Mitsubishi outlander |
This topic is about Mitsubishi outlander, the author, Bogdan104277, wrote about: Alin, Consumul depinde asa demult de sofer, nici nu poti sa-ti imaginezi. Bineinteles ca si traficul isi are influenta lui. :bash: ... To read more just scroll down
Mitsubishi outlander |
Jun 8 2007, 08:08 PM
Post
#41
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Consumul depinde asa demult de sofer, nici nu poti sa-ti imaginezi. Bineinteles ca si traficul isi are influenta lui. :bash: |
|
|
Jun 8 2007, 08:19 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Am fost si eu azi pe Expozitiei sa deschid un dosar de reparatii pt COltul meu si m-am urcat putin in noul Outlander.Mi-a placut ff mult. E foarte tare masina! Si materialele mi se par mai mult decat ok.
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jun 9 2007, 12:28 AM
Post
#43
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 5 Joined: 24-December 06 From: Timisoara Member No.: 95.417 |
QUOTE(Bogdan104277) Alin, Consumul depinde asa demult de sofer, nici nu poti sa-ti imaginezi. Bineinteles ca si traficul isi are influenta lui. De acord Am facut un drive test cu Outlander-ul nou. Arata bine, dar motorul diesel mie-mi pare foarte zgomotos. As face schimb, dar cu varianta pe benzina. This post has been edited by Alin95424: Mar 15 2008, 07:22 PM -------------------- |
|
|
Jun 9 2007, 12:59 PM
Post
#44
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Andrei Suzuki) Am fost si eu azi pe Expozitiei sa deschid un dosar de reparatii pt COltul meu si m-am urcat putin in noul Outlander.Mi-a placut ff mult. E foarte tare masina! Si materialele mi se par mai mult decat ok.
Ce intelegi prin "materiale mai mult decat ok" si cu ce compari ? -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 10 2007, 10:14 AM
Post
#45
|
|
pilot Group: Membri Posts: 277 Joined: 9-December 04 From: Bucuresti Member No.: 36.948 |
Referitor la noul OUTLANDER, mi se pare foarte tare masina comparand-o cu noul SANTA FE, noul CRV, noul RAV4, masini care le-am vazut. Personal imi place foarte mult masina, felul cum arata, interiorul, dotarile, materialele, tot. In schimb nu am mers cu ea, dar urmeaza sa merg, dar dat fiind ca are motorul care il am si eu pe masina, si de care sunt mai mult decat multumit, nu vad de ce sa nu-mi placa. Singurul incoveninet este faptul ca nu se ofera cutie automata, asta pentru ca am zis ca urmatoarea masina va fi una cu cutie automata. Are cinvea, stie cineva daca are ceva probleme. -------------------- SEAT TOLEDO 2.0TDI/M6 140CP, FULL fara piele si navigatie, + CIP PUTERE (+40CP), + SHORT SHIFT, + arcuri SPORT H&R (-35mm) + carlig remorcare
|
|
|
Jun 10 2007, 01:22 PM
Post
#46
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Cristi,compar cu materialele din COlt (desi au alte preturi,dar nu conteaza) si in special cu cele din Grand VItara,ca doar sunt concurente.
Si pana la urma nu trebuie neaparat sa compari cu ceva.E suficient sa-ti placa si sa fie placute la atingere si,nu in ultmiul rand,usor de intretinut/curatat. -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Jun 10 2007, 05:16 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Andrei Suzuki) Cristi,compar cu materialele din COlt (desi au alte preturi,dar nu conteaza) si in special cu cele din Grand VItara,ca doar sunt concurente.
Si pana la urma nu trebuie neaparat sa compari cu ceva.E suficient sa-ti placa si sa fie placute la atingere si,nu in ultmiul rand,usor de intretinut/curatat. Aha, am inteles. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 24 2007, 11:31 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
multumita celor de la mcar ieri am avut ocazia sa conduc noul outlander, nu pot spune ca l-am testat ca pentru o astfel de masina asta ar fi presupus mai multe si oricum nu ma consider un fin cunoscator al masinilor din clasa asta, motiv pentru care nici nu am prea multe de spus.
nici macar nu stiu cum se conduce un diesel, motiv pentru care l-am cam chinuit putin insa nu a parut deranjat, chiar s-a comportat excelent, mai deranjat a fost pustanul de la Mcar care vazand ca o ridic in turatii ceva mai mult (4000) si ca o tin drept pe linia de tramvai a tinut sa-mi precizeze ca daca stric masina o sa suport reparatiile, de asemenea si o eventuala amenda...foarte just, chiar i-am dat dreptate, insa nu tineam sa aud asta de la el...si apoi daca o masina se strica de la atata lucru atunci ceva nu este in regula.... Acreala tanarului apartinand generatiei PRO... nu m-a impiedicat sa ma bucur de masina, nu mi s-a parut deloc lenta asa cum am vazut intr-o emisiune auto la TV ci dimpotriva, este extrem de confortabila, demareaza foarte bine, este foarte silentioasa pentru un diesel, suporta foarte bine turatiile inalte...super. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 25 2007, 01:08 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Lenta pare cand este cuplat controlul de tractiune -ASC - care se comporta cam "tiranic" cu soferul neexperimentat - datorita cuplului mare care ajunge la roata sansele de patinare a acestora este foarte ridicat, de aceea se ajunge, in cazul in care nu stii sa-l folosesti la situatia ridicola de a opri motorul. Paradoxul este ca daca vrei "sa cazi la pace" cu ASC-ul trebuie ca initial sa reduci sarcina (apesi mai putin pe pedala de acceleratie), dupa care accelerezi progresiv.
Din ceea ce am observat eu, datorita cuplului mare disponibil la turatii mici utilizatorii noi de Outlander si datorita masivitatii masinii considera ca trebuie sa apese cu simt de raspundere pe acceleratie, se "supara" ASC-ul si gata...se ajunge la "divort" - se opreste motorul. :bash: Daca in schimb decuplezi ASC-ul beneficiezi din plin de resursele motorului. . Lasi urme pe asfalt si in treapta 1 si in 2. garantat. |
|
|
Jun 26 2007, 08:00 PM
Post
#50
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Bogdan104277) Lenta pare cand este cuplat controlul de tractiune -ASC - care se comporta cam "tiranic" cu soferul neexperimentat - datorita cuplului mare care ajunge la roata sansele de patinare a acestora este foarte ridicat, de aceea se ajunge, in cazul in care nu stii sa-l folosesti la situatia ridicola de a opri motorul. Paradoxul este ca daca vrei "sa cazi la pace" cu ASC-ul trebuie ca initial sa reduci sarcina (apesi mai putin pe pedala de acceleratie), dupa care accelerezi progresiv.
Din ceea ce am observat eu, datorita cuplului mare disponibil la turatii mici utilizatorii noi de Outlander si datorita masivitatii masinii considera ca trebuie sa apese cu simt de raspundere pe acceleratie, se "supara" ASC-ul si gata...se ajunge la "divort" - se opreste motorul. :bash: Daca in schimb decuplezi ASC-ul beneficiezi din plin de resursele motorului. . Lasi urme pe asfalt si in treapta 1 si in 2. garantat. Cand l-am condus eu nu cred avea ASC-ul cuplat si intr-adevar rupe aderenta daca acceleratia este apasata cu simt de raspundere. Coltul diesel, outlanderul si grandisul m-au impresionat ca demaraj. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jun 28 2007, 02:36 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Daca vreti ceva mai sportiv, incercati asta:
http://www.mitsubishi-motors.ru/ru/auto_ca...04&mode29=4 Sper sa va placa... |
|
|
Jul 12 2007, 12:56 AM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Pana una alta, daca vreti ceva sportiv incercati outlanderul 2.0 turbo benzina
Salutare posesori de outlander! Iata-ma "posesor" de Outlander, chiar daca numai pentru cateva zile, putin dar bun. Sa facem prezentarile...outlander 2.0 turbo, benzina, 202CP/5500 rpm, 1.6 tone, 4x4, cuplu maxim 303 N-m/3500 rpm si multe altele. Date tehnice mai complete pot fi gasite aici, http://www.mitsubishi-motors-europe.com/mo...bo%204WD%205M/T insa nu asta e important, pe hartie toate dau bine, in realitate lucrurile nu stau chiar asa. Vorbim de outlanderul pe benzina modelul vechi, cel nou urmand sa apara intr-un viitor apropiat. Outlanderul Turbo 2.0 benzina este o masina completa, off-road, on-road, sport, suv, limuzina, un design exterior impresionant, design interior elegant, simplu si eficient, motor turbocharged DOHC ECI-MULTI folosit pe EVO VIII, 4X4, totul 100% made by Mitsubishi. Nu stiu cat as fi realizat despre masina asta vizualizand numai datele tehnice dar dupa ce am condus-o am realizat de ce e in stare Mitsubishi, nu m-am simtit asa de bine in nici unul dintre modelele sale exceptand CZT si EVO pe care nu le-am condus, practic nu s-a facut nici un compromis in realizarea acestei masini. Din cautarile mele pe net nu am reusit sa-i gasesc un rival pe masura, lasa in urma orice concurenta, nu vreau sa ma gandesc cum va fi urmatorul model de outlander turbo benzina ca performante samd. Outlanderul vechi, ca design exterior, cel putin partea frontala, imi place mult mai mult decat cel nou, dupa parerea mea il reprezinta mai bine, comparand tot cu noul outlander, interiorul este mai calitativ la cel vechi si mi s-a parut si mai confortabil, nu mai zic de trapa care m-a dat pe spate existand chiar si posibilitatea de a face dus daca actionezi spalatorul de parbriz cu trapa deschisa. Dupa parerea mea noul outlander trebuia sa mentina designul partii frontale de la cel vechi plus cateva modificari, practic l-au "domesticit" ca design si l-au facut mai pe gustul europenilor, nu ca nu mi-ar place asa cum e dar ar ar fi fost mai de efect.... Masina impune respect celorlalti participanti la trafic, fie vorba intre noi nu cred e prea placut sa vezi in oglinda retrovizoare cum se apropie vertiginos un monstru negru cu trompa ramas parca fara frane...trezeste admiratie sau nu stiu cum sa o numesc pentru ca la intersectii oamenii se uita lung la masina, de parca ar banui ca la culoarea verde a semaforului nu or sa mai vada nimic...si uite asa se nasc povestile despre OZN-uri ) Frane excelente, demaraj de masina super sport insotit pana la 3500 rpm de un sunet specific motoarelor de avion atunci cand sunt turate progresiv inainte de a incepe deplasarea pe pista in vederea decolarii...nu o sa-mi iasa din cap prea curand, asa ceva numesc eu sunet de masina sport...o sa-l inregistrez si o sa-l pun pe telefon asa ca va rog sa ma sunati pentru absolut orice problema, zugravesc, pun gresie, repar instalatii sanitare...orice,numai sa ma sunati. ) Uimitor de silentioasa chiar si la turatii mari, daca nu ar fi limitarea ai uita sa mai schimbi vitezele...urca rapid in turatii ceea ce determina un turbo lag mic, cuplu extrem de mare pentru un benzinar fie el si turbo si cel mai important, dezvoltat la o turatie mica 3500 rpm concomitent cu activarea turbo fapt care ii confera niste performante dinamice greu de imaginat cand vorbim de o masina de 1.6 tone...nici nu realizezi cand ajungi la 140 km/h. 7.7 sec pana suta ? eu zic sa mai incerce ca mi se pare cam multicel cat au declarat ei. Sistem audio performant, super confortabila, placuta la interior, un interior simplu, complet si elegant, pana si AC-ul m-a multumit spre deosebire de cel de pe Colt, ma refer la eficienta, comenzile functioneaza impecabil, directia precisa, suspensii sport stabilitate buna testata la extrem in diverse situatii. Masina se conduce usor, eu m-am acomodat repede cu ea in conditiile in care experienta mea la volanul unei masini din clasa asta era 0 cand am luat-o in primire dar nici nu pot spune ca o cunosc suficient de bine. Cu alte cuvinte o masina completa. Chiar as fi curios sa stiu o masina din aceeasi clasa care sa poata concura cu modelul acesta de outlander. Numai bine! -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 11 2007, 05:12 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
O prezentare profesionista pentru o masina cu pretentii...gen de prezentare pe care nu o gasesti pe nici unul dintre asa zisele site-uri ale dealerilor nostri.
http://www.mitsubishicars.com/MMNA/jsp/out...ex.do?loc=en-us -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Nov 12 2007, 12:22 AM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 539 Joined: 18-April 07 From: Bucuresti Member No.: 104.270 |
Subscriu Cristi,
Da' noi traim in romanica si in europa. Materialele de la dealeri sunt in linii mari identice, indiferent de tara unde te uiti, pe batranul continent bineinteles. Sua.. sunt o alta planeta. Ar trebui sa invatam sa luam de referinta ce-i valabil pentru europa, nu pentru sua... unde ce-i mare sau masiv pentru europa este mic sau ridicul de mic pentru ei...exista o poza cu un q7 incadrat de un suburban si un dodge ram parca; q7 pare un colt comparat cu un pajero... |
|
|
Nov 12 2007, 12:31 AM
Post
#55
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Subscriu Cristi, Da' noi traim in romanica si in europa. Materialele de la dealeri sunt in linii mari identice, indiferent de tara unde te uiti, pe batranul continent bineinteles. Sua.. sunt o alta planeta. Ar trebui sa invatam sa luam de referinta ce-i valabil pentru europa, nu pentru sua... unde ce-i mare sau masiv pentru europa este mic sau ridicul de mic pentru ei...exista o poza cu un q7 incadrat de un suburban si un dodge ram parca; q7 pare un colt comparat cu un pajero... Da, postul e vechi, de atunci parca s-a mai schimbat ceva la capitolul asta si pe la noi si pana la urma era vorba de un site, deci nu are relevanta, romanica, europa, state... Ma uit la descrierea pe care am facut-o vechiului Outlander turbo ... eh, ce masini se faceau odata...cred ca e valabil pentru toate marcile...chiar am sunat sa ma interesez de acel outlander daca e de vanzare, pret, ce avarii a avut, samd. Sunt total imptriva masinilor sh si mai ales care au suferit accidente dar aici s-ar putea sa fac o concesie daca primesc un raspuns favorabil. This post has been edited by Cristi86127: Nov 12 2007, 12:39 AM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Jan 16 2008, 06:58 PM
Post
#56
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 2 Joined: 11-January 08 Member No.: 116.032 |
Stie cineva daca se poate sa inlocuiesti sau sa adaugi la farurile de Outlander sistemul cu lupa si pt faza scurta si pt faza lunga? Cam cum e la VW Touareg?
Multumesc anticipat |
|
|
Apr 2 2008, 04:44 PM
Post
#57
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 2-April 08 Member No.: 116.831 |
Salut
Sunt posesor de Outlander de vreo 6 luni si masina e bunicica. In schimb cei de la M Car Distribution sunt niste magari. Daca te iei dupa ei nu prea ai nici un fel de garantie la masina.Asadar atentie potentialilor doritori de Mitsubishi cautati alt dealer.Daca e cineva interesat pot povesti toata "aventura " mea cu ei |
|
|
Apr 2 2008, 10:33 PM
Post
#58
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
Salut Sunt posesor de Outlander de vreo 6 luni si masina e bunicica. In schimb cei de la M Car Distribution sunt niste magari. Daca te iei dupa ei nu prea ai nici un fel de garantie la masina.Asadar atentie potentialilor doritori de Mitsubishi cautati alt dealer.Daca e cineva interesat pot povesti toata "aventura " mea cu ei de ce numai bunicica ? ce aventura ai avut cu cei de la mcar ? ca am auzit numai vorbe bune despre ei ? ) vezi ca e o arie "Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc " unde poti felicita dealerul. Bafta! This post has been edited by Cristi86127: Apr 2 2008, 10:35 PM -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
May 21 2008, 01:40 AM
Post
#59
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 21-May 08 Member No.: 117.138 |
De o luna jumate sunt si eu mandrul posesor al unui Outlander LS 4WD V6. Pana acum e cea mai faina jucarie pe care am avut-o. E o nebunie modul in care face kick down schimband doua trepte deodata si dintr-un barcaz mare masina se transforma in masina sport. Imi place modul in care se tine pe sosea mai ales aici unde-s eu unde e ud mai tot timpul.
Insa la fel ca si la modelele vechi controlul tractiunii cateodata e prea "safe" pentru gustul meu si desi eu ii calc acceleratia sa intre in curba are o latenta pana cand masina se aseaza ca lumea pe roti. Consumul la mine e irelevant, cred, din cauza cifrelor octanice diferite si datorita faptului ca e automata. E fun sa o conduci si pe modul "manual" insa nu e acelasi feeling fara ambreiaj. Ca si concurenti mari cred ca intrece cu mult si RAV4 si CRV-ul. De restul koreenelor nu ma ating pentru ca e alta clasa dupa parerea mea. Cam asta e scurta mea impresia despre Mitsibusha din dotare. |
|
|
Mar 29 2009, 06:27 PM
Post
#60
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 29-March 09 Member No.: 119.634 |
Va salut pe toti. Sunt nou aici si asta este primul meu mesaj. Ma bucur sa vad ca si in Romania au reusit sa patrunda masinile cu adevarat fiabile. Intradevar dupa ce conduci un "japonez" vei sta un pic pe ganduri. Masinile au un ceva aparte. Foarte bine echilibrate, foarte fiabile si foarte comode ( nu pentru toata lumea comode scaunele ). Sunt foarte putine masini europene care pot concura cu adevarat cu aceste masini. Si americane. Outlander este o masina care se inscrie pe lista masinilor "super serioase". Am facut test drive cu ea si personal cred ca este o alegere perfecta. Eu sunt posesorul unui Endeavor care este ceva mai mare ca Outlanderul. Masina este AWD si pot spune ca este incredibil ce se poate obtine cu ea pe ploaie si zapada. Cu cauciucurile de rigoare bineinteles. Trebuie sa specific ca nu locuiesc in Romania si am dat pur intamplator peste acest forum. Mitsubishi este cea mai veche firma motor japoneza. A fost infintata in 1917. Si eu iubesc acest brand.
This post has been edited by Antoniuus: Mar 29 2009, 06:29 PM |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th March 2024 - 11:00 PM |