Mitsubishi Colt-detalii tehnice |
This topic is about Mitsubishi Colt-detalii tehnice, the author, ROBERT83551, wrote about: QUOTE(sebi49002) Am si eu un colt 1.3 de vreo 2 luni, si principala problema e CONSUMUL. E mult peste ce spun ei in prezentari. Adica in oras consuma ... To read more just scroll down
Mitsubishi Colt-detalii tehnice |
Aug 11 2006, 01:14 PM
Post
#21
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-July 06 From: Bucuresti Member No.: 83.544 |
QUOTE(sebi49002) Am si eu un colt 1.3 de vreo 2 luni, si principala problema e CONSUMUL. E mult peste ce spun ei in prezentari. Adica in oras consuma cam 10% iar afara imi ia cam 8 - 8.5%. Bineinteles ca aia de la service tot vor sa ma prosteasca ca e de vina masina ca e noua, ca o scada dupa vreo 2-3000 km, insa astia s-au facut deja si coltul suge benzina ca imi este frica sa nu intre in coma.
Asa ca nu te lasa impresionat de tot ce te aburesc dealer-ii, eu unul sigur am de gand sa ma iau de ei, poate ii dau si in judecata, ca prea se dau mari cu "masina anului", care pana acum a foat cam tzeapa anului. Ca sa nu mai zic ca am luat jenti de la ei, si pana acum mi-au adus doar 3 dintre ele pt ca a 4-a ar fi fost fisurata. Asa ca in concluzie eu sunt cam dezamagit de aceasta alegere. Dupa parerea mea ar trebui sa intelegem ceva foarte clar: Bucurestiul nu e orasul in care sa poti compara consumul din cartea tehnica a masinii cu cel real. Nici pe departe. Ar trebui sa ne dam seama de chestia asta si sa nu mai incercam sa comparam ce scrie in carte cu un consum din Bucuresti. Ai in Bucuresti infrastructura care sa-ti permita sa mergi ca intr-un oras civilizat? Dupa ce stam cate 20-30 de min. la semafoare si tot chinuim masina cu a 1-a si maxim a 2-a ne miram cat consuma? Hai sa fim seriosi si realisti. Asta nu e oras in care sa poti compara consumul unei masini cu ce scrie pe hartie. |
|
|
Aug 11 2006, 01:17 PM
Post
#22
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 19 Joined: 30-July 06 From: Bucuresti Member No.: 83.544 |
QUOTE(Andrei75) A ajuns cineva pe la revizii?
Ce parere averti de service, preturi, manopera? La revizii n-am ajuns dar am fost in service cu o problema. Baietii sunt OK iar seful de service e super priceput. Stie ce spune. Asta la M CAR. |
|
|
Aug 17 2006, 07:12 PM
Post
#23
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.454 |
eu am outlander si tot la m car merg. baietii sunt super priceputi. stiu ce spun si stiu ce fac.
consumul insa... la drum lung sau in alte orase e chiar mai bun ca in cartea tehnica. dar in bucuresti la amiaza si in centru eu nu cred ca exista masina pe pamant care sa respecte consumul din cartea tehnica -------------------- |
|
|
Sep 4 2006, 10:55 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(sebi49002) Am si eu un colt 1.3 de vreo 2 luni, si principala problema e CONSUMUL. E mult peste ce spun ei in prezentari. Adica in oras consuma cam 10% iar afara imi ia cam 8 - 8.5%. Bineinteles ca aia de la service tot vor sa ma prosteasca ca e de vina masina ca e noua, ca o scada dupa vreo 2-3000 km, insa astia s-au facut deja si coltul suge benzina ca imi este frica sa nu intre in coma.
Asa ca nu te lasa impresionat de tot ce te aburesc dealer-ii, eu unul sigur am de gand sa ma iau de ei, poate ii dau si in judecata, ca prea se dau mari cu "masina anului", care pana acum a foat cam tzeapa anului. Ca sa nu mai zic ca am luat jenti de la ei, si pana acum mi-au adus doar 3 dintre ele pt ca a 4-a ar fi fost fisurata. Asa ca in concluzie eu sunt cam dezamagit de aceasta alegere. Legat de consum...eu am un Colt CZ3 1.5 SAM (M-Car) de doua saptamani si pe baza celor 640 km parcursi nu pot trage o concluzie deocamdata...tot ce am observat e ca intr-adevar consumul e in scadere, asta pe masura ce incep sa cunosc masina si sa adopt un stil de condus adecvat, motorul e unul de turatie si sub nici o forma nu trebuiesc schimbate vitezele sub 2500 in special a treia si a patra, mai mult decat atat a cincea te cam obliga peste 3000 altfel nu prea demareaza...asta am observat eu, nu stiu daca e tocmai corect...chiar as vrea sa aflu pareri...imi e cam mila sa o turez mai ales in primiii 1000 de km. In Bucuresti consuma destul de variat, de la 8.5 l la 12 l, insa la un drum pana la Brasov mi-a luat 6.5 la ducere, la intoarcere 5 l , 100km/h - 120km/h, benzina 95, jenti 205. ...deci se poate. Intr-adevar turata corespunzator consuma mai putin. Pe munte am ajuns si la 4000 de ture, parca era in elementul ei ...zvacneste de sub tine, sunt foarte multumit de performantele ei, este stabila si sportiva, usor de manevrat, directia super...m-am inteles f. bine cu ea. Am citit in mare manualul, insa tare as vrea sa aflu parerea unui specialist referitor la modul optim de condus pentru a obtine un consum redus si o uzura redusa. -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 5 2006, 08:43 AM
Post
#25
|
|
pilot Group: Membri Posts: 279 Joined: 30-March 05 From: Bucuresti Member No.: 43.583 |
La mine, (LANCER 1.6 98CP), consumul variaza intre 8.5-12.5 in oras si 6-10 in afara. cifrele oficiale: Consum L/100 km - extraurban 5.6 - urban 9.0 - mixt 6.8 -------------------- |
|
|
Sep 5 2006, 10:52 AM
Post
#26
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 16-June 05 From: Iasi si(sau) Timisoara Member No.: 49.273 |
Salut tuturor,
si felicitari pentru achizitia masinii Cristi. De ce oare anul trecut nu aveau in oferta optionalele SAM. :bandit: Eu cu Mitzul meu deja am 12000Km la bord (marea majoritate pe drumurile din afara localitatilor) si mi-am cam facut o parere despre masina. PRO: 1) Consum, motor - vivace pentru 1332 cc. Consumul e ok daca mergi linisit. De ex. -Buzau-Timisoara, mers prin Ploiest-Brasov, fara a depasi 120Km/h mi-a scos 5.6l/%. -Timisoara-Rm.Sarat mers tare si depasiri de tiruri prin zona Devei am scos 6.2l/%. Deci daca vrei sa mergi sportiv si sa faci depasiri in scurt creste consumul. M-am uitat odata la computerul de bord in timp ce depaseam un TIR in forta, folosind viteza a 3-a si motorul avea in jur de 5000rpm. Era de 17l/% Noroc ca numai pentru citeva secunde. Mersul cel mai economic e prin zona 2000-3000rpm, undeva aproape de cuplu maxim. Mai conteaza foarte mult si stilul de condus, cit de des si violent apesi pedala de acceleratie. Parca am citit pe undeva prin carte, ca recomandare pentru un consum scazut, e sa mai ridici din cand in cand piciorul de pe pedala. Aerul conditionat nu consuma prea mult pentru ca e te tip Climatic. Se regleaza automat, pe o singura zona, sezorul de temperatura interna fiind sub butoanele de ventilatie. Eram sa uit: e recomandat in perioada de rodaj sa nu mergi cu ea peste 140Km/h si mai mult de 4000rpm, parca asa imi aduc aminte ca scria in manual. 2) Confort - mult spatiu pentru masina din clasa ei. 3) Aspect - arata altfel decit majoritatea mini-urilor CONTRA 1) Suspensia e destul de tare (mai degraba ferma), un avantaj in curbe luate cu viteza. Din cauza asta, daca dai de ceva neregularitati pe drum si daca mai faci si curba ai impresia ca zbori si topai. La aterizare masina se aseza brusc pe noua traiectorie, ca aderenta e f. buna pe cauciucile de 195. 2) Porbagajul cam mic, insa se poate mari prin deplasarea in fata a banchetei. 3) Accesul la locurile din spate. Usa e taiata destul de lung inspre fata si la urcare/coborare te cam murdaresti. 4) Cutia de viteze/ambreajul - intra citeodata greu in marsarier si trebuie sa apesi de mai multe ori pe ambreaj sa cupleze. Insa asta e o problema de constructie din cauza ca marsarierul nu e sincronizat. Se stie si se discuta si pe forumurile din afara despre asta. Gata ca am scris destul de mult si nu vreau sa plictisesc. Am ceva intrebari: 1) Reviziile se fac la 15000Km si/sau un an, care vine mai repede? Intreb pentru ca eu stiam numai de 15000 de la dealer, insa in manualul de service zice altfel. 2) Stiti ceva coduri care se pot face din computerul de bord asfel incat sa vezi si alte informatii pe el in afara de ceeea ce e standard? 3) Si-a construiti cineva un tool de diagnoza pe OBD_II care sa mearga si pe Colt? Multumesc si cati mai multi Km. Laurentiu -------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
|
|
|
Sep 5 2006, 11:04 AM
Post
#27
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 16-June 05 From: Iasi si(sau) Timisoara Member No.: 49.273 |
Salut tuturor,
si felicitari pentru achizitia masinii Cristi. De ce oare anul trecut nu aveau in oferta optionalele SAM. :bandit: Eu cu Mitzul meu deja am 12000Km la bord (marea majoritate pe drumurile din afara localitatilor) si mi-am cam facut o parere despre masina. PRO: 1) Consum, motor - vivace pentru 1332 cc. Consumul e ok daca mergi linisit. De ex. -Buzau-Timisoara, mers prin Ploiest-Brasov, fara a depasi 120Km/h mi-a scos 5.6l/%. -Timisoara-Rm.Sarat mers tare si depasiri de tiruri prin zona Devei am scos 6.2l/%. Deci daca vrei sa mergi sportiv si sa faci depasiri in scurt creste consumul. M-am uitat odata la computerul de bord in timp ce depaseam un TIR in forta, folosind viteza a 3-a si motorul avea in jur de 5000rpm. Era de 17l/% Noroc ca numai pentru citeva secunde. Mersul cel mai economic e prin zona 2000-3000rpm, undeva aproape de cuplu maxim. Mai conteaza foarte mult si stilul de condus, cit de des si violent apesi pedala de acceleratie. Parca am citit pe undeva prin carte, ca recomandare pentru un consum scazut, e sa mai ridici din cand in cand piciorul de pe pedala. Aerul conditionat nu consuma prea mult pentru ca e te tip Climatic. Se regleaza automat, pe o singura zona, sezorul de temperatura interna fiind sub butoanele de ventilatie. Eram sa uit: e recomandat in perioada de rodaj sa nu mergi cu ea peste 140Km/h si mai mult de 4000rpm, parca asa imi aduc aminte ca scria in manual. 2) Confort - mult spatiu pentru masina din clasa ei. 3) Aspect - arata altfel decit majoritatea mini-urilor CONTRA 1) Suspensia e destul de tare (mai degraba ferma), un avantaj in curbe luate cu viteza. Din cauza asta, daca dai de ceva neregularitati pe drum si daca mai faci si curba ai impresia ca zbori si topai. La aterizare masina se aseza brusc pe noua traiectorie, ca aderenta e f. buna pe cauciucile de 195. 2) Porbagajul cam mic, insa se poate mari prin deplasarea in fata a banchetei. 3) Accesul la locurile din spate. Usa e taiata destul de lung inspre fata si la urcare/coborare te cam murdaresti. 4) Cutia de viteze/ambreajul - intra citeodata greu in marsarier si trebuie sa apesi de mai multe ori pe ambreaj sa cupleze. Insa asta e o problema de constructie din cauza ca marsarierul nu e sincronizat. Se stie si se discuta si pe forumurile din afara despre asta. Gata ca am scris destul de mult si nu vreau sa plictisesc. Am ceva intrebari: 1) Reviziile se fac la 15000Km si/sau un an, care vine mai repede? Intreb pentru ca eu stiam numai de 15000 de la dealer, insa in manualul de service zice altfel. 2) Stiti ceva coduri care se pot face din computerul de bord asfel incat sa vezi si alte informatii pe el in afara de ceeea ce e standard? 3) Si-a construiti cineva un tool de diagnoza pe OBD_II care sa mearga si pe Colt? Multumesc si cati mai multi Km. Laurentiu -------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
|
|
|
Sep 5 2006, 03:58 PM
Post
#28
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-September 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 86.315 |
Salut,
mi-as lua si eu un Colt 1.1 SAM si cum sunt din Iasi alta solutie n-am decat Casa Auto. Din ce-am vazut pe forumul asta (ce-i drept posturi mai vechi) numai cuvinte de :minigun: :boxing: :bash: :bandit: (lauda) avea lumea pentru service-ul lor. S-a mai schimbat ceva? Calitate, durata de asteptare? Din cate vad prin oras, s-au mai vandut ceva masini. Dealer-ul mi-a zis ca ei in general au pe stoc in service piesele care sunt solicitate mai des, dar ca pana acum la Colt nu prea au avut probleme (deci piese ioc, completez eu) Orice comentarii (eventual comparatii cu alte service-uri) sunt binevenite. O alta intrebare: daca ati fi pusi in situatia de a alege din nou, v-ati mai cumpara a doua oara masina asta (Mitsu Colt)? Multumesc, Ionut |
|
|
Sep 5 2006, 10:13 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Laurentiu49280) Salut tuturor,
si felicitari pentru achizitia masinii Cristi. De ce oare anul trecut nu aveau in oferta optionalele SAM. :bandit: Eu cu Mitzul meu deja am 12000Km la bord (marea majoritate pe drumurile din afara localitatilor) si mi-am cam facut o parere despre masina. PRO: 1) Consum, motor - vivace pentru 1332 cc. Consumul e ok daca mergi linisit. De ex. -Buzau-Timisoara, mers prin Ploiest-Brasov, fara a depasi 120Km/h mi-a scos 5.6l/%. -Timisoara-Rm.Sarat mers tare si depasiri de tiruri prin zona Devei am scos 6.2l/%. Deci daca vrei sa mergi sportiv si sa faci depasiri in scurt creste consumul. M-am uitat odata la computerul de bord in timp ce depaseam un TIR in forta, folosind viteza a 3-a si motorul avea in jur de 5000rpm. Era de 17l/% Noroc ca numai pentru citeva secunde. Mersul cel mai economic e prin zona 2000-3000rpm, undeva aproape de cuplu maxim. Mai conteaza foarte mult si stilul de condus, cit de des si violent apesi pedala de acceleratie. Parca am citit pe undeva prin carte, ca recomandare pentru un consum scazut, e sa mai ridici din cand in cand piciorul de pe pedala. Aerul conditionat nu consuma prea mult pentru ca e te tip Climatic. Se regleaza automat, pe o singura zona, sezorul de temperatura interna fiind sub butoanele de ventilatie. Eram sa uit: e recomandat in perioada de rodaj sa nu mergi cu ea peste 140Km/h si mai mult de 4000rpm, parca asa imi aduc aminte ca scria in manual. 2) Confort - mult spatiu pentru masina din clasa ei. 3) Aspect - arata altfel decit majoritatea mini-urilor CONTRA 1) Suspensia e destul de tare (mai degraba ferma), un avantaj in curbe luate cu viteza. Din cauza asta, daca dai de ceva neregularitati pe drum si daca mai faci si curba ai impresia ca zbori si topai. La aterizare masina se aseza brusc pe noua traiectorie, ca aderenta e f. buna pe cauciucile de 195. 2) Porbagajul cam mic, insa se poate mari prin deplasarea in fata a banchetei. 3) Accesul la locurile din spate. Usa e taiata destul de lung inspre fata si la urcare/coborare te cam murdaresti. 4) Cutia de viteze/ambreajul - intra citeodata greu in marsarier si trebuie sa apesi de mai multe ori pe ambreaj sa cupleze. Insa asta e o problema de constructie din cauza ca marsarierul nu e sincronizat. Se stie si se discuta si pe forumurile din afara despre asta. Gata ca am scris destul de mult si nu vreau sa plictisesc. Am ceva intrebari: 1) Reviziile se fac la 15000Km si/sau un an, care vine mai repede? Intreb pentru ca eu stiam numai de 15000 de la dealer, insa in manualul de service zice altfel. 2) Stiti ceva coduri care se pot face din computerul de bord asfel incat sa vezi si alte informatii pe el in afara de ceeea ce e standard? 3) Si-a construiti cineva un tool de diagnoza pe OBD_II care sa mearga si pe Colt? Multumesc si cati mai multi Km. Laurentiu Multumesc, la fel Laurentiu, intr-adevar o achizitie buna. Azi am fost la dealerul M-Car unde am stat de vorba cu seful de service de acolo legat de urmatoarele: 1. Marsarier...uneori se aude un zgomot tipic dacie si asta mai ales daca masina a fost in miscare si mi-a explicat cate ceva printre care si chestia cu sincronizarea...nu am retinut nimic...insa m-a sfatuit sa introduc in a III - a si apoi pot schimba in marsarier...asta pentru a opri din invartit in cutie nu-sh ce chestie...dar repet nu mi se intampla intotdeauna, oricum nu e un defect la masina mea, ar fi fost prea perfecta fara chestia asta In rest am vrut sa obtin informatii diverse ... Pana in 4000 de ture chiar si in rodaj nu e o problema, eu i-am dat o data 5500 insa numai o data, sper sa nu fie problema... Legat de consum...reusesc sa consum din ce in ce mai putin, accelerand progresiv si schimband vitezele aproape de 3000 consuma din ce in ce mai putin, problema e ca in bucuresti sunt f. multe opriri si porniri insa repet la drum intins mi-a luat si 5 l/100km. Si eu tot de 15.000km stiu, insa daca vrei, iti pot sa numarul de telefon al sefului de service sa-l intrebi, un tip super amabil, sufletist si priceput, la asemenea bunavointa m-am simtit obligat sa bag mana in buzunar dar am fost refuzat categoric " la noi nu se practica asa ceva, noi tratam clientii ca pe niste prieteni, uitati cartea de vizita, orice problema, nelamurire aveti, ma sunati si se rezolva" asta da dealer, toata stima! Eu nu am facut decat sa trimit un email la M-Car prin care intrebam diverse legate de masina, am fost sunat doua zile la rand sa vin cu masina pentru a fi lamurit si eventual daca e ceva in neregula se va verifica pe loc...nu au fost probleme. Nu stiu nimic de aceste coduri nici de acel tool de diagnosticare. Numai bine! -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 5 2006, 10:22 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
QUOTE(Ionut86322) Salut,
mi-as lua si eu un Colt 1.1 SAM si cum sunt din Iasi alta solutie n-am decat Casa Auto. Din ce-am vazut pe forumul asta (ce-i drept posturi mai vechi) numai cuvinte de :minigun: :boxing: :bash: :bandit: (lauda) avea lumea pentru service-ul lor. S-a mai schimbat ceva? Calitate, durata de asteptare? Din cate vad prin oras, s-au mai vandut ceva masini. Dealer-ul mi-a zis ca ei in general au pe stoc in service piesele care sunt solicitate mai des, dar ca pana acum la Colt nu prea au avut probleme (deci piese ioc, completez eu) Orice comentarii (eventual comparatii cu alte service-uri) sunt binevenite. O alta intrebare: daca ati fi pusi in situatia de a alege din nou, v-ati mai cumpara a doua oara masina asta (Mitsu Colt)? Multumesc, Ionut Da, la mine e devreme sa vorbesc insa cu siguranta tot Colt...masina e foarte calitativa si fiabila, tehnologie de ultima ora...japoneza pe deasupra. Apropo, legat de siguranta, cine vrea sa vada cat de sigur este Coltul la impact se poate convinge de unul singur fara a citi articole pe net...la M-Car in curte sunt doua Colt-uri care au suferit impact frontal, motoarele varza, practic partea din fata aproape ca lipsea, dar de unde incepe parbrizul, stalpii, erau intacte, usile se deschideau perfect, absolut nimic contorsionat, repet parbrize intacte si bineinteles aibagurile explodate pasagerii practic neavand absolut nici o problema...incredibil.... -------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Sep 6 2006, 12:03 PM
Post
#31
|
|
novice Group: Membri Posts: 32 Joined: 9-February 05 From: Iasi Member No.: 40.155 |
QUOTE(Ionut86322) Salut,
mi-as lua si eu un Colt 1.1 SAM si cum sunt din Iasi alta solutie n-am decat Casa Auto. Din ce-am vazut pe forumul asta (ce-i drept posturi mai vechi) numai cuvinte de :minigun: :boxing: :bash: :bandit: (lauda) avea lumea pentru service-ul lor. S-a mai schimbat ceva? Calitate, durata de asteptare? Din cate vad prin oras, s-au mai vandut ceva masini. Dealer-ul mi-a zis ca ei in general au pe stoc in service piesele care sunt solicitate mai des, dar ca pana acum la Colt nu prea au avut probleme (deci piese ioc, completez eu) Orice comentarii (eventual comparatii cu alte service-uri) sunt binevenite. O alta intrebare: daca ati fi pusi in situatia de a alege din nou, v-ati mai cumpara a doua oara masina asta (Mitsu Colt)? Multumesc, Ionut Buna Ionut, Si eu sunt detinator de Colt, tot din Iasi, un adevarat sustinator al firmei CasaAuto :boxing: :minigun: :puke: :bandit: :bash: Dupa pataniile mele de la CasaAuto, nu cred ca voi mai calca in viata mea pe acolo. Eu la revizii am fost la M Car in Bucuresti, care au fost super okay si draguti (nimic de reprosat). In rest, nu am avut nici cea mai mica problema cu masina (cel putin pana acum) :angel: cu exceptia unei portiere botite :angel: -------------------- Mitsubishi Colt 1,1 Inform 75CP - MPI MIVEC 12V
|
|
|
Sep 7 2006, 08:16 AM
Post
#32
|
|
sofer Group: Membri Posts: 76 Joined: 16-June 05 From: Iasi si(sau) Timisoara Member No.: 49.273 |
Salutare,
Despre Casa Auto se spun multe chestii adevarate si naspa pe deasupra. Nu numai posesorii de colt se plang, ci toti posesorii de marci masini vandute sub Casa Auto. Un ff. bun prieten nu si cumparat masina de la ei (desi ar fi vrut) tocmai din cauza asta. Acum are VW Golf Plus. Dar, din cate stiu eu masina poate fi cumparata de oriunde din tara. Eu am domiciliul in Iasi insa am cumparat-o din Timisoara. Nu a fost nici cea mai mica problema. La fel nici service-ul nu esti obligat sa il faci la Iasi. Ar fi mai simplu in Iasi insa. :bash: :minigun: Sau te duci in service in Iasi si daca esti nemultumit bagi o reclamatie la Bucuresti, pentru ca vad ca aia de acolo in ff. seriosi. Spor si bafta, Laurentiu -------------------- Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
|
|
|
Sep 7 2006, 03:52 PM
Post
#33
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-September 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 86.315 |
Multumesc pentru raspunsuri.
Din ce aud eu, nimeni nu e multumit de service-urile de prin Iasi. Am prieteni care injura gold&platin de cate ori se suie in masina, nici de skoda sau volkswagen n-am referinte bune... Altii (Citroen) nici macar n-au service in Iasi. Parca am fi pierduti in desert. Inca nu sunt complet hotarat pentru masina, mai ales ca sunt niste oferte tentante pe piata (C3 - 9970 DDP sau Opel Astra 11 000 si ceva parca)... Mai depinde si de sotie Am sa iau decizia la o |
|
|
Sep 19 2006, 11:57 PM
Post
#34
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 20-February 06 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 68.774 |
salut. George40162, tie cam cat iti consuma urban/extra urb? nu sunt vitezoman prea mare, mai ales in oras (afara se mai intampla sai dau la actuala si un 140-150 - portiuni scurte) si pe langa alte modele de clasa mini/mica (micra, P 107 sau suzuki ignis) ma gandesc si la un colt ca a 2-a masina. intre 1.1 75cp si 1.3 95cp nu stiu insa ce sa aleg. 3 cilindri nu dau vibratii prea mari? cat de bine reusesc cele 2 motoare sa traga caroseria cu 3-4 personaje la bord? mersi
|
|
|
Sep 20 2006, 12:01 AM
Post
#35
|
|
novice Group: Membri Posts: 23 Joined: 20-February 06 From: Targu Mures (Mures) Member No.: 68.774 |
A! si ce parere aveti de oferta actuala, 3 ani revizii gratuite? e ceva economie reala pt client, sau doar praf in ochi, strategie de marketing? de la mitsu tg ms miau spus k nici ulei sau filtre nu trebuie sa cumpar timp de 3 ani...
|
|
|
Sep 20 2006, 04:24 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Pt un utilizator obisnuit,e cam frectie pt ca nu cred ca o sa faci mai mult de 3 revizii in 3 ani. Asa ca nu e cine stie ce economie. In schimb,daca se fac peste 30k km pe an,atunci mai merge..
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Oct 17 2006, 09:24 AM
Post
#37
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 3 Joined: 4-September 06 From: Iasi (Iasi) Member No.: 86.315 |
Dupa ce am asteptat o gramada pe cei de la casa auto iasi sa imi dea posibilitatea sa fac un drive-test cu colt-ul, m-am plictisit si am platit avansul la o ibiza
:wave: |
|
|
Oct 26 2006, 03:32 PM
Post
#38
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 18 Joined: 5-October 06 From: Bucuresti Member No.: 89.060 |
Problema consumului pentru un autovehicul este una destul de delicata. In general cei care discuta avanseaza cifre si valori pe care ceilalti le iau de referinta dar lucrurile nu stau chiar asa. Daca cineva spune ca a mers de la X la Y si i-a consumat 4l/100km nu inseamna ca daca va merge si altcineva cu o masina identica pe acelasi traseu va obtine acelasi consum. Maniera de conducere difera de la om la om si asta se vede tocmai in diferentele despre care se vorbeste. Dincolo de asta valorile declarate sunt valori obtinute in urma unor teste in conditii de laborator asa ca incadrarea in ele este putin probabila si asta este valabil pentru toti producatorii. Ce este insa adevarat e faptul ca daca luati valorile de referinta (declarate) de la diversi producatori si le comparati aveti o masura a economicitatii diferitelor modele pentru ca ele au fost testate toate dupa acelasi ciclu. Una este sa spunem sa mergi cu vantul din fata si alta cu vantul din spate sau lateral. Una este sa mergi cu o viteza de 100km/h si alta este sa mergi cu 50km/h si exemplele pot continua, unul destul de important fiind legat de presiunea din pneuri pe care unii soferi uita sa o verifice iar valori chiar imediat sub cele recomandate duc la o crestere foarte mare a consumului. De asemenea pentru modelele care au indicat consumul pe bord, nu trebuie luat drept cifra exacta si asta este un aspect mentionat de obicei in manualele de utilizare. De asemenea unii spun ca dupa un rulaj X consumul scade. Este adevarat, si mecanica se rodeaza, dar v-ati gandit ca si voi ati inceput sa cunoasteti masina? Daca urmariti impresiile celor mai multi utilizatori cred ca este o concluzie mai mult decat evidenta ca maniera de conducere optima poate fi capatata in timp.
|
|
|
Oct 27 2006, 08:28 PM
Post
#39
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 196 Joined: 11-July 06 From: Brasov (Brasov) Member No.: 82.105 |
Pt cei enervati de piuitul cauzat de centura de siguranta, am o solutie
puneti centura in locul ei, apoi asezati-va pe ea -------------------- dati click pe www-ul asta de mai jos :lol: |
|
|
Oct 27 2006, 08:37 PM
Post
#40
|
|
specialist Group: Membri Posts: 948 Joined: 2-September 06 From: Bucuresti Member No.: 86.120 |
da, tare solutia...sau poate fi intinsa prin spatele scaunului...sau de ce nu, sistemul "insert coins" , bagi o moneda sau mai multe si poti conduce linistit ...glumeam desigur
-------------------- Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 20th April 2024 - 06:11 AM |