IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Drive Test cu Hover Cuv

This topic is about Drive Test cu Hover Cuv, the author, adi.mitrea, wrote about: În primul rând vreau să vă zic că am postat aici pentru că marca Great Wall nu are o secțiune în rândul celorlalte mărci. Încă de când am văzut primel ... To read more just scroll down

3 Pages V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Drive Test cu Hover Cuv, un 4x4 controversat
adi.mitrea
post Dec 10 2007, 05:04 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



În primul rând vreau să vă zic că am postat aici pentru că marca Great Wall nu are o secțiune în rândul celorlalte mărci.

Încă de când am văzut primele fotografii oficiale, de când l-am văzut pe străzile din România și mai ales de când am citit primele impresii negative, am vrut să-l testez. Ziua a venit și ca să îmi confirm / infirm repede și definitiv prejudecățile despre mașinile chinezești, l-am pus pe teren greu. thumbsup.gif

Am ales să merg la peștera Ialomița (din DN 1, imediat după intrarea în Sinaia, se face un drum la stânga – spre Târgoviște –, după care urmează 39 de kilometri de drum forestier) pentru că acum un an am mai făcut drumul și mi-a plăcut tare mult.

Încă de când m-am urcat în Cuv am remarcat cofortul și ergonomia. Surprinzător, nu? Am stat în mașină cam 8 ore pe drum și nu m-am simțit obosit deloc. Cotiera centrală la locul ei, cotiera de pe fața de ușă la fel. Tot la capitolul ergonomie aș pune și instrumentele de bord, foarte lizibile și bine iluminate (unii mai sofisticați ar spune că sunt banale...).

Recunosc că mi-a fost destul de greu să mă obișnuiesc cu gabaritul, dar după vreo 2 ore de condus am făcut REPEDE și întoarceri din trei mișcări - direcția se acționează foarte ușor.

Tracțiunea spate (2H) trage bine, dar pe zăpadă, mai ales cu gume allseason, spatele pleacă destul de ușor la plimbare. Lucururile se schimbă radical cu 4H, când deja mi s-a făcut poftă de hârjoneală prin zăpadă. Cu 4L nu am apucat să merg, pentru că pe zăpadă / gheață reductorul nu e util deloc. Pe drumul forestier am mers numai cu 4H, iar pe asfallt doar cu 2H. Motorul e departe de unul de ultim răcnet, la o cilindree de 2.400 și doar 134 de cai, însă turat cum trebuie poate face rezonabil depășiri.

Antifonarea este bună, chiar și pe la 120 km/h. În cazul accelerărilor puternice, spre 5.000 rpm se aude un “răcnet” de la cutia de viteze, respectiv tracțiunea spate care fac să-ți amintești că totuși mergi cu o mașină de teren, nu cu una de stradă. Fiindcă tot am amintit de cutia de viteze, ei bine, în afară de cursa relativ lungă a levierului, nu am altceva de obiectat. Cele 5 rapoarte sunt precise și potrivite motorului și gabaritului mașinii.

Cum poate vă așteptați, sunt și ceva minusuri. Primul merge la consum, care nu știu exact cât de mare e, dar cred că undeva la 10% extraurban la mers potol. E oarecum normal pentru cele 1.800 de kilograme pe care trebuie să le împingă motorul Mitsubishi de 2.400 cmc. Pentru amatori, există varianta GPL, care mai atenuează costurile pentru carburant. Un alt minus l-aș da consolei centrale, care e iluminată contrastant (în albastru) față de vitezometru și turometru (cum se va vedea și în poze).

Prejudecățile de care am scăpat:
- în Hover Cuv NU miroase a teneși chinezești (cum spunea un coleg de forum)
- Hover Cuv NU are o calitate a fabricației sub alte mașini care costă între 16.000 și 20.000 de euro.
- Hover Cuv NU are frâne proaste


Preudecăți confirmate:
+ mașina are ceva greierași, dar nu mult peste medie
+ consumul este relativ mare
+ siguranța nu am apucat s-o testez rolleyes.gif

Una peste alta, în drumul de întoarcere, ascultând muzică și jucându-mă cu magazia de CD-uri, mă gândeam că i-aș da Hover Cuv-ului nota 7 din 10. Sincer, mi-aș cumpăra o asemenea mașină, pe GPL sau diesel, pentru ieșirile la munte cu prietenii. Hover Cuv este un fel de Logan în rândul mașinilor 4x4, mai trebuie să și confirme ca vânzări.

Pentru sceptici, nu pot decât să recomand Drive Test!


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 10 2007, 05:07 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Hover Cuv

This post has been edited by adi.mitrea: Dec 10 2007, 05:10 PM
Attached File(s)
Attached File  DSCF4904.JPG ( 1.82MB ) Number of downloads: 90
Attached File  DSCF4927.JPG ( 1.71MB ) Number of downloads: 64
Attached File  DSCF4902.JPG ( 1.79MB ) Number of downloads: 71
Attached File  DSCF4949.JPG ( 1.74MB ) Number of downloads: 79
Attached File  DSCF4952.JPG ( 1.54MB ) Number of downloads: 92
Attached File  DSCF4937.JPG ( 1.78MB ) Number of downloads: 48
Attached File  DSCF4922.JPG ( 1.81MB ) Number of downloads: 35
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 11 2007, 09:15 AM
Post #3


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



interesant ... cam cat costa varianta 4x4 ?

eu am impresia ca e la pret de forester smile.gif caz in care , sa avem pardon ... un forester basic pleaca pe la 17500-18000 si unul dotat ok este in jur de 19-20k cip. daca platesc 1000 E in plus pentru a avea un subaru si nu un GW ... hac parerea mea dau 1000 E in plus.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Dec 11 2007, 10:07 AM
Post #4


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Da mah... da cu foresterul ala care e doar putin mai mare decat masina mea nu impui respect pe strada... nu privesti lumea de la inaltimea potrivita, si cand parcheaza vaporul langa tine si soferul se uita la tine de sus... o sa-ti vina sa arunci foresterul la gunoi tongue.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 11 2007, 10:53 AM
Post #5


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Nu stiu, mai fratilor, pentru mine masina chinezeasca, luata ca si notiune... imi inspira teama. Nu pot sa o disociez de "adidasii" Plima, Adibas, Nice, CD-uri pirat, telefoane copiate, jucarii care se strica in drum spre casa de la magazin, etc. Pur si simplu nu-m iinspira nici o clipa incredere. Unii simt acelasi lucru despre masinile frantuzesti... whistling.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 11 2007, 11:46 AM
Post #6


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(HalbaSus @ Dec 11 2007, 12:07 PM) *
Da mah... da cu foresterul ala care e doar putin mai mare decat masina mea nu impui respect pe strada... nu privesti lumea de la inaltimea potrivita, si cand parcheaza vaporul langa tine si soferul se uita la tine de sus... o sa-ti vina sa arunci foresterul la gunoi tongue.gif


dar nu ai greerasi , ai motor de ultima generatie si tractiune integrala permanenta . in plus piesele nu se vand la kg wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dany_s
post Dec 11 2007, 07:23 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 550
Joined: 14-October 05
From: Montreal,Ca
Member No.: 58.382



arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)

This post has been edited by Dany_s: Dec 11 2007, 07:25 PM


--------------------
Mercury Cougar V6 - 2.5 - 170 hp, stock for now.... - prima masina manuala, pt joaca on/off track
Subaru Legacy Outback - 2.5 - 165hp, 16"s, Alpine, Infiniti - winter fun :D

Lexus GS 400-4.0, 300hp, Alpine, Nakamichi, Kaption, JL - Sold (amazing car that will be missed)
http://www.masini.ro/forum/content/Totul-d...9/Lexus-GS-400/
Lexus Es250 - 2.5 156hp, Alpine, Limited Alloys 17", American Legacy, Pyramid - Sold - my 1st car, will always have a special place in my heart
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BRAC
post Dec 11 2007, 07:34 PM
Post #8


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 388
Joined: 19-January 06
From: BT
Member No.: 65.872



E mareee.....oricum Ssangyong Korando inca mai vad pe sosele , cred ca prefer asta decat troaca aia si nici aia nu era ieftina. whistling.gif

This post has been edited by BRAC: Dec 11 2007, 07:39 PM


--------------------
330ci
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 12 2007, 11:08 AM
Post #9


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



QUOTE(Dany_s @ Dec 11 2007, 09:23 PM) *
arata chair bine masina

sigur nu cred ca m-as baga sa cumpar asa ceva...dar le vad ca pe o alternativa in 2-3 ani cand vor fi testate pe terman mai lung masinile astea. Asa pe hartie suna binisor insa sunt prea noi ca sa poti avea incredere in ele pe termen mediu-lung.

Comparatia cu Forester nu-i normala pt ca Forester e un SUV mult mai mic. Din cate vad eu din poze acest Hover e de marimea unui Tribeca sau aproape (poate ar putea cineva sa confirme)

sa nu exageram tongue.gif
e intre forester si tribeca ca dimensiuni , da' prefer o masina smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 12 2007, 11:13 AM
Post #10


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



:-/

http://www.masini.ro/forum/content/News-No...ile-Chinezesti/


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 12 2007, 11:18 AM
Post #11


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



Fix asta eram eu pe cale sa fac, dar mi-a luat-o inainte George. smile.gif


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Dec 12 2007, 11:37 AM
Post #12


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



na ...

http://youtube.com/watch?v=KjBiD6Hn2-s


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 13 2007, 04:42 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



După ce ați postat voi linkurile către topicul despre mașinile chinezești, am căutat pe youtube un filmuleț cu Hover Cuv. Nu am găsit nici măcar unul. unsure.gif

Nu spun că Hover Cuv e sigur, nu spun că oferă securitate zero, dar spun că nu există teste oficiale făcute și până atunci nu putem decât să presupunem. Atâta timp cât Jeep Grand Cherokee (2005), Jeep Cherokee (2003), Land Rover Discovery (2006), Land Rover Range Rover (2002) și Audi Q7 au fiecare câte patru stele la protecția pasagerilor, atunci ce pretenții să ai de la un Hover Cuv care costă la jumătate față de cea mai ieftină dintre cele enumerate. Poate că are tot patru stele, sau poate că are una. Oricum e destul de greu să faci o mașină mare și sigură... confused.gif

Prețul pentru Hover Cuv 4x4 e de circa 19.000-20.000 de euro DDP în variantele superioare de echipare. De fapt nici nu cred că poți să-l cumperi prea chel... Varianta cea mai scumpă are în plus tapițerie din piele, magazie de CD-uri și trapă față de un Hover Cuv normal.

În rest, toate au ABS, 2 Airbag-uri, climatronic, servo, geamuri electrice (cel puțin pe față), MP3, proiectoare, oglinzi reglabile electric și încălzite, faruri reglabile electric și închidere centralizată. thumbsup.gif

După mine, lui Hover Cuv îi trebuie 3 elemente să vândă bine în România:
1. Motor diesel
2. Garanție mare (minim 3 ani)
3. Calitate a asamblării un pic mai ridicată (pentru că materialele nu sunt slabe calitativ)

Comparația cu Forester e un pic forțată pentru că Hover Cuv e un pic mai mare. Ca dimensiuni, l-aș pune lângă BMW X5 modelul vechi, Mercedes ML modelul vechi, Mitsubishi Pajero, etc...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 13 2007, 05:42 PM
Post #14


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Am mai dat peste niște fotografii drăguțe făcute de un prieten în timpul drive test-ului cu Hover Cuv și le atașez și pe astea.
Attached File(s)
Attached File  Image044.jpg ( 369.94K ) Number of downloads: 88
Attached File  Image045.jpg ( 470.52K ) Number of downloads: 62
Attached File  Image048.jpg ( 522.19K ) Number of downloads: 44
Attached File  Image054.jpg ( 314.7K ) Number of downloads: 35
Attached File  Hover_Cuv.jpg ( 611.53K ) Number of downloads: 56
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
varak
post Dec 14 2007, 09:19 AM
Post #15


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 4-October 07
Member No.: 114.903



Dupa ce am vazut atatea teste oficiale cu diferite masini nu-mi mai vine sa-mi iau masina neverificata oficial nici in ruptul capului. In primul rand 4 stele la teste inseamna siguranta foarte buna, aproape de maxim. Chiar si masinile cu 3 stele sunt suficient de sigure pentru strada.

Referitor la CUV, 2 mentiuni:
- are doar 2 airbag-uri in conditiile in care orice masina noua vine cu cel putin 4 intr-o varianta de echipare decenta???
- Chiar daca e copiata dupa o masina buna din occident nu inseamna ca e sigura. Calitatea materialelor folosita la elementele de siguranta si mai ales detaliile sunt cele mai importante in caz de deformare controlata. Se vede din filmuletele de teste cum se rup pragurile la masinile chinezesti si se duce motorul peste sofer, chiar daca la inceput se deformeaza exact ca o masina sigura.


--------------------
Suzuki Samurai 88'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 18 2007, 11:20 AM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Păi așa e, nici eu nu aș cumpăra o mașină pentru care nu s-au făcut teste oficiale.

Două airbag-uri sunt suficiente pentru a avea o mașină cât de cât sigură. Hover Cuv este totuși un 4x4 budget, și dacă te uiți la mașini de categorie inferioară, tot budget, ai să vezi că tot două airbaguri au. confused.gif

Hover Cuv este mai mult o mașină japoneză, începând cu motor și terminând cu unele elemente de design. Iar faptul că la niște sedanuri de mici dimensiuni li se rup pragurile, asta nu înseamnă că TOATE mașinile chinezești se comportă la fel. E ciudat și incorect să compari sedan cu vehicul de teren, la fel cum este ciudat și incorect să compari un 4x4 al unei mărci cu un sedan al unei alte mărci. rolleyes.gif

Pe logica asta, hai să comparăm ultimul model de Aro cu Dacia Logan. Până nu vor fi făcute teste oficiale cu mașinile chinezești, părerea mea este că tot ce scriem noi pe aici ține de prejudecăți.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
varak
post Dec 18 2007, 12:37 PM
Post #17


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 4-October 07
Member No.: 114.903



QUOTE(adi.mitrea @ Dec 18 2007, 11:20 AM) *
Păi așa e, nici eu nu aș cumpăra o mașină pentru care nu s-au făcut teste oficiale.

Două airbag-uri sunt suficiente pentru a avea o mașină cât de cât sigură. Hover Cuv este totuși un 4x4 budget, și dacă te uiți la mașini de categorie inferioară, tot budget, ai să vezi că tot două airbaguri au. confused.gif

Hover Cuv este mai mult o mașină japoneză, începând cu motor și terminând cu unele elemente de design. Iar faptul că la niște sedanuri de mici dimensiuni li se rup pragurile, asta nu înseamnă că TOATE mașinile chinezești se comportă la fel. E ciudat și incorect să compari sedan cu vehicul de teren, la fel cum este ciudat și incorect să compari un 4x4 al unei mărci cu un sedan al unei alte mărci. rolleyes.gif

Pe logica asta, hai să comparăm ultimul model de Aro cu Dacia Logan. Până nu vor fi făcute teste oficiale cu mașinile chinezești, părerea mea este că tot ce scriem noi pe aici ține de prejudecăți.


Nu incercam sa compar un 4x4 cu un sedan. Referirea la dotari era ca pana si o masina de buget noua vine cu mai mult de 2 airbaguri intr-o varianta de echipare decenta.
La probleme de siguranta poti sa compari orice clase de masini vrei, pana la urma e important daca mai traiesti sau nu dupa accident indiferent daca ai tico sau Landcruiser. Dar daca asta nu te convinge: http://youtube.com/watch?v=DZWy_fASSiQ ... asa se comporta un 4x4 chinezesc la crashtest.

Faptul ca masina are piese japoneze pe ea inseamna ca acele componente sunt probabil mai fiabile. Nu prea ajuta la siguranta daca ai un motor bun si fiabil, poate doar la buzunar.


--------------------
Suzuki Samurai 88'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Dec 18 2007, 03:30 PM
Post #18


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Se pare că am rămas noi singuri să ne persuadăm unul pe celălalt. thumbsup.gif
Ok, ai găsit un 4x4 chinezesc Jiangling Landwind bușit de ADAC.

Din nou, nu spun că Hover Cuv e sigur, dar nici nesigur. Dacă îmi arăți un Opel Antara care se comportă jalnic la crash test, nu o să cred că și Tuareg va avea același rezultat.

Chiar aș vrea să văd un Hover Cuv lovit frontal...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
varak
post Dec 19 2007, 10:07 AM
Post #19


novice
**

Group: Membri
Posts: 22
Joined: 4-October 07
Member No.: 114.903



QUOTE(adi.mitrea @ Dec 18 2007, 03:30 PM) *
Se pare că am rămas noi singuri să ne persuadăm unul pe celălalt. thumbsup.gif
Ok, ai găsit un 4x4 chinezesc Jiangling Landwind bușit de ADAC.

Din nou, nu spun că Hover Cuv e sigur, dar nici nesigur. Dacă îmi arăți un Opel Antara care se comportă jalnic la crash test, nu o să cred că și Tuareg va avea același rezultat.

Chiar aș vrea să văd un Hover Cuv lovit frontal...

Nu, evident. Problema mea e ca daca pana acum nu am vazut nici un crashtest la care o masina chinezeasca sa se comporte bine, nu ma astept ca CUV-ul sa se comporte mai bine, si statistic vorbind am dreptate, nu?

Si eu vreau sa-l vad in crash test. Nu mai stiu sigur, dar nu era o lege care nu permitea vanzarea masinilor in europa daca nu sunt testate de cineva oficial?


--------------------
Suzuki Samurai 88'
Go to the top of the page
 
+Quote Post
T u d o r
post Dec 19 2007, 10:43 AM
Post #20


Membru destul de avansat
******

Group: Moderator
Posts: 8.813
Joined: 10-October 05
From: Ramnicu Valcea (Valcea)
Member No.: 57.984



http://www.videowize.com/video_O8m9XQ-UVUg.html

Nu stiu ce si cum, l-am gasit si l-am postat. Masina nu pare distrusa ca "jucariile" chinezesti testate oficial, dar poti sa stii?


--------------------
Honda Accord 2.0 Executive Premium White

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 10:25 AM