Logan Diesel |
This topic is about Logan Diesel, the author, ncristi, wrote about: QUOTE Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu? Nu-i chear motor de tractor. Gandeste-te ... To read more just scroll down
Logan Diesel |
Sep 24 2005, 07:05 PM
Post
#21
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
QUOTE Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu?
Nu-i chear motor de tractor. Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...asa ca de cat sa schimbi la un numar considerabil de masini injectoare si turbine mai bine iti iei o precautie. |
|
|
Sep 24 2005, 07:49 PM
Post
#22
|
|
pilot Group: Membri Posts: 268 Joined: 2-May 05 From: Vaslui Member No.: 45.838 |
QUOTE Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...
In cazul asta ne-au jignit inca o data.S-au gandit ca numai sarntocii cumpara dacia. :bash: De ce sa presupuna ei ca n-am bani de motorina. :evil: Ca fapt divers noi n-avem OMV la Vaslui dar oricum intentia conteaza. -------------------- 2005 Renault Clio Symbol
|
|
|
Sep 25 2005, 12:24 PM
Post
#23
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Dupa emisiunea Auto Show de pe Realitatea TV, reprezentantii Renault mi-au lasat un gust tare amar. Francezul ala, care reprezinta un constructor roman (nu sunt xenofob), dedea din colt in colt la intrebarile nici pe departe incomode ale moderatorului.
Mi s-a parut de o ipocrizie crasa sa afirme ca Logan dci cu ABS nu "au facut" pentru ca s-au gandit la client -sa nu carecumva sa plateasca prea mult pentru o masina- . Puteau sa considere ca varianta de echipare sau optional ABS-ul (desi nu mi se pare un lux) nu sa il lase pe primavara. Iarasi cica motorul de 65 de cai reprezinta cea mai buna alegere pentru aceasta masina. Izolare fonica buna, performante dinamice bune, consum bun. Avand in vedere ca fluctuatiile consumului sunt de max 0,5 l/100 km pentru versiunile mai puternice; ca zgomotul ar fi fost acelasi; ca performanele ar fi fost mai bune; iarasi nu vad de ce nu au introdus macar varianta de 80 de cai (macar optional sau standard pentru varianta de top). Cat despre ce spunea Edi (perioada de proba) mai sus despre micsorarea puterii motorului prin diverse ajustari raportate la calitatea motorinei... mi se pare un lucru bun ca s-au gandit la asta sa nu mai stai cu frica in san cand alimentezi de la o statie necunoscuata. Si nu, OMV sau MOL nu sunt neaparat cele mai bune (cititi topicurile "de unde alimentati" si cele referitoare la carburant in general). E adevarat ca parca ai vrut 5 CP in plus dar parca mai bine asa decat sa schimbi pompa de injectie dupa 60.000 km. Auzi cica 1,5 dci echipeaza si Scenic, Kangoo, Clio, Megane... asa e dar cel putin in cazul lui Megane si Scenic 1,5 dci 65 CP nu exista nici macar pentru variantele de baza. Referitor la consum... in teste a iesit mai mare decat cele date de constructor. E normal, la orice masina se intampla asta... dar parca valorile alea chiar sunt mici... cred ca un consum just va fi cu circa 0,5l/100 km mai mare decat cel dat. E de asteptat la aerodinamica Loganului si la submotorizare... In perspectiva celor de la renault urmeaza ABS-ul (prin primavara). Nimic despre un motor mai puternic la asa o masina mare... -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 26 2005, 09:41 AM
Post
#24
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 26 2005, 09:58 AM
Post
#25
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Care e viteza maxima a Loganului cu motorul diesel? Aici se vede aerodinamicitatea... In plus, 3.7 ala de la bicorp e marketing. Eu am urmarit intamplator datele de pe un site francez.... era 4.0, apoi a aparut Punto cu 3.9 si in doua saptamani brusc Clio scotea 3.7, exact aceeasi masina si acelasi motor. In plus, symbolul e mai aerodinamic decat bicorpul (surprinzator, dar real, am vazut intr-un pliant, si are si un km/h in plus la viteza maxima), asa ca daca ar conta doar asta, symbolul ar trebui sa fie mai economic. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 26 2005, 10:21 AM
Post
#26
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
Symbolul nu e mai economic decat bicorpul,la motorul de 80 c.p. spre exemplu,acesta consuma 3,9l/100 km,iar bicorpul 3,6l/100 km ! Asa scrie in carte....,dar sa nu dam in off-topic,era vorba de Logan si ziaristii aia nu au facut decat sa copieze un consum laut probabil din cartea tehnica.Probabil in necunostinta de cauza,le-a sunat destul de bine 4,3 l/100 km !?
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 26 2005, 10:51 AM
Post
#27
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Pai si eu spun acelasi lucru... Symbol nu e mai economic deca Bicorp, desi e mai aerodinamic. Voiam sa argumentez ca daca Logan nu e nici ea mai economica, s-ar putea sa nu aiba totusi legatura cu aerodinamicitatea...
Si mai voiam sa spun ca 3.7 ala s-ar putea sa fie e tras de par. Daca 3.7 e tras de par, si 4.3 de la Logan e real, atunci nu e chiar asa de tragic. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Sep 26 2005, 12:12 PM
Post
#28
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
masina asta o sa fie pt oameni batrani sau pt oameni care nu se grabesc niciodata. ei dau 14 s de la0 la 100 probabil vor fi 15-16 s(am incercat sa scot cu un logan de 1.6 11 s cat dau ei dar sub 12 nu am scos)dar probabil ei au scos o asemenea masina gandindu-se la faptul ca cine o cumpara vrea sa se tarasca dintr-un punct in altul cat mai ieftin posibil (sau s-or gandi la binele romanilor si nu ii fac masini mai puternice sa nu pateasca doamne fereste vre-un accident)
|
|
|
Sep 26 2005, 01:23 PM
Post
#29
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.222 Joined: 30-January 04 From: Bucuresti Member No.: 20.522 |
15,5 sec/100 km/h scrie acelasi ziar,probabil au copiat corect din cartea masinii...
-------------------- Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P. ,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga |
|
|
Sep 28 2005, 01:22 PM
Post
#30
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.462 Joined: 11-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.496 |
sicer pt o masina de un asemenea gabarit ar trebui o motorizare incepand de la 90 sau 95 de cai in sus. chiar daca motorul de 1.6 are 90 se pare ca in realitate ar fi doar vreo 86-87. probabil ca la motorina la 90 sau 95 de cai lucrurile ar sta altfel datorita cuplului superior. cu 1.6 90 de cai este submotorizata iar cu 1.5 dci 65 de cai e mult prea putin , e bataie de joc. ei au declarat acest motor ca fiind de ultima generatie dar pe clio nu se mai foloseste. cel de 1.6 la fel nu se mai foloseste (a fost unul dintre cele mai putin fiabile si mai neperformante ). isi cam bat joc francezii de noi bagandu-ne sub nas o masina de ultima generatie zic ei la un pret redus dar de fapt e o masina de conceptie invechita. astfel se explica pretul relativ mic
|
|
|
Sep 29 2005, 03:41 PM
Post
#31
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Salut priteni. Tocmai m-am intors de la operatiunea "Porti deschise" initiata de Dacia group Renault. Am ales sa merg (din considerente de distanta) la Adras de pe Str. Brasov (linia lui 41). Lume putina, cateva persoane pentru test drive. Masina expusa in showroom si afara. Nu am avut voie sa fac poze la motor insa am facut...
Baietii de la Dacia dau spre vanzare doua variante ale modelului Logan 1,5 dci. Abiance si Preferance. Varianta de top pentru 1,5 dci va fi disponibila prin decembrie cica. Dealerul nu a stiut sa-mi spuna de ce modelele Ambition vin cu pneuri Michelin in loc de Kormoran...; si de ce celelalte, cu jante din otel vin numai cu Kormoran. Oamenii par entuziasmati de varianta diesel. Si mi-e mi-a placut... se misca mai bine decat 1,4 benzina. (unii zic ca si decat 1,6 dar pe asta nu l-am condus deci nu stiu). Tot dealerul, la insistentele mele, m-a asigurat ca se poate chiptuning (in sensul ca iti pun pe masina o turbina cu geometrie variabila in loc de cea existenta) fara ca masina sa-si piarda garantia. Acum eu ma gandesc... singura diferenta dintre 1,5 dci 65 CP si 1,5 dci 80 CP sa fie doar turbina. El mi-a zis ca da (desi nu prea cred) si ca motorul poate fi dus pana la 100 de cai, adica sa-l faca acelsi ca pe cel de Megane 2. Toata afacerea costa cam 700-1000 euro in plus. Am facut si cateva poze si un filmulet cu zgomotul motorului insa nu stiu daca reusesc sa-l atasez.
Attached File(s)
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 29 2005, 03:46 PM
Post
#32
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 29 2005, 03:47 PM
Post
#33
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 29 2005, 03:48 PM
Post
#34
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
-------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 29 2005, 04:31 PM
Post
#35
|
|
specialist Group: Membri Posts: 510 Joined: 25-April 05 From: Bucuresti Member No.: 45.398 |
OOOAAAAUUUU! E o uzina!
|
|
|
Sep 29 2005, 04:43 PM
Post
#36
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
adi.mitrea,daca poti,trimite-mi si mie filmuletul ala la andignis@yahoo.com plizzzz. :cheers:
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Sep 29 2005, 06:34 PM
Post
#37
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Andrei... am cam pierdut filmuletul ala... adica l-am sters din greseala. Am mai trimis arhiva cu filmuletul cuiva care nu e online. De indata ce recapat filmul (in seara asta cred) ti-l trimit.
Oricum daca ai timp sa treci pe acolo e chiar misto. In interior nu am filmat, doar afara cu capota ridicata. Asa e galagios normal. In interior se aude foarte putin. Surprinzator de putin pot spune. Cred ca o sa mai ma duc sa filmez si inauntru. Deci: filmul ti-l dau cat pot de repede! -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 29 2005, 07:55 PM
Post
#38
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Ok.Astept.Merci frumos.
Acum,sunt curios:blana pe capota are,da au pus ceva si intre motor si habitaclu?Adica in spatele motorului?Ai observat? -------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Sep 29 2005, 08:40 PM
Post
#39
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Intr-adevar au pus blana (izolatia aia nu stiu ce-o fi) pe interiorul capotei. Capacul de plastic al motorului este detasabi; usor detasabil chiar. Dealerul a scos capacul in timp ce motorul functiona. Capacul de plastic are pe dedesubt un fel de spuma cauciucata (arata ca cea de izolare in constructii dupa ce pun astia termopane) tare, de culoare galbuie care are rolul de a izola fonic mai bine (si intr-adevar se aude diferenta cand e scos capacul, motorul fiind mai galagios).
Intre motor si habitaclu exista o dubla izolatie. Una pe tabla ce desparte compartimentul motor de habitaclu; si o alta care e ca un fel de perete despartitor cu aceeasi blana ca si la capota + scut termic. In filmulet m-am plimbat cu aparatul foto cam repede pe acolo pe la motor pentru ca vroiam sa captez audio din diferite parti (m-am grabit). Totusi se vede la un moment dat in spatele motorului scutul de care vorbesc si de care ai intrebat si tu. Inca o data spun... antofonarea este excelenta. Ca sa fac o comparatie cu masini in care am mai mers sau condus... zgomotul este similar ca la Octavia 1 1,9 tdi 90 CP... chiar mai redus. -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Sep 30 2005, 07:45 AM
Post
#40
|
|
pilot Group: Membri Posts: 420 Joined: 5-September 05 From: Bucuresti Member No.: 55.030 |
Acest motor de 65CP il foloseste Renault pe Modus care are tot atatea kg ca Loganul iar din din punct de vedere aerodinamic cred ca sta mai rau.
-------------------- Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D Octavia II 2.0 TDI |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 19th April 2024 - 03:29 AM |