IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii

This topic is about Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, the author, GLC120, wrote about: Este o tara de c.... dar totusi nu cred ca RAR (mai nou ARR) stabileste masa maxima a remorcii. Exista niste standarde dupa care producatorii stabiles ... To read more just scroll down

58 Pages V  « < 44 45 46 47 48 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Revizii tehnice / Imbunatatiri / Reparatii, Unde / Feed-back / Costuri
GLC120
post Apr 8 2010, 10:38 AM
Post #901


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Este o tara de c.... dar totusi nu cred ca RAR (mai nou ARR) stabileste masa maxima a remorcii. Exista niste standarde dupa care producatorii stabilesc asta, in functie de model, motorizare, transmisie....

La LC am primt o tidula A4 de la Toyota Europe, nu stiu cum se cheama titlul e in greaca blink.gif unde apar principalele date tehnice. 2800 kg remorca cu frane, 750 kg cea simpla.

Si daca la Subaru poti primi manual unde nu scrie nimic de motorizarea ta, la Toyota am primit cartea de identitate unde nu era trecuta dimensiunea pneurilor de pe masina. Si-au cerut scuze dar tot a trebuit sa ma duc eu la RAR.




--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kroko
post Apr 8 2010, 08:00 PM
Post #902


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



QUOTE (Zetics @ Apr 8 2010, 09:33 AM) *
Foarte ciudat, deci in ochii RAR-ului puterea motorului nu conteaza! blink.gif
La Hyundaiu' meu am maxim 1100kg, iar la Forester 1500!
Sa fie doar asa, o regula tampita cum ca remorca cu incarcatura sa aiba maxim cam cat are si masina? Ca la mine se potriveste: 1070 respectiv 1485 kg.
Nu cumva masina ta are undeva pe la 1200 de kile? smile.gif


Mah eu gasesc foarte logic ca greutatea tractata sa nu fie mai mare decit cea a masinii. Imagineaza-ti cit de bine poate controla o masina de 1000 kile o remorca de 3000 ! Exagerez sa intelegem mai bine. Mai un hop, un viraj, mai derapeaza remorca, etc... Daca remorca e mai grea decit masina, ai cam pus-o !
Puterea chiar nu conteaza in situatiile critice. Imi aduc aminte ca un VW LT antic, de vreo suta de cai, putea tracta ceva in jurul a 2,5 tone daca-mi aduc bine aminte.

@GLC
Daca te uiti in manualul de utilizare Subaru, gasesti si greutatea maxima permisa la tractare.

Attached File(s)
Attached File  Picture_5.png ( 154.97K ) Number of downloads: 21
 


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kroko
post Apr 8 2010, 08:07 PM
Post #903


Powered by: Scoobaru
*****

Group: Membri
Posts: 350
Joined: 14-November 08
Member No.: 118.534



Si in manualul din 2007
Attached File(s)
Attached File  Picture_6.png ( 161.67K ) Number of downloads: 17
 


--------------------
Subaru: ala din avatar....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 9 2010, 03:04 PM
Post #904


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Interesanta limitarea care apare la AT pe catararile din Turul Frantei blink.gif la peste 40C.
Stie cineva motivul ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
drabisan
post Apr 11 2010, 11:24 AM
Post #905


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.326
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.001



Subaru nu e deloc un subiect la care sa-mi dau cu parerea, dar pot sa impartasesc ce au spus inginerii nostrii de teren cind au avut un teste un Outback diesel. Unul din lucrurile pe care le-au testat a fost tractarea unui grup electrogen. Grupul gol are ~750kg, dar are frine. La care se adauga un rezervor care plin are ~70l. Plus cablurile de alimentare care uneori pot sa aiba multe zeci de kg, fiind foarte lungi.
Pur si simplu au spus ca devine prea instabila cu grupul in spate la viteze relativ mari (~100km/h), iar la coborit pante cu grupul au spus ca a fost chiar ciudat, avind senzatia ca "vine grupul" spre ei.
Desi le-a placut mult masina, au declarat-o inutila din cauza senzatiilor ciudate pe care le-au avut la tractarea angrenajului. Desi ar fi fost mult mai placuta si mult mai sportiva decit Nissan-urile, au ales in continuare Pathfinder.

Pe de alta parte, am vazut des in Delta oameni cu Forrester tractindu-si barcile. Dar nu-mi aduc aminte sa fi vazut Outback. E drept ca sint si mai rare decit Forresterurile.


--------------------
I am still busy, but this is easy!
Ex posesor de Avensis 2.0 pe benzina si nu pe bere, cum spun unii oameni 'rai'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 11 2010, 12:11 PM
Post #906


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Din cate am vazut si citit pana acum, am impresia ca masa maxima a remorcii anunatata de producatori pentru masinile normale este mai mult o chestie de marketing. Adica la unele masini o faci pe riscul tau, daca iti permiti sa accelerezi pana la 100km/h in 60 de secunde, sau sa te opresti in panta intr-o distanta de 10 ori mai mare, sau sa pleci de pe loc in rampa fortand la maxim ambreiajul si/sau transmisia si nu conteaza pentru tine uzura prematura a masinii, stabilitatea, consumul... atunci e OK mergi cu remorca indicata in talon, chiar si peste banned.gif

Vreti un exemplu sugestiv? Din talon: Landcruiser - 750 kg fara frana. Outback Diesel - 750 kg fara frana. Pai e corect? Seamana a calcul tehnic sau marketing? OBD motor mult mai mic, masa mult mai mica, frane deja discutabile, frana de motor aproape inexistenta, ambreiaj .... dar trage cat LC-ul cu sasiu separat si reductor 2.566 unsure.gif

L.E. vedeti ca posturile off-topic (cica) au fost mutate pe un versus nou CE TRAGEM SI CU CINE ? sau mai exact CUI II TRAGEM SI CAT ?

This post has been edited by GLC120: Apr 11 2010, 12:15 PM


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 11 2010, 01:03 PM
Post #907


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Remorca cu frana se poate tracta ~1800-2000kg in functie de motorizare. OBK are ~1450-1500kg.
Dupa experienta unora de pe un alt forum Subaru care tracteaza remorci de mai mult timp este recomandata utilizarea stabilizatoarelor de remorci pentru greutati mai mari sau la viteze de peste 90kmph.
Stabilizator ORISMAT 2000:
http://www.oris-gmbh.de/deutsch/service/an...smat%202000.pdf


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 11 2010, 01:48 PM
Post #908


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



pista, este la fel ca si off-road-ul, exista tot felul de accesorii si SE POATE. La OBD remorca franata poate avea si 1700 kg. Perfect!

Intrebarea e daca as merge cu OBD avand o masa totata GCW (Gross Combinated Weight) de 3.5 tone. Sa zicem ca mergi atent si nu ai probleme de stabilitate. Dar cum pleci de pe loc in special in rampa, cum urci o panta, cum depasesti, cum opresti in caz de urgenta?

Evident ca daca se intampla ceva cu masina va fi problema de garantie.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 11 2010, 02:48 PM
Post #909


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



GLC, nu te(ne) obliga nimeni sa tractam remorci de 2000kg cu OBK.
Nu stiu cum pleci de pe loc in special in rampa sau cum urci o panta cu OBD, la 2.5i cuplez minireductorul si plec.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 11 2010, 03:55 PM
Post #910


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



QUOTE (pista @ Apr 11 2010, 02:48 PM) *
Nu stiu cum pleci de pe loc in special in rampa sau cum urci o panta cu OBD, la 2.5i cuplez minireductorul si plec.


Ai facut multe porniri in rampa cu Outback-ul avand o remorca de 1700 kg rolleyes.gif ? Cat scrie la tine in talon la remorca franata?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 11 2010, 04:04 PM
Post #911


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Uite ce am gasit pe http://www.cars101.com/subwarr.html#capacity

Tribeca
2010, 2009, 2010, 2008, 2007, 2006: 3500lbs with auxiliary transmission cooler. Otherwise 2000lbs.
Hard towing (hot, uphill, no trailer brakes, no trans cooler) 1000lbs

Outback
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005:
4 cylinder 2.5i, XT- 2700 pounds with trailer brakes, 1000 w/o brakes,
Hard towing 1350lbs
CVT transmission- if towing replace the CVT oil 24855 miles
6 cylinder 3.6L, 3.0L: 3000lbs with trailer brakes, 1000 w/o brakes, hard towing 1500lbs
2004, 2003: Outback 4 cyl and all sedans 2000#, 6cylinder wagons 2400lbs
2002, 2001, 2000, 1999, 1998, 1997, 1996 Outbacks: 2000lbs

Legacy-
Subaru doesn't recommend towing with a Legacy so it is not suggested or recommended
2010- 1000lbs.
CVT transmission- if towing replace the CVT oil 24855 miles
2009, 2008, 2007, 2006, 2005: 2.5i, GT 2700#
2004, 2003, 2002: 2000#
1999, 1998: manual trans 1000#, automatic trans 2000#

Forester
2010, 2009, 2008, 2007, 2006, 2005: 2400lbs with trailer brakes, w/o brakes 1000lbs, Hard towing 1000lbs
2004, 2003 automatic trans 2000#, manual trans 2400#
2002, 2001, 2000, 1999, 1998 2000#

Impreza
Subaru doesn't supply hitches for the sedans or recommend towing and so it is not suggested or recommended and there is no offficial approval. Warranty could be affected by any towing.
Any automatic should be able to tow 1-2000 pounds, with trailer brakes. A trans cooler is always a good idea.
2010, 2009, 2008, 2007, 2006 2005, 2004, 2003, 2002 automatic trans 2000lbs manual 1000lbs
2001, 2000, 1999, 1998 1997, 1996 1500#

Baja
2006, 2005, 2004, 2003 : 2400 pounds

Note: trailers must have brakes, without brakes lower the capacity below to half or less.
Serious about towing? Get a transmission cooler for the automatic transmission. Be careful not to slip a manual transmission.
Always have a mechanic specialist inspect any car. Not responsible for any damage or potential damage caused by towing. Use common sense



--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
M A R I A N
post Apr 12 2010, 10:29 AM
Post #912


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 2.274
Joined: 9-February 06
From: Between VT & MA
Member No.: 67.555



Eu am facut altfel.
In loc sa omor ambreiajul si sistemul de franare, am cumparat un Logan Pick Up second hand. Deja are ~100000 km si are unul dintre cele mai bune ambreiaje. Am carat cu el tone de pietroaie, am tractat asta iarna la greu...nu pute si nu da semne de oboseala. Franele sunt OK.
Outbackul nu merita sa fie pus la treaba, e o masina de familie, de plimbari etc.


--------------------
Toyota Prius
Subaru Legacy 2016
Subaru Outback 2015
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 12 2010, 02:06 PM
Post #913


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



celelate posturi mai furtunoase au fost mutate din nou.... pe aria generala masini.ro de care nici nu aveam habar down.gif

raducu dupa ce ai aruncat bomba, poti sa ne spui ce greutate are barca si ce greutate are remorca necesara pentru a misca pe uscat aceasta barca. Nu te sfatuiesc sa iei remorca cea mai ieftina.

In functie de greutatea totala vom incerca niste indicatii pretioase.


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 12 2010, 07:14 PM
Post #914


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(GLC120 @ Apr 11 2010, 02:55 PM) *
Ai facut multe porniri in rampa cu Outback-ul avand o remorca de 1700 kg rolleyes.gif ? Cat scrie la tine in talon la remorca franata?

Ocazional am tractat ~2000kg pe distante scurte dar incerc sa nu fac un sport din asta.
La mine in talon la remorca franata scrie 1800kg.


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 12 2010, 07:48 PM
Post #915


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



Ai dreptate dar iarasi greu de inteles. Masina e mai usoara are un cuplu mult mai mic. Dar pentru un reductor micut si 23 CP in plus la 6000 de ture primeste bonus o remorca mai mare.

Daca ai tractat pe distante scurte si fara inclinare nu ar trebui sa fie nici o problema. Altfel uite ce scrie intr-un manual despre pornirea in rampa cu remorca:

"vehicule cu transmisie manuala: turatia de cuplare cea mai convenabila a tuturor motoarelor Otto se afla intre 2,500 - 3,000 rpm la motoarele Diesel intre 2,000 - 2,200 rpm. Se va mentine constanta aceasta turatie, se va cupla lent cu ambreiajul in patinare, se va elibera frana, se va da gaz maxim. Turatia motorului trebuie pe cat posibil sa nu scada."
Cu alte cuvinte - sa facem totul pentru a ajunge in varful dealului !

Marian, cat avea remorca cea ma grea pe care ai tractat-o cu Loganul si cat scrie in talon ?


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Apr 12 2010, 08:24 PM
Post #916


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



QUOTE (GLC120 @ Apr 12 2010, 02:06 PM) *
celelate posturi mai furtunoase au fost mutate din nou.... pe aria generala masini.ro de care nici nu aveam habar down.gif

raducu dupa ce ai aruncat bomba, poti sa ne spui ce greutate are barca si ce greutate are remorca necesara pentru a misca pe uscat aceasta barca. Nu te sfatuiesc sa iei remorca cea mai ieftina.

In functie de greutatea totala vom incerca niste indicatii pretioase.




mie-mi trebe' carligu nu remorca ...am si barca si remorca (desi remorca ii cam naspa de-i pica rotile...) dar deocamdata barca o duc numai de la casa la mare adica vreo 200 de metri...barca e o salupa (nu stiu cum ii zice in romaneste-speed boat) -are 4,6 metri dar motorul e greu (75 cai ) cu remorca impreuna are cred vreo 600 de kile. Acum o duc la apa cu navara unui ajutor de-al meu -care in alta ordine de idei ii ca porcu',nu-mi place deloc masina.Fostul proprietar o tragea cu un starlet (sic) de 15 ani...problema e ca casa mea e pe un deal de nu urca nimic acolo...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Apr 12 2010, 08:32 PM
Post #917


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



na si poza
Attached File(s)
Attached File  barca.JPG ( 51.27K ) Number of downloads: 18
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GLC120
post Apr 12 2010, 10:32 PM
Post #918


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.445
Joined: 12-January 09
Member No.: 118.958



E OK s-a adjudecat, biroul permanent a hotarat
1. O poti tracta 200m dar nu mai des de 3 ori pe saptamana (ambreiajul tine oricat dar ne va enerva ca ai prea mult timp liber si nu ne chemi si pe noi)
2. Arata bine barca (pentru Sud-estul Europei ... vei vedea in curand niste filme publicitare despre iahturi adevarate care vor dovedi fara tagada ca esti cam paralel cu marea, algele comestibile si inotul sincron)

Deci pana la urma e o problema comerciala rezolvabila... unde gasesti un carlig... Apoi vopsesti remorca in culoarea caroseriei....


--------------------
Subaru Outback Diesel, Landcruiser 120 D4D + 2 average
Halbasus, moderator, despre SUV-uri, masini nominalizate Toyota Landcruiser (cei saraci) si BMW X5 (cei bogati): "toti care si-au luat SUV-uri de 2.5 tone ca sa mearga pe asfalt sunt fie cretini fie nu sunt cretini dar in mod sigur nu au nici cea mai mica cultura auto.... atunci trebuie sa fii fie un cretin veritabil, fie un incult in domeniul automobilistic sa iti cumperi un tractor lent, care consuma mult, si nu isi poate tine banda pe serpentine. nu toti sunt in mod obligatoriu idioti, dar in mod sigur au o cultura auto extrem de limitata sau chiar inexistenta.... berlina mea nu deranjeaza pe nimeni, nici cand parcheaza, nici cand merge pe serpentine, in schimb un SUV o va face inevitabil."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pista
post Apr 13 2010, 12:17 AM
Post #919


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



CITAT(GLC120 @ Apr 12 2010, 06:48 PM) *
Ai dreptate dar iarasi greu de inteles. Masina e mai usoara are un cuplu mult mai mic. Dar pentru un reductor micut si 23 CP in plus la 6000 de ture primeste bonus o remorca mai mare.

Daca ai tractat pe distante scurte si fara inclinare nu ar trebui sa fie nici o problema. Altfel uite ce scrie intr-un manual despre pornirea in rampa cu remorca:

"vehicule cu transmisie manuala: turatia de cuplare cea mai convenabila a tuturor motoarelor Otto se afla intre 2,500 - 3,000 rpm la motoarele Diesel intre 2,000 - 2,200 rpm. Se va mentine constanta aceasta turatie, se va cupla lent cu ambreiajul in patinare, se va elibera frana, se va da gaz maxim. Turatia motorului trebuie pe cat posibil sa nu scada."


N-am avut probleme majore nici pe portiuni inclinate. Evit inclinarile laterale. smile.gif

Iar despre manual: in viata de zi cu zi nu reusesti sa cuplezi mai tot timpul la turatia optima. Iar sub turatia "convenabila" benzinarul 2.5i de pe OBK cu reductorul micut se decurca si la ~2100 rpm dar BD la ~1600 rpm mult mai greu sau deloc. Fa o incercare cu ambele motorizari intre 1200-2000 rpm si te vei convinge. thumbsup.gif


--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raducuGR
post Apr 13 2010, 06:24 AM
Post #920


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 101
Joined: 25-January 09
From: GRECIA
Member No.: 119.070



QUOTE (GLC120 @ Apr 12 2010, 11:32 PM) *
E OK s-a adjudecat, biroul permanent a hotarat
1. O poti tracta 200m dar nu mai des de 3 ori pe saptamana (ambreiajul tine oricat dar ne va enerva ca ai prea mult timp liber si nu ne chemi si pe noi)
2. Arata bine barca (pentru Sud-estul Europei ... vei vedea in curand niste filme publicitare despre iahturi adevarate care vor dovedi fara tagada ca esti cam paralel cu marea, algele comestibile si inotul sincron)

Deci pana la urma e o problema comerciala rezolvabila... unde gasesti un carlig... Apoi vopsesti remorca in culoarea caroseriei....



mersi fain de ajutor glk...oricum barca ii mult prea mare pentru capacitatile mele musculare...dupa ce o agat de masina, o duc la apa, o bag in apa,imi trece chefu' de oboseala heheh...ii o teroare...noroc cu baru' de pe plaja unde am ocazia sa trag un frappe de alge comestibile tolanit pa un sezlong...de inot sincron nici vorba...si oricum imi uit schiurile acasa si nu ma intorc nici mort...las' ca-ti trimit poze cu baru sa-l aprobi...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

58 Pages V  « < 44 45 46 47 48 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 06:25 AM