IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

mercedes cobra

This topic is about mercedes cobra, the author, Mircea53641, wrote about: Inainte sa te apuci de treaba arunca o privire la http://skinnerbox.steaky.org/ Gasesti acolo manualele de mentananta si reparatii MB pentru Cobra (W1 ... To read more just scroll down

4 Pages V  < 1 2 3 4 >  
Reply to this topicStart new topic
> mercedes cobra
Mircea53641
post Oct 5 2005, 09:18 AM
Post #41


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Inainte sa te apuci de treaba arunca o privire la http://skinnerbox.steaky.org/ Gasesti acolo manualele de mentananta si reparatii MB pentru Cobra (W123). Mie mi-au fost extrem de utile.

Din ce mai scrie pe acolo am observat ca trebuie sa folosesc un antigel rosu organic de la Mercedes si nu cel verde care se gaseste peste tot (ei zic ca duce la corodarea prematura a sistemului de racire).

Zilele astea fac si schimbul de ulei dupa inca un drum lung. I'll keep u posted.
Mircea

Mercedes 300TD Estate - drives like a dream
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Oct 19 2005, 08:48 PM
Post #42


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Saptamana trecuta am schimbat filtrul de motorina pe Cobra mea si am ramas socat cat de bine poate sa accelereze un Diesel clasic dupa ce ii schimbi filtrele. Rezultat: amenda pentru 81Km/h in localitate. Practic nu m-am putut abtine sa nu depasesc tot ce "prindeam" pe sosea. bicycle.gif


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Nov 8 2005, 01:57 PM
Post #43


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Apropo stie cineva care sunt plajele de viteza cele mai recomandate (cunsum/uzura motor) pentru un motor Diesel de 3005cmc in 4 trepte?

Intreb pentru ca marcajele de pe vitezometru ma ajuta prea putin (rar ajung la peste 70Km/h in viteza a 3a). Precizez ca nu am turometru si as prefera sa stiu la ce viteza este recomandata schimbarea in a 2a, 3a, etc.


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentin61512
post Dec 3 2005, 08:27 PM
Post #44


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 20-November 05
From: Targoviste (Dambovita)
Member No.: 61.505



salut! sunt nou pe aici de am oCobra de vreo 2 ani {ultima} si sunt F.F.Multumit ,banuiesc ca stiti asta.plajele de viteza ti le spune masina .Am prea multe modificari ca sa mai stiu care e viteza reala, important e sa ai intotdeauna o rezerva de putere pt. demaraje si sa nu turezi motorul inutil nu ii place.
Nu lasa-ti sa moara aceasta pagina[cred ca am zis bine ] :coolspeak:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Liviu63040
post Dec 9 2005, 04:25 AM
Post #45


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 8-December 05
From: Bucuresti
Member No.: 63.033



vedeti la sectiunea "versus" ca am postat si eu si am nevoie de ajutor....va multumesc!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Jan 3 2006, 06:07 PM
Post #46


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Long live MB W123!

Pentru asta, daca cunoasteti meseriasi buni (mecanici, electricieni, specialisti in injectie) care cunosc si sunt pasionati de aceste masini va rog sa postati aici.

Best of all!


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihai66486
post Jan 29 2006, 03:18 AM
Post #47


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 26-January 06
From: Bucuresti
Member No.: 66.479



QUOTE(Bota37694)
Nu e rau dar care e rostul prizelor de aer din spate?
Ca o idee de tuning, am vazut Cobra cu motor luat de pe varianta W124.
Oare s-ar putea monta unul tot de 3000 cu 6 cilindri de pe W124, asta are 125CP sau un varianta turbo de 150CP. Cu o cutie cu 5 trepte ar da lectii la masinile astea mai noi, VW, audi, Skoda.
Clasicul diesel de pe Cobra de 3000 are o varianta turbo de 115CP, dar nu am vazut in Romania asa ceva nici in anunturi.
am avut eu asa ceva si l-am vandut cu 1500 euro..f bun motor..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
robertino67444
post Feb 6 2006, 01:44 AM
Post #48


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 6-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 67.437



Salutare tuturor! Sunt interesat sa cumpar un Mercedes W123 COBRA pe motorina, Break sau berlina. Accept orice varianta de motorizari Diesel sau/si benzina daca pretul e ok.

Daca sunteti interesati pentru a vinde o astfel de masina, sau stiti pe cineva care vinde, va rog nu ezitati sa ma contactati. Sunt deschis la orice fel de variante atata timp cat e vorba de o Cobra!!!!!! inclusiv de a face un schimb cu o dacie 96 in stare buna.

Pot fi contactat la e-mail robXXXXXXoo.com sau ymessenger "atmanrobert"

Astept ofertele si sugestiile voastre Multumesc.

pentru binele tau si al casutei tale postale am cenzurat adresa de e-mail
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMUS69209
post May 10 2006, 09:25 PM
Post #49


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 117
Joined: 25-February 06
From: Craiova (Dolj)
Member No.: 69.202



salutare,Eu am avut o cobra cu motor de 3000 pe care am montat o cutie in cinci trepte tot de cobra(de pe una din 84-300D).Daca vrei sa montezi o cutie in cinci trepte tot de cobra pe un 300D trebuie neaparat sa fie tot dupa un 300D(sau dupa una pe benzina in 6 cilindri)pt ca altfel nu se potriveste cardanul (cutia in 5 e mai lunga decat cea in 4)si nu se potriveste nici suportul cutiei de vitezae.Dar merita toti banii.Eu mergeam cu masina cu 170-180km/h la un consum de 8.5-9l/100km.Dupa aia am schimbat si dif.(tot dupa aceiasi masina)si a scazut consumul cu 1 l/100km
Go to the top of the page
 
+Quote Post
urse76063
post May 13 2006, 09:40 AM
Post #50


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 9-May 06
From: Focsani (Vrancea)
Member No.: 76.056



Salutare eu am un mercedes coada de rindunica din 1967 cu motor diesel 200 cm3 pe care la acest moment il restaurez daca stie cineva de unde pot procura piese si elemente de caroserie ar fi nemaipomenit.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RUE
post May 13 2006, 05:10 PM
Post #51


mashinutza
******

Group: Membri
Posts: 2.410
Joined: 30-April 05
From: Internet
Member No.: 45.702



fratele meu a restaurat cobra cu tabla de la depozit. alegi una buna si de care iti spune tinichigiu ca merge lucrata bine.


--------------------
Laureate 1.4 aproape PLUS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei76464
post May 15 2006, 09:22 PM
Post #52


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 14-May 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 76.457



Dupa multe cautari mi-am luat si eu o cobra 280E din '77 cu motor 200D din '79 si sunt uimit de masina asta, cum sta in curbe si ce tinuta de drum are...eu pana acum avand deaface numai cu una bucata dacie de prin 2000 cu motor pe injectie de care nu pot sa ma plang, atata doar ca la inaltimea mea vedeam cam tot timpul parasolarul, si oricat as fi reglat scaunul tot aveam genunchii in volan...dar acum respir si eu ... parca m-as fi mutat dintr-o garsoniera direct intr-un apartament cu 4 camere. E drept ca la circulatia asta infernala din oras nu o recomand la nimeni pentru ca se vireaza larg, demarajul sport se termina intr-a doua pe strazile inguste agat toate oglinzile iar de locul de parcare ...dar cand pleci la drum, aici se schimba toate, e mare, ai spatiu tu si toti din masina, la 110-120 se comporta super, consuma decent, iar servodirectia si arcurile destul de lungi fac drumul comd cu toate gropile lui. Daca am gasit vre-un pasionat pe aici cu care sa pot schimda ceva pareri tehnice, au abia astept sa pot discuta, mai ales ca dupa programul de la munca de stat in fata calculatorului, mi-am descoperit o pasine pentru surubarit, si chiar daca masina avea ceva probleme cind am cumparat-o (injector infundat, injector care pierdea motorina, arc rupt pe spate, amortizoare spate duse, geam portiera blocat, schimbator de viteze care nu baga I si II ca sa nu mai vorbim de marsarier si multe altele) dar acum am reusit sa o pun la punct. Hai ca ma mai laud eu si alta data acum va zic multa bafta beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post May 16 2006, 01:14 PM
Post #53


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Eu tocmai mi-am luat un W126 (500 Sel) cu motor de Cobra. E clar ca masina straluceste cel mai bine la drum lung dar nu ma plang nici in oras/viraje stranse.

Singura problema este sa o scot dimineata din parcarea supra-aglomerata a blocului smile.gif) Acum caut niste jante "stock" de aluminiu care sa mai imbunatateasca un pic comfortul masinii. Daca aveti idee unde pot gasi asa ceva sau vreti sa le schimbati pe ale voastra dati-mi de stire. Deocamdata am pe ea jante de 16" din aluminiu.


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andrei76464
post May 16 2006, 09:47 PM
Post #54


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 14-May 06
From: Iasi (Iasi)
Member No.: 76.457



Salut din nou, am umblat azi la trapa care nu vrea sa se deschida compelt mai raman cam 10 cm privit din exteriorul masinii, dar nu i-am dat de capat, dupa ce am curatat tot (de la motoreductor la ghidaje) si am uns cu vaselina noua tot la fel face, poate ca asa e normal. Daca a mai facut cineva asta sa-mi spuna si mie, si mai e ceva stie cineva la ce foloseste dispozitivul cu clapete de pe admisia aerului in motor pentru un 200D fara turbina, pentru ca am o clapeta legata de tijele de la acceleratie care se deschide in functie de cum accelerez si mai e una care nu e legata de nimic si care sta tot timpul pe deschis pentru ca sigur un nea' nesteru' inainte sa o cumpar eu a zis ca merge si asa... Daca stie cineva ce e aia astept raspunsul, si sa stiti ca dau si o bere numa' sa ne intalnim... Bafta. beer.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post May 23 2006, 11:43 AM
Post #55


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Mai stie cineva cum aratau si ce dimensiuni erau rotile originale de Cobra?

Acum am roti de 15" si 16" pe masina si as vrea sa ii pun un set de roti originale + cauciucuri conform specificatiilor initiale.


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad86979
post Sep 12 2006, 09:20 PM
Post #56


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.972



Salutare. Sunt nou venit pe forum, iar motivul este ca, in aproximativ 2 saptamani, voi fi fericitul (sper) al unui w123, 3000d, DIN '82. am o singura intrebare, si anume, ce dimensiuni au jantele originale pe masina asta? O cumpar de la un prieten, si acum are jante de table, dar as vrea sa ii iau un set de jante originale (vedeti imaginea atasata). Deci, stie cineva care au fost dimensiunile de jante cu care au venit echipate W123? Cred ca sunt pe 14 inch, dar nu sunt sigur. Si daca da, care ar fi latimea maxima de jante pe care o pot mointa? Ma gandesc ca unele mai late ar arata bine...Intreb doar pentru ca ma gandec ca daca, cumva, acelasi model de janta a fost facut si pentru alte tipuri de Mercedes, sa nu ma trezesc ca o cumpar pt 123, si cand colo... Va multumesc anticipat.

Acestea sunt jantele pe care ma gandesc sa le cumpar. Stie cineva de unde? Second hand, ca nu cred ca gasesc noi. Mersi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vlad86979
post Sep 22 2006, 04:28 PM
Post #57


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 11-September 06
From: Bucuresti
Member No.: 86.972



Ok, am aranjat problema cu jantele. Inca ceva: masina mea a fost la origine pe benzina, in 4 trepte. Ulterior, i s-a montat un motor de 3000 cmc, diesel , aspirat, dar cutia a ramas in 4 trepte. Nu e un inconvenient la mersul in oras, problema este ca afara nu pot merge cu ea mai sus de 110, 120 kmh, pentru ca motorul e prea turat. Stie cineva cum as putea face un transplant de cutie, ,sa ii pun una in 5 trepte? Cam care ar fi costurile, ce alte piese trebuie schimbate in afara de cutie (diferentialul?), de unde pot face rost de o cutie, si asa mai departe? Daca e cineva pe aici care a facut deja treaba asta, va rog sa imi spuneti si mie. Multumesc.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Traian88130
post Sep 25 2006, 10:44 PM
Post #58


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 24-September 06
From: Sibiu (Sibiu)
Member No.: 88.123



salut
sunt bucuros sa pot vorbi cu cineva care are o cobra pentru ca mereu ai ceva de invatat .
sunt posesorul a doua cobre + una pentru piese. Una este pe motorina cu motor de 2000 cc si o am de aprox. un an jumate iar ce-a de a doua este pe benzina 2300 cc si am achizitionato acum o luna de zile. De piese nu ma plang, cat despre jante am 4 seturi: pe 14 originale mercedes ( cineva le-a aratat poza inainte si acelea sunt intradever originale de pe 123 ) 2 seturi pe 15 si unul pe 16, o sa vedeti in curand pozele cu ele.
Am un mecanic f.bun care la randul lui are tot cobra, am invatat mult de la el si sper sa pot ajuta si eu cel putin cu un sfat pe cineva.
[/img]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentin61512
post Oct 8 2006, 09:41 PM
Post #59


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 20-November 05
From: Targoviste (Dambovita)
Member No.: 61.505



Atentie! ce cutie iei si astea sunt pe coduri in functie de motor la fel si diferentialul,altfel are sa intre in rezonanta cardanul ,apar vibratii si rupi rulmentul intermediar[mansonul de cauciuc]si te costa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentin61512
post Oct 8 2006, 09:50 PM
Post #60


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 20-November 05
From: Targoviste (Dambovita)
Member No.: 61.505



Atentie! ce cutie iei si astea sunt pe coduri in functie de motor la fel si diferentialul,altfel are sa intre in rezonanta cardanul ,apar vibratii si rupi rulmentul intermediar[mansonul de cauciuc]si te costa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  < 1 2 3 4 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 10:14 PM