IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Logan Diesel

This topic is about Logan Diesel, the author, ncristi, wrote about: QUOTE Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu? Nu-i chear motor de tractor. Gandeste-te ... To read more just scroll down

9 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Logan Diesel
ncristi
post Sep 24 2005, 07:05 PM
Post #21


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.880
Joined: 21-November 04
From: Ploiesti (Prahova)
Member No.: 36.169



QUOTE
Mi se pare o jignire.Adica cum sa ne dea motoare de tractor ca noi oricum luam motorina de tractor, nu?


Nu-i chear motor de tractor. Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...asa ca de cat sa schimbi la un numar considerabil de masini injectoare si turbine mai bine iti iei o precautie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi45845
post Sep 24 2005, 07:49 PM
Post #22


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 268
Joined: 2-May 05
From: Vaslui
Member No.: 45.838



QUOTE
Gandeste-te ca multi din cei care-si cumpara logan se uita si la banii dati pe carburant si probabil ca nu mereu (sau poate niciodata) nu or sa puna numai motorina de la OMV euro diesel...

In cazul asta ne-au jignit inca o data.S-au gandit ca numai sarntocii cumpara dacia. :bash: De ce sa presupuna ei ca n-am bani de motorina. :evil:
Ca fapt divers noi n-avem OMV la Vaslui biggrin.gif dar oricum intentia conteaza. bicycle.gif


--------------------
2005 Renault Clio Symbol
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 25 2005, 12:24 PM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Dupa emisiunea Auto Show de pe Realitatea TV, reprezentantii Renault mi-au lasat un gust tare amar. Francezul ala, care reprezinta un constructor roman (nu sunt xenofob), dedea din colt in colt la intrebarile nici pe departe incomode ale moderatorului.

Mi s-a parut de o ipocrizie crasa sa afirme ca Logan dci cu ABS nu "au facut" pentru ca s-au gandit la client -sa nu carecumva sa plateasca prea mult pentru o masina- . Puteau sa considere ca varianta de echipare sau optional ABS-ul (desi nu mi se pare un lux) nu sa il lase pe primavara.

Iarasi cica motorul de 65 de cai reprezinta cea mai buna alegere pentru aceasta masina. Izolare fonica buna, performante dinamice bune, consum bun. Avand in vedere ca fluctuatiile consumului sunt de max 0,5 l/100 km pentru versiunile mai puternice; ca zgomotul ar fi fost acelasi; ca performanele ar fi fost mai bune; iarasi nu vad de ce nu au introdus macar varianta de 80 de cai (macar optional sau standard pentru varianta de top).

Cat despre ce spunea Edi (perioada de proba) mai sus despre micsorarea puterii motorului prin diverse ajustari raportate la calitatea motorinei... mi se pare un lucru bun ca s-au gandit la asta sa nu mai stai cu frica in san cand alimentezi de la o statie necunoscuata. Si nu, OMV sau MOL nu sunt neaparat cele mai bune (cititi topicurile "de unde alimentati" si cele referitoare la carburant in general). E adevarat ca parca ai vrut 5 CP in plus dar parca mai bine asa decat sa schimbi pompa de injectie dupa 60.000 km. Auzi cica 1,5 dci echipeaza si Scenic, Kangoo, Clio, Megane... asa e dar cel putin in cazul lui Megane si Scenic 1,5 dci 65 CP nu exista nici macar pentru variantele de baza.

Referitor la consum... in teste a iesit mai mare decat cele date de constructor. E normal, la orice masina se intampla asta... dar parca valorile alea chiar sunt mici... cred ca un consum just va fi cu circa 0,5l/100 km mai mare decat cel dat. E de asteptat la aerodinamica Loganului si la submotorizare...

In perspectiva celor de la renault urmeaza ABS-ul (prin primavara). Nimic despre un motor mai puternic la asa o masina mare...


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Sep 26 2005, 09:41 AM
Post #24


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



In ziarul de azi scrie ca Logan-ul Dci 1,5, 65 C.P.consuma 4,3 l/100 km.Cand te gandesti ca un Clio bicorp cu acelasi motor consuma 3,7 l/100 km si un Clio Symbol consuma 4 l/100 km..... Avand greutatile apropiate,va dati seama ca aerodinamicitatea isi spune cuvantul acum ?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 26 2005, 09:58 AM
Post #25


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Nu te baza pe ce spun toti ziaristii... unii au convertit 80 bani = 800 rol de vre-o trei ori in acelasi articol.
Care e viteza maxima a Loganului cu motorul diesel? Aici se vede aerodinamicitatea...
In plus, 3.7 ala de la bicorp e marketing. Eu am urmarit intamplator datele de pe un site francez.... era 4.0, apoi a aparut Punto cu 3.9 si in doua saptamani brusc Clio scotea 3.7, exact aceeasi masina si acelasi motor.
In plus, symbolul e mai aerodinamic decat bicorpul (surprinzator, dar real, am vazut intr-un pliant, si are si un km/h in plus la viteza maxima), asa ca daca ar conta doar asta, symbolul ar trebui sa fie mai economic.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Sep 26 2005, 10:21 AM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



Symbolul nu e mai economic decat bicorpul,la motorul de 80 c.p. spre exemplu,acesta consuma 3,9l/100 km,iar bicorpul 3,6l/100 km ! Asa scrie in carte....,dar sa nu dam in off-topic,era vorba de Logan si ziaristii aia nu au facut decat sa copieze un consum laut probabil din cartea tehnica.Probabil in necunostinta de cauza,le-a sunat destul de bine 4,3 l/100 km !?


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 26 2005, 10:51 AM
Post #27


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Pai si eu spun acelasi lucru... Symbol nu e mai economic deca Bicorp, desi e mai aerodinamic. Voiam sa argumentez ca daca Logan nu e nici ea mai economica, s-ar putea sa nu aiba totusi legatura cu aerodinamicitatea...
Si mai voiam sa spun ca 3.7 ala s-ar putea sa fie e tras de par. Daca 3.7 e tras de par, si 4.3 de la Logan e real, atunci nu e chiar asa de tragic.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 26 2005, 12:12 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



masina asta o sa fie pt oameni batrani sau pt oameni care nu se grabesc niciodata. ei dau 14 s de la0 la 100 probabil vor fi 15-16 s(am incercat sa scot cu un logan de 1.6 11 s cat dau ei dar sub 12 nu am scos)dar probabil ei au scos o asemenea masina gandindu-se la faptul ca cine o cumpara vrea sa se tarasca dintr-un punct in altul cat mai ieftin posibil (sau s-or gandi la binele romanilor si nu ii fac masini mai puternice sa nu pateasca doamne fereste vre-un accident)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eddie
post Sep 26 2005, 01:23 PM
Post #29


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.222
Joined: 30-January 04
From: Bucuresti
Member No.: 20.522



15,5 sec/100 km/h scrie acelasi ziar,probabil au copiat corect din cartea masinii...


--------------------
Opel Insignia Edition 2011 2.0 CDTI -130 C.P.
Suzuki SX4 Navi 2012 1,6 VVTI -120 C.P.

,,Realitatea e ruina unui basm.'' Lucian Blaga
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin55503
post Sep 28 2005, 01:22 PM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 2.462
Joined: 11-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.496



sicer pt o masina de un asemenea gabarit ar trebui o motorizare incepand de la 90 sau 95 de cai in sus. chiar daca motorul de 1.6 are 90 se pare ca in realitate ar fi doar vreo 86-87. probabil ca la motorina la 90 sau 95 de cai lucrurile ar sta altfel datorita cuplului superior. cu 1.6 90 de cai este submotorizata iar cu 1.5 dci 65 de cai e mult prea putin , e bataie de joc. ei au declarat acest motor ca fiind de ultima generatie dar pe clio nu se mai foloseste. cel de 1.6 la fel nu se mai foloseste (a fost unul dintre cele mai putin fiabile si mai neperformante ). isi cam bat joc francezii de noi bagandu-ne sub nas o masina de ultima generatie zic ei la un pret redus dar de fapt e o masina de conceptie invechita. astfel se explica pretul relativ mic
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 03:41 PM
Post #31


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Salut priteni. Tocmai m-am intors de la operatiunea "Porti deschise" initiata de Dacia group Renault. Am ales sa merg (din considerente de distanta) la Adras de pe Str. Brasov (linia lui 41). Lume putina, cateva persoane pentru test drive. Masina expusa in showroom si afara. Nu am avut voie sa fac poze la motor insa am facut... blush.gif

Baietii de la Dacia dau spre vanzare doua variante ale modelului Logan 1,5 dci. Abiance si Preferance. Varianta de top pentru 1,5 dci va fi disponibila prin decembrie cica.

Dealerul nu a stiut sa-mi spuna de ce modelele Ambition vin cu pneuri Michelin in loc de Kormoran...; si de ce celelalte, cu jante din otel vin numai cu Kormoran.

Oamenii par entuziasmati de varianta diesel. Si mi-e mi-a placut... se misca mai bine decat 1,4 benzina. (unii zic ca si decat 1,6 dar pe asta nu l-am condus deci nu stiu).

Tot dealerul, la insistentele mele, m-a asigurat ca se poate chiptuning (in sensul ca iti pun pe masina o turbina cu geometrie variabila in loc de cea existenta) fara ca masina sa-si piarda garantia. Acum eu ma gandesc... singura diferenta dintre 1,5 dci 65 CP si 1,5 dci 80 CP sa fie doar turbina. El mi-a zis ca da (desi nu prea cred) si ca motorul poate fi dus pana la 100 de cai, adica sa-l faca acelsi ca pe cel de Megane 2. Toata afacerea costa cam 700-1000 euro in plus.

Am facut si cateva poze si un filmulet cu zgomotul motorului insa nu stiu daca reusesc sa-l atasez.
Attached File(s)
Attached File  68063.jpg ( 85.39K ) Number of downloads: 4
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 03:46 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



.....
Attached File(s)
Attached File  68065.jpg ( 66.12K ) Number of downloads: 5
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 03:47 PM
Post #33


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



........
Attached File(s)
Attached File  68066.jpg ( 85.31K ) Number of downloads: 4
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 03:48 PM
Post #34


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



.....
Attached File(s)
Attached File  68067.jpg ( 88.12K ) Number of downloads: 5
 


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut45405
post Sep 29 2005, 04:31 PM
Post #35


specialist
******

Group: Membri
Posts: 510
Joined: 25-April 05
From: Bucuresti
Member No.: 45.398



OOOAAAAUUUU! E o uzina!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Sep 29 2005, 04:43 PM
Post #36


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



adi.mitrea,daca poti,trimite-mi si mie filmuletul ala la andignis@yahoo.com plizzzz. :cheers:


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 06:34 PM
Post #37


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Andrei... am cam pierdut filmuletul ala... adica l-am sters din greseala. Am mai trimis arhiva cu filmuletul cuiva care nu e online. De indata ce recapat filmul (in seara asta cred) ti-l trimit.

Oricum daca ai timp sa treci pe acolo e chiar misto. In interior nu am filmat, doar afara cu capota ridicata. Asa e galagios normal. In interior se aude foarte putin. Surprinzator de putin pot spune. Cred ca o sa mai ma duc sa filmez si inauntru.

Deci: filmul ti-l dau cat pot de repede!


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei Suzuki
post Sep 29 2005, 07:55 PM
Post #38


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.291
Joined: 17-June 04
From: Bucuresti
Member No.: 28.023



Ok.Astept.Merci frumos.
Acum,sunt curios:blana pe capota are,da au pus ceva si intre motor si habitaclu?Adica in spatele motorului?Ai observat?


--------------------
2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adi.mitrea
post Sep 29 2005, 08:40 PM
Post #39


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.067
Joined: 1-August 05
From: Bucuresti
Member No.: 52.371



Intr-adevar au pus blana (izolatia aia nu stiu ce-o fi) pe interiorul capotei. Capacul de plastic al motorului este detasabi; usor detasabil chiar. Dealerul a scos capacul in timp ce motorul functiona. Capacul de plastic are pe dedesubt un fel de spuma cauciucata (arata ca cea de izolare in constructii dupa ce pun astia termopane) tare, de culoare galbuie care are rolul de a izola fonic mai bine (si intr-adevar se aude diferenta cand e scos capacul, motorul fiind mai galagios).

Intre motor si habitaclu exista o dubla izolatie. Una pe tabla ce desparte compartimentul motor de habitaclu; si o alta care e ca un fel de perete despartitor cu aceeasi blana ca si la capota + scut termic. In filmulet m-am plimbat cu aparatul foto cam repede pe acolo pe la motor pentru ca vroiam sa captez audio din diferite parti (m-am grabit). Totusi se vede la un moment dat in spatele motorului scutul de care vorbesc si de care ai intrebat si tu.

Inca o data spun... antofonarea este excelenta. Ca sa fac o comparatie cu masini in care am mai mers sau condus... zgomotul este similar ca la Octavia 1 1,9 tdi 90 CP... chiar mai redus.


--------------------
Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Andrei55037
post Sep 30 2005, 07:45 AM
Post #40


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 420
Joined: 5-September 05
From: Bucuresti
Member No.: 55.030



Acest motor de 65CP il foloseste Renault pe Modus care are tot atatea kg ca Loganul iar din din punct de vedere aerodinamic cred ca sta mai rau.


--------------------
Octavia 1.8T
Avensis 2.2 D-4D
Octavia II 2.0 TDI
Go to the top of the page
 
+Quote Post

9 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 03:29 AM