IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

pajero 2007

This topic is about pajero 2007, the author, Stefan57697, wrote about: Dat fiind ca mi-am luat asa ceva swb as dori sa stiu daca mai e cineva pe aici si daca da sa stam de vorba etc. Am obs ca forumurile sunt goale nu se ... To read more just scroll down

6 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> pajero 2007
Stefan57697
post Aug 31 2007, 05:03 PM
Post #1


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Dat fiind ca mi-am luat asa ceva swb as dori sa stiu daca mai e cineva pe aici si daca da sa stam de vorba etc. Am obs ca forumurile sunt goale nu se vb mai nimic despre pajero si nu inteleg de ce pentru ca am vazut destule in oras.

Toate bune

Ajustator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Aug 31 2007, 11:07 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Salut Alex,

bine ai venit si felicitari pentru achizitie, nu am zarit pe aici posesori de Pajero dar ne bucuram ca de acum avem unul printre noi, ai spart gheata...in 4x4. biggrin.gif

Probabil ca posesorii de Pajero sunt prea preocupati de offroad si nu mai au timp sa mai intre pe forumuri. biggrin.gif

Oricum ai nimerit bine pentru ca o sa ai cu cine sa discuti despre modelul tau, persoana mai avizata si mai cunoscatoare decat Bogdan care abia astepta sa deschida cineva discutia despre Pajero...e cam greu de gasit si ucis II. biggrin.gif

Ne poti spune ceva despre masina ta, detalii tehnice, experiente, ce te-a facut sa achizitionezi acest model, ce-ti place sau nu la el ?


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Sep 2 2007, 12:12 AM
Post #3


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



QUOTE(Cristi86127)
Salut Alex,

bine ai venit si felicitari pentru achizitie, nu am zarit pe aici posesori de Pajero dar ne bucuram ca de acum avem unul printre noi, ai spart gheata...in 4x4. biggrin.gif

Probabil ca posesorii de Pajero sunt prea preocupati de offroad si nu mai au timp sa mai intre pe forumuri. biggrin.gif

Oricum ai nimerit bine pentru ca o sa ai cu cine sa discuti despre modelul tau, persoana mai avizata si mai cunoscatoare decat Bogdan care abia astepta sa deschida cineva discutia despre Pajero...e cam greu de gasit si ucis II. biggrin.gif

Ne poti spune ceva despre masina ta, detalii tehnice, experiente, ce te-a facut sa achizitionezi acest model, ce-ti place sau nu la el ?


salut,

mersi mult de raspuns...singura chestie e ca nu sunt alex ci ajustator (nicku de net of course:) ...stefan in viata de toate
zilele)

masina: pajero swb 2007 graphite gray o ridic luni sau marti de la dealer.
detalii tehnice: 3.2 did - 160/170 cp (nu mi-e inca clar am vazut specuri cu ambele puteri), vreo 22 cm deasupra solului, intri in vad de apa de 70 de centimetri fara sa prepari nimic la masina (astept ...inundatiile:)) ); unghiurile...iar impressive. o sa fac un jurnal de bord dupa ce o iau pentru cei interesati

ce m-a facut sa o aleg: una dintre putinele modele care stii ca nu te va lasa ever (macar in garantie) si cu care vei iesi de oridune (noroi , zapada nisip): ar mai fi fost toyota land cruiser dar nu se importa modelul de 3 usi la noi si eu voiam asa ceva (e mai usor de parcat etc...il folosesc si in oras)

-celelalte posibile optiuni: forester - consum nesimtit - oricat ar fi masina de mishto nu m-am indurat (plus ca nu e chiar de teren)
:grand vitara 2007: probleme mari cu filtrul de particule dsp
:honda crv; toyota rav 4: - fara calitati mari de teren (nu vreau sa raman infundat in nisip ever...)


ce nu mi place (dar e reparabil): nu are mufa aux in radioul (pentru ipod)....am vb insa cu sediul lor central si cred ca se rezolva

ce nu mi place (nereparabil): portbagajul este cam mic...dar pana la urma asta a fost trade-off contra posibilitatii de parcare mai usoara...

cam atat acum...

revin marti miercuri cu impresii din rodaj...

btw: daca bogdan se pricepe poate mi spune si mie cum se face rodajul la masina asta (pentru cazul in care nnu se pricepe dealerul)

salutari!

ajustator

PS: apropo - exista vreun pajero club in Romania? in UK si Australia exista am gasit forumuri speciale...la noi banuiesc ca nu...just askin
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 3 2007, 04:01 PM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salut Stefan,

Sa te bucuri de masina. Este versiunea cu cutie automata?

Ca sa stiu ce sfaturi sa-ti dau biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Sep 3 2007, 11:05 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salut,

Multumesc mult. Nu, din fericire nu e versiunea AT...dupa ce o comandasem (si platisem) am citit pe net grozaviile despre diesel particulate filter...(pe pajero club of victoria australia...acolo sunt ceva mai multi baietzi cu pajero:D)...am citit vreo 3-4 pagini in care mi-a stat inima-n loc si apoi am vazut ca la cutie manuala n-ai problema asta:D

Dar daca ai sfaturi pentru manual le accept cu placere.

Acum prima zi de jurna de bord:

la ora 14 la reprezentanta pe Expozitiei unde ma asteptau si cu casco gata (lucreaza ei cu o anumita firma in special cu care au si decontare directa si dupa ce am studiat putin piata am ales casco tot de la firma propusa de ei). masina era parcata drept in dreptul geamului unde semnam casco...asta a fost simpatic. M-am uitat putin sa nu fie zgariata, nu am testat echipamentele ca oricum are garantie, am pus nevasta sa vada si ea daca nu-i vreo problema (da da da...ce sa-i fac:) ) si am plecat cu 4 litri de motorina spre primul OMV. Bagat la gara premium diesel full (a fost doua milioane juma plinul...cred ca tine cam 1000 de km in afara daca nu fortezi masina...azi am mers 300 km si s-a dus cam o treime de rezervor cel putin asa arata la ac)

am luat-o spre targoviste, ne-am mai frecat prin chitila pana a venit un pretin sa join the party si apoi am pornit pe targoviste - pucioasa - sinaia - campina - ploiesti - bucuresti.

primii 300 de km: fac rodajul cu maxim 3000 de turatii. are desenat rosu incepand cu 4250 turatii. un prieten mi-a recomandat sa merg cu viteze cat mai diverse in rodaj asa ca am mers cam cu toate vitezele intre 50 si 130 in cei 300 de km.

la viteza: nu prea se simte nimic. motorul nu e foarte zgomotos...poate un pic mai zgomotos ca la golf 4 dar nu deranjant.

in curbe: mie personal mi s-a parut mult mai stabila ca golf 4 desi in teorie n-ar trebui sa fie asa.

denivelari: nu vreau sa va explic senzatia pe care o ai cand nu te intereseaza semnalizarea de denivelare lol...ii vedeam pe ailalti cum franau brusc iar eu deja ma intrebam de ce smile.gif))...ce sa-i faci uiti repede de unde ai plecat.. dupa cat am suferit cu golful...

consum: vezi mai sus: inca nu am mers in oras sa-mi dau seama. si oricum eu nu prea am rabdare sa-i fac consum in oras. plus ca in rodaj o sa evit cat pot aglomeratiile meseriase din oras.

comoditate: scaunul mi s-a parut ok (nu mare dif fata de golf); pozitia de condus...ok. inca n-am avut prilejul sa experimentez cozile alea mari de masini pe care le vezi de sus si-ti dai seama ce se intampla din "jeep"...ma-ntzelegi...

spatiu in habitaclu: imens (cel putin fata de golf 4). 2 suporturi de pahare intre scaune; o cutie imensa;

Portbagaj: cred ca este mediu: clar e mai mic ca la golf si cred ca e mai mic decat la alte multe masini; asta e pretul platit pentru swb; o sa pun un thule deasupra.

playerul: aici am demult discutii cu cei de la distribuitor sa-mi aduca cablu pentru Ipod; inca mai am de luptat cu ei dar se pare ca se poate face;

ciudatenii: cand dau scan la radio se schimba ora la ceas; nu stiu care e rolul compassului si nu l-am facut inca sa mearga, cred;

nu am bagat inca 4x4 pentru ca mi s-a spus clar ca nu trebuie sa bag in rodaj 4x4. am 300 de km...1200 to go:D. sper sa-i fac pana la sfarsitul week endului.

cam atat pentru prima zi de jurnal de bord.

salutari,

ajustator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 4 2007, 08:19 AM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Stefan,

In primul rand ma bucur ca-ti place asa de mult masina si senzatiile oferite.

Acum, hai sa-ti raspund la cateva chestii mai importante:

1) - problemele la modelele cu DPF - vin din faptul ca nu se respecta o indicatie din manualul de utilizare - daca se aprinde martorul de DPF plin - trebuie sa mergi mai sportiv timp de aproximativ 20 minute pentru a permite regenerarea acestuia;

2) - Consumul va cunoaste o scadere usoara pe parcurs.

3) pierderea orei cand cauti posturi - este produsa de functia CT - care in momentul de fata este activa si regleaza ora ceasului de pe masina in finctie de ora posturilor cu functii RDS. Dezactiveaza aceasta functie si totul va fi OK;

4) compasul iti da o mica idee de directia de mers (nord, sud, est, vest);

5) poti sa folosesti masina si pe teren, ca asta este menirea ei - trecerea de la un mod de tractiune la altul 2H - 4H - 4HLc se poate face din mers pana la 100 km/h. Utilizarea in modurile de tractiune 2H si 4H nu are restrictii. In schimb la 4HLC trebuie sa ai mare grija sa nu fii pe asfalt/beton uscat si sa eviti virajele pentru ca poti deteriora transmisia. In modul 4HLc ai diferentialul blocat si apar efecte de franare, deci forte mari in transmisie. Pentru modul 4LLc trebuie sa fii oprit, transmisia in N si ambreiajul apasat.

OBSERVATIE: - Intotdeauna sa faci trecerea de la un mod de tractiune doar la urmatorul. Pentru a trece la al doilea trebuie sa astepti sa se confrme cuplarea transmisiei in noul mod de tractiune si abia dupa aceea mergi mai departe.
In cazul in care dupa ce ai selectat un mod de tractiune martorii din bord palpaie, iti recomand sa ridici usor piciorul de pa acceleratie dupa care reiei usor accelerare - asta ajuta la cuplarea mai usoara a noului mod de tractiune.

Pare complicat dar nu este.

Iti sugerez sa o ei usor cu 4x4, intai pe camp dupa care avansezi, dealuri, vai, cursuri de apa, etc.

Pentru incurajare, poti sa vezi rubrica sectiunea de off-road unde am postat niste poze cu ceea ce poate Pajero:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=60

Distractie placuta.

Ai grija, ca daca te virsezi cu virusul off-road nu-ti mai trece.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Sep 4 2007, 10:43 PM
Post #7


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salut,

problemele la modelele cu DPF - vin din faptul ca nu se respecta o indicatie din manualul de utilizare - daca se aprinde martorul de DPF plin - trebuie sa mergi mai sportiv timp de aproximativ 20 minute pentru a permite regenerarea acestuia;

-din ce-am vazut pe forumul din australia ei au probleme chiar si dupa regenerare. In plus, cum ziceau si ei, nu e o placere sa ti se aprinda martorul cand ai chef si cand n-ai chef...asa ca prefer varianta manuala fara problema:D


2) - Consumul va cunoaste o scadere usoara pe parcurs.

hehe - sper: desi si asa cum e acum e destul de ok; nu pot sa spun ca nu ma asteptam sa nu fie ceva mai mare decat la fosta masina...


3) pierderea orei cand cauti posturi - este produsa de functia CT - care in momentul de fata este activa si regleaza ora ceasului de pe masina in finctie de ora posturilor cu functii RDS. Dezactiveaza aceasta functie si totul va fi OK;

-thnx: o sa ma uit in carte sa vad cum se dezactiveaza


4) compasul iti da o mica idee de directia de mers (nord, sud, est, vest);

-mda...numai ca acum sta nemiscat. am citit ceva in carte cum ca s-ar activa printr-o procedura ce include si invartirea pe loc (lol) dar nu am avut inca timp sa ma ocup de asta

5) poti sa folosesti masina si pe teren, ca asta este menirea ei - trecerea de la un mod de tractiune la altul 2H - 4H - 4HLc se poate face din mers pana la 100 km/h. Utilizarea in modurile de tractiune 2H si 4H nu are restrictii. In schimb la 4HLC trebuie sa ai mare grija sa nu fii pe asfalt/beton uscat si sa eviti virajele pentru ca poti deteriora transmisia. In modul 4HLc ai diferentialul blocat si apar efecte de franare, deci forte mari in transmisie. Pentru modul 4LLc trebuie sa fii oprit, transmisia in N si ambreiajul apasat.


-multam mult pentru informatie. oricum am de gand sa fiu cu un cunoscator in masina cand ma apuc sa ma joc la LLc


Iti sugerez sa o ei usor cu 4x4, intai pe camp dupa care avansezi, dealuri, vai, cursuri de apa, etc.

-hehe...nici macar n-am intrat pe vreun camp inca asa ca fii linistit...dar o sa o comit si pe asta la un moment dat:)


Pentru incurajare, poti sa vezi rubrica sectiunea de off-road unde am postat niste poze cu ceea ce poate Pajero:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t...sc&start=60

-faine poze! smile.gif

Distractie placuta.

-mersi frumos!

Ai grija, ca daca te virsezi cu virusul off-road nu-ti mai trece.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif[/quote]

-eh, daca o sa o duc suficient de bine va fi loc si de virusul off road...daca nu.. cu prietenii:))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Sep 4 2007, 10:48 PM
Post #8


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Si acum ziua 2 de rodaj:

Traseul de azi:

Ziua: prima zi in oras. e mai bine decat ma asteptam. masina nu e chiar atat de mare ca lungime si latime comparativ cu plutonul insa la inaltime e alta poveste...am trecut pe langa un rav 4 nou si ma uitam de la un cap mai sus...chestia asta dupa cum se stie e foarte mishto cand esti in coloana.

Seara:

Bucuresti - Chitila Targoviste - Ploiesti - Bucuresti. Dupa cum se vede am schimbat putin traseul (am avut mai putin timp) si n-am mai ajuns pe la sinaia. INsa drumul Targoviste Ploiesti gasesc ca este perfect pentru rodat masini de teren:). Eram numai noi cu tirurile si o gramada de denivelari:)).

Consum: s-a dus cam 2/3 din rezervor si pana acum am 500 km de rodaj. ma gandesc ca voi face cam 700 de km (dat fiind ca de acum ma misc in bucuresti) cu un rezervor pana isi mai da drumul.

Cam atat momentan...Astept cu nerabdare week-endul sa mergem la un drum mai lung si mai la munte sa vadem cum se comporta mashinutza.

Toate bune

Ajustator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan111535
post Sep 8 2007, 09:44 AM
Post #9


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.528



A treia si a patra zi de rodaj:

A treia zi am iesit prin bucurestii noi si la un moment dat am luat-o spre targoviste pe un drum foarte putin circulat. E un drum superb pentru mers in rodaj cu 4X4. din pacate nu am ajuns la targoviste pentru ca a venit o furtuna mare care m-a facut sa ma gandesc la grindina si sa fac cale intoarsa (prefer o cale-ntoarsa decat niste oua pe caroserie:)) ).

a fost cea mai scurta zi de rodaj.

A patra zi (ieri) a fost insa cea mai interesanta. Am avut un drum in zona alexandriei prin niste sate pe acolo si am luat-o pe un drum de tara vreo 10 km. Un drum insa ceva mai interesant in sensul ca fusese pusa piatra direct pe pamant (piatra macinata practic) si se simtea fiecare pietricica infipta in pamant. Partea faina au fost baltiile imense prin care treceam si-mi faceau masina de comanda din cap pana-n picioare. Nu mi-am dat seama cat de tare arunca apa chiar si la viteze mici si la un moment dat l-am depasit pe unu care avea geamu deschis...ghinionul lui...chiar n-am vrut dar am inteles de la cei care erau in masina ca l-am facut varza (practic i-a intrat omului balta pe geam). partea amuzanta a fost ca a incercat sa vina dupa mine...of course ca prin gropile alea figura i-a tinut cam 20 de metri dupa care nu stiu daca a renuntat sau i-o fi cazut un scut ceva...chiar imi pare rau de faza asta dar pur si simplu nu mi-am dat seama ce se intampla cand treci cu tancu prin balta...

Efectul de "jeep": daca mergi pe drum si iti merge unu in localitate in fata sa zic cu 40 si te duci in spatele lui pur si simplu iese din carosabil fara sa dai flashuri fara sa faci nimic. doar ca sa scape de tine...asta mi s-a parut foarte distractiv...daca omu merge corect eu nu-i dau flashuri si nici nu claxonez insa se pare ca in aceasta masina nici nu am nevoie:))...

Azi cred ca o sa bag prima oara 4x4 ca am trecut de 1000 de km si mai multe pers mi-au recomandat sa nu bag in rodaj 4x4. trag o fuga in zona cheia sa vad cum sunt drumurile:))

Ce sa zic pana la ora asta sunt 100% impresionat de masina!!!! Abia astept sa vina vara viitoare:).

Toate bune

Ajustatator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan111535
post Sep 9 2007, 11:45 AM
Post #10


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.528



Prima zi de 4x4:

Ieri (sambata 8 sept 2007) am trecut de 1000 de km si am bagat pentru prima oara 4x4 (ala normal of course). Am facut o excursie la muntele rosu si intrucat incepuse ploaia am bagat 4x4 incepand cu serpentinele de la Maneciu. Masina s-a comportat excelent si am avut impresia ca asculta mai bine de comenzi in modul 4x4 (poate doar chestie de autosugestie...). din pacate nu e cine stie ce drum off road spre muntele rosu insa tot a fost ok.

ma gandisem sa o bag putin si prin iarba pe langa cabana dar fiind cu socrii si cu nevasta in masina m-am razgandit rapid:)).

Toate bune.

Ajustator
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Sep 11 2007, 01:16 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Pentru cei pasionati de Pajero
http://www.pocuk.com/


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 12 2007, 05:53 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Stafan,

e normal sa se schimbe comportamentul, acum ai tractiune si pe puntea fata, iar in viraje acest lucru se simte cel mai bine, mai ales daca abordezi virajele in mod corect: cu o usoara accelerare astfel incat viteza de iesire sa fie mai mare decat cea de intrare. Eventual pentru "senzatii" mai placute alege treapta de viteza astfel incat motorul sa fie la peste 2000 -2500 rpm la intrarea in viraj, sa poata trage cum trebuie.
Vei vedea ca in felul asta, char daca masina este un mic tanculet, va suporta foarte multe inainte sa intre in actiune sistemul MASTC.

Acum ca te-ai obisnuit, trebuie sa incerci ceva mai dificil - un pic de drum off-road, eventual un camp.
Pentru asta, nu uita, cuplezi modul 4x4 adecvat inainte de a da piept cu greutatile drumului... biggrin.gif
Dif spate se poate bloca si ulterior.

In cazul in care nu este blocat dif spate, cand sistemul MASTC lucreaza, martorii care indica rotile vor palpai pentru a te informa unde s-a pierdut aderenta si unde intervine sistemul Cand blochezi dif spate se decupleaza sistemul amintit si e mult mai interesant.

Intai sa incerci cu sistemul cuplat pentru a-i vedea avantajele dar si limitarile, dupa care sa incerci cu dif spate blocat sa vezi avantaje si limitari.

Distractie placuta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan111535
post Sep 13 2007, 02:05 PM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 4-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 111.528



mersi din nou pentru sfaturi.

da n-am ajuns inca sa vad sistemul MASTC cum lucreaza

sper week endu asta sa ajung pe niste drumuri mai varza pe niste coclauri sa mai vad cum se comporta masinutza. oricum nu am de gand sa o bag intentionat in noroaie sau chestii de astea ci pur si simplu daca se nimereste pe unde vreau eu sa merg.

ai si tu un 4x4? poate facem o tura undeva:D mai sunt amatori?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 17 2007, 12:30 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Stefan,

O sa incerc sa pun niste poze cu Pajero pe dealuri, care sa te inspire in ceea ce poata sa faca masina. Sau cine stie poate o sa o faca Cristi inaintea mea ca i-am trimis niste poze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Sep 17 2007, 12:40 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



OK, pun eu pozele:

















Deci cum ai vazut, incepand de dimineata devereme, pe dealuri la galati....

Spor la distractie... biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 6 2007, 09:23 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Stefan si Alex,

Asteptam impresii de la aventura de la Ciolpani, asta dupa ce v-ati dat o tura cu Pajero, un pic mai altfel decat in mod uzual.

Eu poate o sa pun cateva poze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Stefan57697
post Oct 9 2007, 11:00 AM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 33
Joined: 5-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 57.690



Salutare,

Prin amabilitatea lui Bogdan sambata am fost la Pajero adventure day la Ciolpani, eveniment organizat de dealerul Mitsubishi din Ploiesti din cate am inteles.

In primul rand vreau sa subliniez ca am fost impresionat de ochii domnisoarei/doamnei care reprezenta dealerul...sper sa nu fie nimanui cu suparare:D...si nu numai de ochi...dar ramane intre noi.

La putin timp dupa ce am ajuns (dupa mari eforturi de a ma trezi, dat fiind ca ora 8.30 pentru trezire sambata...it's just not my game...) ni s-au dat badgeuri cu numele si niste foi pe care sa le semnam ca ne asumam responsabilitatea in caz de accident bla bla bla. Vreau sa zic ca era si o salvare acolo (organizare profesionista) cu medic cu tot ce trebuie.

S-a facut lista de concurenti pe un board de hartie si s-a dat drumu la curse.

Cursele erau organizate astfel: doi cate doi pe circuit de aprox 2 minute circuitul fiind in forma de 8. Dat fiind ca se pornea in directie opusa fiecare din centrul optului si buclele nu erau egale practic masinile nu prea aveau sanse sa se intalnreasca. Castigatorul mergea mai departe.

Sistemul nu a fost cel mai corect posibil dar avand in vedere ca te duci acolo sa te distrezi nu s-a suparat nimeni mai putin 3 freaks care au venit la sfarsit, nu au apucat sa se inscrie pe lista si tot comentau pe fundal ca nu-i corect ca asa ar tb facut ca bla bla. Ce mai romanashi verzi fara treaba pe acasa...

De ce nu a fost tocmai corect sistemul. Pentru ca s-a procedat prin eliminari: primii 20 si ceva de driveri au concurat doi cate doi si s-a eliminat unul din doi. Ceea ce insemna practic ca au fost eliminati oameni care au facut timpi mai buni pentru ca au avut concurent mai bun. Insa pe de alta parte sistemul asta e mai mult fun pentru ca practic concurezi om cu om ca la duel ceea ce creste adrenalina.

Am apucat si eu doar prima tura desi am avut cel mai bun timp. Am atins 3 jaloane ceea ce m-a descalificat fata de concurentul meu (desi, repet, am avut cel mai bun timp dintre toti din prima tura cred). Dar mi-a placut chiar si asa si m-am invatat minte pentru data viitoare sa fiu mai atent.

Traseul era foarte fain fiind cu curbe suisuri coborasuri pante nisip, cam tot ce trebuie la un off road. Si concurand cu masina pusa la dispozitie special de ei pentru treaba asta puteai sa tragi de masina cat voiai, ceea ce mi a placut foarte mult (am mers cu ea cum nu prea pot sa merg cu pajero meu:D).

A fost si un mic incident cu una dintre masini la care s-a desprins ceva de plastic la motor pentru ca fiind toti incepatori ale curselor pe pajero motoarele au fost super supraturate. S-a rezolvat in 5 minute si masina a continuat sa mearga ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Nu prea mi-a placut incidentul dar intr-adevar era o problema minora si dat fiind ca masiniile aveau deja cam 20000 km de supraturare cu concursuri la diversi dealeri sunt convins ca masina mea stock nu va pati asa ceva pana la 100000.

Organizarea a fost foarte buna: s-au pus la dispozitie la liber apa, suc, gratar, etc (am vazut chiar si niste mici dar eu n-am mai prins lol ca eram preocupat cu cursele mai mult).

oricum senzatia daata de asa o cursa merita tot efortul. Sper sa se mai organizeze asa evenimente.

sper sa puna bogdan pozele care valoreaza mai mult decat cuvintele.

toate bune




QUOTE(Bogdan104277 @ Oct 6 2007, 03:23 PM) *
Stefan si Alex,

Asteptam impresii de la aventura de la Ciolpani, asta dupa ce v-ati dat o tura cu Pajero, un pic mai altfel decat in mod uzual.

Eu poate o sa pun cateva poze...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 9 2007, 12:41 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Pozeeee de la Ciolpani: rolleyes.gif











Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Oct 9 2007, 12:42 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Si inca un set:











Numai bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeGrutzY
post Oct 9 2007, 01:46 PM
Post #20


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 16-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.976



Nu prea am cuvinte, masina este fenomenala iar delaerul/importatorul are o mare bila alba pentru organizarea de astfel de evenimente. Mai departe las pozele sa vorbeasca: Adventure Day

L.E. Si 3 filmuletze:

1. Prima mea tura... prima data in offroad asa ca nu sariti: Eu smile.gif
2. De afara: la vale
3. Un delusor: nice

This post has been edited by NeGrutzY: Oct 9 2007, 02:50 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp
Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post

6 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 10:17 AM