IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

mercedes cobra

This topic is about mercedes cobra, the author, dragos7, wrote about: M-am gandit sa deschid acest subiect pentru a veni in ajutorul tuturor celor care au intrebari sau probleme legate de aceste masini foarte fiabile. ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> mercedes cobra
dragos7
post Jul 11 2003, 08:15 PM
Post #1


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-July 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.166



M-am gandit sa deschid acest subiect pentru a veni in ajutorul tuturor celor care au intrebari sau probleme legate de aceste masini foarte fiabile.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan8
post Jul 11 2003, 10:41 PM
Post #2


sofer
***

Group: Membri
Posts: 92
Joined: 22-March 03
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 10.624



ha nimic de zis...sunt bune,da' de aici si pana la a afirma, citez : "foarte fiabile"..e cale lunga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
OMEGA
post Jul 13 2003, 03:29 AM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 438
Joined: 29-March 03
From: Constanta
Member No.: 10.894



Ok Bogdane, cum sa fie o masina care e de aceeasi varsta cu mine sau mai mare fiabila??
Cauta ca mai eu un topic pe subiectul asta


--------------------
Just Me & MySelf! (Cont scos din functiune)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dragos7
post Jul 21 2003, 07:35 PM
Post #4


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 10
Joined: 9-July 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.166



Aveti idee cate sute de mii de km au mers masinile astea fara reparatii?
Mercedes a declarat ca ar fii dat faliment daca mai fabrica cobre 2-3 ani. Sau poatew nu stiti ce inseamna fiabilitate?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drc
post Sep 8 2003, 01:52 AM
Post #5


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 13
Joined: 6-September 03
From: Buzau (Buzau)
Member No.: 15.848



de fapt ce inseamna fiabilitate......???/

si de ce zici ca dadea mercedesul faliment daca le mai fabrica inca 2-3 ani ca nu prea inteleg.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vlad3
post Sep 8 2003, 02:50 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 2-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.026



Dupa cum bine se stie, Mercedesul Cobra a fost cea mai tare serie de Mertane. Pentru cine nu stie, sa mai sape, sau sa ne creada pe cuvant. Mercedes nu era sa dea faliment, insa e foarte adevarat ca au retras de pe piata o serie de consumabile (pivoti, bucsi...etc). Pur si simplu la prima serie lansata pe piata au fost atat de rezistente incat se prafuiau pe rafturi si asta nu e gluma. Nu's care spunea p'acilea - pai o masina care e de-o seama cu tine sau chiar mai mare, si functioneaza fara reparatii, nu inseamna ca e fiabila, ci super-fiabila...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nazareno Gabriel...
post Oct 12 2004, 01:23 PM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 470
Joined: 29-September 04
From: Bucuresti
Member No.: 33.451



Subscriu. Mai toti pasionatii de masini d-astea mai vechi stiu ca M Cobra sunt printre masinile cele mai fiabile construite vreodata. Foarte frecvent masinile astea au facut 1.000.000 de km cu acelasi motor. Cunosc personal doua cazuri. Unul diesel si unul pe benzina.
Daca va uitati pe niste site-uri nemtesti vedeti ca sunt de vanzare exemplare care au atins 400-500.000 de km, iar proprietarii spun ca se afla in stare buna. In plus si-au pastrat un pret bun pe piata tocmai din acest motiv. La noi se vand cu preturi cuprinse intre 2.000-4.500 de dolari, in functie de stare.
In Germania si-au pastrat de asemenea un pret bun. Se gasesc la preturi incepand de la 1000-1500 de euro si urca pana la 5.000.7000 (atunci cand se afla in stare foarte buna si au pana intr-o suta de mii de km).
Un MB 200, din 1978 cu doar 74.000 km la bord costa 4900 de euro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 1 2004, 12:19 AM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Nu stiu unde se va ajunge cu poreclirea masinilor..... :banghead:

Mercedes-ul caruia in Romania i se spune "Cobra" , din motive care imi scapa , se numeste de fapt W123. Exista un topic mai vechi unde se vorbeste despre "bot de cal" , o alta denumire "loco" mai explicabila insa datorita numarului mare de carute si carutasi din Romania laugh.gif , model care in realitate se numeste W115.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Echo
post Nov 1 2004, 05:31 PM
Post #9


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 223
Joined: 2-June 04
Member No.: 26.859



Bot de cal se cheama in tara de origine (in argou) /8 (Strichacht) dupa anul punerii in fabricatie - 1968, intrucat mai exista un model asemanator (precursorul clasei S) lansat cu un an inainte. Cat priveste W123, ca fost posesor de C123 230 E (adica coupe de 2,3 l cu injectie) trebie sa ma declar de acord cu ideea ca aceste masini nu au moarte. Al meu era din 1980 si se tinea foarte bine. Imi pare foarte rau ca a trebuit sa-l vand.


--------------------
DIESEL POWER
VW Golf Variant TDI 110 CP
VW Passat TDI 130 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Senator
post Nov 1 2004, 08:39 PM
Post #10


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 290
Joined: 26-September 04
Member No.: 33.250



Frumoasa masina e Mercedes-ul 230 CE.... :thumbup:
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Criss35501
post Nov 11 2004, 12:51 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-November 04
From: Arad (Arad)
Member No.: 35.494



Salut,ma bucur ca v-am gasit,detin un w123 300d si un w116 300d visez la un w140,as dori sa discutam si despre putinele probleme care le avem cu ele nu numai despre fiabilitate,de ex. eu am schimbat garnitura de la cilindru ambreiaj,am pus una spaniola si a rezistat doar 2 luni.oare e garnitura de proasta calitate,sau am pus eu lichid necorespunzator(DOT 4)? smile.gif


--------------------
obsedat mercedes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Dec 29 2004, 12:19 AM
Post #12


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Si eu sunt un detinator de Cobra 300D. Criss ti-am trimis un MP. Sper sa se revigoreze acest topic.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Criss35501
post Dec 30 2004, 09:02 AM
Post #13


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-November 04
From: Arad (Arad)
Member No.: 35.494



Ceao,si eu vreau revigorare,oare numai noi avem cobre?n-as crede,va asteptaaaaaam!!! :cheers:


--------------------
obsedat mercedes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Dec 30 2004, 11:15 PM
Post #14


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Ma bucur ca am interlocutor :cheers: . Sunt multi cu Cobre, cel putin 10 sunt in oraselul meu, dar putini se uita pe internet.
Am doua probleme care ma framanta: :compress:
1-ambreiajul: cuplarea vitezelor se face fara nici o problema daca motorul e oprit. Daca motorul merge intra greu a I-a(agata) sau numai daca apas ambreiajul de doua ori, marsarierul numai dupa ce cuplez in prealabil a I-a, altfel caraie. Nu stiu sa am probleme la cuplarea celorlate viteze cu motorul in mers si masina stand pe loc. Mai sunt probleme la decelerare(frana de motor) cand vreu sa trec din a IV-a in a III-a si din a III-a in a II-a. Trebuie sa am grija ca turatia sa nu fie mare altfel caraie.
2-motorul:nu am avut probleme cu pornirea motorului la rece(-10 sau -15 grade) dar am gaze de carter in cantitate mare ca ies si prin busonul de ulei. Consuma si ulei, nu stiu daca 2l/1000 km dar in mod sigur mai mult de un litru. Ce am observat la pornire: daca intervalul de oprire este mic scoate mult fum albastrui la pornire apoi dupa un timp devine insesizabil. Daca o pornesc a doua zi(peste nopte a stat) nu are fum dacat f. putin. E drept ca n-am masurat compresia, dar ma intreb daca nu cumva sunt de vina simeringurile de supapa. Si inca o chestie, imediat dupa pornire are relantiul instabil o perioada, pana se incalzeste un pic. Cu cat e mai rece cu atat e mai instabil relantiul.
Altfel masina merge, am prins si 145-150 km/h cu ea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Criss35501
post Dec 31 2004, 11:35 AM
Post #15


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-November 04
From: Arad (Arad)
Member No.: 35.494



Acum am inteles-la tine nu debreiaza cum trebuie,deci ori scapa presiune pe la garnituri(la pompa de la pedala sau jos la cilindru) ori nu e aerisita bine instalatia.
2.motorul tau e bun,consumul de ulei nu cred ca e o problema grava,poate cum ai zis pe la sem.

3.uite poza de care ai zis(numai ca e facuta in paint)


--------------------
obsedat mercedes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Jan 3 2005, 09:23 AM
Post #16


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Nu e rau dar care e rostul prizelor de aer din spate?
Ca o idee de tuning, am vazut Cobra cu motor luat de pe varianta W124.
Oare s-ar putea monta unul tot de 3000 cu 6 cilindri de pe W124, asta are 125CP sau un varianta turbo de 150CP. Cu o cutie cu 5 trepte ar da lectii la masinile astea mai noi, VW, audi, Skoda.
Clasicul diesel de pe Cobra de 3000 are o varianta turbo de 115CP, dar nu am vazut in Romania asa ceva nici in anunturi.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Criss35501
post Jan 3 2005, 10:06 AM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 8-November 04
From: Arad (Arad)
Member No.: 35.494



Si eu m-am gandit la schimb de motor,n-ar fi rau smile.gif


--------------------
obsedat mercedes
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Mar 4 2005, 11:26 AM
Post #18


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Nu stie careva cum s-ar putea si de unde s-ar putea face rost de o turbina pentru motor de 3000. Zilele trecute m-am enervat pe unul cu Dacia care a fost nerabdator sa ma depaseasca pe o portiune de drum pe care inca nu era cazul sa se mearga cu viteza mare. L-am depasit inapoi pe la 120 si nu m-am oprit pana la 160 si nu eram cu pedala la fund. Ma intreb ce turatie o fi avand motorul. De aia as vrea o cutie cu 5 trepe, stie careva trebuie modificari la cardan si la ghidajele schimbatorului de viteze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
paun-3
post Mar 4 2005, 12:54 PM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 48
Joined: 25-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.478



salut,
am vazut doua masini cu motorul de 3000(5cil) turbo in bucuresti.
unul era pe o cobra break, iar celalalt pe un 126 de america. la primul am umblat in motor si pot spune ca difera destul de mult de cel aspirat. diferentear fi la : chiulasa, antecamere, pistoane, pompa ulei, bloc motor, baie ulei si pompa injectie. avea cutie hidramata si din neglijenta proprietarului a ramas fara ulei si s-au prajit discurile. am montat o cutie mecanica cu 5 trepte luata de pe un 126 benzina. a trebuit modificat cardanul , traversa de la cutie si schimbat diferentiarul(cel cu raport de 3.07 inlocuit cu 3.69)
am mai montat o cutie cu 5 trepte pe o cobra cu 3000 de 88cai si proprietarul s-a intors f entuziasmat din vacanta in care a facut turul europei spunindu-mi ca pe autobenzile pe care a circulat, 180 era viteza de croaziera. cutia fusese luata de pe o cobra cu motor benzina de 2800.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bota37694
post Mar 4 2005, 01:53 PM
Post #20


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 7
Joined: 28-December 04
From: Reghin (Mures)
Member No.: 37.687



Pai si masina mea tot de 3000, 5 cilindri si 88 cai. Cat cost o schimbare de cutie? De fiecare data trebuie modificat cardanul si schimbat diferentialul, ca nu am inteles bine. Sau conteaza modelul de unde ai luat acea cutie. Si eu stiam de la cineva care a avut o Cobra break cu 5 viteze ca viteza maxima e cea de pe cadran, 180.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 12:05 PM