IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Probleme Mazda 6

This topic is about Probleme Mazda 6, the author, Bogdan45287, wrote about: Buna Sunt in plin proces decizional in a-mi cumpara o Mazda 6. Stiu ca cele din US au probleme mari, imi poate cineva da cateva detalii despre ce prob ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Probleme Mazda 6
Bogdan45287
post Apr 24 2005, 07:26 PM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 23-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.280



Buna

Sunt in plin proces decizional in a-mi cumpara o Mazda 6. Stiu ca cele din US au probleme mari, imi poate cineva da cateva detalii despre ce probleme au fost semnalate la cele made in Japan? Am inteles deja ca in Romania e o mare problema service-ul la Mazda, dar sa zicem ca pot sa traiesc cu asta.

Multam

Bogdan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 24 2005, 07:52 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Si mazda are probleme?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 24 2005, 08:37 PM
Post #3


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Clasamentele de fiabilitatea facute in Europa folosesc masinile fabricate in Japonia (pentru cazul concret Mazda 6)), iar masina a iesit foarte bine.


Cristi, nu exista masina fara probleme. Problema este cat de des apar, la cate masini, cat de serioase sunt etc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 25 2005, 07:57 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Vezi si recentul sondaj JD Power facut in Marea Britanie, unde Mazda a iesit iar printre primele marci ca fiabilitate, alaturi de celelalte marci japoneze (toyota, honda, subaru).

Problema cu service-ul este la Romcar. Eu am rezolvat-o cumparand de la un dealer care lucreaza cu Inscut, care am inteles ca sunt super ok.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Apr 25 2005, 10:48 AM
Post #5


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



Problemele cu service-ul incep sa se rezolve. Am primit scuze de la Mazda Austria, Romcar si Inscut pentru problemele avute cu Mazda.

Incep sa-mi imbunatatesc parerea despre ei.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan45287
post Apr 26 2005, 04:47 AM
Post #6


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 23-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.280



Mersi mult de informatii. Am studiat testele JD Power si sunt OK. E exact ceea ce ma asteptam sa gasesc: o masina cu performante peste medie, stil si un pret sub 20,000. Adevarul ca look-ul face toti bani...de gustibus
Tocmai ma gandeam ca testele celor de la JD nu iau in calcul drumurile din Bucuresti, dar m-a linistit Madalina in privinat service-ului. Sa speram ca nu se limiteaza doar la scuze smile.gif)
Oricum, o sa profit de ocazie ca trebuie sa inchiriez o masina la inceputul lui mai pentru cateva zile si o sa solicit express o Mazda 6, nu de alta, da' sa vad cat de nefiabile pot sa fie americancele smile.gif) Oricum, nu se poate testa fiabilitatea in doua zile, vreau doar sa vad cum ne simtitm impreuna smile.gif) Sper sa nu ma lase in mijlocul autostrazii, cum povestea cineva pe forum...
Iar de cumparat o sa-mi cumpar o japoneza smile.gif)
Va tin la curent dupa "drive test". Intre timp, daca mai stie cineva de alte probleme...sper nu din experienta personala smile.gif)
Bogdan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 26 2005, 09:09 AM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



QUOTE(Bogdan45287)
E exact ceea ce ma asteptam sa gasesc: o masina cu performante peste medie, stil si un pret sub 20,000. Oricum, o sa profit de ocazie ca trebuie sa inchiriez o masina la inceputul lui mai pentru cateva zile si o sa solicit express o Mazda 6, nu de alta, da' sa vad cat de nefiabile pot sa fie americancele smile.gif)
Bogdan


Tocmai m-am intalnit azi cu cineva care are o Mazda 6 mai folosita (era un 2.3 pe benzina AWD), si in afara de unul din scuturile fata care era crapat (e din plastic) nu se plangea de nimic. Nu stiu daca stii, dar din vara o sa vina facelift-ul, cu un nou pret, daca ma intelegi. Daca te-ai fi grabit, ai fi prins promotia curenta de lichidare stoc actualei. Nu stiu ce calcule ti-ai facut tu, dar cu toate costurile incluse (CIP+accize+TVA+taxe vamale la val. reziduala+CD player+comision management firma leasing+discount global+discount 2004) tot a ajuns la 21,500.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan45287
post Apr 26 2005, 10:00 PM
Post #8


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 23-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.280



Super, daca doar scutul e problema smile.gif) Stiam de face lift, dar momentan nu sunt in tara. Planurile erau pentru momentul imediat intoarcerii, adica prin toamna asa ca am ratat lichidarea de stoc. De asta nici nu am calculat pretul foarte exact- desi stiam ca cel real va fi mult mai mare, am preferat sa fac niste comparatii doar pe baza de CIP. E un fel de auto pacaleala smile.gif)
Pe de alta parte, am luat in calcul si variata unui SH din Germania. Daca sunt atat de fiabile pe cat se spune, atunci ceva din 2003 pe la 50,000 de km ar trebui sa fie o investitie buna. Plus ca nu intentionez sa tin masina mai mult de 2, 3 ani, pana in jur de 100,000 de km. Ce parere aveti?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 27 2005, 09:18 AM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



pentu cine are dubii despre alegerea facuta, inclusiv partea de mechanical reliability (sondaj JD Power facut in UK in 2005):

http://www.tiscali.co.uk/motoring/features...tion/page4.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cosmin42899
post Apr 27 2005, 03:30 PM
Post #10


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 22-March 05
From: Bucuresti
Member No.: 42.892



Nu stiu altii cum sunt ... dar mie imi frig palmele sa-mi primesc masina . Stie cineva ceva de rodaj ? ca tare mi-e frica ca o sa stau vreo 2-3000 de km cu motorul la 2000 biggrin.gif

Eu mi-am comandat tot la oferta Mazda 6 2.0 l , 136 CP Diesel . Imi vine cam in 10 zile , sper mai repede dar nu cred.

Oricum , eu cred ca sunt masini fiabile , si uitandu-ma in topul de mai sus ma pufneste rasul ca skoda a iesit pe locul 1 . Cred ca si-ar face japonezii harakiri daca ar vedea ca intr-un top o masina facuta in Cehia a iesit peste masinile lor . Ma abtin de la comentarii

Si eu auzisem ca cele din SUA (facute in uzinele Ford din Michigan) ar avea probleme , dar cred ca cele facute "la mama lor" sunt altfel , adica mult mai calitative ! Oricum , japonezii au standarde de calitate mult mai ridicate ca in Europa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdan45287
post Apr 27 2005, 05:51 PM
Post #11


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 23-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.280



bafta ...inteleg perfect nerabdarea smile.gif) Cat despre Skoda, cred ca e o masina OK dar nu neaparat de primul loc...
Chiar, cum e cu rodajul? Auzisem (sursa neverificata smile.gif) ) ca la motoarele de generatie recenta nu e cazul...asteptam opinii mai experte
Bogdan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ncristi
post Apr 27 2005, 05:54 PM
Post #12


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



Trebuie facuta o rectificare -- JD Powers nu are nici o legatura cu fiabilitatea ci rep gradul de satisfactie al unei anumite persoane in legatura cu un anumit produs...si se refera mai ales la costurile reparatiilor, calitatea tratamentului de care ai avut parte cand ai fost cu masina la service etc


Este o confuze destul de des intalnita mai ales pe acest site...

JD Powers=customer satisfaction stidy nici vorba de reliability study

Cat despre octaviaII am auzit povesti de groza despre faptul ca papa ulei de rupe. La asta te referi bogdan?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 27 2005, 06:23 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



Legat de rodaj (break-in in Engleza), cei de la Mazda precizeaza ca nu exista asa ceva pentru masina lor, singura rugaminte fiind aceea de a varia turatiile masinii pana la 1000 - 1500 km, pentru o uniformizare a uzurii initiale a cilindrilor, segmentilor, etc. Insa cei care stiu destul de multe despre masini (vezi link forum mai jos) au incercat sa tina turatiile pana la 3000 (la motoarele pe benzina), deci in cazul nostru, Cosmin, cred ca maxim 2000 - 2500 este ok pentru prima mie. Inca un aspect destul de important: fie eviti autostrazile in prima mie, fie schimbi viteza de croaziera la fiecare cateva minute. Se pare ca este o chichita care va avea rol determinant in longevitatea si performantele viitoare ale motorului. Inca o chichita: ideal ar fi sa schimbam uleiul dupa iesirea din rodaj, avand in vedere continutul ridicat de metal in ulei, care genereaza o uzura ridicata si dupa iesirea din rodaj. Link pentru discutii extinse ale fanilor Mazda 6 pe aceasta tema:

http://forum.mazda6club.com/index.php?show...k%20in&st=0


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post Apr 27 2005, 06:25 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



mai exista si www.mazda6tech.com , unde se discuta si acolo despre rodaj.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post May 2 2005, 02:08 PM
Post #15


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



am o mazda 6 topline de 136 cai diesel din iunie 2004. are 23000 si nu am avut nici o problema majora, in afara catorva mici de tinichigerie provocate de "buna" educatie a concetatenilor nostri.
chestii care nu-mi plac:
- e diesel, deci puturosica-asta depinde de gusturile fiecaruia, oricum pt un diesel alearga destul de bine.
- trancane placajul de la portbagaj (a mea e sportline-cu hayon),
- motorul e destul de galagios cand e rece, oricum nu mai galagios decat echivalentele tractoriste de pe passat sau altele, dar na, vrei economie, tre sa te obisnuiesti,
- are un sistem suplimentar de incalzire a motorinei care e declansat automat sub 5,6 grade, asa ca iarna ai un fosnet permanent sub masina pana se incalzeste motorul
- are o problema la coloana de directie, cred ca e din fabrica, adica se simt unele zgomote in volan, remediabile de altfel la reprezentanta la cateva luni, daca ai chef sa te plimbi in service la cateva mii, dar asta e cu drumurile noastre... (probabil ca data viitoare o sa fac scandal sa o inlocuiasca cu totul pt ca a inceput sa ma exaspereze- de 3 ori au strans-o pana acum).
cam atat pana acum, in general o masina faina si fiabila si bineinteles, economicoasa pt puterea ei (nu trec de 6.5 consum mediu in conditiile in care merg peste 140 in afara localitatii), oricum imi pare rau ca nu am ales un rx8, dar poate viitoarea............
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRG
post May 3 2005, 10:02 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 985
Joined: 11-February 05
From: Rumeinia
Member No.: 40.270



daca tot mi-am asumat rolul de "avocatul apararii" marcii de fata:


http://www.reliabilityindex.co.uk/top10.ht...128339010848601

se pare ca Mazda e pe primul loc la capitolul reliability, dpdv al WhatCar. Mazda 6 nu este inclusa in sondajul curent.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
constantin47277
post Jun 23 2005, 02:31 PM
Post #17


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 19-May 05
From: Bucuresti
Member No.: 47.270



Salut,
Am o Mazda 6 diesel lovita frontal si caut piese.(noi sau second-hand)
Stie cineva vreo sursa mai ieftina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Otto73
post Jul 1 2005, 10:26 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.060
Joined: 28-June 05
From: vecin cu Obama
Member No.: 49.917



am si eu o mazda6 cu motor de 3litri V6si 220 cai dar sincer sa fiu nu am si nu am avut nici o problema . Informatiile cu mazdele6 din sua sunt eronate . Mai am prieteni cu mazda6 exact modelul meu si sunt si ei multumiti de ele. Este adevarat cand sa lansat modelul in 2002 au fost ceva probleme la transmisiile automate la cateva exemplare dar problema este rezolvata de 2 ani. Eu o am din februarie am 5ooo mile dar sunt departe de a avea probleme cu ea. O RECOMAND TUTUROR . Este fiabila ,sigura(5stele) si nu ezitati ca nu o sa va para rau Daca cineva are ceva intrebari ii voi raspunde cu placere.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ezeQuel
post Nov 15 2005, 01:49 AM
Post #19


sofer
***

Group: Membri
Posts: 66
Joined: 15-November 05
From: Focsani
Member No.: 60.988



Sunt nou p'aici!!Bun..sa incep cu inceputul..am o mazda6, martie 2004, 2.0 diesel, 136 calutzi, versiunea TE, in plus cu twitere ( smile.gif ), spoiler original sport fata, tips(capat toba- sau cum vreti sa-i ziceti) cu 2 iesiri..a..era sa uit..e bleu pacific...Probleme de cand o am..la 10 mii am schimbat 'maciuca' schimbatorului in garantie..se facuse naspa rau..apoi bara fatza si un far...dupa un mic incident provocat de mine..a platit casco, 2 parbrize..platite de casco...o rola de pe la cureaua de alternator - in garantie, ambele faruri - bazaiau cand era aprinsa pozitia - masina oprita - schimbate tot in garantie..si cam atat..In rest masina merge super.Recent mi-am schimbat si eu service-ul, din motive bine intemeiate ( ca la mai toti..neseriozitatea...bataie de joc, etc) si am apelat la BDT ..aia din militari..Am fost de doua ori..Prima data prin septembrie am schimbat placutele..vreo 10 milioane..pret OK - la Focsani mi s-a cerut 11.5 parca..Iar vineri ( pe 11.11) am facut revizia la 68 si ceva de mii, tot acolo..filtre, ulei, manopera ( am cerut si reglaj faruri ), mai outin filtru polen - tot la 847.30 ROn ceea ce mi se pare super bine..La focsani asa ceva costa in jur de 1000 RON...Adik e OK..Si imi puteam aduce si ulei de care vroiam..Numa' sa fie 5W30..Am pus pana acum mobil1 5W30, insa data asta n-am gasit si mi-au pus de la ei valvoline...Da' asta e...In rest...A..recent mi s-a rupt chestia de opreste capacul de la suportul de bauturi de pe consola centrala..Fac o poza si o postez..nu gasesc asa ceva..am intrebat la dealerul din focsani si mi-a zis ca aduce doar jumate de consola..Nu-mi mai trebuie smile.gif, asta dupa ce am pierdut capacul ed la rezervorul de lichid de parbriz (asta iarna trecuta) si am dat 1.300.000 lei pe el, ceea ce mi s-a parut enorm..si inca mi se pare..e un kkt de plastic galben smile.gif ..da' asta e..in rest super multumit de mashina..putin urme de uzura cam premature pe volan...


--------------------
mazda6 hatch, pacific blue, 2.0 diesel 136 HP
MB Sprinter pick-up, orange, 2.3 benzina, 140 HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dan27
post Jan 11 2006, 12:24 PM
Post #20


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 296
Joined: 30-January 04
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 20.528



trebuia sa-i pui un celefon legat cu sarma..made in ROmania:))"(in loc de capac) si incearca sa lipesti cu superglue partea care ti-a picat,sau daca esti mai fitos dute la un service care lipeste bari din plastic,fibra si ti-o fac,dar cred ca tre' s-o dai jos ceea ce nu stiu cat de usor e.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 03:39 PM