IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc

This topic is about Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc, the author, Cristi86127, wrote about: Salut, tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina /biggrin.gif" style ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Dealer/Service Mitsubishi - Impresii, probleme, etc
Cristi86127
post May 21 2007, 11:55 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Salut,

tocmai ce ne-am intors de la MCar, si eu si masina absolut uimiti de atentia deosebita care ni s-a acordat, mai ales masina biggrin.gif

Aici, la dealerul nostru cel de toate zilele biggrin.gif am gasit multe lucruri schimbate, zic eu in bine fata de ultima data cand l-am vizitat prin decembrie...activitate mult mai intensa pe partea de sales si service, flux continuu de vizitatori, modele noi de masini, personal extins cu o serie de specialisti noi si aici ma refer in special la departamentul tehnic (trainer after sales, warranty and standards specialist, etc), mult mai bine pregatit si mai responsabil dupa parerea mea, toate acestea alcatuind imaginea unui service/dealer de afara, fapt care m-a surprins intr-un mod placut de data aceasta.

Nota 10 cu felicitari la capitolele atitudine, mentalitate si profesionalism pentru dealerul MCar, de data aceasta insa biggrin.gif ...voi vedea pe viitor ce se mai intampla.

Imaginati-va urmatoarele...

Grabiti si iritati ca sunteti nevoiti sa pierdeti timpul cu niste probleme care nici nu va treceau prin cap la achizitionarea masinii dorite ca se vor intampla, oarecum ingrijorat deoarece pe drum sesizati cu disperare ca masina nu mai prezinta chiar toate acele multe si marunte simptome care sugerau un posibil defect, va prezentati la service in urma unei programari.

Aici in loc sa asteptati pana cand se hotaraste cineva sa va bage in seama (eventual pana scapati ca din greseala capota unei masini din showroom) sunteti invitat imediat ce pasiti in sala de care va leaga amintiri placute, insa numai de la momentul achizitionarii masinii nu si ulterior... biggrin.gif , de un tip zambitor, amabil, fericit ca un bunic care isi vede nepotul dupa mult timp.

Ati zice ca totul se trage de la faptul ca omul tocmai a luat masa sau ca a scapat de o constipatie mai veche si sentimentul de implinire il determina sa aiba o asa atitudine insa nu e asa, omul are in continuare rabdare sa asculte indiferent ce debitezi si pe ce ton, noteaza tot, pune intrebari, raspunde la intrebari, da in taste, nu va lasa sa asteptati ca intre timp a aparut altul cu niste chei mai grele de pajero sau outlander in mana. biggrin.gif

Ba mai mult decat atat, dupa ce finalizeaza de redactat comanda si de inspectat masina, in loc sa va dea cu tot cu masini pe mana unor mecanici iscusiti si linistiti la prima vedere dar ulterior iritati ca "asa face toate" sau ca "nu e concludent, reveniti"...pune mana pe telefon si imediat apar doua figuri noi, tinere, optimiste si la fel de amabile in persoanele a doi specialisti, care plini de nerabdare sa se apuce de treaba, preiau comanda si masina.

Imediat apar si seful de service, specialistul in vanzari care va vandut masina si in timp ce niste mecanici pregatesc instrumentele si echipamentele de diagnoza incepe o discutie menita de data aceasta sa lamureasca mai bine cele semnalate de mine si nu ceva de genul "care pe care" unde evident castiga delaerul si concluziile se trageau numaidecat "nu are nimic", eventual se demonstra ca "asa face toate" cu unul dintre Colturile folosite la drive-test si gata "go home"...dar inainte treci si plateste deranjul.

Nu, de data asta nu a mai fost la fel, cei doi specialisti se suie in masina si incepe o plimbare mai lunga unde am fost fie pilot, fie copilot si unde se testeaza rand pe rand problemele semnalate de mine...pana acum eram obisnuit ca operatiunea asta sa se desfasoare in compania unui mecanic care datorita fesului de pe cap si ambitiei de a nu scapa nici o groapa nu auzea/sesiza nimic (aici ma refer cand am venit de 3 ori cu masina pentru a remedia un zgomot in aripa dreapta spate)...cred ca nenea ala a vrut sa imi ofere motive concrete sa vin la service. biggrin.gif

Orice asemanare cu persoane sau fapte reale este absolut intamplatoare biggrin.gif

Problemele reclamate de mine au fost urmatoarele :
1. Aerul conditionat nu mai raceste corespunzator temperaturii selectate din potentiometru, mai exact pe minim unde racea in 5 minute, la temperaturile de vara trecuta de nu se mai putea sta in masina de frig, acum nu mai facea fata nici la 20 de grade.

In urma diagnozei s-a constatat ca lipseau 30 grame de freon si o mica eroare in computerul de bord care o data stearsa si in urma completarii cu freon nu a mai aparut.

S-a verificat ulterior temperatura aerului din gurile de aerisire si era ca la carte, adica 7,8 grade cu potentiometrul comutatat pe minim.

Am tinut aerul conditionat pornit tot drumul spre casa si acum e ok. biggrin.gif

2. Ambreiajul cupleaza prea sus, levierul agata in treptele I si II de viteza, caraie in marsarier dar mai ales nu mai intra pana nu cuplez anterior treapta I.

Toate acestea nu se intampla mereu, doar cateodata iar de data asta in afara de faptul ca ambreiajul cupleaza prea sus (dupa parerea mea), restul simptomelor nu s-au mai manifestat, spre disperarea mea, insa am fost crezut pe cuvant. biggrin.gif

Am mai testat un CZ3 nou 2000km, la fel, cuplajul ambreiajului se facea in acelasi punct, pacanit la cuplare (levierul la punctul mort), zornait la relanti cand ambreiajul este ridicat, cei drept agata mult mai putin iar in marsarier intra fara probleme dar si a mea la 2000 km se comporta la fel.

Zgomotele astea care le au toate am renuntat de mult sa le mai bag in seama dar ele vin sa completeze ceea ce ma nemultumeste de fapt, punctul de cuplaj al ambreiajului.

S-au verificat distante, ulei in cutie...totul ca la carte...ma cam asteptam sa fie asa.

Legat de faptul ca uneori nu intra in marsarier pana nu se cupleaza in treapta I se datoreaza faptului ca pinioanele nimeresc dinte pe dinte....samd....o explicatie foarte corecta.

Punctul de cuplaj al ambreiajului e ok dupa parerea lor si cum mi-au demonstrat ca se pricep si sunt plini de bune intentii inclin sa ii cred, nu imi ramane decat sa imi iau incaltaminte cu doua, trei numere mai mari si probabil ca altfel o sa vad lucrurile.

In concluzie nu se pune problema de vr-un defect, lucru pe care il intuiam, altfel probabil ca se rezolva de la bun inceput si mai degraba totul e legat de obisnuinta si in ceea ce ma priveste subiectul e inchis.

3. Motorul nu mai tragea ca la inceput, atingea mult mai greu anumite viteze.

Asta s-a intamplat acum o luna la drum lung si am vrut sa vad daca e vreo problema insa din diagnoza nu s-a depistat nimic in neregula.

Mai mult decat atat, unul dintre tipi a testat masina prin oras la o maniera destul de sportiva de parca ar fi furat-o, chiar mi-a placut, am vazut din dreapta de ce e in stare Coltul meu si chiar nu m-a facut de ras, omul fiind placut suprins de performantele masinii.

Mi s-a confirmat faptul ca revizia se poate efectua la 10.000km, eu mai am de parcurs 1000km pana atunci si chiar va recomand sa o efectuati mai devreme.

S-a verificat filtrul si era super imbacsit dar avand in vedere ca mai am de parcurs 1000 de km pana la revizie nu m-am grabit sa il schimb de acum.

Am montat accesoriile, arata bine, o sa fac niste poze maine. biggrin.gif

Felicitari dealerului MCar pentru serviciile post-vanzare.
biggrin.gif

PS. Unul dintre cei doi specialisti este Bogdan de pe forum caruia ii multumesc pentru tot si va recomand sa-l contactati chiar direct pentru ca nici nu stiti ce pierdeti. bicycle.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu49280
post May 23 2007, 10:38 AM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 76
Joined: 16-June 05
From: Iasi si(sau) Timisoara
Member No.: 49.273



salut Cristi,

Ce sa zic? Super fain, imi place ca se schimba atitudinea oamenilor fata de cumparatator
...daca ma mut la Iasi, la Bucuresti vin sa fac revizia...ca de cei de la Iasi numai cuvinte de lauda nu am auzit.
In Iasi, is toti la gramda, pentru ca dealerul se ocupa de mai multe marci. Nu e ca in Bucuresti, numai M-Car-ul. Iar despre "seful cel mare" din Iasi, multe zvonuri nasoale circula. Mi-e si frica sa ma duc in service acolo.

Acum, eu sper ca in Bucuresti la toti se face la fel, ca sa nu il deranjam inutil pe Bogdan cu problemele noaste marunte. arigato.gif
Imi pare rau ca problemele cu ambreaiajul nu s-au rezolvat asa cu ti-ai dorit.
Zici ca ti-au scanat computerul de bord....offf, de ce nu eram pe acolo sa intreb daca se pot activa servicii prin el.
De obicei softul se face la genereal, si se activeaza anumite chestii functie de oferta. Daca vrei mai mult, platesti, insa de fapt ei nu fac decit sa dezinhibe portiuni de soft.

Ai aflat cumva ce fel de interfata au masinutile noastre?

Laurentiu


--------------------
Mitsubishi Colt 1.3 Invite argintiu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post May 23 2007, 11:38 AM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



salut Laurentiu,

Da, eu personal am fost placut suprins in primul rand de atitudinea si corectitudinea celor de la MCar, nici inainte nu stateau mai rau decat alte service-uri insa de data asta nu am avut ce sa le reprosez.

Am avut nenumarate suprize in trecut cand aveam opel cu service-uri ca Di-Bas unde pe langa faptul ca plateam de ma rupeam nici nu se rezolva nimic...masina (opel omega 2.0) se oprea la relanti, nu i-au dat de cap in 3 ani cat am tinut-o, dupa ce au schimbat placutele se aprindea in bord ledul de ABS, la o saptamana dupa ce a iesit din service mi-a sarit cureaua de distributie si s-a ales praful de motor, samd.

Ambreiajul nu are nimic, de asta m-am convins...ca as fi preferat sa cupleze mai jos, asta e altceva...oricum nu e un motiv serios sa fie schimbat si pana la urma constat ca daca numai eu m-am plans de treaba asta inseamna ca am avut eu o pasarica...vorba lu' Base biggrin.gif

Eu nu am dubii ca se procedeaza la fel cu toti ceilalti, participarea lui Bogdan si nu numai aduce printre altele si un plus de siguranta si incredere ca lucrarile sunt efectuate corect.

Am uitat sa intreb daca se pot active servicii din computerul de bord si nici de interfata nu mi-am mai amintit dar nu o las asa.

Numai bine!


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin96286
post May 23 2007, 03:36 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 8-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.279



Ma bucur ca esti multumit de ei, cat se poate biggrin.gif si apropo de revizie te lasa cu uleiul tau?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post May 24 2007, 01:00 PM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(catalin96286)
Ma bucur ca esti multumit de ei, cat se poate biggrin.gif si apropo de revizie te lasa cu uleiul tau?


salut catalin

Chiar nu stiu, eu o sa-i intreb care este cel mai bun ulei compatibil Colt si daca nu il au, o sa-l cumpar...dar asta o sa vad atunci.


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 24 2007, 02:51 PM
Post #6


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Catalin,

de ce vrei tu sa vii cu uleiul tau?

In reteaua Mitsubishi exista posibilitatea sa acizitionezi ulei Mitsubishi Motors, la M CAR poti lua ulei Mobil sau Texaco. Avantajul uleiului luat de la dealer este ca te scuteste de probleme privind garantia partilor mecanice ale motorului.
La o masina noua chiar nu merita sa faci chestia asta.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin96286
post May 24 2007, 03:26 PM
Post #7


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 8-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.279



E foarte simplu Bogdan, pentru ca la 30.000 de km am fost pus in fata faptului implinit, fara sa ma intrebe nimeni am vazut in factura ulei texaco, iar cat timp am stat langa masina nu am vazut nici un recipient marcat texaco sau mobil....putea sa fie orice ulei, arata maro deschis, iar mecanicii cand i am intrebat daca e mobil au zis ca da...si cu verificarea masinii in 1 si 40 si facturat 4 ore, cu schimb placute, iar la capitolul capete de bara , piviti etc mi a raspuns dnul.mecanic ca sunt la locul lor....nu am putut sa stau numai langa ei 1 ora si ceva...cam asta e cu revizia mea la 30.000, la 45.000 vreau sa ma asigure mecanicul ca este mobil sau texaco dar sa vad eu si nu mai trebuie sa cumpar ulei....asta e problema la voi nu sunt mecanicii sau cel putin nu erau convingatori...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post May 25 2007, 08:25 AM
Post #8


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Ok Catalin,

Cred ca inteleg pe undeva nemultumirea ta. O opinie personala: daca vrei sa eviti situatii de genul acesta, privind uleiul, poti cere la receptie sa ti te puna un anumit tip de ulei, la bidon. Dezavantajul va fi pretul, care va fi un pic mai mare.

Deasemenea e destul de complicat de explicat ce este cu normarea muncii efectuate: in timp datorita experientei si a capatarii unor deprinderi mai bune, mecanicii buni si foarte buni sunt capabili sa faca operatii complicate in timp mult mai scurt decat un mecanic mediu; timpul normat este pentru un mecanic mediu.

Cred ca e o greseala a personalului de la receptie care nu ti-a explicat cum trebuie ceea ce s-a facut la masina ta, care au fost rezultatele verificarilor si care au fost costurile acestor operatii...

Un alt aspect pe care trebuie sa-l ai in vedere este faptul ca mecanicii care executa o lucrare sunt direct raspunzatori pentru ceea ce fac, deci ar trebui sa nu mai fii atat de suspicios. Un mecanic stie sa faca un lucru bine - sa repare masini, dar in alte domenii nu are nici un strop de pregatire - vorbesc aici de PR - relatii cu clientul. Deci niste expresii de genul celor auzite de tine ar trebui sa-ti indice faptul ca totul este OK la masina ta, in orice alta situatie ar fi fost piesele respective ai fi fost informat si ar fi fost schimbate.

In situatia ipotetica in care ar fi fost probleme la sistemele sus amintite si nu ai fi vrut sa schimbi reperele defecte, fii sigur ca ai fi fost solicitat sa declari si sa semnezi ca ai luat la cunostinta de probleme si ca este exclusiv responsabilitatea ta daca se intampla un accident rutier.

Cand este vorba de sisteme de siguranta cum ar fi franele sau directia nimeni nu se joaca.

Si in sfarsit ajung vrand nevrand la un aspect: - "prezumtia de vinovatie" - datorita mostenirii educatiei comuniste s-a format acest reflex - intotdeauna pornim de la premiza ca cel care ne face un serviciu are un singur scop - sa ne traga o "teapa". Iar noi percepem acest lucru ca fiind ceva normal.
Legat de acest aspect am avut odata, intr-o calatorie in vest o discutie cu un roman stabilit acolo si care mi-a spus o povestioara interesa, care suna cam asa: "Ion a luat nota 8 la o lucrare de control, invatatoarea - "nu ai fost in stare sa iei decat 8, nu esti bun de nimic", acasa parinitii - "noi ne spetim muncind si tu nu esti in stare sa iei decat *, prostule, etc". Rezultatul - un copil cu o imagine proasta despre el, care se va transforma intr-un adult cu aceeasi imagine proasta despre el. In vest - John ia aceeasi nota 8. Invatatoarea" Bine John ai luat 8. Vezi ca poti mai mult. Pune osul la treaba sa ie o nota mai mare. Acasa, parintii - "Bravo John, e OK, acum hai sa vedem ce putem sa facem sa iei note mai mari".

Asta trebuie sa invatam noi - sa privim jumatatea plina a paharului si sa le acordam celorlalti "prezumtia de nevinovatie" pana la proba contrarie.

Hai ca am scris de mai aveam putin si iesea roman biggrin.gif
Merit o bere beer.gif , dar deseara
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post May 25 2007, 11:49 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Bogdan104277)
Si in sfarsit ajung vrand nevrand la un aspect: - "prezumtia de vinovatie" - datorita mostenirii educatiei comuniste s-a format acest reflex - intotdeauna pornim de la premiza ca cel care ne face un serviciu are un singur scop - sa ne traga o "teapa". Iar noi percepem acest lucru ca fiind ceva normal.


Asta cam asa este, insa se datoreaza mai degraba educatiei post-comuniste...

Daca stai mai mult in vest si apoi te intorci in RO diferenta este socanta legat de absolut tot si cu precadere legat de servicii.

Aceste diferente au inceput sa se diminueze in anumite domenii datorita cresterii concurentei si mai putin schimbarii mentalitatii oamenilor.

Bine, nu e vorba numai e concurenta...patronul poate impune reguli si poate obliga angajatii la anumite standarde dar chestia asta nu functioneaza in conditiile in care nivelul salarial este scazut....

Cu toate astea am intalnit afara oameni care castigau putin si erau tare suparati, insa nu lasau sa se vada asta la locul de munca...probabil aveau psiholog bun in firma biggrin.gif

La fel de adevarat e faptul ca clientul roman este extrem de dificil...ca sa dau un exemplu aceleasi echipamente de service auto +soft nu primeau nici un fel de reclamatii din Italia, in schimb in RO soseau faxurile cu reclamatii in firma pe banda rulanta.

In general meseriasu roman nu accepta indicatii, el stie tot, nu colaboreaza dar comenteaza, comenteaza tot, se pricepe la tot si la toate dar nu e capabil sa faca nimic bine, isi sfideaza seful, manifesta un respect aparent fata de client...e suficient sa-i faci o observatie si tot respectul dispare, nici o spaga nu reuseste sa-l convinga sa faca treaba buna dar nu pentru ca nu si-ar dori ci pentru ca nu e format de asa natura.

Unele firme au reusit sa schimbe oamenii in bine, altele nu.

PS. M-am referit in general la serviciile din RO despre care mi-am format o imagine bazata pe experiente reale.


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
catalin96286
post May 25 2007, 01:13 PM
Post #10


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 8-January 07
From: Bucuresti
Member No.: 96.279



Bogdane chiar meriti o bere, ai dreptate in mare arigato.gif , o sa incerc sa imi schimb parerea despre mecanicii care lucreaza superficial ...inca, bazandu se probabil pe ochiometru si pe faptul ca masina e inca noua...
sper sa le intre in sange responsabilitatea pe care o au, merg zilnic cu masina aprox 100 de km totusi si uneori grabit cu viteza nu tocmai legala...ar fi deranj sa se intample ceva din vina tehnicului...
Pana atunci astept urmatoarea intalnire a coltishtilor, undeva la munte, la aer curat, berici beer.gif si povesti.
Sa auzim de bine.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post May 30 2007, 11:53 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(catalin96286)
Pana atunci astept urmatoarea intalnire a coltishtilor, undeva la munte, la aer curat, berici beer.gif si povesti.
Sa auzim de bine.


Trebuie sa ne strangem vara asta si sa mergem undeva la recreere, deocamdata exersam prin bucuresti. blush.gif


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jun 3 2007, 11:09 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Aveti idee daca pe Expozitiei,la service au si tinichigerie/vopsitorie?


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
foxxy
post Jun 4 2007, 07:46 AM
Post #13


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 5-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 103.374



Din cate stiu eu, da. Cel care s-a ocupat de masina mea este tinichigiu, d-l Claudiu Stanciu (sper ca-mi amintesc bine, cartea de vizita am lasat-o la birou).


--------------------
Colt CZ3, SAM - Atlantis, 1.5 / 109hp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 4 2007, 09:31 AM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Foxxy,

Ti-am raspuns la MP. Poti sa ma contactezi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 09:41 AM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Salut Bogdan


Ce mai faci ? biggrin.gif
As dori sa stiu ce operatii se executa la prima revizie, ce se schimba la masina, ce se verifica, samd?
In principiu stiu, dar as dori sa aflu un raspuns oficial.

10X


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 7 2007, 10:56 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Salut Cristi,

In principiu pot sa-ti raspund biggrin.gif , dar in mod neoficial blush.gif . Pentru un raspuns oficial ar trebui sa adresezi o cerere catre un deler sau importator si vei primi un astfel de raspuns.
Eu iti voi oferi, sa zicem, un raspuns avizat arigato.gif
In principiu se fac cam urmatoarele:
- inlocuire filtur ulei + ulei motor;
- inlocuire filtru polen;
- verificare si inlocuire (daca este cazul) filtru de aer - asta daca nu cumva vrei sa plantezi flori in filtrul tau, direct pe masina... biggrin.gif
- verificare/ completare (daca este cazul) nivel lichid racire, lichid frana, electrolit;
- verificare jocuri pedale, cursa frana de mana;
- verificare stare burdufuri protectie articulatii;
- verificare stare placute frana, saboti frana;
- verificare stare articulatii;
- diagnosticare generala sisteme electronice cu testerul;
- inspectie anticoroziune caroserie;
- verificare stare anvelope, corectare presiune;
- geometrie, daca este cazul.

In mare cam astea sunt operatiile. Evident, ca daca la momentul reviziei se mai cer si alte operatii vor fi si acelea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 7 2007, 11:31 AM
Post #17


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



Super.
Cu alte cuvinte totul.
10X


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan104277
post Jun 8 2007, 08:09 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 539
Joined: 18-April 07
From: Bucuresti
Member No.: 104.270



Nu e chiar totul, au mai lasat si pentru revizia de 30k biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Jun 8 2007, 08:21 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Fusei azi sa dau comanda de o janta si sa deschid un dosar de reparatie.Marti se pare ca sunt programat sa duc masina. Pana acum totul e ok. Va tin la curent cu ce se intampla.


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi86127
post Jun 9 2007, 12:58 PM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 948
Joined: 2-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.120



QUOTE(Andrei Suzuki)
Fusei azi sa dau comanda de o janta si sa deschid un dosar de reparatie.Marti se pare ca sunt programat sa duc masina. Pana acum totul e ok. Va tin la curent cu ce se intampla.


Ce e de reparat la ea ?


--------------------
Mitsubishi Colt CZ3 MIVEC 16V 1.5 109CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th April 2024 - 06:38 AM