IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc

This topic is about Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc, the author, Cristi86127, wrote about: Sub torpedou, bagi mana pe dedesubt, am auzit cum se desfac niste cleme si apoi hocus pocus filtrul de polen negru, incarcat si jegos a iesit la iveal ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc
Cristi86127
post Aug 20 2007, 02:42 PM
Post #41


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Sub torpedou, bagi mana pe dedesubt, am auzit cum se desfac niste cleme si apoi hocus pocus filtrul de polen negru, incarcat si jegos a iesit la iveala.

Nu ai pentru ce!


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Aug 20 2007, 03:10 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Atentiune natiune: filtrul de polen trebuie sa aiba si ceva culoare neagra - carbonul activ care retine mirosurile - restul culorilor si depunerilor nu sunt OK.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
viorel109094
post Aug 28 2007, 11:46 PM
Post #43


novice
**

Group: Membri
Posts: 47
Joined: 27-June 07
From: Constanta
Member No.: 109.087



De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Florin112901
post Aug 29 2007, 01:14 AM
Post #44


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 28-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 112.894



Am citit ce s-a scris aici despre M Car. Se pare ca in general lumea e multumita. Ce puteti spune despre Mit Motors? Am auzit pareri ca ar fi peste M Car. Cu ocazia drive-testelor pe care le-am facut (nici unul dintre dealeri nu avea disponibile ambele variante de Lancer, astfel incat am fost nevoit sa-i vizitez pe amandoi), mi s-au parut mai amabili si mai bine informati cei de la Mit Motors. Evident, nu asta-i totul, ci mai important e ce se intampla dupa vanzare, cand incepi sa ii vizitezi si la service. Care este parerea dv in ceea ce priveste o astfel de comparatie? Aveti vreo sugestie ?
Va multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Aug 29 2007, 11:24 AM
Post #45


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Nu am avut de a face cu MIT Motors dar am auzit pareri pozitive si negative in egala masura despre acest service.

Cei de la MCar sunt amabili si nu duc lipsa de specialisti insa pe partea de service am avut destule neplaceri dar sa zicem ca sunt eu mai ghinionist sau carcotas.

As fi curios sa aflu impresii despre MIT Motors...dar tot mecanici romani sunt si acolo...de fapt sper sa fie mai multi romani decat daci. biggrin.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dragos113216
post Sep 18 2007, 11:06 PM
Post #46


novice
**

Group: Membri
Posts: 20
Joined: 3-September 07
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 113.209



QUOTE(viorel109094)
De putina vreme sint posesorul unui Outlander. ridicat de la service-ul Mitsubishi din Constanta (linga Billa, pt cine cunoaste). Pe linga pregatirea pt livrare care m-a costat 150 ron ( cam mult pt niste folii de plastic rupte!) cei de la service s-au atins de masina si cu ocazia montarii unor senzori de parcare. Pina aici toate bune, numai ca a 2-a zi dupa livrare am descoperit lipsa unui capacel rotund de plastic care mascheaza prinderea de la bancheta din spate. Nu ca ar fi mare lucru, dar mi-as fi dorit sa fie la locul lui fiind vorba de o masina nou-nouta. Drept urmare m-am urcat in masina si am facut un drum pina la service, unde am fost ascultat cu bunavointa de dl. Bumbac, consilier service. Amabil, l-a cautat pe tipul care lucrase la masina si negasindu-l a ramas ca ma suna cit mai curind posibil. Dupa 2 zile sun inca odata, aceiasi poveste, ramine ca ma suna. Dupa alte vreo 2 zile nea Bumbac ma suna cerindu-si mii de scuze ca a uitat de mine dar ma intreaba ce problema aveam?!?!! Stabilim ca se intereseaza si ma suna inapoi. N-a mai sunat nici pina in ziua de azi! Concluzia? Pt a nu-mi vedea masina descompletata in continuare reviziile le voi face in alt service, probabil la Bucuresti. Aviz amatorilor!



Daca pana acum nu eram hotarat sa vin la Bucuresti pt revizii, acum nu mai incape discutie. Si eu am auzit numai chestii negative despre service-ul Mitsu din Constanta, care acum mi se confirma. Asa ca cei de la Nippon Car Center o sa cam piarda niste bani. Mai am prieteni cu Mitsubishi si o sa incerc sa-i conving pe toti sa mearga la Bucuresti.


--------------------
Think Feel Drive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Guest_Emanuel_M_*
post Oct 5 2007, 11:10 PM
Post #47





Guests






Nu stiu ce s-a intamplat cu noul site, ca nu am avut acces de pe contul vechi.

Am avut accesc numai pe site si nu si pe forum. Ciudat. Au impartit in doua siteul.

Vreau sa imi spun si eu experienta care am avut-o la MCar, in legatura cu masina.

Am avut masina zgariata pe stalpul B dreapta si in acelasi timp si geamul era zgariat. De la Allianz, hartia era pentru vopsirea usii dreapta spate toata, ca mai avea niste mici zgarieturi, vopsirea stalpului la usa dreapta fata si schimbarea geamului de la usa din spate-dreapta.

Toate bune. Sun ma MCar si intreb cum trebuie sa fac pentru service si cat ar dura vopsirea. Mi se raspunde ca functie de problema poate dura intre 2-4 zile, functie cum e zgarierura si e afectata vopseaua. Dar trebuie sa merg la service sa fac programarea pentru service. Ciudat, ca s-ar fi putut sa se faca si telefonic. Asa ca ma hotaresc intr-o zi sa merg la Bucuresti si sa vad cum rezolvam problema. Ajung si un domn de acolo se uita la masina si imi da ca perioada fara masina o sa dureze cam 3 zile. Stabileste sa vin marti, urmatoarea saptamana si imi spune ca masina o sa fie gata pana joi. E bine. Marti plec de dimineata sa fiu la ora 8:00 la MCar, ca asa era programarea. Acolo vorbesc cu un alt domn, George Mocanu, care preia masina si dupa ce se uita la zgarietura imi confirma ca joi seara masina va fi gata. Problema care ar fi fost ca nu stia daca au geamuri pe stoc. Mi s-a parut ciudata ca la o firma asa de mare sa nu aiba totdeauna componente pe stoc.

Joi, dupa pranz sun pe dl. Mocanu si il intreb de masina cum e. Cand pot sa vin s-o iau. Mi se raspunde ca masina a iesit de la vopsitorie dar nu-i place cum a iesit si trebuie s-o reintoarca ca sa fie finalizata cum trebuie. Mirare mare de asa grija, am gandit numai de bine, dar si m-am ingrijorat ca daca nu iese la vopsire bine de prima data ce fel de specialisti au. In fine imi spune ca masina o s-o iau vineri dimineata ca vor trebui sa primeasca si acceptul de la Allianz, pentru factura.

OK. Accept explicatiile si vineri dimineata sun din nou. Imi spune ca masina o sa fie gata dupa-amiaza. Dupa pranz plec hotarat la Bucuresti ca aveam nevoie de masina si seara aveam o intalnire cu o persoana. Asa ca pe drumn incerc s-o sun pe respectiva persoana de la MCar, dar ghinion, nu raspunde. Dupa ce ajung in Bucuresti, sun din nou si ii spun ca voi fi la service si voi astepta acolo ca masina sa fie gata. Ajung in jur de ora 16:00 la service, masina nefiind gata. In acest timp in care astept acolo la un moment dat vad un colt albastru si cand ma uit la numar vad ca e al meu. Ies afara si vad ca e terminat, dar nu era echipat. Ma uit la locul cu probleme si imi dau seama ca geamul n-a fost schimbat. Spun ca pe asigurare era trecuta si schimbarea geamului. Masina se intoarce in hala si se schimba geamul.

Ca idee, am pierdut atunci 4 ore. Daca ar fi fost sa astept telefonul de la MCar, m-ar fi chemat seara pe intuneric si nu as fi vazut ca geamul nu fusese schimbat.

Ca si completare impresia asupra service-ului e neutra, nici cu bine dar nici cu rele.

La final nu gasea talonul. Ma duc la masina sa vad daca nu era prin torpedou. Ma sui si pana sa aduc masina in fata la lumina aparuse cu talonul in mana. Il iau si plec. |Pe drum vad niste modificari la bord; in sesnsul ca apareau mai multi kilometri decat lasasem eu, vreo 40, contoarele partiale de distanta resetate si ceasul resetat. Asta inseamna ca s-a mers cu masina.

O impresie neutra spre negativ. Sper ca in viitor dealerul de la Ploiesti sa deschida service-ul odata si sa fiu mai aproape de masina cand o sa fie in service (numai la revizii, nu la evenimente).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Oct 6 2007, 11:47 PM
Post #48


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Da, din pacate cam asa stau lucrurile cand vine vorba de service-ul MCar.

Personalul MCar este super amabil, bine intentionat (cel putin aparent), atent cu clientii, cei din service isi fac bine treaba dar
nu o termina la fel de bine...la final trebuie sa apara un "dar" insotit de explicatii si asta chiar pentru probleme marunte,
asta ma nedumereste cel mai tare.

Una calda, una rece...cam asa ma pot referi la acest service...data viitoare cand merg la ei ar fi randul la "una calda". rolleyes.gif

Asta este realitatea dar din pacate e una normala la noi, poate e vorba de traditie...smile.gif i-am criticam pe forum, unii s-au suparat ca cica "improsc cu noroi niste oameni care muncesc", cand i-am laudat a fost totul OK dry.gif ce sa inteleg din asta ? ninja.gif

Si clientii dealerului/service-ului muncesc, altfel nu ar avea bani sa achite masinile/reparatiile...adica daca nu ar fi, nu s-ar mai povesti...nici de service,
nici de probleme... smile.gif

Cred ca la ei e vorba de o organizare slaba amplificata de un service subdimensionat si saracacios, raportat la cerintele pe care le au la ora actuala.

In camaruta aia care se numeste service incearca sa rezolve masini pe banda rulanta si sa mai respecte si termenele, se grabesc, gresesc...bine,
daca te uiti la orele de manopera nu par sa se grabeasca prea tare, dar eu vorbesc de realitate. whistling.gif

Bara spate a fost vopsita de doua ori, acum o luna am gasit din nou sarita vopseaua unde a fost revopsita...o las asa, cred ca bara e de vina rolleyes.gif

Desi nu e normal sa zicem ca ii inteleg...sa vedem ce va fi dupa ce se va deschide cel de-al doilea service Mitsubishi in Bucuresti.

Bafta!

PS. Nici mie nu imi mai gaseau talonul, uitasera sa mi-l dea iar eu sa-l cer...m-am intors din drum...am avut ceva emotii pana l-au gasit..."Trebuie sa fie la d-voastra" asa mi s-a spus...s-a gasit pana la urma...uhhh nuke.gif

This post has been edited by Cristi86127: Oct 6 2007, 11:52 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mh67
post Nov 12 2007, 11:03 PM
Post #49


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 12-November 07
Member No.: 115.423



Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca.
Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Nov 13 2007, 12:27 AM
Post #50


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Tare povestea, ce pot sa zic, pacat ca nu au fost sinceri de la bun inceput, bine ca s-a rezolvat pana pe final.

Diferentele intre CZ3 SAM si CZ3 cu facelift SAM nu sunt mari, practic varianta cu facelift a suferit urmatoarele schimbari:
- faruri, stopuri fumurii
- eleron
- alte jante
- nu sunt sigur de luneta si geamuri laterale spate fumurii
- MASC - controlul stabilitatii dar parca e optional
- parca ceva imbunatatiri la interior, praguri

Oricum motorul, cutia de viteze, caroseria, sistemul de franare, directie sunt identice.
Eu am tot 1.5 SAM si am senzorul de ploaie si lumini.

In principiu aia e masina, insa era bine sa nu se fi umblat la ea, eu as fi luat-o asa cum era si ceream un discount egal ca valoare cu totalul diferentelor intre componentele modificate la varianta cu facelift + valoarea MASC, eleron...la cat costa le faceai o bucurie imensa.

Astia sunt dealerii din RO...pacat de marcile care le reprezinta...

Felicitari pentru alegere, masina e extraordinara.

Bafta!


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ovidiugm
post Nov 13 2007, 01:17 AM
Post #51


novice
**

Group: Membri
Posts: 28
Joined: 8-October 07
Member No.: 115.009



QUOTE(Cristi86127 @ Nov 13 2007, 12:27 AM) *
Diferentele intre CZ3 SAM si CZ3 cu facelift SAM nu sunt mari, practic varianta cu facelift a suferit urmatoarele schimbari:
- faruri, stopuri fumurii
- eleron
- alte jante
- nu sunt sigur de luneta si geamuri laterale spate fumurii
- MASC - controlul stabilitatii dar parca e optional
- parca ceva imbunatatiri la interior, praguri


Intr-adevar, peste tot pe unde m-am uitat si eu scrie ca modificarile ar fi doar cosmetice.
- geamurile laterale spate si luneta nu sint fumurii decit la Colt 5 usi. CZ3 are in schimb bonus eleronul, in noua configuratie.
- senzorul de ploaie era standard si la SAM-ul vechi

Alte diferente, in completarea celor de mai sus:
- bucatile de plastic bleu din bord (de pe la consola centrala) sint acum de un gri deschis
- versiunea SAM are tapiterie de culoare diferita (neagra cu niste dungulite foarte subtiri)
- tot SAM are pielea de pe volan si schimbator neagra, inainte era albastra
- proiectoare ceata
- minerele interioare ale usilor NU mai sint cromate

MASC pe 1.3 este sigur optional si dupa face-lift.

Per total, diferentele sint minore, nu cred ca are de ce sa-ti para rau. Mai ales ca s-a rezolvat, intr-un fel sau altul.
Pacat totusi de atitudinea dealerului!

This post has been edited by ovidiugm: Nov 13 2007, 01:56 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
NeGrutzY
post Nov 13 2007, 03:53 PM
Post #52


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 133
Joined: 16-October 06
From: Bucuresti
Member No.: 89.976



Astazi am fost la Mcar sa imi instalez un H.U.D. (head-up display), adica un vitezometru cu proiectie pe parbriz.
Va povestesc cam cum au decurs lucrurile, si las concluziile sa le trageti ficare in parte. Mentionez ca instalarea in sine consta in legarea a 3 fire: plus, minus si semnal viteza.

Instalarea:
Eram programat la 9, am ajuns la 8:45 si mi-au luat masina la 9:15.
Mi-au dat jos mp3 playerul, si au cautat 30 min un fir de la controlul volumului in functie de viteza.... stupoare... nu exista, in schema electrica printata de ei e trecut.... dar nu se stie de ce nu am, un raspuns a fost ca poate astea mai noi nu au...
Runda 2, dupa multe consultari, au dat ceasurile jos, au cautat pe scema firul cu pricina, gasit, rezolvat.
Intre timp sunt poftit afara din service, ca cica deranjez, ma rog, injur, plec pe o usa, ma intorc pe alta. whistling.gif
Se face 12, instalarea e gata, pun baietii tot la loc, platesc 80 ron si dau sa plec. Mp3 playerul iesit din gaura 1-2 cm. Ma opresc, dau cu spatele, parchez, ma intorc la ala si ii zic. El imi zice zice aaa... daaa, aveam eu impresia ca am uitat ceva. Vine, incearca sa il puna la loc, si nu intra... il da afara si surpriza, nu bagase antena si se incurca in fir. Pune si antena si il baga la loc.
Fericire, plec, totul mergea cool, opresc sa iau o shaorma si cat astept sa o prepare ma uit pe unde au umblat: palaria de desupra cesurilor zgariata,materialul de pe bord, ala cu patratele, unde se imbina cu ceasurile creponat si zgariat iar sus nu se mai imbina bine desupra ceasurilor plasticu ala cu palaria, are luft cam de 1cm.

Alte evenimente observate:
-pajero venit cu simptom ca nu porneste din prima cand e motorul rece. Raspuns sef service: incercam sa schimbam filtrul de motorina, dar nu stiu exact ce are asa ca le luam prin eliminare
-Lancer nou diesel, ramas fara motorina, adus impins, dau oamenii 10 minte la cheie pana porneste dupa care imediat il tureaza bine de tot... si sprituri si tinut pe la 5000 cateva zeci de secunde...
-Alt lancer nou, tot diesel, pornit facea ca un tractor... am intrebat daca e stricat si mi s-a raspuns ca asa face cand e rece. (Am avut cateva zile outlander cu acelasi motor si nu facea asa).
-Tot la unlancer nou, vine un mecanic sa ii puna lichid de parbriz, si pune, si pune... aproape 5 litri... si nu se vedea nivelul... mai vine cu o sticla si mai pune... la un mom dat intr-un moment de liniste se auzea ceva curgand.... uitasera sa ii puna furtunu sub vas. Tot asa am aflat ca revopsisera spoilerele... si m-am uitat atent si gresisera nuanta.

Cam atat momentan, dar pentru mine a fost indeajuns...


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 SAM 1.5 109hp <Dimsport><K&N><GY-Eagle F1><Sparco><JBL><Hertz><Eibach>
Mitsubishi Colt Di-D INVITE 95hp
Mitsubishi Colt CZ3 INVITE 1.3 95hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Nov 14 2007, 09:24 PM
Post #53


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Cat dai pe un Colt, Colt Magnum de 9 mm ? biggrin.gif

Te compatimesc pentru aceste neplaceri, sper sa nu fie nevoie sa ma compatimesti si tu pe mine pentru ca saptamana viitoare le fac si eu o vizita, de lucru. smile.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serabian_r
post Nov 16 2007, 02:43 PM
Post #54


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.485



Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Nov 16 2007, 02:54 PM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Razvane, ce faci tata ?

Bine ai venit pe forum!!

Uite un car salesman al carui client am fost si voi mai fi datorita corectitudinii, amabilitatii si obiectivitatii sale.
Sa ma anunti cand vin motorizarile noi pe benzina pentru noul lancer.

Spor la lucru!

This post has been edited by Cristi86127: Nov 16 2007, 02:55 PM


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Nov 16 2007, 02:58 PM
Post #56


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



domnule serabian, in primul rand vreau sa va felicit pentru ca ati venit aici sa explicati si partea cealalta a problemei. din istoria acestui forum pot sa va spun ca sunt putini acei dealeri care " prinsi cu matza in sac" vin si se disculpa aici. e un punct in plus pentru firma pe care o reprezentati.
in al doilea rand, eu ca client, daca as avea o masina care a fost cosmetizata (faruri, umblat in bord, etc) fara ca eu sa fi cerut acest lucru, v-as fi actionat in instanta, mai ales daca aceste operatiuni nu ar fi trecute in cartea de service. fara nici un dubiu. stiu firme la fel de serioase ca a domniilor voastre care dupa 6 luni de la achziitionarea unei masini noi, baga popularul text "asa fac toate" atunci cand isi fac prezenta zgomotele cunoscute sub denumirea de greieri.
daca ma pun in postura coforumistei, as fi trecut poate peste aceste operatiuni de modificare a masinii daca acestea ar fi trecute in cartea de service, daca as fi avut garantie asupra acestora, daca as fi avut revizii gratuite pe perioada garantiei pentru a suplini inerentele zgomote ce apar dupa o interventie asupra masinii (si hai sa nu ne ascundem dupa deget, greierii vor apare in cateva saptamani din moment ce s-au instalat comenzile audio pe volan ce implica operatiuni de desfacere volan si bord)
ca sa inchei intr-un ton optimist, ce ati facut voi prin "dregerea busuiocului" este de laudat in principiu, dar ati fi putut sa o faceti profesionist, nu pe ascuns. poate ca si clientul ar fi fost cu zambetul pe buze cand ridica masina daca ati fi recunoscut incapacitatea de a livra masina dorita si ati fi oferit un pachet compensator. era corect, de bun simt, generos. intelegeti voi, ca doar ati facut cursuri de customer satisfaction.
va urez un week-end placut si reflectati putin la cele spuse mai sus.

LE: mesajul este adresat vanzatorului de la MCAR din cauza caruia a fost realizata boacana.
guerilla
admin masini.ro


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serabian_r
post Nov 16 2007, 03:16 PM
Post #57


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.485



QUOTE(mh67 @ Nov 12 2007, 11:03 PM) *
Am citit numai lucruri bune despre M Car . Vreau sa va povestesc ce am patit cu M Car Distribution, dealer Mitsubishi si sfatuiesc pe toata lumea sa deschida bine ochii cand se duce sa ridice masina comandata. In luna octombrie tatal meu a dorit sa-si dea Dacia la programul rabla si sa-mi cumpere o masina noua. Ne-am hotarat la Mitsubishi Colt CZ3 1.3 SAM, oferta lui M CAR, care includea eleron, jante de aliaj 205/45 R16, comenzi pe volan, proiectoare ceata, blocuri optice faruri de culoare neagra (oferta care e pe site-ul lor si acum). Din ce m-am interesat si m-a convins sa alegem aceasta masina (care este o bijuterie) acesta este noul Colt caruia i s-a facut un facelift (nu stiu daca e numai facelift sau are si modificari structurale). M CAr ne-a acceptat in acest program, am facut tot ceea ce trebuia facut, am trimis actele originale, mi-au trimis factura proforma pe care am achitat-o imediat (bineinteles, fara cei 3000 lei), in cateva zile (vreo 5) m-au sunat sa venim sa luam masina. Totul parea a decurge perfect. Dar surpriza abia acum venea. Cand ne-am dus s-o ridicam, agentul de vanzari care s-a ocupat de noi, ne-a pus in fata un contract de vanzare a masinii care avea anexat caracteristicile si dotarile masinii ce o cumparam. la prima vedere parea totul ok dar masina nu arata asa cum o vazusem in show room. Dupa ce am incercat sa spunem ca nu are blocul optic negru (ceea ce ne-a atras atentia imediat) agentul de vanzari se jura ca numai Coltul cu 5 usi are farurile negre si a sustinut acest lucru mult, vreo 15 minute , pana cand am inceput sa constat si alte lipsuri. Masina ce vroia sa ne-o livreze nu avea nici una din dotarile ce le-am enumerat la inceput. In concluzie, nu era noul Colt ci vechiul , dar , bineinteles, la acelasi pret. Abia dupa ce i-am demonstrat cu oferta trimisa si pentru care optasem (dupa ce mult timp sustinea ca aceea e masina ce o comandasem), agentul de vanzari s-a fastacit, s-a mai dus prin birouri s-a intors si ne-a zis ca fie o luam pe aceasta fie pierdem programul rabla . Dupa ce am insistat sa mergem la un sef si am fost refuzati, a inceput sa ne propuna ca-i pune eleron pe cheltuiala lui. In acel moment am refuzat propunerea spunand ca vrem noul Colt si nu vechiul, ca are timp 3 zile sa gaseasca solutia prin care ne livreza masina ceruta, conform ofertei. M-a sunat dupa cateva zile si mi-a comunicat ca mai are nevoie de cateva zile ca sa caute si la alti dealeri prin tara dar ca o sa se rezolve. Dupa alte cateva zile m-a sunat din nou ca sa venim sa ridicam masina asa cum am vrut-o eu, si a subliniat acest lucru. Cand ne-am dus, am constatat ca era aceeasi masina dar pe care pusese eleron, faruri negre, jantele schimbate, comenzi audio pe volan si proiectoare de ceata, asigurandu-ne ca noul Colt nu are decat acel facelift pe care i l-au facut ei in service . M-am suparat f.tare din doua motive: una ca aveam senzatia ca imi iau masina la mana a doua, si pentru ca ne-a mintit in permanenta (asta ca sa nu zic inselat. Fapta agentului de vanzari se incadreaza perfect la art. Cod Penal). Verificand masina daca are toate dotarile intreb de senzorul de ploaie si-mi zice ca nu are. Moment in care ma enervez si-i solicitam ca macar sa ne acorde altceva in locul acelui senzor. Incepe sa zica ca si asa tot ce a pus pe masina a costat f. mult. Pleaca intr-un birou, probabil a mai vorbit cu colegii, vine triumfator sustinand ca totusi are senzor de ploaie (competent agent). Vazand atata incompetenta am plecat p\na la urma acceptand masina asa cum era. Si pentru ca sa nu se incheie aici toata povestea acasa constat ca Manualul era pentru Colt cu 5 usi si nu pentru CZ3. Il sun pe agent ii spun si-mi zice ca nu avea manual de CZ3 dar cand o sa aiba o sa-mi trimita. Atunci l-am intrebat daca macar mi-a dat o masina noua si-mi zice ^Vai, doamna, doar n-ati venit in targ de masini la niste samsari^ iar eu i-am raspuns ^Asa am crezut si eu prima data. Acum nu mai sunt asa de sigura^. Pana sa ne ducem a doua oara sa luam masina, am vorbit si cu directorul de vanzari de la firma, care ne-a asigurat ca stie despre ce e vorba si ca se va rezolva. Nu ne-a zis si in ce mod. Stiind ce-am vorbit cu agentul de vanzari am crezut ca a inteles ca vreau masina facuta in fabrica, nu aranjata de ei in service. Ma rog, acum asta s-a intamplat. Nici pana acum nu mi s-a explicat ce s-a intamplat, daca a fost o greaseala a agentului de vanzari sau e politica firmei de a-si insela clientii. Eu sunt convinsa ca am fost inselati cu intentie si cu buna stiinta (probabil si-au zis ca daca tine smecheria e ok, daca nu, vor vedea ce vor face). Masina imi place si asa, nu-ti dai seama ca e Coltul cel nou sa cel vechi decat dupa cum e scris pe hayon. Dar tot voi ramane cu ideea ca s-a umblat la ea, tot timpul voi avea senzatia ca ceva nu merge bine....stiti cum e. In rest, ce sa va zic, mi-a placut foarte mult oferta Mitsubishi, garantia, servicii de asistenta pan-europeana etc. Pacat de marca, ca o strica dealerul.
Va rog, daca stie cineva daca intr-adevar noul Colt are doar un facelift sau are si modificari structurale sau de motorizare. Si daca ma poate sfatui cineva cum verific daca motorul e cel din specificatii , adica 1.3. (ca acum nu-l mai cred pe agentul de vanzari si vreau sa verific eu personal). Am ridicat capota dar nu scrie nimic ca sa ma lamureasca.
Daca citeste pe forum cineva de la MCar Distribution il rog sa dea o explicatie in legatura cu aceasta. Oricum, povestea aceasta o s-o postez pe toate forumurile de masini ca si invatatura pentru altii ce-si vor lua masina.

Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei_Iasi
post Nov 16 2007, 05:01 PM
Post #58


novice
**

Group: Membri
Posts: 45
Joined: 29-August 07
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 112.975



salut,
ca sa vezi daca e SAM nou sau cu face lift , vezi piele de pe volam. la ala vechi era aceeasi textura , la cel nou are textura pe 4 portiuni (la orele 3 si 9 , ale volanului (sper sa intelegi ce spun) piele trebuie sa fie cu o txtura cu gaurele mici). daca o ai asa e modelul cu facelift.
numai bine.


--------------------
COLT 1.3 INVITE SAFETY
GLAMOUR GREY
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mh67
post Nov 16 2007, 08:18 PM
Post #59


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 12-November 07
Member No.: 115.423




Buna ziua

Lucrez la M CAR si vreau sa va lamuresc in aceasta dilema.."este sau nu o masina noua"
Noul Colt,cum ii spunem noi,este in esenta acelasi Colt cu cel pe care l-am comercializat pana acum,diferenta fiind ca acum are cateva modificari privind accesorizarea.Acest "face lift" nu vine cu modificari asupra formei si structurii caroseriei cat nici asupra motorizarii sau a altor elemente tehnice.Singurele modificari au fost facute pachetelor de dotari cu accesorii in sensul ca vin acum cu blocuri optice mai inchise la culoare,comenzi pe volan,alte nuante de culori la interior..etc.Astfel au fost create noi pachete de dotari care sa atraga clientii.Acestea sunt singurele modificari existente.
In cazul dvs nu trebuie sa va faceti griji,nu beneficiati de un model invechit pentru ca tehnic vorbind masinile sunt aceleasi nefiind modificari in acest sens.Este regretabila intamplarea dvs,este adevarat,dar va asigur ca acest fapt nu a fost premeditat....nu ne jucam cu banii oamenilor,nu suntem samsari de masini prin urmare incercam sa avem o legatura cat mai stransa cu clientii nostrii ca ei sa fie cat se poate de multumiti de noi si serviciile noastre astfel incat sa putem fi recomandati mai departe.

Cu stima

Serabian Razvan - specialist vanzari
[/quote]

Multumesc pentru raspuns. pana acum m-am convins ca este doar o diferenta de design dar ca sa intelegeti, ceea ce conteaza pentru mine la o masina este designul si confortul interior. Motorizarea mai putin. Ceea ce este foarte deranjant in toata povestea aceasta e ca nu mi s-a spus niciodata adevarul. La inceput agentul de vanzari a sustinut ca aceea era masina, indrugand tot felul de ...nici nu stiu cum sa le zic (ori pentru ca nu cunostea ce vinde ori chiar a vrut sa ne pacaleasca). Faptul ca noi am solicitat o masina noua nu una la care se va umbla, ca ulterior la telefon ne-a zis ca va cauta la alti dealeri si mai are nevoie de cateva zile si nici macar cand ne-a sunat sa mergem sa luam masina nu ne-a comunicat ce solutie adoptase, punandu-ne in fata faptului implinit, mi-a ridicat mari semne de intrebare. Daca era sincer de la inceput cu noi, chiar dinainte sa mergem sa ridicam prima data masina, si ne comunica ca era o eroare care o va rezolva, cred ca eram mai multumiti (asa cum am mai spus intr-un alt post, sunt o persoana careia nu-i plac conflictele) si nu aveam aceasta senzatie ca a fost inselatorie.

in curand voi ajunge la service deoarece calculatorul de bord imi indica un consum mult prea mare . Cred ca n-ar fi fost atat nici daca mergeam numai intr-a-ntaia. Sper ca acolo sa nu mi se zica ceva de genul " aaa, s-a umblat la masina in mod neautorizat, nu mai e in garantie confused.gif

acum asta e. Dar daca tot lucrati la Mcar si sunteti poate mai sincer decat colegul dvs. (ati remarcat ca nu am dat nici un nume pe forum) imi puteti spune de ce mi s-a dat manualul Colt-ului cu 5 usi si nu al CZ3? Colegul dvs mi-a zis ca nu are, dar e posibil sa vinzi o masina fara manualul ei?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
serabian_r
post Nov 16 2007, 08:39 PM
Post #60


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 16-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 115.485



Aveti dreptate si eu prefer ca lucrurile sa fie cat se poate de clare si transparente tocmai pentru a evita astfel de "conflicte" si situatii neplacute.Sicer pana acum nu ne-am mai confruntat cu asa ceva,dar asta nu este o scuza.Oricine poate gresi si este mai frumos sa recunosti asta si sa incerci sa explici clar despre ce este vorba astfel incat situatia sa poata fi remediat in mod amiabil si sunt convins ca oricine ar intelege si ar accepta aceasta varianta.Acum ca faptul este consumat,vorbele nu-si mai au rostul,speram ca pe viitor sa fim mai atenti la aceste lucruri.
Altfel,in privinta vizitelor la service,nu trebuie sa va faceti griji..in acest moment toata lumea este la curent cu aceasta intamplare,drept urmare nimeni nu o sa-si puna semne de intrebare vis a vis de "modificarile" facute masinii dvs si puteti conta pe profesionalismul specialistilor nostri din service.
Cat priveste consumul,nu este ceva grav in primii km parcursi..este normal sa consume putin mai mult..sigur si acest consum este relativ si este influentat de mai multi factori.Dar ca sa va lamuriti ca totul este in regula,va asteptam la service si va asigur ca o sa primiti toata atentia nostra.

Cu stima,
Razvan Serabian
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th April 2024 - 03:11 PM