IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

mercedes cobra

This topic is about mercedes cobra, the author, Gabriel29683, wrote about: Salut.Am si eu un Mercedes cobra care este foarte lasata de spate.Ce arcuri sa ii bag ca sa fie mai ridicata si sa pot baga ceva in portbagaj si 3 per ... To read more just scroll down

4 Pages V  « < 2 3 4  
Reply to this topicStart new topic
> mercedes cobra
Gabriel29683
post Oct 14 2006, 05:51 PM
Post #61


sofer incepator
*

Group: Membri
Posts: 17
Joined: 23-July 04
From: Constanta (Constanta)
Member No.: 29.676



Salut.Am si eu un Mercedes cobra care este foarte lasata de spate.Ce arcuri sa ii bag ca sa fie mai ridicata si sa pot baga ceva in portbagaj si 3 persoane in spate ? Am auzit ca se potrivesc si arcurile de Mercedes SEL.Dati-mi un sfat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
state59699
post Oct 17 2006, 06:23 PM
Post #62


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 29-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 59.692



Faptul ca masina ta are " spatele cazut" arata ca lonjeroanele masini sunt rupte.Poti sa incerci orice fel de arc , caroseria nu isi va mai reveni decat dupa interventia unui tinichigiu bun.Mult succes !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mircea53641
post Nov 27 2006, 01:09 PM
Post #63


sofer
***

Group: Membri
Posts: 54
Joined: 19-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 53.634



Apropo de motoarele de Cobra.. Am citit pe un forum auto ca dupa folosirea unui aditiv Metabond pentru motorina vreo 3000Km motorul va trage altfel, cu alt consum, samd si m-am decis sa-l incerc si eu (mai ales pentru ca motorul meu devenise cam zgomotos la rece).

Poate sunt subiectiv dar, dupa ultimul drum pe care l-am facut la munte (Cheia), pot spune ca motorul meu se tureaza cu totul altfel acum. Practic ii sare acul de la turometru de la 1500 la 3000 ca la o masina pe benzina. De notat ca motorul meu este un Mercedes OM 671.912 Diesel de 3000 cmc, nu tocmai renumit pentru "vioiciunea" lui

Trecand la lucruri mai palpabile: dupa un drum de peste 300Km Bucuresti (Dr. Taberei) - Ploiesti - Cheia - Muntele Rosu, dus-intors mi-a iesit un consum de 20l care la motorul meu de 3000cmc si conditiile de trafic (drum de munte, intrarea in Bucuresti Duminica dupa-masa) este aproape imposibil de atins in conditii normale. Deci tind sa cred ca Megasel-ul pus in motorina a avut ceva de spus in cazul nostru.

Ca referinta, pe ultimul drum de munte facut vara asta (Bucuresti - Brasov - Tg. Secuiesc - Balvanyos) media realizata fara Megasel a fost undeva in jur de 7.5% in conditiile in care drumul spre Cheia si urcusul spre cabana Muntele Rosu au fost mult mai solicitante pentru masina decat cel prin Brasov (mers cu vit a 3a constant intre Valenii de Munte si Cheia, urcat in a 2a si 1a spre Muntele Rosu cu motorul turat).

In concluzie, la mine, aditivul Megasel a adus o economie de cel putin 1l motorina/100Km, economie demonstrabila oricand cu metoda plin-plin de la o pompa normata corect (nu din cele care iti baga 60l intr-un rezervor de 45..).


--------------------
Pontiac Trans Sport SE / GM 3.1 V6
Go to the top of the page
 
+Quote Post
carmine galante
post Feb 26 2007, 10:43 PM
Post #64


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 8
Joined: 26-February 07
From: Bucuresti
Member No.: 100.383



Am avut si eu o "cobra",'83, verde jad, 300D. Un an am tinut-o, nu i-am facut absolut nimic (decat motorina), am birjarit-o cu toti prietenii, am carat calorifere, moloz din ap. unui amic da ce naibii nu am facut cu ea. In fata la o discoteca am dat intr-o bordura si am scos-o din locas (banuies ca era d-asta de-a lui Videanu). Bref, dupa anul asta am vandut-o in castig cu vreo 200 de euro. O regret, o visez noaptea si cred ca o sa-mi iau alta, daca nu o cumpar p-aia de la actualul proprietar. Nu stiu da' imi vine sa ma duc la ala de a cumparat-o sa o iau inapoi, mai ales ca o vad mereu pe sosea. Mi-am luat altceva (din 2003) dar nu stiu, nu-mi place. Vaporu' e vapor. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgescu83184
post Mar 24 2007, 06:15 PM
Post #65


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 4
Joined: 25-July 06
From: Bucuresti
Member No.: 83.177



QUOTE(Vlad86979)
Ok, am aranjat problema cu jantele. Inca ceva: masina mea a fost la origine pe benzina, in 4 trepte. Ulterior, i s-a montat un motor de 3000 cmc, diesel , aspirat, dar cutia a ramas in 4 trepte. Nu e un inconvenient la mersul in oras, problema este ca afara nu pot merge cu ea mai sus de 110, 120 kmh, pentru ca motorul e prea turat. Stie cineva cum as putea face un transplant de cutie, ,sa ii pun una in 5 trepte? Cam care ar fi costurile, ce alte piese trebuie schimbate in afara de cutie (diferentialul?), de unde pot face rost de o cutie, si asa mai departe? Daca e cineva pe aici care a facut deja treaba asta, va rog sa imi spuneti si mie. Multumesc.


cam tarziu dar asta e : problema ta nu este de la cutie(afara maxim 110/ 120) ci din grup
grupul pe benzina difera de cel pe motorina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Horia102901
post Mar 29 2007, 10:21 PM
Post #66


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 28-March 07
From: Brasov (Brasov)
Member No.: 102.894



revenind mai pe la inceputul topicului...am si eu un cobra 300D din '82.
Intradevar sunt masini bune.Are la bord 500.000 de km si se presupune ca ar avea mai mult.Adevarul e ca la vechimea asta cam inghite ulei..Dar de mers merge.E in 5 trepte si nu de mult am ajuns la 170km/h cu ea si ar mai fi mers.Nu a fost schimbat motorul dar nici nu are probleme.Tot ce trebuie sa i fac e sa o aranjez putin in interior...nu mai are lumina in bord(cel mai probabil de la butonul de reglare),schimbat cablurile de la frana de mana si clapa de la capota.E o masina care inca ma surprinde.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The105303
post May 3 2007, 10:24 PM
Post #67


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 105.296



SALUTARE .... AM SI YO O COBRA ... IAR PENTRU CEI INTERESATI SA FACA O CONVERSIE ADICA SA-SI PUNA TURBO PE EA ... II ANUNT CA SE POATE FOARTE USOR CHIAR ... MIE IMI MONTEAZA ACUM CINEVA PE O COBRA 240D O TURBINA DE IVECO ... 160 DE CAI CAM O SA AJUNGA CICA ... SE POT PUNE SI TURBO DE PE TRANSPORTER , SPRINTER , IVECO DAILY , FIAT DUCATO , IN GENERAL MASINI MARI CU CAPACITATI CILINDRICE ASEMANATOARE ... VA SALUT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
valentin61512
post May 4 2007, 05:54 AM
Post #68


novice
**

Group: Membri
Posts: 24
Joined: 20-November 05
From: Targoviste (Dambovita)
Member No.: 61.505



Daca poti trimite niste poze, in general poti sa pui orice dar cu ce costuri si daca merita investitia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
The105303
post May 13 2007, 11:11 AM
Post #69


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 2
Joined: 2-May 07
From: Bucuresti
Member No.: 105.296



Pun poze imediat ce o scot '' DE LA TUNER'' smile.gif .... trebuie schimbate galeriile de admisie - evacuare ... filtrul de aer nu o sa mai fie in tulumba aia imensa smile.gif) ... si evident ... vor trebui niste frane mai mari .... si o cutie in 5 trepte ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adrian_sl2005
post Aug 19 2014, 11:20 PM
Post #70


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 19-August 14
Member No.: 144.687



Salutare. Am un Mercedes Cobra din 1983, benzina de 2000 cmc ,model cu carburator ce se pune ulei in el......masina are si ABS pt acei ani. Problema mea este ca vreau sa-i pun jante pe 15'' si nu stiu ce mi se potriveste. Ma gandeam la jantele de tabla de pe C-180, C200,C220 modelele fabricate intre 1992 si 1999. Ce parereaveti? Ma intereseaza jantele de tabla pt a-mi face rotile de iarna. Multumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post
demasini
post Aug 21 2014, 05:45 PM
Post #71


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 6
Joined: 23-May 13
Member No.: 141.613



o masina extrem de misto care mi se pare ca nu s-a demodat deloc!


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HorsePower
post Feb 5 2015, 03:57 PM
Post #72


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 5-February 15
Member No.: 145.797



Salut am achizitionat si eu un mercedes w123 cobra si m-ar interesa sa aflu ce modificari am nevoie sa ii pot monta un turbo. Precizez ca masina a avut motor de 230 E benzina si a fost inlocuit cu unul Diesel de 240. Masina are cutie in 5 trepte trage foarte bine singura problema este ca dupa 130 o pot da pe a 5 a... daca o dau mai devreme vine din urma... ce ma sfatuiti sa fac?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AlexTM
post Feb 11 2015, 12:23 PM
Post #73


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.071
Joined: 23-August 05
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 53.969



Cine/ce vine din urma?
Si e grav daca vine?


--------------------
Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bogdancd
post Mar 30 2015, 11:46 AM
Post #74


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 30-March 15
Member No.: 146.158



Salut, trebuie sa scap si eu de o Cobra 240 D ce ocupa un loc de parcare. Dacã sunt doritori aștept sa m-a contactați cât mai urgent. 0722332032 Bogdan. Mulțumesc
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V  « < 2 3 4
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th March 2024 - 03:12 PM