cum incalzim motorul?? |
This topic is about cum incalzim motorul??, the author, Valentin50014, wrote about: QUOTE(CRG) nu e necesar sa fie cheia in contact. Am vazut ca se apasa simultan pe niste butoane ale telecomenzii daca se vrea pornirea de la distanta. ... To read more just scroll down
cum incalzim motorul?? |
Jan 17 2006, 03:42 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(CRG) nu e necesar sa fie cheia in contact. Am vazut ca se apasa simultan pe niste butoane ale telecomenzii daca se vrea pornirea de la distanta. dar se scoate cheia. Ok, nu e in contact, dar cum porneste atunci?
La alarmele cu pornire la distanta pe care le-am vazut eu trebuia sa renunti la a 2-a cheie. Luai transponderul de acolo si-l montai cumva la alarma... -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 17 2006, 04:01 PM
Post
#22
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
nu mai stiu la ce emisiune am vazut, da' era asa: se apasa simultan pe cele doua butoane ale telecomenzii alarmei (cu transponder) si se scoteau cheile din contact.
Se iesea din masina si se arma alarma. In momentul ala se oprea si motorul. e destul de logic asa, pentru a nu exista riscul de a lasa masina bagata in viteza. -------------------- |
|
|
Jan 17 2006, 06:47 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Am inteles acum si cred ca este posibil ceea ce spui. Dar in acest caz se dezactiveaza si imobilizatorul, ceea ce nu este chiar de dorit...
-------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Jan 17 2006, 07:09 PM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.469 Joined: 2-September 05 From: Timisoara Member No.: 54.800 |
se poate porni chiar daca motorul e cu apa inghetata in el??? |
|
|
Jan 17 2006, 07:20 PM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
QUOTE(Skywalker) Cum se dezgheata un motor de tractor folosit ca si generator electric, are apa in instalatia de racire (deh...e scump anti-gelu') si cum il pot porni daca motorul este inghetat si bateria aproape moarta? mai am o baterie dar aia nu o folosesc la agregatu' asta dar am cabluri pentru a lega cele 2 baterii.
se poate porni chiar daca motorul e cu apa inghetata in el??? teoretic da... desi nu e recomandabil... simplul fapt ca nu exista apa (ci gheata) in instalatia de racire nu ar trebui sa impiedice motorul sa porneasca... in schimb nu stiu daca va porni din cauza motorinei... s-ar putea sa fi inghetat si aia (da, la noi ingheata uneori).... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jan 21 2006, 04:21 PM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.471 Joined: 18-November 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 61.358 |
As zice nu tebuie pornit in nici un caz in momentul in care apa din interior a inghetat.
Pompa de apa de exemplu este angrenata de motor (cel mai adesea prin curea de transmisie, lant , in mod direct etc). In felul acesta exista riscul ruperii (in cel mai fericit caz al curelei) dar exista si riscuri mult mai mari si anume spargerea blocului motor etc. In masura in care poti incalzi apa, toarna apa fierbinte pe motor (si in cantitate suficienta) astfel incat sa se dezghete pe cat posibil apa din instalatia de racire. Si motorina poate fi inghetata, verifica sa nu fie asa. Dupa ce pornesti tarasenia si lichidul de racire s-a incalzit , verifica daca nu sint scurgeri de apa (nu a crapat nimic, etc) si pune neaparat antigel. |
|
|
Jan 23 2006, 01:28 PM
Post
#27
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 23-January 06 From: Comanesti (Bacau) Member No.: 66.166 |
salutare tuturor
sper ca cea ce am sa postez sa fie bun: 1 in legatura cu alarmele auto cu modulul de pornire a motorului eu stiu doar una si este de provenienta italiana si se num DSC are raza a telecomenzii pana la 1000 m ( am vazut ca cineva zicea daca poate porni motorul de la etajul 10 ) cea ce cred ca se poate am un prieten care are acest tip de alarma pe un G4 si ai functioneaza excelent 2 mai sunt acele preincalzitoare a habitaclului numite webasto care le poti programa la o anumita ora de pornire inaite de a decola cu MIG-ul , dar insa nu le stiu principiul de functionare PS: acesta cand porneste motorul din telecomanda ,este actionat automat si AC-ul si inca daca este bagata masina in viteza pe pager ai arata eroare la pornire |
|
|
Jan 24 2006, 05:24 PM
Post
#28
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 148 Joined: 27-August 04 From: Bucuresti Member No.: 31.463 |
in legatura cu preincalzirea motorului. Cand eram eu mic si pitic tata avea o masina. SI se numea volvo 244 Gl, 2.5 D.
Asta va zic ce mai tin minte, cum functiona nu stiu. Pe la -35 si mai departe, ca sa o porneasca scotea prelungitorul din casa, si undeva in motor avea o priza, baga, stecherul acolo cu 220, si dupa 10=20 min era motorul ca si cum acum l-a oprit. ce parere aveti. s-ar putea face asa ceva pe alte masini, un dispozitiv ceva? -------------------- Daewoo Nubira '99 1,6 16v
Opel kadet 86 16, d Mazda 323 1,5 Dacia 1310 |
|
|
Jan 24 2006, 05:30 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai am spus mai devreme, Nubira are in optiune asa ceva, pe unele piete. Pe cele care nu o au, exista totusi posibilitatea sa fie instalat ulterior, exista deja locasuri,cabluri, sigurante etc.
Din cate am inteles, si Kalos/Aveo e pregatit pentru asemenea dispozitive. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Mar 24 2007, 12:09 AM
Post
#30
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Iaca dupa un an si ceva, aduc io la suprafata acest topic, pt. ca noua mea masina (in semnatura) are montat aftermarket banuiesc un sirocou marca Webasto si habar n-am sa-l folosesc!!! Stie cineva cum merge agregatul asta? Care e principiul de functionare? Am un programator in stanga langa volan....banuiesc io ca se programeaza ora la care sa porneasca....din cate am auzit cica ar preincalzi apa (lichidul de racire) din circuit si cand vii la masina, pornesti motorul si iti baga direct caldura!!! Io am facut o tentativa de programare pt. azi dimineata la ora 7:40....m-am dus la masina la 7:38 ca sa vad ce se intampla....am asteptat...intr-adevar la 7:40 a inceput un bazait (ca un motoras) sub capota motorului si dupa vreo 4 minute s-a oprit si n-a mai facut nimic!!! Am intrat in masina, am pornit motorul si am dat drumu la ventilator....bineinteles ca aerul era rece....nici nu cred ca avea cum sa incalzeasca apa la XX grade asa repede, nu? Acuma is bagat complet in ceata, ca is tare curios cum merge totusi.... Daca careva a mai vazut asa ceva, a mai manevrat asa o chestie, va rog spuneti-mi si mie sa nu mor prost..... Cam cat timp i-ar trebui sa incalzeasca apa in asa fel incat sa sufle aer cald cand pornesc motorul?
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Mar 26 2007, 08:53 AM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 722 Joined: 18-January 06 From: Bucuresti Member No.: 65.664 |
Desi era vorba de incalzit masina in interior, am vazut ca s-a ajuns si la incalzit motorul, care ajuta, evident, si la incalzit inauntru.
De aceea, va confirm, din povestitele altora, ca in Canada exista un sistem electric de incalzire a baii de ulei, ca o talpa de fier de calcat montata sub baie, care se baga peste noapte in priza acasa sau chiar in parcare (au parcarile prevazute cu prize pentru asa ceva). -------------------- Garfield: I'm not always right, but I'm never wrong!
Skoda Octavia Elegance, 1.8 TFSI, 16 V, 160 CP, BZB, 2007 Skoda Fabia Sedan Elite, 1,4 MPI, 16 V, 101 CP, BBZ, 2005 |
|
|
Mar 26 2007, 11:23 AM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 985 Joined: 11-February 05 From: Rumeinia Member No.: 40.270 |
la a mea, daca o pornesc pe loc si merge motorul la ralanti (dar merge), dureaza cam 12 minute sa ajunga la temp de lucru. Daca plec cu ea, in functie si de temp de afara (sa zicem 0 grade), ii iau cam 6-8 minute sa se incalzeasca.
Nu sunctioneaza decat sub 7 grade celsius. Si nu porneste decat cu motorul pornit, nu are programare separata. -------------------- |
|
|
Mar 26 2007, 12:45 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
noi folosim preincalzitoare hidronice cu programare: webasto, sirocol... si ce misto e sa ai iarna asa ceva.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Mar 26 2007, 06:00 PM
Post
#34
|
|
sofer Group: Membri Posts: 66 Joined: 17-November 05 From: Bucuresti Member No.: 61.237 |
Un sistem de incalzit asemanator cu cel descris de tine am avut pe un mercedes 290 gd,principiul de functionare era un arzator cu motorina care incalzea apa din motor ,motorina din rezervor (si de pe tot traseul ),iar daca lasai ventilatorul pornit incalzea si interiorul ( indiferent de treapta ventilatorului el se cupla numai pe viteza 1 cind era motorul oprit ) si avea 3 posibilitati de pornire :
1-prin telecomanda radio separata de cea a masinii 2-prin programator electronic in 3 trepte (3 timpi) 3 -printr-un buton on off care il cuplai instantaneu din masina cind porneai motorul sa se incalzeasca mai repede Ca functionare , tot ca la tine , se auzea un bizit mai incet dupa care incepea sa creasca in intensitate iar cind ajungea la o temperatura mai mare se reducea biziitul , si pe linga roata dreapta fata se vedeau gazele pe care le scotea prin teava de esapament ( separata de cea a masinii ). Vreau sa spun ca am fost foarte multumit de sistem ,m-a salvat de citeva ori pe niste geruri cumplite in zona Brasovului, cind cu toata motorina lor cu aditivi tot a inghetat. Ca marca nu stiu ce era ca asa a venit masina dotata din fabrica ( si cutie automata ). |
|
|
Mar 26 2007, 08:44 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
probabil ca aveai un webasto pe G. oricum, de departe cele mai bune preincalzitoare.
-------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Apr 5 2007, 01:14 PM
Post
#36
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Am avut si eu o magarie de-asta pe un Land Rover. Foarte misto iarna pe ger. Dimineata, cu ochii carpiti de somn, dadeam fuga la geam, apasam pe buton, iar peste juma de ora cand plecam, era caldut si bine in masina, iar apa era pe la 70-80 de grade. Foarte util la dieseluri, care se inalzesc greu.
-------------------- Subaru Outback black sportshift 165 CP
_______________________________________ "Prostul - daca nu-i fudul, parca nu e prost destul" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 25th April 2024 - 04:39 PM |