0-100 km/h? |
This topic is about 0-100 km/h?, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE (frunzamihai Jul 23 2009, 0102 PM) Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa incerc totusi un Dyno ca altfel mor de curiozitate. Dai banii dege ... To read more just scroll down
0-100 km/h? |
Jul 23 2009, 09:16 PM
Post
#21
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa incerc totusi un Dyno ca altfel mor de curiozitate. Dai banii degeaba daca nu ai de gind sa faci si ceva cu informatia aceea. Spre exemplu, daca ai de gind sa te apuci de un tuning etc, e bine sa faci acum, sa ai un "baseline" si apoi dupa ce (sa zicem) adaugi un filtru, o evacuare, re-softezi motorul o mai pui o data pe dyno. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Jul 27 2009, 08:15 PM
Post
#22
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 19-July 09 Member No.: 120.492 |
Da-mi un exemplu. Cam cat de mult pot varia caii putere intre roata si flansa?
. Din ce am citit de pe forumul combat din discutiile despre Subaru, am invatat multe lucruri. 1) Vara nu-i ca iarna si nici Dyno nu e ca Dyno. Adica cifrele de pe Dyno A nu vor fi aceleasi cu cele de pe Dyno B nici macar daca sint acelasi model; nu mai zic daca compari 2 modele diferite, unul la ses unul la deal, intr-o zi rece si in una calda. Dyno se foloseste doar pt a aprecia cresterile de putere; nu este o cifra exacta si universala. 2) Pe dyno NU se masoara acceleratia. Da, obtii o cifra daca chiar vrei dar este eronata. De ce ? Pentru ca NU poti simula pe Dyno rezistenta aerului decit daca o faci in wind tunnel. 3) Revistele de specialitate si producatorii au alt stil de testat decit tine. Ei tureaza masina la 5000 rpm si pe urma dau drumul la ambreiaj FARA mila; pe ei nu ii intereseaza ce se intimpla cu masina si cit "rezista". Te asigur ca tu, ca persoana privata, vei fi cuprins de mila cind va incepe ambreiajul sa "miroasa". 4) Mai importanta este acceleratia de la 60 kph la 120 kph daca chiar tii la numere. 5) Dyno nu masoara decit WHEEL horsepower. Poti estima pierderile perderile prin transmisie si pe urma estimezi puterea la flansa, si compari valoarea aceea cu cea raportata de producator. |
|
|
Jul 28 2009, 05:49 AM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
La 6000 cred ca piticul inchide gazul! N-am avut curiozitatea, 4000 e deja prea mult pentru talpa mea fina de 45! stai linistit ca nu inchide nimic. albeea ca si palio are linia rosie sus, de la 6500 la 8500. motorul de 1.2 16V e un motor de turatie. la mine distractia maxima era sa trec prin pasajul unirii, intr-a 2, turat la 7500 - facea super -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th March 2024 - 11:30 AM |