 11:05 PM
Attached File(s)
Attached File  BMW1.jpg ( 131.62K ) Number of downloads: 7
 


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Seri
post Apr 18 2011, 11:40 PM
Post #2


Captain Obvious.
******

Group: Moderator
Posts: 1.312
Joined: 3-August 05
From: Oradea/Cluj
Member No.: 52.535



Este un BMW de vanzare aici pe forum.

Eu nu inteleg la ce iti trebuie un turism? Sunt prea mari pentru circuitele mai mici de 2 km.
Eu m-as orienta catre un shifter kart. Sasiu tubular, motor de motocicleta si cutie secventiala de motocicleta. Motorul, un 250 mai turat sau un 500 mai linistit, la vreo 50 cp.
La achizitie s-ar putea sa iesi mai scump, dar la intretinere mai ieftin. Nu ai tabla stantata, ai niste tevi taiate si sudate. Nu ai nevoie de rampa sau canal ca sa umbli sub masina. Senzatiile de la volan nici nu se compara.


--------------------
1994 Opel Astra F 1.8 GSi 125 cp
2004 Opel Astra G 1.6i 103 cp
2007 Opel Astra G 1.6i 105 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Apr 18 2011, 11:51 PM
Post #3


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



M-am uitat si eu mai demult dupa o masina de circuit, neinmatriculata. Necazul e ca una cat de cat pregatita si suficient de in mintile ei e pe la 5000 euro. O investitie mare iar daca adaugi ca trebuie dusa pe platforma pana la locul faptei devine de-a dreptul neinteresanta.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Diesel
post Apr 19 2011, 12:04 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.661
Joined: 27-May 08
From: Constanta
Member No.: 117.183



vezi ca prin 86 au trecut de la carburator la injectie, e recomandat pe injectie

motorul il verifici foarte simplu, sa porneasca sa prima cheie si pui un pahar cu apa pe blocul motor, daca nu tremura apa, e bun

am vazut recent un 525 prima versiune cu motor pe carburator, daca n-ar fi mers ventilatorul radiatorului as fi avut dubii ca motorul merge desi tineam mana pe el


--------------------
Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Apr 19 2011, 04:55 AM
Post #5


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Recent am tras un ochi pe forum la autorally si la sectiunea anunturi erau destule masini la 1000-2000 de euro de vanzare. Pregatite pentru VTM. Nu stiu exact daca mai sunt si road legal dar ce mai conteaza biggrin.gif

PS: am vazut Astra F si Saxo VTS sau 306 S16 smile.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 19 2011, 07:05 AM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



@seri, am vorbit eu cu tipul cu bmw-ul ala la cateva zile dupa ce a pus anuntul, urma sa il dezmembreze a doua zi se pare ca e mai rentabil sa il vinzi pe piese.

@Alex, si eu ca si Tudor am cochetat muuuult cu ideea unei masini de circuit/fun. Daca ai sti cat m-am uitat eu la anunturi cu Mazda MX5 si ursuleti coupe... whistling.gif Problema se pune in felul urmator:
1. Daca o inmatriculezi iesi scump.
2. Daca nu o inmatriculezi si o cari pe platforma e al naibii de nepractica investitia (chiar n-am chef sa trag atelaje dupa mine).
3. Investitia se amortizeaza al naibii de greu (defapt s-ar putea sa nu se amortizeze niciodata) sa explic de ce:
- sub 2000-2500 de euro nu ai cum sa iesi cu toata distractia
- mai ales daca o vei lasa neinmatriculata vei iesi cu ea de 2-3 ori pe an (iar dupa primul an o vei cara pe platforma, ca numere provizorii poti sa ii scoti de 3 ori)
- acum calculeaza in cat timp provoci uzura in valoare de 2500 de euro masinii tale ? Sa zicem ca in 2 ani distrugi un set de gume, placute si un ambreaj (desi nu vad de ce ai distruge ambreajul dar am zis sa adaug si o componenta mai costisitoare... sau turbina poate... desi nici pe asta nu pe circuit o distrugi dar sa zicem). Inca nu ai ajuns la costul unei masini dedicate (apropo: si la aia vei distruge gume si placute de frana mai ales daca o vei conduce la limita pe circuit) si macar ai componente proaspete si testate pe masina.

Acum sa spun si partea buna, sau de ce ar merita o masina dedicata circuitului: pentru mai multa distractie. Adica nici masina mea nici masina ta nu sunt facute pt circuit. Sunt mari, grele (mai ales a mea), comfortabile si cu tractiune gresita. O masina dedicata pt distractie (nu neaparat circuit, as mai gasi si motive de a face excursii pe diverse serpentine) ar fi cu totul altfel. Dar pentru asta e nevoie de un buget de minim 5000 de euro... pt inceput.... si ar fi o sugativa de bani perpetua (ca daca tot e masina de circuit... nu ai pune pe ea suspensie sport ? sau placute ceramice ? sau slickuri ? sau bare stabilizatoare, sau...). Cand o sa am banii si timpul necesar...



--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vio
post Apr 19 2011, 10:47 AM
Post #7


ZEUS
******

Group: Membri
Posts: 5.579
Joined: 9-March 06
From: Bucuresti
Member No.: 70.400



ce sa 'aci cu o masina de VTM pe circuit ? sa iesi ciuca batailor ... nu prea e inidcata.


--------------------
daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Apr 19 2011, 07:53 PM
Post #8


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



QUOTE (Seri @ Apr 19 2011, 12:40 AM) *
Eu nu inteleg la ce iti trebuie un turism? Sunt prea mari pentru circuitele mai mici de 2 km. Eu m-as orienta catre un shifter kart


Da, turism musai, nu vreau sa ma bata vantu-n gura! confused.gif

QUOTE ( T u d o r @ Apr 19 2011, 12:51 AM) *
una cat de cat pregatita si suficient de in mintile ei e pe la 5000 euro. O investitie mare iar daca adaugi ca trebuie dusa pe platforma pana la locul faptei devine de-a dreptul neinteresanta


Nu vreau sa fie nici pregatita, nici "in mintile ei"! Sa nu-i sara rotile si motoru sa rupa fashu, atat vreau! Practic se poate cu orice masina merge pe circuit, inclusiv cu Matizu! biggrin.gif Conteaza sa inveti s-o conduci la limita limitelor si apoi sa te lupti cu sutimile de secunda, asta e fun fun de tot pt. mine....niste zecimi/sutimi acolo tot timpul e loc de castigat, deci practic distractia nu prea se termina niciodata. Apoi ii mai pui o bara de rigidizare de ex. si iara o iei de la capat cu cronometrarile si tot asa! thumbsup.gif Deci orice coaja e buna.....neinmatriculata, ca am gasit un amic care are carlig si poate sa faca rost si de platforma cu 100 RON/zi. BMW-ul ala din anunt e brici....400 Euro....si inmatriculat, dar cu ceva hibe.....deci unu fara probleme, tot iese sub 1000....

This post has been edited by Alex-F1: Apr 19 2011, 07:57 PM


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Apr 19 2011, 11:10 PM
Post #9


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Uite, chiar si pisicute neinmatriculate pe la 1000 de Euro....si nu arata chiar rau.... biggrin.gif

http://www.autovit.ro/bmw-320-C18561341.html
http://www.autovit.ro/bmw-320-C18402870.html
http://www.autovit.ro/bmw-316-C18479783.html (si de 1.6 pe la 850)
http://www.autovit.ro/bmw-318-C18374226.html


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Apr 19 2011, 11:11 PM
Post #10


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Deh, daca mai adaugi impozitula anual la motor de 2500, cheltuielile neprevazute si pe cele prevazute (combustibil, consumabile, placute, cauciucuri etc) iesi rau de tot cu banii. Eu as prefera o masina preparata de talie mica, ceva de genul celor de care zice Mike. Un Saxo VTS ar fi superb, un Clio RS, de-astea. Nu neaparat RWD cat stabila, cu frane foarte bune, usoara (usurata la maxim), cu rollcage, scaune sport si un motor de ceva peste 100 cai. Nu vreau sa bat recorduri ci vreau sa ma distrez in conditii bune atat dpdv al sigurantei mele cat si al costurilor. Nu-mi permit sa ma rup in figuri si sa iau una de top dar un cotet de-asta ar fi tare bun. Sper ca recentul proces castigat de tipul ala la Strasbourg legat de taxa de inmatriculare sa duca la niste schimbari radicale si sa ne putem permite sa aducem de undeva din Europa masini cu cilindree mica dar mai vechi, exact cum ziceam.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alex-F1
post Apr 20 2011, 01:59 AM
Post #11


THE GODFATHER
******

Group: Membri
Posts: 3.845
Joined: 8-August 04
From: Timisoara
Member No.: 30.528



Mda, motorul de 2500 cm3 cade din start, din cauza impozitului, dar in link-urile de mai sus sunt motoare de 1800 si 2000, la care nu-i extraordinar de mare impozitul.....motorul de 1800 cm3 de ursulet, are 102 CP, iar cel de 2000 cm3, are 129 CP.... ninja.gif


--------------------
VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno

>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul)

"Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Apr 20 2011, 05:30 AM
Post #12


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Sau in loc de ce a zis Alex, putem lua asa ceva: http://www.autovit.ro/renault-clio-C17729526.html eu i-as pune GPL si m-as da prin oras cu ea biggrin.gif Sper sa fie si cu AC!


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Apr 20 2011, 08:45 AM
Post #13


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Si eu imi pun problema asta de la o vreme.

La mine una din solutii ar fi... oldtimerele. Oldtimer in Be inseamna sa aiba peste 25 ani, si asigurarile si taxele de drum sunt foarte scazute. Teoretic nu poti merge prea departe cu ele decat daca mergi la o intalnire de club... insa se poate rezolva, daca arati ca ai rezervare pe circuit poti spune ca e intalnire de club. Nu poti merge pe autostrada, nu poti merge noaptea, mai sunt cateva dezavantaje, insa nu foarte mari. Oricum, in principiu din cate am inteles nu vine militia sa te opreasca sa vada ce cauti noaptea pe autostrada, ca n-are de unde sa stie ca e inmatriculata ca oldtimer, insa daca ai un accident ai pb cu asigurarea.
Si cu bani putini din categoria asta poti lua Porsche din alea cu motor in fata, M3 din prima generatie, etc.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd November 2017 - 08:06 AM