IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Ventilator Logan diesel

This topic is about Ventilator Logan diesel, the author, vma, wrote about: Salut, Am si eu o intrebare: la Logan 1.6 bezina cand se opreste masina mai functioneaza cateva minute ventilatorul sa raceasca motorul dar la diesel ... To read more just scroll down

 
Reply to this topicStart new topic
> Ventilator Logan diesel
vma
post Apr 14 2006, 05:56 PM
Post #1


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 9-January 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 64.972



Salut,
Am si eu o intrebare: la Logan 1.6 bezina cand se opreste masina mai functioneaza cateva minute ventilatorul sa raceasca motorul dar la diesel nu mai merge ventilatorul dupa ce se opreste masina. Este normal?


--------------------
Angajat in industria SW Automotive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian-150
post Apr 14 2006, 06:23 PM
Post #2


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.931



Depinde ce temperatura are motorul.Daca se nimereste ca la oprirea motorului termocupla de la radiator sa fie conectata si ventilatorul tau va merge.Eu am Ambition 1.6 si pot sa-ti spun ca doar odata mi s-a intamplat sa opresc motorul si electroventilatorul sa continue sa mearga.In rest cand opresc motorul e oprit si electroventilatorul.Deci conteaza in ce stare gasesti termocupla in momentul opririi motorului.


--------------------
Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vma
post Apr 14 2006, 07:13 PM
Post #3


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 9-January 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 64.972



Dar dieselul a venit dupa un drum de 250km si ventilatorul s-a oprit o data cu motorul. Iar frate-miu cu 1.6 MPI a venit numai de la servici si tot a mai mers ventilatorul vre-o 3 minute. Exista posibilitatea sa nu fie conectat ventilatorul? Am vazut ca daca pornesc AC porneste si ventilatorul.


--------------------
Angajat in industria SW Automotive
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Apr 15 2006, 07:59 AM
Post #4


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Pai daca a venit 250 de km,inseamna ca a venit de la un drum mai lung,de afara,unde a mers cu viteza si s-a racit in mers foarte bine radiatorul,logic,nu ?
Daca mergi prin oras bara in bara,poti sa incalzesti motorul mai mult decat unul venit de la drum lung.Si oricum un diesel se incalzeste mult mai greu decat un motor pe benzina.


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian-150
post May 22 2006, 08:49 PM
Post #5


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.931



Mi s-a mai intamplat odata sa opresc motorul si sa nimeresc electroventilatorul pornit.Deci este in functie cum prinzi electrocupla electroventilatorului.Daca temperatura o cere ,porneste si atunci cand opresti motorul normal ca acesta va continua sa mearga.Este pus pe direct fara contactul cheii.


--------------------
Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucian-150
post May 22 2006, 08:57 PM
Post #6


novice
**

Group: Membri
Posts: 30
Joined: 9-November 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.931



QUOTE(vma)
Dar dieselul a venit dupa un drum de 250km si ventilatorul s-a oprit o data cu motorul. Iar frate-miu cu 1.6 MPI a venit numai de la servici si tot a mai mers ventilatorul vre-o 3 minute. Exista posibilitatea sa nu fie conectat ventilatorul? Am vazut ca daca pornesc AC porneste si ventilatorul.

Ventilatorul este normal sa-ti porneasca odata cu cuplarea AC.Acesta face condensarea freonului in condensator.Fara ventilator condensarea n-ar mai avea loc,vaporizatorul ar fi alimentat cu gaze in loc sa fie alimentat cu lichid.Fara lichid la intrarea in vaporizator nu ar mai fi vaporizare, deci racire.In plus presostatul pus pe refularea din condensator ar decupla compresorul in caz ca ventilatorul nu ar porni.Deci e normal sa mearga continuu cand ai AC pornit.Stiu ce vorbesc ,sunt frigotehnist si am reparat multe inst. AC auto.


--------------------
Viata e frumoasa...Trebuie traita din plin...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vma
post Jun 1 2006, 10:31 AM
Post #7


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 384
Joined: 9-January 06
From: Timisoara (Timis)
Member No.: 64.972



mersi mult. Am fost si la service si mi-a zis tot la fel ca e ok smile.gif


--------------------
Angajat in industria SW Automotive
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 8th May 2024 - 11:09 AM