IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

0-100 km/h?

This topic is about 0-100 km/h?, the author, f1anatic, wrote about: QUOTE (frunzamihai Jul 23 2009, 0102 PM) Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa incerc totusi un Dyno ca altfel mor de curiozitate. Dai banii dege ... To read more just scroll down

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> 0-100 km/h?
f1anatic
post Jul 23 2009, 09:16 PM
Post #21


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (frunzamihai @ Jul 23 2009, 01:02 PM) *
Multumesc pentru raspunsuri. Cred ca am sa incerc totusi un Dyno ca altfel mor de curiozitate.



Dai banii degeaba daca nu ai de gind sa faci si ceva cu informatia aceea.
Spre exemplu, daca ai de gind sa te apuci de un tuning etc, e bine sa faci acum, sa ai un "baseline" si apoi dupa ce (sa zicem) adaugi un filtru, o evacuare, re-softezi motorul o mai pui o data pe dyno.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
frunzamihai
post Jul 27 2009, 08:15 PM
Post #22


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 19-July 09
Member No.: 120.492



Da-mi un exemplu. Cam cat de mult pot varia caii putere intre roata si flansa?

QUOTE (f1anatic @ Jul 23 2009, 09:50 PM) *
.
Din ce am citit de pe forumul combat din discutiile despre Subaru, am invatat multe lucruri.

1) Vara nu-i ca iarna si nici Dyno nu e ca Dyno. Adica cifrele de pe Dyno A nu vor fi aceleasi cu cele de pe Dyno B nici macar daca sint acelasi model; nu mai zic daca compari 2 modele diferite, unul la ses unul la deal, intr-o zi rece si in una calda. Dyno se foloseste doar pt a aprecia cresterile de putere; nu este o cifra exacta si universala.

2) Pe dyno NU se masoara acceleratia. Da, obtii o cifra daca chiar vrei dar este eronata. De ce ? Pentru ca NU poti simula pe Dyno rezistenta aerului decit daca o faci in wind tunnel.

3) Revistele de specialitate si producatorii au alt stil de testat decit tine. Ei tureaza masina la 5000 rpm si pe urma dau drumul la ambreiaj FARA mila; pe ei nu ii intereseaza ce se intimpla cu masina si cit "rezista". Te asigur ca tu, ca persoana privata, vei fi cuprins de mila cind va incepe ambreiajul sa "miroasa".

4) Mai importanta este acceleratia de la 60 kph la 120 kph daca chiar tii la numere.

5) Dyno nu masoara decit WHEEL horsepower. Poti estima pierderile perderile prin transmisie si pe urma estimezi puterea la flansa, si compari valoarea aceea cu cea raportata de producator.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
air_wolf
post Jul 28 2009, 05:49 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri de onoare
Posts: 3.446
Joined: 28-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 56.992



QUOTE (Cipp @ Jul 20 2009, 10:11 PM) *
La 6000 cred ca piticul inchide gazul! N-am avut curiozitatea, 4000 e deja prea mult pentru talpa mea fina de 45!


stai linistit ca nu inchide nimic. albeea ca si palio are linia rosie sus, de la 6500 la 8500. motorul de 1.2 16V e un motor de turatie. la mine distractia maxima era sa trec prin pasajul unirii, intr-a 2, turat la 7500 - facea super biggrin.gif


--------------------
2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc)
WARNING: where we go there are no roads
"Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

4 User(s) are reading this topic (4 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 29th March 2024 - 11:30 AM