IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Porsche Romania - mitul despre garantii

This topic is about Porsche Romania - mitul despre garantii, the author, James Kilowatt, wrote about: @Troll eu m-am referit doar la defecte de fabricatie, am si subliniat. Daca un lant de distributie (problema celebra la tsi in versiunea 1.2) e cu pro ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> Porsche Romania - mitul despre garantii
James Kilowatt
post Jun 10 2013, 05:44 PM
Post #21


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Troll
eu m-am referit doar la defecte de fabricatie, am si subliniat. Daca un lant de distributie (problema celebra la tsi in versiunea 1.2) e cu probleme asta e raspunderea constructorului indiferent de intretinerea masinii.

Mai mult, multi dealeri (nu neaparat Skoda) catalogheaza unele piese ca fiind consumabile si neacoperite e garantie fara a investiga mai departe. Bieleta aia care cade la 25kkm poate fi uzata datorita drumurilor proaste, insa poate fi foarte bine si defecta oice ar spune statisticile. Un disc de ambreiaj e in general considerat automat consumabil indiferent ca e uzat (normal) sau crapat (anormal).

Chiar si definitia "defectului" e o chestie discutabila si unii dealeri nu se inteleg intre ei. Daca vrei exemplu concret, mie mi-au ruginit capetele de la filetele amortizoarelor la 3 luni dupa ce am luat masina, si e o problema sistematica la Superb, insa in Be asta nu e considerat defect si desi le-aù semnalat-o la revizie nu s-au atins de ele.
In Romania insa cu putin efort stiu oameni care le-au schimbat in garantie. Desi in alta ordine de idei amortizoarele sunt consumabile...

Cu coroziunea iar o e treaba discutabila, garantia pentru coroziune e de 12 ani. Ar fi fost frumos din partea constructorului sa semnaleze tabelul cu operatiunile de la revizii inspectia la probleme cu vopseaua. O sa ma uit acasa daca e trecuta undeva smile.gif

Eu nu-i tin partea lui Doru, el are alte experiente decat mine.... iar eu am alte probleme cu dealerii mei locali decat are el smile.gif Insa e mult neclaritate in treaba asta cu garantiile si multi dealeri profita de chestia asta.

This post has been edited by James Kilowatt: Jun 10 2013, 05:50 PM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 10 2013, 08:56 PM
Post #22


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (James Kilowatt @ Jun 10 2013, 06:44 PM) *
Eu nu-i tin partea lui Doru, el are alte experiente decat mine.... iar eu am alte probleme cu dealerii mei locali decat are el smile.gif Insa e mult neclaritate in treaba asta cu garantiile si multi dealeri profita de chestia asta.


Eu nu am nicio problema cu reprezentantele locale, ci cu importatorul direct. Si problema este una veche si s-a dezvoltat de-a lungul timpului, pe masura ce am inteles si aflat modul in care acesta "functioneaza"... total sclavagist.

Dealerii nu au cum profita prea mult de pe urma garantiilor pt ca sunt tinuti din scurt de importator, acesta din urma taie si spanzura...cum doreste. Si de multe ori, absolut partinitor si incorect !


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea104901
post Jun 10 2013, 11:00 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.805
Joined: 27-April 07
From: Cluj-Napoca (Cluj)
Member No.: 104.894



Garantie in adevaratul sens al cuvantului (nu "te cauta" ca sa eschiveze, vezi postul lui @troll) nu cred ca gasesti decat la Dacia. Pe bune. Aia schimba orice fara sa intrebe, fara "comisii", etc.
Personal si cei de la Subaru Cluj au fost ok (desi am auzit povesti neplacute despre Radacini).
Despre VAG Romania - numa' bine. Sa fie sanatosi, pe mine nu ma vor mai avea client veci. Hoti cu H mare. Sabotii pe spate la Skoda erau ferodati cu ferodouri de Dacie, si facturati de noi la alti clienti. Asta vazuta cu ochii mei. Romanica.

Dupa mine, garantia inseamna asumare, ca dealerul isi asuma unele riscuri. Constituirea de comisii, si ascunderea dupa chichite scrise cu litere mici spune multe despre un dealer. Apoi cum trateaza clientii in service. Facturile, etc. etc.

This post has been edited by Mircea104901: Jun 10 2013, 11:05 PM


--------------------
BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07


Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience.
“If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trollface
post Jun 11 2013, 07:50 AM
Post #24


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-June 13
Member No.: 141.712



Dimensionare gresita a culbutorilor? La BXE? Esti sigur my friend?
Nu de alta dar BXE nu are culbutori, axa cu came antreneaza direct tachetii hidraulici (compensarii hidraulici ai jocurilor termice ale supapelor).
Si... dimensionare gresita? Hmmm, asta inseamna c-ai eleminat TOATE celelalte posibilitati, ai facut rapid un calcul de rezistenta si-ai ajuns la concluzia asta. Bravo dom' inginer! Dar sigur n-ai facut asa: n-ai facut decat sa emiti mai departe niste pareri ale unor amatori, ale unor mecanici care habar n-au de inginerie, trust me!
So, think again!

Hai ca deja tre sa-mi dai o bere ca-ti fac trafic pe forum.

This post has been edited by trollface: Jun 11 2013, 07:53 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 11 2013, 10:26 AM
Post #25


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Este vorba de o subdimensionare a gaurilor de ungere de pe cuzinetii ce vin pe vibrochen.
Din cauza ungerii insuficiente a acestor cuzineti pur si simplu se rup, iar bielele se desprind si lovesc in blocul motor.

Pt BXE poti verifica usor dupa cod 038 109 527 AF iar daca ai cunostinte de mecanica atat de bune, cu atat mai bine, poti da o explicatie la nivelul lor thumbsup.gif Eu sunt inginer dar nu in mecanica, de altfel ai fi primul om destept care stie tot si inca traieste biggrin.gif

Deocamdata ai numa prea mult timp, o minte odihnita si multa dorinta revansarda...si nu-ti sad bine.
Traficul pe acest forum este un vis frumos, dar cei care mai citesc sper sa aiba parte de info tehnic mai mult si mai putin de pareri personale.
Tu il poti oferi se pare, impartaseste asadar din cunostiintele tale si vom beneficia toti wink.gif

P.S. Il salut pe aceasta cale si pe Mihai A. de la Garantii...dupa cum se vede, eu nu fac discriminari si nu port pica nimanui, chiar si daca o merita thumbsup.gif
Insa PoRo va avea mereu in persoana mea un adversar obiectiv incerc eu, stiu destule si nu are rost sa credem ca putem prosti clientii VAG la nesfarsit.
Sper sa prind momentul cand se vor cumpara asa putine masini noi VAG in RO incat PoRo sa simta revenirea fortata cu picioarele pe pamant.

This post has been edited by DORU: Jun 11 2013, 10:27 AM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 11 2013, 10:41 AM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



@Troll
Tu incerci sa combati cu argumente tehnice un feeling care nu e in mod necesar justificat de chestii obiective si verificabile, asa cum e dimensionarea gaurilor de ungere (ma refer la mine aici).

Mie faptul ca mi-e imposibil sa vorbesc cu mecanicul de la reprezentanta, sa vad ce face, sa vad piesa stricata e deja un semn de lipsa de transparenta. Masina e ascunsa, mecanicul e ascuns, eu am acces doar la un papagal de la receptie care nu stie decat sa factureze si sa ia banii.

Si cand pe langa asta niciodata nu se rezolva nimic, sentimentul asta se amplifica. Aici am fost la mecanic cu probleme de doua ori pana acum (in interval de un an):
- scartait la damburi cand e frig
- bord care se "reseteaza" in mers
- trepidatii la relenti (uneori)
- Engine check - missfires, detonatii, P0016

Niciuna dintre ele n-a fost rezolvata. Engine checkul il am si acum, bordul se reseteaza si acum, relentiul e perfect dupa ei desi uneori tot trepideaza, scartaitul il am si acum desi au schimbat (aiurea) silent blocurile. Ca sa nu crezi (ca ei) ca fumez chestii contrafacute resetul bordului am reusit sa-l filmez iar trepidatiile la relenti le pot surprinde cu cu un log.

Ce motiv as avea deci sa mai am incredere in reprezentanta? Rateu 100%, facturi pentru revizii neclare (cu factura in mana nu stiu ce-am platit), lipsa oricarui feedback din partea lor, in afara de cat costa nu pot smulge alta informatie de la ei....

Poate in realitate sunt niste genii absolut dedicate muncii lor, si ii critic pe nedrept, insa discutam aici de perceptii.

This post has been edited by James Kilowatt: Jun 11 2013, 10:43 AM


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 11 2013, 07:07 PM
Post #27


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (trollface @ Jun 11 2013, 08:50 AM) *
Dimensionare gresita a culbutorilor? La BXE? Esti sigur my friend?
Nu de alta dar BXE nu are culbutori, axa cu came antreneaza direct tachetii hidraulici (compensarii hidraulici ai jocurilor termice ale supapelor).
[...]
Hai ca deja tre sa-mi dai o bere ca-ti fac trafic pe forum.


Cred ca berile mi se cuvin mie, cu sau fara trafic biggrin.gif

De aceea e bine sa nu te bati prea tare in piept ca le stii pe toate si sa dai cu bata in balta apoi... te discreditezi singur.

ORICE MOTOR TDI-PD ARE CULBUTORI, "my friend"...

Pt BXE iata codurile pt culbutori (x2) si ax culbutori: 038 109 527AF si 038 109 101R.

Asta ca sa urmarim "fenomenul" impreuna: cei cunoscatori ca tine si cei mai ageamii, ca mine biggrin.gif

Cele bune tuturor (inclusiv tie).

This post has been edited by DORU: Jun 11 2013, 07:14 PM


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
trollface
post Jun 13 2013, 07:05 AM
Post #28


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 5
Joined: 10-June 13
Member No.: 141.712



Si ma rog cum ai constatat tu dom' inginer ca=s subdimensionati acei culbutori de actionare PD-uri?
Mda, trebuie sa recunosc ca tre sa-ti dau o bere. Nu mi-am inchipuit a ajuns cineva la concluzia ca acea piesa poate fi subdimensionata... avand rata de defectare extrem de mica, statistic vorbind.
In fine, iti dau o bere cand te vad, promit. La sticla.

James Kilowatt: ai perfecta dreptate. Incerc sa fac ceva ce poate ca nici nu merita. Stiu cum e, am stat si eu intr-o sala de asteptare si la sfarsit vine unul si-mi tranteste un necesar de piese.. de ... noroc ca stateam pe scaun.

In fine, oricum discutia a pornit de la frustrarile si peroratiile acestui domn DORU. Cautam ceva pe net si intamplator am dat de acest forum si de acest topic si mi-am adus aminte de individul asta atoatestiutor si plin de el. Si am vrut sa-i raspund dar am facut rau, nu merita.
Oricum, James, vad ca esti ok, iti recomand cu caldura sa ai grija la DORU, mai devreme sau mai tarziu iti va trage o teapa. Nu te teme, nu dinalea la care TE ASTEPTI poate, ca orice om trecut prin viata, dinalea la care NU te astepti.

Cele bune,
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Jun 13 2013, 10:07 AM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



Troll,
ma bag si eu in discutie de pe margine. Doru e pe forumul asta de fo' 10-11 ani, eu de mai putin. L-am si cunoscut acum vreo cativa ani cand am trecut prin zona. Dupa parerea ta de specialist nu crezi ca ar fi plin forumul de plangeri in astia 10 ani daca Doru ar tepui lumea dupa cum spui!? Tu ai aparut din senin, cu arma la ochi si ai luat tinta piept nr 3 Doru si ai inceput sa tragi foc automat. Pesemne ca ai ceva de impartit cu el... N'asa?


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 13 2013, 12:41 PM
Post #30


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.653
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pe forumul asta exista mai multe plangeri la adresa mea decat a lui Doru. Inclusiv din partea unor moderatori si chiar a adminului biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
solmar
post Jun 13 2013, 01:26 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.541
Joined: 15-July 09
From: Costa del Sol
Member No.: 120.468



JK
Si stim prea bine de ce! Dar daca-ti faci mea culpa, te iertam fiule!
solmar on behalf of david....on....i


--------------------
Skoda, Subaru...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jun 13 2013, 06:50 PM
Post #32


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



QUOTE (trollface @ Jun 13 2013, 08:05 AM) *
In fine, oricum discutia a pornit de la frustrarile si peroratiile acestui domn DORU. Cautam ceva pe net si intamplator am dat de acest forum si de acest topic si mi-am adus aminte de individul asta atoatestiutor si plin de el. Si am vrut sa-i raspund dar am facut rau, nu merita.
Oricum, James, vad ca esti ok, iti recomand cu caldura sa ai grija la DORU, mai devreme sau mai tarziu iti va trage o teapa. Nu te teme, nu dinalea la care TE ASTEPTI poate, ca orice om trecut prin viata, dinalea la care NU te astepti.


Discutia a pornit din senin, de unde ai venit tu... normal ca rau ai facut, pt ca ai vorbit fara acoperire...tehnica cel putin biggrin.gif

Cred ca mai demult trebuia sa trag pe unii IN teapa, nu sa le dau teapa biggrin.gif

I rest my case, "my friend"... fie cum spui tu...daca asta te face fericit thumbsup.gif


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Jun 30 2013, 04:49 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Salutare,

Sunt si eu posesorul unei masini din gama VAG, si anume un seat leon.
De-a lungul vremii am avut mai multe belele cu ea, si le-am tratat dupa cum urmeaza:

- Zgomot la planetara stanga la aproximativ 20kkm, mers la dealer, facute 2-3 constatari pana a inceput sa se auda si sa se simta mai tare dupa care piesa s-a schimbat pe garantie. E adevarat, motivul invocat mie mi s-a parut stupid, ca aveam defapt din fabrica o planetara pentru alta motorizare si din acest motiv s-a stricat asa repede. Cert e ca nu mi-am batut prea tare capul cu explicatia, dar mi-am rezovat problema intr-un timp relativ scurt. Singura problema aici a fost timpul pana ce a venit piesa, dar asta nu stiu de cine tine.

- A crapat pompa de apa tot pe la 20kkm, s-a rezolvat si aia tot pe garantie fara sa fie nevoie de vreo interventie speciala, s-a constatat si s-a schimbat. Aceeasi problema cu timpul de livrare a piesei, dar era iarna, vreme nasoala si i-am inteles.

- S-a stricat mecanismul de inchidere a portbagajului, mai pe romaneste nu se mai inchidea. S-a schimbat si asta pe garantie fara probleme.

Cam atat despre problemele pe care eu le-am considerat defecte de fabricatie si care au legatura ( cred eu) cu subiectul topicului.

Alte probleme aparute la masina pana acum ~70kkm sunt
- Consum exagerat de ulei, aprox 1L/5000km . Explicatia a fost ca am un stil de mers sportiv si de aici consumul. Cu toate astea, mi-au desfacut mai multe pe la masina de mai multe ori dar nu au reusit sa gaseasca o alta explicatie. E posibil sa aiba dreptate totusi cu stilul de condus.
- A picat o bobina. Nimic de comentat. Apropo James KW, am pe seat acelasi motor ca si tine, daca tremuratul ala de care vorbesti tu se intampla la relati, iar din cand in cand il simti si la mersul constant si mai ai si missfire, verifica bobinele, aveam aceeasi problema. La mine au aparut simptomele pe la 30kkm si s-au amplificat dupa resoftare. Schimbat bobina, rezolvat problema. Adevarat, din banii mei dar si eu am considerat-o consumabila la urma urmei.

In ceea ce priveste profesionalismul celor din service, poate am fost eu norocos dar am intrat de fiecare data in service dupa bunul plac, ba chiar un mecanic m-a invatat si cum sa schimb placutele de frana (nu ca as face asta, dar l-am intrebat care e sistemul si am primit o explicatie buna).
Am reparat masina de doua ori si in Bucuresti, in doua incidente diferite.
1. M-a lovit in spate un berbec, am ajuns la service cu masina luni, vineri am si luat-o. Mentionez ca lovitura a fost puternica, eu stationam iar desteptul m-a luat in plin cu 80 km/h, masina lui a ajuns cu deviz de reparatii mai mult decat costa ea. Asta comparand cu cele 2 saptamani cat am asteptat in constanta o pompa de apa, sau alte doua cat am asteptat planetara. Asta se intampla la serviceul skoda cred, ca e comun cu seatul din cate am inteles eu din aviatiei.
2. Alt berbec, a deschis portiera fara sa se asigure si m-am infipt direct in ea cu aripa dreapta fata. Am ajuns la service dupa-amiaza la ora 5, am deschis dosar de casco, a doua zi m-au chemat la 12, la 2 aveam aripa noua, vopsita pe masina. Tot la service Skoda, cel din pantelimon.

Per total, parerea mea de posesor masina gama vag si client al retelei lor de service sunt multumit.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian55
post Jul 1 2013, 03:54 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 545
Joined: 14-May 05
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 46.840



Update, azi nu mai porneste masina deloc, cauze necunoscute.


--------------------
Multe masini cu multe turbine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DORU
post Jul 29 2014, 04:53 PM
Post #35


Super Moderator
******

Group: Moderator
Posts: 8.261
Joined: 11-November 02
From: ORADEA
Member No.: 7.754



Un alt mit - acela ca iei o masina de la WeltAuto in regula, se spulbera (desi eu inca din 2005 am intampinat probleme cu WeltAuto PBN !):

http://www.4tuning.ro/tehnica-auto/editori...wsletter_165722


--------------------


OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing !

Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB !

Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura.

"What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 23rd November 2017 - 02:56 PM