IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test cu Hover Cuv

This topic is about Drive Test cu Hover Cuv, the author, C Z R, wrote about: Hover Cuv conform testelor Euroncap are 4 stele, cel putin asa am citit. Mie personal mi se pare o masina solida, inchegata si am vazut-o in ultimul t ... To read more just scroll down

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test cu Hover Cuv, un 4x4 controversat
C Z R
post Dec 19 2007, 04:33 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 697
Joined: 1-August 05
Member No.: 52.386



Hover Cuv conform testelor Euroncap are 4 stele, cel putin asa am citit.
Mie personal mi se pare o masina solida, inchegata si am vazut-o in ultimul timp destul de des pe strazile noastre, ceea ce arata ca isi castiga usor, dar sigur increderea in randul clientilor romani. Cred ca despre fiabilitate inca nu se poate vorbi, trebuie sa asteptam sa intre chiar posesorii acestui jeep sa ne spuna clar ce si cum. Ca pret mi se pare unul cam maricel, si vorba lui George asa prefera chiar daca e putin mai mic - din alta clasa - sa cumpar un Subaru Forester.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 19 2007, 04:34 PM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Varak, sincer nu cunosc legislația privind comercializarea mașinilor în spațiul comunitar. Știu că este obligatoriu să aibă airbag pentru șofer, mai multe însă... confused.gif

Mă bucur că Tudor a salvat situația și ne-a mai dat ceva "combustibil" în discuția noastră. Hover Cuv nu pare foarte șifonat în urma crash test-ului făcut de C-NCAP (cred că vine de la Chinese-NCAP rolleyes.gif ) la 56 km/h. După cum arată, la o viteză de 64 km/h, cred că poate obține trei stele. În linkul postat de Tudor mai sunt testate și alte mașini făcute de Great Wall și parcă se comportă mai bine decât cele ale altor constructori chinezi...

Asta e una dintre ele...

http://www.videowize.com/video_O8m9XQ-UVUg.html


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Dec 21 2007, 07:31 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Eu nu mi-as lua o masina chinezeasca pur si simplu pentru ca e chinezeasca. Punct.
Nu ma mai lansez in alte analize ... ca nu cumva sa ma convinga ca e buna si s-o cumpar smile.gif
Deci, Hover, no way. Mai sunt si alte optiuni.


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 15 2008, 03:19 AM
Post #24


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



QUOTE(adi.mitrea @ Jan 14 2008, 11:26 AM) *
Oameni buni, haideți să ne mai calmăm și să încercăm să discutăm despre această mașină din topic. Putem continua aici, ori la pe un topic separat pe care îl va crea, poate, amicul Zoster.

Eu am condus Hover Cuv puțin în comparație cu Zoster, așa că ce am scris eu poate să nu fie tocmai relevant.

O întrebare pentru Zoster:

Ai GPL pe Hover Cuv-ul tău? Prin București am văzut că majoritatea au și întâmplător firma care le montează mi-a pus și mie pe Astra o instalație GPL. Montatorii spun că sunt mulțumiți de Hover Cuv pe GPL, în sensul că dau pe gaz cam cât ar plăti să alimenteze o mașină cu motor de 1.6, cu benzină...

Au apărut probleme de fiabilitate în cei 15.000 km? Cea cu care am mers eu se prezenta relativ bine pentru o mașină de drive test... thumbsup.gif

Salut,
Nu am GPL. Am vazut la cei ce vand Alexandrion. Merge bine si cu consum redus.
In cei aprox. 15000 km nu am avut nici o problema majora. Doua exceptii ar putea aduce un minus: capacelul de plastic din capatul manetei semnalizatorului directiei de mers s-a desfacut si a trebuit sa-l lipesc si intr-o dimineata friguroasa nu am mai putut deschide capacul de la rezervorul de combustibil fiind inghetat. In rest benzina(9-15 l/ 100 km) si doua schimburi de ulei. Dimineata, la pornire, intra destul de greu in viteze pana se incalzeste uleiul.
Am strabatut aproape toata tara. Placerea maxima am trait-o pe drumuri grele, la munte si pe polei, in oras, cand s-a comportat exemplar.

Si sa se stie: nu sunt avocat...
Unii oameni mai bine fac rau decat bine. E mai usor, nu?


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 15 2008, 08:25 AM
Post #25


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 15 2008, 08:28 AM
Post #26


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Poate Adi n-a fost destul de clar smile.gif
Mecanica e de la Pajero, deci ma gandesc eu ca si transmisia 4x4 e tot de la Mitsu biggrin.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 15 2008, 08:40 AM
Post #27


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Pai e de la Pajero, dar nu stiu daca e permanenta sau "on demand".


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mike.omega
post Jan 15 2008, 08:46 AM
Post #28


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 6.522
Joined: 12-May 04
From: Constanta
Member No.: 25.186



Ai vazut tu Pajero permanent?! dry.gif


--------------------
Daewoo Nubira II 1.6 GPL

http://viatacudba.blogspot.com/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 15 2008, 08:49 AM
Post #29


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Marturisesc sincer si cu mana pe inima ca nu stiu mai nimic despre Pajero. biggrin.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 15 2008, 10:54 AM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Îmi pare rău că nu am făcut o poză cu cele două măciuci ale transmisiei.

4x4 la Hover Cuv se cuplează manual, prin acționarea unei manete separate. Când 4x4 este cuplat stă aprins în bord un martor, "4WD".

Haideți să vă spun ceva interesant. Potrivit statisticilor Ministerului Internelor și Reformei Administrative (MIRA), anul trecut au fost înmatriculate 254 de automobile marca Great Wall, cele mai multe fiind Hover Cuv (asta pentru că știu doar de o limuzină Great Wall Motors GWM vândută).

Ca să înțelegeți ce înseamnă 254 de mașini noi înmatriculate în 2007, să comparăm înmatriculările GWM cu cele 486 mașini marca Jeep (care au o droaie de modele) înmatriculare în 2007 și cu cele 282 mașini noi marca Ssangyong (care au și ei multe modele) înmatriculate tot anul trecut.

Am luat spre comparație mărci care produc mașini similare, pentru că la înmatriculări / vânzări a bătut mașinile de lux, dar asta e oarecum normal. Celelalte mărci chinezești, cum ar fi Geely, au 100 sau mult sub 100 de înmatriculări. thumbsup.gif


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 15 2008, 11:06 AM
Post #31


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Asta pentru ca romanul e mare amator de SUV, iar GW e ceea ce-si permit. Jeep e in alta categorie de preturi, la fel si altele. Nu mi se pare edificator, pana la urma pretul e un factor imbatabil in multe cazuri. Iar sa poti lua un SUV la pret de compacta... pentru unii, asta e irezistibil. Fiecare cu sistemul lui de valori si optiuni, nu?
In orice caz, marca asta va trebui sa lupte serios cu imaginea de "chinezism" pe care o au masinile din China, in special cu impresia de dric pe care au lasat-o acestea la crash teste. Nu fac parte din categoria celor cu idei preconcepute (am o "frantuzeasca", nu? biggrin.gif), dar m-as gandi de 10 ori inainte sa imi iau o marca chinezeasca. Vor trebui sa treaca anu buni pana imaginea se va schimba pentru acestea. Pacatul e al lor, scotand pe piata externa conservele alea pe care le-am vazut cu totii pe youtube, ca sa nu mai spun de miliardele de kitch-uri cu care au invadat pietele - jucarii, haine, bunuri de consum - toate aproape de unica folosinta.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 15 2008, 12:09 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



În mare parte sunt de acord cu tine.

Cum Peugeot-ul tău este și Ford și Citroen, așa Great Wall este și Mitsubishi, adică japoneză. Mă îndoiesc foarte tare că un Pajero din anii 2.000 ar fi mai sigur... Oricum, în seria de filmulețe postate de tine se vede că mașinile GW se comportă MULT mai bine decât ale altor constructori din Țara Soarelui Răsare.

Eu văd acest Hover Cuv ca pe o mașină solidă, și dedicată celor care vor mai mult mecanică și simplism, nu kilometri de fire și integrate. Un nostalgic al vremurilor 4x4 din anii 1990-2000 nu prea mai are ce găsi în afară de Land Cruiser și Patrol, și alea rare (chiar și noi) și scumpe.

Nici Logan-ul nu este o mașină excelentă, dar are raport calitate/preț bun. Cam asta oferă și Hover Cuv. Până acum nu am văzut la volanul vreunui GW vreun manelist. Adică MULT mai mulți vezi în ML, X5, Navara, Tuareg, Cayenne...

Oricum invitația celor de la Banat Motors mi se pare o chestie de bun gust, ceva ce ar trebui să facă toți dealerii de mașini din țara asta. Care sunteți pe aproape, profitați. Pe cuvântul meu că te distrezi la volanul lui Hover Cuv, mai ales dacă-l bagi pe arătură! thumbsup.gif


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 15 2008, 12:36 PM
Post #33


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu cred ca te lasa vreun dealer sa-i bagi masina pe araturi. biggrin.gif

Si nu am citit nimic despre aptitudinile off road ale CUV-ului. E posibil sa fie totusi o masina de sosea, ca majoritatea covarsitoare a SUV-urilor. Sa vedem ce informatii ne dau cunoscatorii masinii.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 15 2008, 01:36 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Ba te lasă, că d-aia vând 4x4. Pui asta drept condiție înainte de cumpărare și gata!

Cu reductor standard, adică 4 WD LOW, 4H și 2H (în ordine: 4x4 cu reductor pentru a trage în teren greu, 4x4 pentru viteză, doar tracțiune spate pentru viteză), cu garda aia la sol mare și unghiuri de atac mari, Hover Cuv este destul de capabil pe off-road.

Este penalizat, pe asfalt, de mecanica mai degrabă adaptată gropilor și de motorul foarte gurmand...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 16 2008, 01:20 AM
Post #35


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



QUOTE( T u d o r @ Jan 15 2008, 08:25 AM) *
Zoster, hai sa revenim la masini, ca de aia suntem aici.

Intrebare: reviziile sunt la 7500 km? Si cat te-au costat? Interiorul cum se comporta? Scartaie... nu scartaie? Sistemul de tractiune integrala e permanent? E de productie proprie? Cum se aude in habitaclu zgomotul? Hai ca ti-am pus multe intrebari, pentru mai buna cunoastere a masinii.
Daca banatmotors poate fi obiectiv (aici n-am vrut sa fiu ironic, uneori pur si simplu e mai greu sa iti judeci proprii tai copii), il rog si pe el sa ne spuna.

LA 10000KM. Primele revizii : ulei 10w40 si filtru +manopera in jur de 200 RON. Interior de piele cu bord la care se mai pot aduce imbunatatiri. A cam inceput sa scartaie portiera din spate la gropi. In habitaclu e ok. Motorul nu se aude dar pietrele care ating caroseria fac un zgomot destul de mare(antifonarea lasa de dorit!). Sistemul de tractiune integrala nu este permanent. Masina aceasta chiar este pregatita pentru off-road. Pozitii la maneta: 4x2; 4x4 pentru toate drumurile si 4x4 pentru drumuri grele(cu reductor, amplifica cuplul de doua ori). Exista si un minus: lipsa diferentialului blocabil. Adica, daca o roata pe fiecare punte patineaza simultan, masina nu mai pleaca. Faptul ca totusi sasiul este independent fata de caroserie ne indica clar ca este vorbade un off-road. De fapt CUV inseamna : crossover utility vehicle.
La banii pe care i-am dat pe aceasta masina cred ca merita si oricum nu-mi permiteam altceva...
Si ca sa nu-mi para rau: pretul la motorina tot creste.
Si sa va mai povesteasca si cei de banatmotors, mai ales treba cu provenienta motorului si altor componente, ca mi se face greata. Europenii se plang ca cei din China copiaza, dar ei vand tehnologie la chinezi la greu. Probabil ca e o piata care nu poate fi neglijata, nu? M-am intalnit cu un tip de Craciun intr-o statie de carburanti si mi-a spus ca alucrat 2 ani in Germania, la Bosch, la sistemul de franare ABS+EBD de la Hover, care a fost supertestat pe aceasta masina( peste 20000 km a facut omul prin toata Europa). Imi mai spunea ca in viitor vom avea parte si de alte surprize placute cu aceste masini chinezesti.
Aviz celor care vorbesc de chinezisme fara sa cunoasca...


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Jan 16 2008, 08:31 AM
Post #36


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Zoster, oricum am intoarce-o noi, chestia cu imaginea de "chinezism" e destul de importanta. Asa cum Pejo, Reno si compania au o imagine proasta din pricina fiabilitatii indoielnice, la fel Hover va avea de infruntat extrem de proasta reclama pe care au facut-o masinilor chinezesti filmele cu crash testele acestora, binecunoscute. Eu cand am vazut cum arata dummie-ul ala cand l-au scos din masina... biggrin.gif Cred ca l-au strans in 3 pungi. Chiar eu am postat aici, mai sus, un film cu CUV-ul testat de chinezi, dar la o viteza mai mica decat standardul NCAP. Nu arata foarte rau masina, dar pana la urma e vorba de una cu sasiu separat, care nu se face armonica. Pe de alta parte, neabsorbtia de catre caroserie a energiei impactului nu e chiar benefica pentru pasageri. Astept testele oficiale, sa ne edificam. Oricum, din ce am vazut eu pe un site, Hover nu pune decat 2 airbaguri, am dreptate? Asta ar trebui sa insemne ca nu poate sari de 3 stele, pentru ca la impact lateral va avea probleme. Pentru o masina care vrea sa razbata in lumea auto, cred ca chinezul ar fi trebuit sa o incarce de pungi de aer, sa scoata cat mai multe stele si sa-si faca intrarea in Europa. Dupa cum stim, Reno si-a facut o intreaga campanie de imagine pe spinarea EuroNCAP, de ce n-ar putea si altii? smile.gif

Si n-am stiut ca CUV are sasiu separat, asta o transforma dintr-un SUV intr-un offroader clasic.


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Jan 16 2008, 06:27 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



QUOTE( T u d o r @ Jan 16 2008, 08:31 AM) *
......... la fel Hover va avea de infruntat extrem de proasta reclama pe care au facut-o masinilor chinezesti filmele cu crash testele acestora, binecunoscute.


Și ca să nu crezi că ăia mici și gălbejiți sunt mai prejos... http://ziare.netplaza.ro/ziare-21900-Chine...unt-sigure.html


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Jan 17 2008, 12:47 AM
Post #38


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Am citit tot ce s-a postat la acest subiect si am ramas neplacut surprins de modul in care au evoluat discutiile. Asta e. Cine e mic tre' sa-si faca loc printre cei mari.In fine
Hover CUV mi se pare o mare porcarie. Am intrat in masina asta de cateva ori si nu mi-a placut nimic. Pielea mirosea ingrozitor, chiar daca este masina de teren senzatia de spatiu lasa de dorit, imbinarile sunt perfectibile, iar cand inchizi usile parca s-ar sparge o sticla. Ce e bun la masina asta este partea tehnica, cumparata de la Mitsubishi, ca daca s-ar apuca chinezii sa faca asa ceva s-ar alege praful. In acest caz nu cred ca se merita sa dai atatia bani pe masina asta doar pentru ca e mare, arata impunator si are tehnica de Pajero de vre 6,7 ani. Prefer mai bine un LandCruiser, Patrol sai Pajero la mana a doua.
Nu vreau sa par carcotas sau sa caut nod in papura acestei masini. Este o parere si va rog sa o tratati ca atare. smile.gif

Ah! Inca ceva:
Apropo de chinezu' acela suparat foc pe Mercedes. Sa spuna merci, ca daca era intr-o masina Made in China acum nu mai putea sa faca vreo acuzatie. Faptul ca la impactul din spate nu s-au deschis airbagurile, din cate stiu eu, e un lucru normal pentru ca senzorii sunt in fata sau in usi(pentru airbagurile laterale). Iar Mercedes ar trebui sa-l dea in judecata pentru ca le strica imaginea pe nedrept.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoster
post Jan 17 2008, 07:28 AM
Post #39


novice
**

Group: Membri
Posts: 26
Joined: 10-January 08
From: Timisoara
Member No.: 116.031



QUOTE(Laurentiu_007 @ Jan 17 2008, 12:47 AM) *
Am citit tot ce s-a postat la acest subiect si am ramas neplacut surprins de modul in care au evoluat discutiile. Asta e. Cine e mic tre' sa-si faca loc printre cei mari.In fine
Hover CUV mi se pare o mare porcarie. Am intrat in masina asta de cateva ori si nu mi-a placut nimic. Pielea mirosea ingrozitor, chiar daca este masina de teren senzatia de spatiu lasa de dorit, imbinarile sunt perfectibile, iar cand inchizi usile parca s-ar sparge o sticla. Ce e bun la masina asta este partea tehnica, cumparata de la Mitsubishi, ca daca s-ar apuca chinezii sa faca asa ceva s-ar alege praful. In acest caz nu cred ca se merita sa dai atatia bani pe masina asta doar pentru ca e mare, arata impunator si are tehnica de Pajero de vre 6,7 ani. Prefer mai bine un LandCruiser, Patrol sai Pajero la mana a doua.
Nu vreau sa par carcotas sau sa caut nod in papura acestei masini. Este o parere si va rog sa o tratati ca atare. smile.gif

Se pare ca mai trebuie sa treaca multi ani in Romania pana o sa ne dam seama ca toti suntem egali pe acest Pamant. Chestia cu "sarut mana conasule" ar trebui data uitarii chiar si pe acest forum.
In legatura cu pielea: eu cred ca daca tu ai alergie la Basescu o sa ai si la pielea de caine. Tratament: cumperi un bradulet placut mirositor sau daca nu ai bani aerisesti masina intr-o zi cu soare...Se pare ca ai intrat intr-o masina noua pentru ca in a mea nu mai miroase a piele.
Usile chiar se inchid perfect. Eu ma minunez ca la 15000km se inchid asa bine. Apropos ieri mi-am reglat singur incuietoarea de la portierea din spate si nu mai scartaie nimic in masina.
Land Cruiser sau Patrol as vrea si eu, dar chiar si la mana a doua nu-mi permit...
In rest, va salut cu mult respect!

This post has been edited by Zoster: Feb 3 2008, 06:38 AM


--------------------
Hover CUV 2400cc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Laurentiu_007
post Jan 17 2008, 11:42 AM
Post #40


Lau
******

Group: Membri
Posts: 586
Joined: 14-January 03
From: Timisoara
Member No.: 9.065



Pielea din masna asta stiu ca este artificiala si din cauza asta miroase naspa. Ideea cu braduletul sau aerisitul in masina mi s-a parut mai mult amuzanta. Sincer nu mi se pare normal sa cumpar o masina cu interior din piele si sa fiu nevoit sa aerisesc in ea ca pielea aia miroase urat biggrin.gif Atunci ce rost mai are dotarea asta?
Si uite ca iar revenim de unde am plecat, de la calitatea Made in China si miros de incaltaminte fabricata aici. ermm.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 11:50 PM